Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 29 / 29

Aihe: Lost Vape EPetite DNA60

  1. #21
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Tänään hain omani, hyvin skulaa lämmönsäätö valmiiksi asetetussa SS430 profiilissa.
    Herjaillut jonkin kerran TOO HOT eli ei oikein pysy minun kiivaassa imuttelutahdissa mukana.
    Koko, ulkonäkö ja laatu saavat yläpeukkua.
    IMG_0107.jpg
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  2. #22
    20170326_203258.jpg

    Nonih. Nyt muutaman päivän hypistelly tätä masiinaa ja ei meinaa malttaa kädestä laskea. Erittäin miellyttävä käsessä ja paljoo pienemmäks tätä ei kyl sais 18650 käytössä. Vähän alkuun harmitti ku tilasin abalone version ja tulikin toi diamond abalone mut nyt ku oon sitä täs käytelly ni mitä enempi tota kattelee ni sitä kivemmalta se näyttää. Tulossa ois viel puisilla kuorilla musta versio ja esquaresta tosiaan musta abalone versio. Toivottavasti se nyt sentään ois ihan abalone Mut oikein tyytyväinen oon ja kannet ei itellä liikuu yhtään. Kevyt mutta jämäkkä masiina

     
     
  3. #23
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    20170326_203258.jpg

    Nonih. Nyt muutaman päivän hypistelly tätä masiinaa ja ei meinaa malttaa kädestä laskea. Erittäin miellyttävä käsessä ja paljoo pienemmäks tätä ei kyl sais 18650 käytössä. Vähän alkuun harmitti ku tilasin abalone version ja tulikin toi diamond abalone mut nyt ku oon sitä täs käytelly ni mitä enempi tota kattelee ni sitä kivemmalta se näyttää. Tulossa ois viel puisilla kuorilla musta versio ja esquaresta tosiaan musta abalone versio. Toivottavasti se nyt sentään ois ihan abalone Mut oikein tyytyväinen oon ja kannet ei itellä liikuu yhtään. Kevyt mutta jämäkkä masiina
    Komia on tulla kuorella, jahka tässä kerkiää kokeilemaan saako tuonne koodattua hiukka boostia johonkin profiiliin clapton coileille, jos pre-heat/boost toimii ongelmitta tilaan itsekin näitä lisää..
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  4. #24
    20170401_133500.jpg
    60w sexiness Hyvähän toi tupla-akkuinenkin on. Ja ai että ku se tuli omaan silmään hyvin istuvilla väreillä. Tietysti onhan toi vähä chubby. Isompi kourassa ku therion mut todella kevyt 2 akkuiseksi. Ainoo miinus tulee siitä et akkukannen magneetit oli irralliset ja nousi kannen mukana suoraan paketista. No pari pisaraa liimaa ja se siitä ongelmasta. Akkukansi on jämäkkä mut näytön kansi vähän tosiaan liikkuu. Ei siten et minua häiritsis mut jotakuta vois. Nyt ku tota epetiteä on tullu käytettyy vähän enemmän ni jotenki tuntuu et tos kestäis akut kauemmin ku dna75 modeissa. Ainakin watit kyykkää vasta ihan lopussa. Sit ku kyykkää ni ei montaa puffii mee ku on loppu.

     
     
  5. #25
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Nyt ku tota epetiteä on tullu käytettyy vähän enemmän ni jotenki tuntuu et tos kestäis akut kauemmin ku dna75 modeissa. Ainakin watit kyykkää vasta ihan lopussa. Sit ku kyykkää ni ei montaa puffii mee ku on loppu.
    Sama pers tuntuma mullakin.
    Tosiaan vetää akun aika minimiin. Pari kertaa 2% jäljellä ja oli aika matalat voltit akussa. Siinä 15-20% ku jäljellä niin koitan heittää uuden sisään.


     
     
  6. #26
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Modin omaa laturia olen kovasti käyttänyt koska on niin nopea
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  7. #27
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Testasin akun kulutusta kokoonpanolla: Serpent alto 35 wattia + uusi Sony vtc5a.

    • Ajoi alas 3,0 volttiiin, laitoin lataukseen kun alkoi höyrytellessä vilkuttamaan tyhjältä näyttävää akunkuvatusta, tuota ennen en huomannut heikennystä höyryn tuotossa.
    • Uudelleen ladatessa akkuun upposi lisää virtaa 2499mah.

    DNA 75sta minulla ei ole mutta mitä olen revikoita katsellut se 75wattia sieltä irtoasi vain hetkellisesti alussa kun akussa täysi lataus, samanlainen ”suutuntuma” itsellä
    monesta muusta ns. 75-80w yhden akun modista, luvatut isommat tehot on niissä oikeasti olemassa vain hetken.
    Tämä DNA 60tä tekee yhdellä akulla sen mitä oikeasti lupaa, kuten vanha kunnon Yihi sx350täkin
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  8. #28
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    22
    Valistakaapas hiukan, että mikä näissä DNA-laitteitta on niin erikoista, joka oikeuttaa speksien puolesta vastaavia laitteita korkeamman hinnan?

    Nim. joku tässä 1-akkuisessa Epetitessä houkuttaa... Tekisi mieli pistää tälläinen tulemaan, vaikka yli puolet halvempi ja tehokaampi Alien on vielä postissa. Tämän lisäksi vielä mokoma kieltolaki kannustaa hiukan tykötarpeiden hamstraamiseen. Miksi tämä on parempi kuin vaikkapa Eleaf iStick Pico?

     
     
  9. #29
    Piirihän se noissa maksaa. Lähtökohtaisesti parempia kuin ns. peruslaitteissa. Saa tietokoneella säädettyä ihan mielin määrin ohjelmistolla. Todella luotettavia ja epäilemättä pitkäikäisempiä kuin noissa halvemmissa laitteissa. DNA myöskin on ollut uranuurtaja lämpöajossa. Todella tarkka piiri. Ja lost vapen tuotteet ois varmasti muutenki kallimpia (jopa ilman tota piiriä) kuin esim picot jo ihan parempien materiaalien ja paremman laadun yms takia.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •