Sivu 20 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10161718192021222324 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 381 - 400 / 584

Aihe: Penelope (Golden Greek)

  1. #381
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Voisiko joku noheva vapottelija mitata tarvittavan pituuden .2 kanthalille 1.5 vastukselle?
    3,56294 cm (D-laadun arvolla, eli 41,2 ohm per metri).

    A1 laadulla hieman lyhyempi pätkä, koska se on 44.6 ohm per metri.

     
     
  2. #382
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Penelope (Golden Greek)

    Ok, kiitoksia tuosta, nyt voikin tehtailla noita kiukaita valmiiksi muutaman kymmentä, niin saa loppuvuoden tarpeet katettua.
    KGO & Twist

     
     
  3. #383
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja johnz Näytä viesti
    Kertokaahan kokeneemmat.. Pari päivää pene ollut käytössä ja kolmisen setuppia vääntänyt tuohon, mutta carton höyrymäärään ja makuun ei olla vielä päästy.
    Kovaa throat hittiä pukkaa mukka ei maistu kunnolla ja höyryntuotto aika laimeaa.
    Eikös näissä Peneissäkin ole säädettävä nestesyöttö?
    Itse ainakin huomannut Phoenixissa, että jos silica on liian märkää, höyry on kitkerää ja heikkoa ja kurkkutuntuma on melko ikävä.

     
     
  4. #384
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    271

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Eikös näissä Peneissäkin ole säädettävä nestesyöttö?
    Itse ainakin huomannut Phoenixissa, että jos silica on liian märkää, höyry on kitkerää ja heikkoa ja kurkkutuntuma on melko ikävä.
    Joo on näissä. Ainakin Pene rupee kurlaamaan, jos käy liian märkänä
    Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
    Caravela#262 + ???

    Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0

     
     
  5. #385
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vrtane Näytä viesti
    Joo on näissä. Ainakin Pene rupee kurlaamaan, jos käy liian märkänä
    3,5 mm silicalla ei kuulemma saa kurlaamaan vaikka yrittäis...

     
     
  6. #386

    Vs: Re: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    1) naula pois kun kiedot kanthalin
    2) coili kupin sisälle - turha epäillä, parempi kokeilla?
    3) tiputa nikotiinia niinku muutkin tekee
    4) myy mulle sopuhintaan jos et tykkää.
    Kiitokset, näillä mennään tänään ja katsellaan minkälaista tulosta pukkaa! Vaihtoehto neljä ei tule ihan vielä kysymykseen..
    Vaping since 2011.

     
     
  7. #387

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Ootko mittaillu ohmeja ollenkaan? kuulostaa siltä et sulla on todella korkealla ohmit jos ei höyryä eikä makua piisaa.
    Eli kaks 3mm lankaa päällekkäin ja ylempi lanka katkaistaan kupin reunoja myöten, alempi sitten kupin alareunaan asti.
    Kyllä mä ohmeja oon provarilla testaillut ja 1.5- 2.2 välillä on menty noiden setuppien kanssa, eli se pitäis olla ok.
    Pitää testata tuota tuplawickiä painettuna ihan sinne monttuun, että minkälaista höyryä puskee. Kiitokset vinkeistä!
    Vaping since 2011.

     
     
  8. #388
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    271

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    3,5 mm silicalla ei kuulemma saa kurlaamaan vaikka yrittäis...
    Missä tota myydään? Yritin ebaystä kattoa, mut ei osunut silmään.. Toi varmaan toimii tossa isoveljessäkin?

    Mites muuten toi kirkasputki V1, Saiko sen jotenkin vaihdettua V2:een jos ottaa yhteyttä Kir Fanisiin? Ei toi kyl oikeen toimi Ainakin ton VG kanssa.. PG en oo vielä kokeillu.
    Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
    Caravela#262 + ???

    Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0

     
     
  9. #389
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja johnz Näytä viesti
    Kyllä mä ohmeja oon provarilla testaillut ja 1.5- 2.2 välillä on menty noiden setuppien kanssa, eli se pitäis olla ok.
    Pitää testata tuota tuplawickiä painettuna ihan sinne monttuun, että minkälaista höyryä puskee. Kiitokset vinkeistä!
    Ohmit on ok ja jos haluaa parhaan mahdollisen nesteensyötön, niin tee limittäinen tuplawicki.
    Päällekkäin oleva tuplawicki toimii vain "nestevarastona" ja mehua virtaa tehokkaimmin vain setupin alaosaan



    Sininen on Silicaa, Punainen on Kanthalia ja Musta on hopealankaa.
    Itse teen liitokset kupin sisäpuolelle, koska en halua että Kanthal hohkaa missään muualla kuin kupin sisällä.

     
     
  10. #390
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vrtane Näytä viesti
    Missä tota myydään? Yritin ebaystä kattoa, mut ei osunut silmään.. Toi varmaan toimii tossa isoveljessäkin?

    Mites muuten toi kirkasputki V1, Saiko sen jotenkin vaihdettua V2:een jos ottaa yhteyttä Kir Fanisiin? Ei toi kyl oikeen toimi Ainakin ton VG kanssa.. PG en oo vielä kokeillu.
    Kaikilla GG jälleenmyyjillä Imeon 3,5 mm wickiä pitäisi olla, on ihan uus juttu ja Penelopeen optimoitu.
    Odysseuksessa on ahtaamma terminaalit sivuissa, eli siinä paras on kuulemma 3 mm silica edelleen.
    Itse tilasin tota 3,5 mm testiin Gurulta, mutta paketti ei ole vielä saapunut joten olen jäävi kommentoimaan tämän enempää...

    Kir lähettää ilmaiseksi V2 putken, jos V1 kanssa ongelmia... VG on varmaan liian jäykkää toimimaan tossa V1 putkessa, mutta 50/50 pitäis jo pelata?

     
     
  11. #391
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Kaikilla GG jälleenmyyjillä Imeon 3,5 mm wickiä pitäisi olla, on ihan uus juttu ja Penelopeen optimoitu.
    Odysseuksessa on ahtaamma terminaalit sivuissa, eli siinä paras on kuulemma 3 mm silica edelleen.
    Itse tilasin tota 3,5 mm testiin Gurulta, mutta paketti ei ole vielä saapunut joten olen jäävi kommentoimaan tämän enempää...

    Kir lähettää ilmaiseksi V2 putken, jos V1 kanssa ongelmia... VG on varmaan liian jäykkää toimimaan tossa V1 putkessa, mutta 50/50 pitäis jo pelata?
    Juuh, Kir on kova jätkä lähettelemään ilmaiseksi.. mun V1 tuubit korvattii V2:lla ja V2 tuubi kesti viikon tai pari ja halkesi, tulossa takuuseen taas uusi.
    En tiedä mitä itse teen väärin, kun ei tässä V2:ssakaan tunnu neste hirveän hyvin valuvan wickille ja siellä alareunassa seikkailee koko säätöraon täyttävä ilmakupla.
    Kyllästyinkin jo tuon säädön ruuvailuun kuplien hävittämiseksi ja pari päivää tässä on kokeiltu laittaa porakoneella ja vesihiomapaperilla tuota säätökappaletta ohuemmaksi, ehkä toimii paremmin jo ensi viikolla.
    ..ja käytän mukana tullutta silicaa, sekä paria muuta saman paksuista ja kaikilla saa tuota säätöä avata n. 2,5 kierrosta, siltikin saattaa pukata palanutta jos tiuhempaan höyryilee.
    Ohmeja mun setupeissa 2-2,4 ja voltteja ~4.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  12. #392
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Penelope (Golden Greek)

    Perse edellä puuhun aka laiskan miehen kysymyksiä taasen...
    Olisikos toi Penelopen kiuas toteutettavissa hopealanka valmiiksi kiinnitettynä?
    Eli koko matkalta yksi lanka kiinnitettynä mutteriin valmiiksi ja sitten pihdeillä poikki keramiikan kohdalta ja silican & kanthalin kiinnitys tämän jälkeen?
    Lähinnä tässä haen sitä, että hopealanka olisi valmiiksi urien pohjalla ja silica tulisi automaattisesti oikein ja lisäksi kanthal jäisi vain kuppiin.
    KGO & Twist

     
     
  13. #393
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Kaippa se noinkin "onnistuu", mutta kuulostaa yhtä vaikealta kuin tuo perse edellä puuhun kiipeäminen...

    Tee video, jos toi on helppoa noin.

     
     
  14. #394
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Penelope (Golden Greek)

    No ei se olekaan.
    Lähinnä tuolla haen maadoituksen varmistamista, liitosten tekeminenhän tossa vaatii suht kapeakärkisiä pihtejä.
    Prässiliitos limittäisillä langoilla kun ei taida vielä riittää virrankulun sujuvuudelle.
    KGO & Twist

     
     
  15. #395

    Re: Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind
    No ei se olekaan.
    Lähinnä tuolla haen maadoituksen varmistamista, liitosten tekeminenhän tossa vaatii suht kapeakärkisiä pihtejä.
    Prässiliitos limittäisillä langoilla kun ei taida vielä riittää virrankulun sujuvuudelle.
    Maadoitus on helppo varmistaa sillä että pyöräyttää hopealangan wickin ympärille ennenkuin painaa sen kanaaliin. Varmasti yhdistää ainakin jostakin kohtaa. pihdeille en itse ole myöskään nähnyt tarvetta.

     
     
  16. #396
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Prkle, hermo alkaa mennä tohon nestesäätelyyn. Taas korkkasi kiinni keramiikkaan ja ylöshän se napa nousi. Ihan kiva, kun töissä ei oikein purkaminen onnistu.
    Tohtiikos tuota rasvata jollain, se kuppi kun ottaa suoraan keramiikkaan kiinni eikä oikein ajatus nolaxantin tahi crc:n imeskelystä viehätä.
    Tohon väliin kun saisi todella ohuen o-renkaan estämään korkkaamisen, niin ois bueno.
    Parin päivän perusteella tämä kyllä häviää Odylle aikas puhtaasti sekä laadussa, että toimivuudessa.
    KGO & Twist

     
     
  17. #397

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Onko kukaan koskaan koittanut juottaa kanthalia ja hopealankaa yhteen?

     
     
  18. #398
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Re: Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind
    Prkle, hermo alkaa mennä tohon nestesäätelyyn. Taas korkkasi kiinni keramiikkaan ja ylöshän se napa nousi. Ihan kiva, kun töissä ei oikein purkaminen onnistu.
    Tohtiikos tuota rasvata jollain, se kuppi kun ottaa suoraan keramiikkaan kiinni eikä oikein ajatus nolaxantin tahi crc:n imeskelystä viehätä.
    Tohon väliin kun saisi todella ohuen o-renkaan estämään korkkaamisen, niin ois bueno.
    Parin päivän perusteella tämä kyllä häviää Odylle aikas puhtaasti sekä laadussa, että toimivuudessa.
    Nyt en tyhmänä tajua ollenkaan.
    Keramiikkahan on siellä piilossa metallikierteiden sisällä, eikä säätö siihen koske ollenkaan.. en ymmärrä..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  19. #399
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Eli siis se kuppi, joka tulee keramiikkakupin päälle ja joka nousee ylös paljastaen keramiikkaa.
    KGO & Twist

     
     
  20. #400
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Penelope (Golden Greek)

    Inhottava vika.. omassa ei ole noita ongelmia ollut, mutta lukitsen kyllä atopesän tosi tiukkaan. Food grade vaseliini käy liukasteeksi noihin kierteisiin ja o-renkaisiin tarvittaessa.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •