Dark Knight Rises. 3,5/5
Hyvää räimettä. Jaksoi viihdyttää koko kolmen tunnin ajan. Musiikista iso plussa.
Muutamia mainintoja:
The Hunger Games: Ylipitkä ylihypetetty. Kyllä sen kelloa vilkuilematta läpi katsoi, muttä vähempikin olisi riitänyt
Battleship: Sarjaa niin paska että melkein hyvä. Näyttävä leffa, juoni...no niin.
Lemmy: Elokuva, jonka jokaisen (raskaamman) musiikin ystävän pitäisi nähdä. Jo elokuvan nimi kertoo tarpeeksi. PISTE.
Adventures of Tintin: Itse leffa jäi vähän sivuosaan kun jumituin ihastelemaan toteutusta. Hieno.
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
Kyllä sen paremman puutteessa katsoo, mutta ei todellakaan ollut kirjojen aiheuttaman hypen arvoinen. Battle Royale on parempi.
Jos action maistuu niin tästä sitä ei puuttunut, The Raid Redemption. Hyvä leffa.
21 Jump Street, hyvä oli!
Man from earth.
Voiko elokuva, joka sijoittuu yhteen huoneeseen ja sisältää ainoastaan dialogia, eikä yhtään tissejä ja räjähdyksiä olla hyvä?
Näköjään voi olla jopa erinomainen.
Heitetään tähän vielä yks vanhempi leffa joka on mulle ajankohtainen ku täytyy pistää jälkikasvu katsomaan se, eli:
The Others. Pienen budjetin tarinaleffa, jossa Nicole Kidman todella loistaa. Juonesta ei sen enempää. Onhan siinä samankaltaista kuin siinä eräässä toisessa samaa aihetta sivuavassa leffassa. Mut tää on niin paaaljon parempi.
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
Laitetaas juisseista tutulla arvo-asteikolla:
The Raid Redemption 8,5/10
The Dictator 7,5/10
The Hunger Games 5/10
21 Jump Street 8,5/10
22:50 @Yako • Eilen tuli katsottua alkuperäisversio http://www.imdb.com/title/tt2007993/
22:50 @Yako • Runtime: Taiwan: 276 min (2 parts)
Sàidékè balái - Warriors of the Rainbow: Seediq Bale
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Mä en taas tajua 21 jump streetin suosiota. IMBD arvostelujen perusteella päätin tarkastaa kun oli saanut ok pisteet, mutta sehän oli ihan peruspaska jenkki komedia. Odotin jotain superbadin tasoa, kun on paljon kehuttu ja Johan hill, mut ei...
Madagasgar 3 piti käyä kattomassa. Olihan se, ihan viihdyttävä pläjäri.