Sivu 18 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8141516171819202122 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 499

Aihe: GUS -keskustelua Gus-modeista

  1. #341

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Ilmeisesti M5x 0,75 tai 0,8 nousulla?en omista kierrekampaa... Mistä messinkiruuveja ootte löytäneet? Mulla kyllä pelittää mainiosti eikä mitään eroa yleismittarilla huomaa akusta tai kasattuna plussanavasta mitatessa tästä yksilöstä, niin pidän jousen paikallaan ainakin toistaiseksi. Työstöjälki on erinomaista, kierteet on hyvät, kaikinpuolin laadukas kapine edukkaaseen hintaan,lukituskin toimii nyt sulavasti eikä aukee koko alacappi, kun pesi ensin putken kunnolla rasvajäämistä puhtaaksi. Äkkiä tohon pohjanappiinkin tottuu, 18500 kokosena menee just sopivasti pikkurilli kohdalleen Tolla yhellä atokloonikopiolla saa heittää vesilintua, mutta tämä Gus oli hyvä ostos

     
     
  2. #342

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Normi M5 pitäs mennä eli 0.8 nousulla. 10mm on aika sopiva pituus ainakin papsiin aw imr akulla niin luulisin käyvän tähänkin.

     
     
  3. #343
    Höyrykonkari fanatics's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    282

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonihot Näytä viesti
    Hieno ato sulla ainakin gussin nokassa
    Kyllä Toimii helekutin hyvin gussissa!

     
     
  4. #344
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Täydelläkin akulla kick rykii virran vähyyttä. Ilman kickiä ei irtoa mitään. Menkööt GUS laatikon pohjalle häpeämään. Ei jaksa aivan olla ylänapaa säätämässä kun ei toimi niin ei toimi.

     
     
  5. #345

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Mulla on varmaan oma gussi joku maanantaikappale kun hyvin rykii orkkisjousella 1,4 ohmin vastuksella Kayfuni.

    Gusi on Paskaa

     
     
  6. #346

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Täydelläkin akulla kick rykii virran vähyyttä. Ilman kickiä ei irtoa mitään. Menkööt GUS laatikon pohjalle häpeämään. Ei jaksa aivan olla ylänapaa säätämässä kun ei toimi niin ei toimi.
    Kokeile aluksi vaikka tommosta http://www.kiertokanki.com/verkkokau...oducts_id=5359
    Varmaan löytyy jostain Motonetistä, Biltemasta tai Ohlssoniltakin

     
     
  7. #347
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    111

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Tänään saapui oma GUS ja aika pitkälti samanlaisia kokemuksia kuin muilla.

    Ylänapa aivan toivoton. Suoraan paketista 1,4 Ohmin vastuksella reippaat 0,5V voltage droppia (mitattu AGA-T+:n posteista). Muutenkin erittäin hankalaa atojen kanssa sohlaaminen, kun tosiaan ylänapa juoksee karkuun. Melkein helpointa on laittaa ensin ato, ja sen jälkeen kiristää ylänapa.

    Pesun ja uuden ylänavan jälkeen 0,35V voltage drop 0,8 ohmin vastuksella. Pesu tuli muutenkin tarpeeseen, oli aika paljon likaa kierteissä ja jopa ulkopinnalla.

    Jatketaan testailua...

     
     
  8. #348
    Höyrykonkari numinous's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    112

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Tyhmä kysymys: miten mittaan tollaisella "perushalvalla" yleismittarilla jännitehävikin (gus+short did) ?
    Disco Fuck Yourself

     
     
  9. #349
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Punainen tikku plussanapaan ja musta kylkeen, ja painat tulitusnappia.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  10. #350

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja numinous Näytä viesti
    Tyhmä kysymys: miten mittaan tollaisella "perushalvalla" yleismittarilla jännitehävikin (gus+short did) ?
    mittaa ensin akun jännite ja sitten atosta hattu pois ja mittaa jännite samalla kun tulittaa

     
     
  11. #351

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Maki fixas mulle jousen tilalle säädettävän messinki. tappisysteemin..1.2 ohmin vastuksella hävikki 0.08. Tadaa. Nyt on Gusin keulalla Severus V1. Laite on kaunis jA toimii kuin unelma. Nyt on molemmat Severit halluss
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  12. #352
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Vakiojousi, hävikkiä 0.4V 1.2ohmin setupilla.

     
     
  13. #353

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Nyt vielä Makille ISO KIITOS!!!! Gus näyttää Severus V1 keulilla melkein hybridiltä,ja kauniilta sellaiselta. Kyllä pelittää Aton ja modin väliin ei jää minkään sortin rakoa,en ehkä irrota näitä toisistaan koskaan
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  14. #354
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Ihan vain mielenshiinnosta piti tulla foorumille pitkästä aikaa huutelemaan... Mitä ihmettä meinaatta tuolle että napa lähtee karkuun juoksemaan? Siis sehän on säädettävä eli ensin napa yläcäpistä alas, ato kiini, napa kiini ja yläcäppi kiini ja thats it. Toivottavasti olen ymmärtäny jotain väärin ko kokeneillaki tuntuu olevan hankaluuksia tuon kanssa.
    Kuhan vain ihmettelen, mulla tuo pelaa hyvin. Pitkästä aikaa laskenu vitutus sen verran että
    viittii taas lukea foorumia, saatikka kommentoida.

     
     
  15. #355

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Off topic, Mikä vituttaa? Ja mitä meinaat,mulla tää toimii nyt täydellisesti ja jouset kusee aikalailla eivätkä kestä matalia ohmeja. Se jousijärjestelmä on paska. Ja tää mun systeemi on säädettävä...
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  16. #356
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Ookoo... 8) Otetaan pienet höyryt sille.

     
     
  17. #357
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Ruuvaa navan ylös, kiristää aton, vaihtaa aton niin keskinapa on ties missä jo menossa. Pätkäsin ruuvinpätkän tuonne joka just ylettyy efestillä paikalleen mutta aw imr on sitten liian lyhyt. Pitäs tehdä joka akulle oma ruuvipätkä tuonne. Näemmä pikkuakku ja kick menee jousen kanssa tuonne kun runnoo vaan paikalleen. Tosin ei se auta, 18350+kick max 2 tuntia. Varausta jäljellä yli 4V kun kick alkaa köhimään. Liian pieni akkukoko kickille tuo 18350.

     
     
  18. #358
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Ok, no mie jätän tämän keissin sikseen. Varmaan näissäki on toleransi eroja. Ite vaihan akun aina yläcäpin kautta jolloin on nätti myös täyttää ato ja fiksata napa kohillleen. Mutta eipä siinä, hyviä höyryjä foorumille, mulla tuli taas toleranssit täyteen, nähdään taas

     
     
  19. #359

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Mulla on tosin hieman hankala se säätö. Se on nyt mitoitettu niin että AW-akut menee juuri hyvin,efesteilläkin toimii,jää vaan pieni rako. Ovat vähän pitempiä. Tää on nyt säädetty niin että Severus V1 istuu täydellisesti ja AW-akkuja mulla on suurin osa ja niillä menee juuri sopivasti kiinni. Tää ato luultavasti jää tähän putkeen pysyvänä osana,on niin hienon näköinen ja toimii täydellisesti joten eipä edes ole tarvetta varmaan säädellä varmaan ikinä.-Sanoin tossa aikaisemmin että näyttää ja toimii hybridin tavoin,joten tää on melko täydellinen kokoonpano,muille putkille sitte muita säätöjä,tää säätö jää pysyväksi. Tän päivän olen käyttänyt,ja kokoajan tuntuu paremmalta,isot höyryt tälle! Olen todella tyytyväinen.
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  20. #360

    Vs: GUS -keskustelua Gus-modeista

    Mistä te tarkemminottaen ootte löytäneet noita messinkitappeja? Kattelin rautakaupasta muttei ottanu silmiin. Mulla aluks toimi ihan ok alkuperäsellä jousihärdellillä, sit käytin sitä ilman jousta, mutta nyt ei sit millään pöhise. Mikskähän se tolleen yhtäkkii alko nikotteleen.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •