Sivu 26 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16222324252627282930 ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 584

Aihe: Penelope (Golden Greek)

  1. #501

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Mä voisin kans muutaman (5-10kpl) keramiikan ottaa jos joku viitsii nähdä vaivaa kimppatilauksen aikaansaamiseksi.

    edit. Sori, pitäsi varmaan ensin lukea paremmin mihin laitteeseen. Penelopea ei enään ole joten turha noitakaan on haalia. Mut jos joku Odyyn tilailee niin mä mukana.

     
     
  2. #502

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Voin mä ton kimppatilauksen hoitaa, jos se ei paisuis ihan mahdottoman kokoiseksi. Pitäsköhän sitä varten sitten avata erillinen ketju?

    Edit: Nyt tuli vähän hässäkkää, laittaisinko ehtoolla jonkun ketjun tästä hommasta?

     
     
  3. #503

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Voin mä ton kimppatilauksen hoitaa, jos se ei paisuis ihan mahdottoman kokoiseksi. Pitäsköhän sitä varten sitten avata erillinen ketju?

    Edit: Nyt tuli vähän hässäkkää, laittaisinko ehtoolla jonkun ketjun tästä hommasta?
    Laita sellanen Gurun kimppatilausthreadi pystyyn tonne jonnekkin pimeään luolaan.
    Itse saatan katsella myös tarjontaa.. Penekeramiikat taitaa olla nollissa...
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #504

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Tuolla olis nyt kimppatilausiviesti: http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=5195.0

     
     
  5. #505

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Edit: Prkl ja väärä ketju.

     
     
  6. #506

    Penelope (Golden Greek)

    Pene Fatty osat by Kirfanis

     
     
  7. #507
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Pene Fatty osat by Kirfanis
    Mikäs.. ja mistä??

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  8. #508
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Kova th, vähäinen höyryn määrä. 3mm lanka ja 0.2 tai 0.3 kanthal käytössä. Yritetty survoa syvemmälle kuppiin, seuraavat ehdotukset?

     
     
  9. #509

    Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki
    Mikäs.. ja mistä??
    http://www.vaporwall.com/forum/viewtopic.php?t=4378

     
     
  10. #510
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Kova th, vähäinen höyryn määrä. 3mm lanka ja 0.2 tai 0.3 kanthal käytössä. Yritetty survoa syvemmälle kuppiin, seuraavat ehdotukset?
    Kova th viittaisi liian kuivana olevaan wickiin..

    Tee 2 Ohm setuppi, nestesyöttöä auki melko paljon (=itse avaan 4-5 kierrosta) ja nostele voltteja 4,5 kieppeille.. takuulla toimii

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  11. #511
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Kova th viittaisi liian kuivana olevaan wickiin..

    Tee 2 Ohm setuppi, nestesyöttöä auki melko paljon (=itse avaan 4-5 kierrosta) ja nostele voltteja 4,5 kieppeille.. takuulla toimii
    4-5 kierrosta ???

    Avaan 1 kokonaisen kierroksen ja se tuntuis olevan jo liikaa jäykkä vg nesteenä.

    Teen yleensä jotain 1 ohmin pintaan setupit, pitää koittaa seuraavaks 2 oomista josko siitä olis apu..

     
     
  12. #512

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Kyl tolla 1 ohmisellakin pitäis kunnolla höyryä irrota. Mä teen yleensä jotain 1.2-1.4 ohmisia setuppeja ja niillä pelittää ainakin kunnolla. Coilin kohdalla kaks 3mm wickiä. Mulla on toi wicki viel niin, et se erillinen wicki on siel alapuolella ja tulee oikeestaan kokonaan kupin sisälle.

     
     
  13. #513
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Mitä vastuslankaa tässä suositaan?

     
     
  14. #514

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Jossain oli juttua, et nichromea kannattais käyttää silican kanssa. En oo koittanu itte ni en tiiä. Mulla ollu käytössä 30 awg ja 32 awg kanthal. Tolla paksummalla saa helpommin matalat ohmit niin nyt on tullu sitä melkeen pelkästään käytettyä.

     
     
  15. #515
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Joo, koitin 0.3 langasta vääntää niin meinas olla työn ja tuskan takana tunkea sitä enää kuppiin kun meni setuppi niin isoksi ja jäykäksi

     
     
  16. #516
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Avaan 1 kokonaisen kierroksen ja se tuntuis olevan jo liikaa jäykkä vg nesteenä.
    Mulla käytössä Kir Faniksen V3 kirkas tuubi, eli sellanen vähän 'savu' väriltään ja avarampi kuin ne kirkkaat vanhemmat mallit.
    Voin ruuvata VPG nesteellä (Inaweran base ja FSUSA Mojito mixillä) Penelopen syötön täysin auki, eikä se ikinä tulvi 3mm silicalla, joten jos sulla tulvii jäykällä VG:llä jo yhden kierroksen jälkeen.. jossain ON vikaa.
    Liian kuivana toi sulla varmaan käy tai ainakin vahvasti siltä kuulostaisi.

    Enkä tiedä mitään kierroksista, itse mittaan langan etukäteen yleismittarilla ja kieputan sitten paikoilleen tai teen sokkona & säädän Provarista riittävästi potkua.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  17. #517

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Tapolle: onko käytössä Penelopen originaali metalliputki vai läpinäkyvä Kir Fanis -putki? Jälkimmäisen ensimmäinen versio Penelopeen oli sisämitoiltaan sen verran ahdas, että edes ohuemmat PG-pitoiset nesteet eivät kaikilla päässeet imeytymään kunnolla wickiin. Vaikka nestesyöttöä olisi avattu reilusti.

     
     
  18. #518
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Tapolle: onko käytössä Penelopen originaali metalliputki vai läpinäkyvä Kir Fanis -putki? Jälkimmäisen ensimmäinen versio Penelopeen oli sisämitoiltaan sen verran ahdas, että edes ohuemmat PG-pitoiset nesteet eivät kaikilla päässeet imeytymään kunnolla wickiin. Vaikka nestesyöttöä olisi avattu reilusti.
    Originaali metalliversio, se tässä ihmetyttääkin.
    Pitää jatkaa harjoituksia. Vähän luulen että survon silicaa lyttyyn ja sen takia pääsee virtaamaan "ohi"..
    Tulossa on 3.5mm silicaa, pitää kokeilla jos siitä olisi apu

     
     
  19. #519

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Kuten pki jo aiemmin totesi, ongelma taitaa olla liian kuivassa wickissä. Siksi kyselin tuon Kir Fanis (V1) -putken mahdollisuudesta.

    Nestesyötön "oikeasta" avaamisesta näyttää olevan yhtä monta mielipidettä kuin käyttäjääkin. Siihen vaikuttaa nesteen PG/VG-suhteen lisäksi ainakin käytetty silica. Kun itse käytin aluksi Penelopen mukana tullutta, tiiviiksi punottua 3mm-silicaa, nestesyöttöä ei tarvinnut/kannattanut avata juurikaan:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Pitää muuten päivittää kokemuksia tuosta nestesyötöstä: käytetty silica näyttää vaikuttavan siihen tosi paljon. Penen mukana tulleella 3mm-silicalla nestesyöttö kannatti pitää vain hyvin vähän auki. Sitten taas "löyhällä" 3mm-eBay-silicalla (ja GG 3,5mm-silicalla) nestesyöttö saa olla auki jopa pari kierrosta. Havainnot tehty samalla (DIY) PSV Washington Red Apple -nesteellä (PG-VG: 62,5% - 37,5%).

    -----
    EDIT: koko ajan sama putki, samat akut ja sama Kick samoilla säädöillä.

    Veikkaan, että jos silica ei täytä kunnolla keramiikan ja sen pesän sivuilla olevia uria, tulvimista tapahtuu turhan helposti. Tällöin luontainen reaktio on kiertää nestesyöttöä kiinni päin. Tämä taas johtaa helposti siihen, että wick käy liian kuivana.

    Tuota wickiä en ole sen kummemmin survonut kohti keramiikkakupin pohjaa - katsonut vain, että se on siististi keramiikan päällä olevissa urissa ja suurin piirtein niiden tasalla.

     
     
  20. #520

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Tässä ketjussa aiemmin mainittu keramiikan puhdistaminen tohottamalla toimii todella loistavasti! Pistin keramiikan rautalankaan ja lämmittelin palikkaa hetken, ettei se pääse halkeamaan. Sitten liekki kohti tummentumia, ja voilà: nyt keramiikka hohtaa valkoisempana kuin amerikkalaisen talk show -isännän hampaat

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •