Sivu 12 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 584

Aihe: Penelope (Golden Greek)

  1. #221

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juliano Näytä viesti
    Kuinkas 100% VG-nesteet toimii teillä Penelopessa?
    Itsellä tuntuis Bobas Bounty antavan dryhittejä melko usein johtuen ilmeisesti ettei ehdi wickata tarpeeksi nopeesti tai sitten olen vain sössinyt setupin.
    Itse käytän melkein ainoastaan 100% VG nesteitä. Tässä eka setupissa on Liberty Flightsin 100% VG Blueberry. Kertaakaan ei ole tullut dryhittiä. Mulla on se syöttö n. ½ kierrosta auki. Höyryn määrä on ihan uskomaton. Ja maku on todella hyvä. Tosin kovin kovilla tehoilla en höyryttele, en tiedä onko sillä osuutta asiaan? Ohmit tuli 1.6 ja vmaxilla mulla on 3.3v jännitettä. Smokin vmaxihan kyllä taitaa antaa pikkasen enemmän paukkua, kun se volttimittari näyttää.
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  2. #222

    Re: Penelope (Golden Greek)

    Itse en kyllä ymmärrä miten puolella kierroksella wickaa mitään. Ite pitää avata ihan kunnolla. Käytän kahta samanmakuista 100% pg ja 100% vg ja lisään yleensä molempia puolet. Tässä opittua satunnaiset dryhitit jää koko ajan harvempaan. Tsekkaa juliano tuo jalippon video pari sivua sitten. Siinä oleva sitomistyyli on ilmeisesti todella tehokas wickaamaan.

     
     
  3. #223

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Tarkistin ton Penen ja lähempänä se on kierrosta auki. Pitää varmaan aukoa lisää ja katsoa mitä sitten lähtee irti Ja tsekkaan kanssa Jalippon videon..
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  4. #224
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    0,5-1 kierrosta mullakin auki.
    Testasin niin että avasin pari kierrosta niin rupes kurlaamaan.
    Nesteenä pg/vg 70/30.

     
     
  5. #225
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    187

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Vähintään 3 kierrosta auki, volteista riippuen. Tällä hetkellä 1,3Ohm setuppi ja 3,8V =~11W. Voi nostaa jännitteen tuonne 4,2-4,3V =~14W avaamalla nestesyötön lähes täysin.. Kaikki nesteet olen saanut wickaamaan hyvin haluamallani teholla säätämällä nestesyöttöä.

     
     
  6. #226
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Mullakin vakiovolteilla, 2 Ohm setup ja 50/50 VPG:llä Penelopesta syöttö auki 1,5 - 2,5 kierrosta, riippuen kauanko akku ollut käytössä.
    Ikinä ei ole vuotanut, uudella akulla satunnaisesti dryhittiä.. jos en ole muistanut avata nestesyöttöä riittävästi.

    Nyt samalla setupilla täynnä 2 viikkoa ja vois kai vääntää uuden parin pv kuluttua.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  7. #227

    Re: Penelope (Golden Greek)

    Ei mun tarvii juurikaan aukasta nesteensyöttöä vaikka 1.3 ohmin setuppi. Joku puol kierrosta aika max

     
     
  8. #228
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Re: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Ei mun tarvii juurikaan aukasta nesteensyöttöä vaikka 1.3 ohmin setuppi. Joku puol kierrosta aika max
    Ompas outoa.. mulla ei noin vähällä toimisi ollenkaan. ???

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  9. #229
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    PG nesteellä toi 0,5 kierrosta on aika maksimi. 1.3 ohmin coilia kärisyttelen 4 voltilla. En oo saanu yhtään dry hittiä.

    Toisessa setupissa on healthcabinin 3mm narua ja 1.5 ohmin coil. Tuo nartsa on mielestäni jopa parempaa kuin penelopen mukana tullut. PG neste ei pääse tulvimaan coilille vaikka ois pari kierrostakin auki. Silti tuossakin riittää, että pitää 0.5 kierrosta auki.

     
     
  10. #230

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Oon tässä ajatellu siirtyä vihdoinkin boge&tankki yhdistelmästä korjattavaan atoon kaikkien näiden hehkutuksien jälkeen, mitä täältä ja muualta on saanut lukea Penelope tuntuu olevan luetun perusteella helpoimmasta päästä laittaa toimintaan amatööriltäkin. Sellainen nyt olis siis saatava ja ihan uutena kaupasta olis se mieluisin vaihtoehto.

    Laittelin viikko sitten viestiä preorder@goldengreek.co.uk, mutta mitään vastausta viestiin ei ole kuulunut. Ei vaikuta oikein hyvältä kaupalta, jos asiakaspalvelu on tuota luokkaa. Joten tilaus menee varmaan Kreikan tai Ranskan kauppaan.

    Onko jossain ETA päivää ilmoitettu, koska noita penelopeja taas alkaa saamaan uutena? Ja onko vielä muita kauppoja, joista tuota voi tilata suomeen?
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  11. #231
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Oon tässä ajatellu siirtyä vihdoinkin boge&tankki yhdistelmästä korjattavaan atoon kaikkien näiden hehkutuksien jälkeen, mitä täältä ja muualta on saanut lukea Penelope tuntuu olevan luetun perusteella helpoimmasta päästä laittaa toimintaan amatööriltäkin. Sellainen nyt olis siis saatava ja ihan uutena kaupasta olis se mieluisin vaihtoehto.

    Onko jossain ETA päivää ilmoitettu, koska noita penelopeja taas alkaa saamaan uutena? Ja onko vielä muita kauppoja, joista tuota voi tilata suomeen?
    Onnea hyvästä päätöksestä! =)

    Ongelma onkin juuri tuossa, kun niitä nyt ei hetkeen mistään kaupasta uutena saa, ei edes pysty ennakkotilaamaan. Sama probleema Odysseuksen kanssa. Tosin Penelopeja on sentään tehty edes se 3500 kpl, joten niitä liikkuu tasaisin väliajoin foorumeilla käytettynä, tosin uuden hintaan + pienet nylkyrahat päälle Odysseuksissa ne nylkyrahat tosin on nyt vielä suuremmat, tällä hetkellä ECF:llä myynnissä yksi "alennetulla" hinnalla, vain 299 $.

    Loka - Marraskuussa aukee uusi ennakkotilausmahdollisuus Odysseukselle, joten voisikohan Penelope olla siinä sarjassa myös mukana? Ehkä, en muista ulkoa.. :/ Toimitukset sitten joulupukin mukana.. Hyvää kannattaa tietysti odottaa, mutta aina ei jaksa ja johan tossa ehtii yhden penelopen hinnan syytää odotteluaikanakin 2-laadun bogeihin, eli foorumirallia vaan käytettyjen perässä?

     
     
  12. #232

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Onnea hyvästä päätöksestä! =)

    Ongelma onkin juuri tuossa, kun niitä nyt ei hetkeen mistään kaupasta uutena saa, ei edes pysty ennakkotilaamaan. Sama probleema Odysseuksen kanssa. Tosin Penelopeja on sentään tehty edes se 3500 kpl, joten niitä liikkuu tasaisin väliajoin foorumeilla käytettynä, tosin uuden hintaan + pienet nylkyrahat päälle Odysseuksissa ne nylkyrahat tosin on nyt vielä suuremmat, tällä hetkellä ECF:llä myynnissä yksi "alennetulla" hinnalla, vain 299 $.

    Loka - Marraskuussa aukee uusi ennakkotilausmahdollisuus Odysseukselle, joten voisikohan Penelope olla siinä sarjassa myös mukana? Ehkä, en muista ulkoa.. :/ Toimitukset sitten joulupukin mukana.. Hyvää kannattaa tietysti odottaa, mutta aina ei jaksa ja johan tossa ehtii yhden penelopen hinnan syytää odotteluaikanakin 2-laadun bogeihin, eli foorumirallia vaan käytettyjen perässä?
    Joo no ei tässä onneksi oo kiire ton kanssa, kun bogeja on hc:lta tulossa 50kpl. Toivottavasti nuo olis nyt sitten mun viimeiset boget Pitää koittaa bongailla eri foorumien myyntipalstoja. En kuitenkaan suostu periaatteesta maksamaan mahdottomia riistohintoja, kun uutena se maksaa kuitenkin sen reilu 90€ + postit.

    Onko olemassa jotain kohtuuhintaista penelope tyyppistä atoa, jota olis heti saatavilla?
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  13. #233

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Mikä tuossa Odysseuksessa on Penelopea parempaa? Mietin vaan että kun Penelope on parasta mitä olen kokeillut, niin vieläkö Odyllä saisi tästä paremman kokemuksen?

    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  14. #234

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Onko olemassa jotain kohtuuhintaista penelope tyyppistä atoa, jota olis heti saatavilla?
    http://bulli-smoker.de/index.php?k=4&lang=eng A-2T ja A2-TM. Erillainen kyllä rakenteeltaan, mutta silica ato myös. Hyvä throat hit, ja tankkipalaa pienesti modaamalla myös todella uhkeat höyrypilvet. Vielä mielestäni helpompi rakentaa kuin Pene. Maku oli itsellä aika laimea (ja itseasiassa throat hit aivan sikamainen), mutta silloin kun tuota käytin niin minulla ei ollut tohoa käytössä. Moni on kuitenkin makuakin kehunut, ja nyt on toho niin voisin illalla väsäillä uuden setupin ja kertoa sitten, jos kiinnostusta sieltä päästä löytyy

    Vähän on offtopiccia muttamenköön, voidaan siirtyä privaan tästä jos kiinnostaa.

     
     
  15. #235
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Joku fiksumpi vois kertoa miksi mulla floodaa oma Pene jatkuvasti.. . En keksi mikä siinä voisi olla vikana. Nestesyöttö alle puoli kierrosta auki, kun alkaa kurlaamaan ja sitten lyö nesteet liittimestä pihalle. PRKL!

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  16. #236

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Oon tässä ajatellu siirtyä vihdoinkin boge&tankki yhdistelmästä korjattavaan atoon kaikkien näiden hehkutuksien jälkeen, mitä täältä ja muualta on saanut lukea Penelope tuntuu olevan luetun perusteella helpoimmasta päästä laittaa toimintaan amatööriltäkin. Sellainen nyt olis siis saatava ja ihan uutena kaupasta olis se mieluisin vaihtoehto.

    Laittelin viikko sitten viestiä preorder@goldengreek.co.uk, mutta mitään vastausta viestiin ei ole kuulunut. Ei vaikuta oikein hyvältä kaupalta, jos asiakaspalvelu on tuota luokkaa. Joten tilaus menee varmaan Kreikan tai Ranskan kauppaan.

    Onko jossain ETA päivää ilmoitettu, koska noita penelopeja taas alkaa saamaan uutena? Ja onko vielä muita kauppoja, joista tuota voi tilata suomeen?
    http://www.dampfauktion.de/item/id/P...tand_2185.html
    Tuolla olis myytävänä suoralla kaupalla,mutta hintaa on vähän enemmän kuin uudella.
    Laitteet:Hana dna20//Owl#9//Diablo Reaver//Magnetic dragon//Diablo one//SSGGTS #3362//Megalodon
    Atot:H-atty x2//H-dripper//Foggatti//Magma//ZAG//Spheroid V2//KFL+

     
     
  17. #237
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    252

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Joku fiksumpi vois kertoa miksi mulla floodaa oma Pene jatkuvasti.. . En keksi mikä siinä voisi olla vikana. Nestesyöttö alle puoli kierrosta auki, kun alkaa kurlaamaan ja sitten lyö nesteet liittimestä pihalle. PRKL!
    Kuulostaa siltä että syystä tai toisesta nestekanava vetää liian hyvin, onhan sulla 3mm wicki? Jos on, niin tarkista ettei se ole liian lytyssä sielä kanavassa.
    Wickin pitää täyttää nestekanava ettei siellä kulje liikaa litkua. Tsiigaa myös se basen ja nesteensyöttö/keskiputken/minkälie välissä oleva metallinen, että on tarpeeksi kireellä, sen altakin voi kulkea nestettä liikaa.

    Caravela+Omega,Chi you+Stormrider, Arrow+Ba Gua,Cyclon V2+Mjölnir, Diablo
    Menneet: Silver Dog, NGP 4.0 ja V3.1 GP Paps, DID, Zenesis Standard, Penelope, Odysseus, GGTS, Line SS,Kiinalaiset dripperit, lavatube, ego.

     
     
  18. #238
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aced Näytä viesti
    Kuulostaa siltä että syystä tai toisesta nestekanava vetää liian hyvin, onhan sulla 3mm wicki? Jos on, niin tarkista ettei se ole liian lytyssä sielä kanavassa.
    Wickin pitää täyttää nestekanava ettei siellä kulje liikaa litkua. Tsiigaa myös se basen ja nesteensyöttö/keskiputken/minkälie välissä oleva metallinen, että on tarpeeksi kireellä, sen altakin voi kulkea nestettä liikaa.
    On juu käytössä 3mm narua. Tarviikin purkaa ja tarkistaa tilanne tuon kireyden osalta. Jos vaikka päässyt löystymään? ??? Kiitokset nyt kuitenkin vinkeistä!

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  19. #239
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tommi76 Näytä viesti
    http://www.dampfauktion.de/item/id/P...tand_2185.html
    Tuolla olis myytävänä suoralla kaupalla,mutta hintaa on vähän enemmän kuin uudella.
    Tuohan kannattaa tuolla hintaa ostaa ehottomasti... ja pian ennenkuin joku ehtii ensin.

    Tilatkaa heti ettei mun tarttee...


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  20. #240

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juzzi9 Näytä viesti
    http://bulli-smoker.de/index.php?k=4&lang=eng A-2T ja A2-TM. Erillainen kyllä rakenteeltaan, mutta silica ato myös. Hyvä throat hit, ja tankkipalaa pienesti modaamalla myös todella uhkeat höyrypilvet. Vielä mielestäni helpompi rakentaa kuin Pene. Maku oli itsellä aika laimea (ja itseasiassa throat hit aivan sikamainen), mutta silloin kun tuota käytin niin minulla ei ollut tohoa käytössä. Moni on kuitenkin makuakin kehunut, ja nyt on toho niin voisin illalla väsäillä uuden setupin ja kertoa sitten, jos kiinnostusta sieltä päästä löytyy
    Ei toi bulli oikein itseä napeksi, koska liian pieni tankin tilavuus ja itseä tökkii tuo bullin ego-t tyylinen piikki wick syöttö coilille. Tuli ego-t:een kanssa takuttua aikoinaan kauan, ennenkuin tajusin siirtyä kartoihin. Mutta kiitti ehdotuksesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tommi76 Näytä viesti
    http://www.dampfauktion.de/item/id/P...tand_2185.html
    Tuolla olis myytävänä suoralla kaupalla,mutta hintaa on vähän enemmän kuin uudella.
    Hyvä löytö ja ei liian paha hintakaan, mutta katoin tilille ja ei nyt heti pysty ostaa Pitää seurata tuota sivua kuun lopussa, kun tili tulee. Jos silloin on pene tarjolla sopivaan hintaan, niin tulee tehtyä kaupat.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •