Red riding hood :-[ 1/10
Sucker Punch ??? 4/10
Yli rajojen 4/10
Zombie - hälytystila lontoossa 1/10
Aikamoista huttua eikä siis yhtään hittiä. Niinpä kaivoin Russ Meyer Boxin hyllystä ja siitä olikin helppo valita Faster Pussycat... KILL! KILL!
FPKK Ei sinällään ole tyypillisintä Meyeriä sillä tämän päätarkoitus ei ole pelkästään esittellä isokokoisia rintarauhasia. Jos Meyerin tuotanto ei vielä ole tuttu, tästä on ehkä helpoin aloittaa. Älkää antako alkuosan haparoinnin lannistaa, loppua kohti meininki paranee.
http://youtu.be/JjaZFUVFBgQ
Russ Meyerit on kyllä parhautta!
Toisaalta tossa sun listassakin oli kyllä mun mielestä ihan OK pätkiä..
The Avengers tuli juuri katsottua. Pakko myöntää että Captain American perusteella odotin paskaa mutta tämä oli ihan positiivinen yllätys. Ei mikään järjen riemuvoitto mutta vähintään samaa tasoa kuin nuo Marvel-filmatisoinnit on yleensä olleet. Positiivinen yllätys oli sekin että olivat saaneet houkuteltua Alan Silvestrin tekemään musiikit vaikka sielläkin oli kyllä joku teema pöllitty melko suoraan LotR:ista. Visuaalisesti ei mitään moitittavaa.
Aikamoisella varauksella tähän lähdin, koska itseä nämä mukadokkarit on jo alkaneet hieman kyllästyttää. Mutta Norjalainen elokuva peikoista on jo niin kiehtova että päätin antaa tälle mahdollisuuden.
Onneksi, sillä tämähän on genressään sangen onnistunut tuotos. Hommaa ei ole otettu liian vakavasti, vaan mukaan on saatu sopivasti kieroa huumoria.
http://youtu.be/TLEo7H9tqSM
8/10
Toipas tuli puskista, pitänee metsästellä käsiin jostain.
KGO & Twist
Prometheus 8/10
Hieno scifi-eepos tyyliin Ridley Scott. Alien tunnelman aistii leffasta, vaikka siitä ei tullutkaan esiosaa alkuperäisten suunnitelmien mukaan. Leffaan silti jätetty Alien viittauksia. Me Gusta!
MiB 3 7,5/10
MiB3 oli ihan hauska leffa. Odotukset ei ollut kauhea korkealla edellisen osan jälkeen, mutta parempaan suuntaan oli menty.
Safe 4/10
Jason Stathamin äksönpläjäykset ovat normaalisti ihan viihdyttävää huttua, mutta tässä ei ollut oikein mitään mieltä. Pelkkää teurastusta alusta loppuun. Eniten tappoja mitä olen yhdessä leffassa nähnyt (joku vois laskea)!
Prometheus oli kova pettymys mulle. Muistutti enemmän jotain teinikauhua, kuin sci-fi / kauhua josta alien sarja on tunnettu.
Porukka käyttäytyy niin idioottimaisesti koko leffan ajan, että se sci-fi aspekti katoaa kokonaan. Paras esimerkki on kun he kohtaavat ensimmäisen alienin(vaarallisen näköinen cobraa muistuttava käärme). Ensimmäinen reaktion on mennä iloisesti sorkkimaan sitä kuin olisi joku söpö läähättävä koiran pentu ja sitten ihmetellään kun se hyökkää kimppuun ja sulattaa naaman.
Ei tästä löytynyt mitään tunnelmaa, syvyyttä tai uskottavuutta. Ei jää jäljelle kuin hienot efektit.
Chernobyl diaries tuli vahdattua, en suosittele kenellekkään. 1,5/10
Vihaan muutenkin tollasia "kauhuleffoja" jossa mennään säkkipimees fikkarin valossa, joku kaapataan eikä mitään näy, kuuluu vaan huutoa. Loppukin oli niin ennalta arvattava että ihan nauratti moinen clishee.
Ideassa ois ollut hyvät raamit kunnon "zombi"-leffalle mutta kun ei niin ei :/ Tuo 1,5 pistettäkin tulee vaan siitä, kun on sentään ilmeisesti suurimmaksi osaksi kuvattu oikeesti tuolla chernobylin lähimaaston raunioilla.
Hahah, just huomenna aattelin kattella rainan . No on niitä tullut katottua niin järettömän paskoja kauhuja että eiköhän tämäkin vielä mene.
Kaikki mitkä on tätä parempia niin on luxusta
http://www.imdb.com/title/tt1438534/
Trollhunters oli kyllä aika jees, vielä kun tuli katsottua se aika pian oman Norjan reissun jälkeen.
Noh, asiaan, mitä on tullu viime aikoina katsottua..
Diktaattori - oikein jees, vaikken yleensä pidä "mauttomista" komedioista
Expendables 2 - Ihan huikee!Just sellanen mitä toimintaleffan pitää ollakin, tiukkaa tykitystä alusta loppuun, plussaa vanhoista jyyristä joiden parissa kasvanut
War of the dead - Positiivinen ylläri, puolisuomalainen zombieleffa
Vois tässä keskittyä taas vähän enemmän "omaan" genreen jatkossa. Kauhu on kuitenkin aina ykkönen<3
Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?
menee sarjojen puolelle mutta laitetaan
-touch (kosketus) vaikuttaa todella hyvältä
-the walking dead - mahtava sarja
-revolution - myös todella hyvä
-alcatraz - aivam huippu..jatkoa odotellessa :
The cabin in the woods, odotukset eivät erityisen korkealla olleet vaan leffapa osoittautuikin oikein mukavaksi scifillä ja sopivasti huumorilla maustetuksi kauhuläjäykseksi.
8 kartoa kymmenestä tälle!
MiB3 ei ollut huono sekään, The Avengers viihdytti myös.