Sivu 8 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 298

Aihe: GP tuoteperhe - keskustelua

  1. #141
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Kiinnostaako myydä puolet tosta pussista mulle? Ei viittis noin isoa säkkiä tilata!

     
     
  2. #142

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Itse ostelin vanua petshop.fi:stä.

    Eipä vaan ole mulla edes ympyroiditilauksen status vielä päivittynyt.

     
     
  3. #143
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Ei se status mulla ainakaan päivittyny siitä payment received kohdasta enää. 3 arkipäivää meni niin DHL:n kaveri toi kotiovelle.

     
     
  4. #144
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Joo, ei ole mullakaan tilauksen status muuttunut mutta kamat on käsissä jo.
    Vähäsen huuhtaisin atoa ja nyt sitten rojut torveen ja makustelemaan.

    Toi vanu kestänee perikunnalle vai joutuuko sitä vaihtelemaan usein?
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  5. #145

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Helvetin hyvät ensivaikutelmat ainakin. Vähän tuli matala vastus ensimmäiseen setuppiin. Eli 1.2 ohmia. Yhtä paljon ei voi antaa jännitettä tälle kun mitä penelopelle. Alkaa antaa kuivaa jo jossain 3.8 voltin kohdalla. Toisaalta tuntuu antavan enemmän pienemmällä teholla. Mulla on nyt 3.5 volttia käytössä ja puskee oikeen ilosesti höyryä ja kurkkutuntumaa. Maku on kanssa just kohdallaan. Melkeen tekis nyt jo mieli tilata toinen tämmönen, mut taidan pitäytyä tässä yhdessä. Penelopeja kuitenkin kaks jo ja kayfun olis tarkotus ostaa niin loppuu modit kesken. Sitä napanöyhtää tuli harmittavasti vaan yhteen setuppiin, eli tällä samalla maulla mennään siihen saakka, et tulee sitä seron napanöyhtää. Tohon tahvon kysymykseen en osaa muuta vastata kun, että aion itte ainakin ton vanun vaihtaa aina kun vaihdan makua. Aika näyttää, et irtooko nesteistä jotain kakkapaskaa tonne mikä alkais tukkimaan tota vanua.

     
     
  6. #146
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    Toi vanu kestänee perikunnalle vai joutuuko sitä vaihtelemaan usein?
    Mulle oli kans tullu ilonen yllätys kotioven taakse Spheroidin muodossa. Pari kolme setuppia oon nyt tehny ja vaihtanu mehua ni ainakin tälleen lyhyen käytön jäljiltä pystyin pesemään tosi puhtaaksi myös ton alkuperäsen vanun. Ihan vaan lämpimällä vedellä ja vähän puristelemalla. Voi olla et pitemmästä saman mehun käytöstä siihen tarttuu haju ja maku mut ainakin se kesti huuhtelemista hajoomatta atomeiks.

    On muuten aika huippulaite. Nykyhinta toimitettuna suomeen on aika kova, mutta alan olla ite sitä mieltä että jokasen euron arvonen peli


     
     
  7. #147
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    ...
    Sitä napanöyhtää tuli harmittavasti vaan yhteen setuppiin, eli tällä samalla maulla mennään siihen saakka, et tulee sitä seron napanöyhtää. Tohon tahvon kysymykseen en osaa muuta vastata kun, että aion itte ainakin ton vanun vaihtaa aina kun vaihdan makua. Aika näyttää, et irtooko nesteistä jotain kakkapaskaa tonne mikä alkais tukkimaan tota vanua.
    Mä säästeliäänä leikkasin sen puoliksi, hiukan reilut 2ml imaisi sisäänsä puolikkaallakin vanulla.
    Pitänee koittaa millainen on jos tunkee loputkin, meinasin vaan että tulee liian tiukka eikä mahdu nestettä joukkoon jos tunkee kaiken.

    Ihan käypä vehotin kyllä, kiinakopsua odotellessa, eihän toi nyt mikää avaruussukkula ole..
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  8. #148
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    Mä säästeliäänä leikkasin sen puoliksi, hiukan reilut 2ml imaisi sisäänsä puolikkaallakin vanulla.
    Pitänee koittaa millainen on jos tunkee loputkin, meinasin vaan että tulee liian tiukka eikä mahdu nestettä joukkoon jos tunkee kaiken.

    Ihan käypä vehotin kyllä, kiinakopsua odotellessa, eihän toi nyt mikää avaruussukkula ole..
    Mulla imee ekassa taytössä n 85 tippaa ja sen jälkeen täytettäessä 70-75 tippaa, napanöyhdän määrästä en osaa sanoa kun ei ole orkkisvanu..

     
     
  9. #149
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    GP tuoteperhe - keskustelua

    Aikas hyvin imee vai onko sulla tiukka nokka?
    Yleensähän sitä lasketaan, että 20 tippaa = 1 ml.
    KGO & Twist

     
     
  10. #150

    Re: GP tuoteperhe - keskustelua

    Joo ei sen kyl mitään 4 milliä nestettä ime

     
     
  11. #151

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Haa, ympyröidi #0371 saapui! Nyt vaan saisivat alkaa pukkaamaan uutta Piccoloa ja Paps X:ää markkinoille.

    Aika ohuelle näyttää muuten mukana tullut vastuslanka, oliskohan 0.12?

     
     
  12. #152

    Re: GP tuoteperhe - keskustelua

    0.2mm kanthali oli ihan hyvä tohon. Heitin suoraan roskiin sen langan mikä tuli mukana

     
     
  13. #153
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Re: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    0.2mm kanthali oli ihan hyvä tohon. Heitin suoraan roskiin sen langan mikä tuli mukana
    Mä en saanu millään 0.20 kanthalilla toimimaan mun 0.30 toimii paremmin kuin hyvin

     
     
  14. #154

    Re: GP tuoteperhe - keskustelua

    Kolme kierrosta kahden päällekkäisen wickilangan ympäri ja 1.3 ohmia. Vähän turhan vähän, mut toimii silti

     
     
  15. #155
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Jepa, jotain tein väärin kun en vaan saanu toimimaan, varmaan 20 setuppia väänsin about noilla spekseillä (2-5 kiekkaa ja 0.7-2.0 oomia, 2 tai 3mm langasta).

    0.3 kanthalia 6 kiekkaa 3mm double-wickin ympärille, 1.3 ohm, harasoo.

     
     
  16. #156
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Siis miten eivät toimineet?
    33Awg ( 0,18mm? ) langasta 4 kiekkaa 3 mm wickilankaan, 2 ohmia, ihan hyvin pöhisee, pitää testiä variaatiota kun tuosta aika jättää.
    Alkuperäistäkin lankaa&wickiä pitänee joskus testiä.
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  17. #157
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Joko maku tai höyryn määrä tai molemmat jäi vaan liian vähäisiksi. Enempi parempi

     
     
  18. #158

    GP tuoteperhe - keskustelua

    Menny kyl julkisesti vituilleen ton dhl:n kans ku ne ei ymmärrä/saa työntää sitä spheroidia siitä postiluukusta sisään..

    Eilen tuli lappu et pojat oli käyny ovella ja tälle päivälle yritin lähettää niille et soittaa mulle kun ovat tuomassa pakettia kun heillä on vain sanoa ajaksi klo 11-13 välillä.. Mutta ei..

    Kuka ylipäätänsä pystyy olemaan työpäivänä vahtaamassa kotiovea 2h..

    Huomenna ystävällisen tulenkatkuinen puhelu kyseisen lafkan asiakaspalveluun.
    Provari mini & Kayfun v3

     
     
  19. #159

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Mulla toimi ainakin helvetin hyvin toi dhl. Olin just päässy töistä kotiin ja kello oli varmaan jotain puol 3 paikkeilla. Lähetti soitti mulle ja kysy, et onko joku kotona ja sopiiko, et tuo paketin 15 minuutin päästä. Vartti meni ja äijä tuli paketin kanssa ovelle ja sillä selvä. Eli itte ainakin olin palveluun tyytyväinen.

     
     
  20. #160
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Tuo riippuu hyvin pitkälti kuskista ja kuskin työmotivaatiosta..

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •