Sivu 8 / 32 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 640

Aihe: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

  1. #141
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    No niin. Tyhmä kysymyskö? Eli, Phoneixiin saa helposti ja joka yrityksellä hyvin toimivan setupin. Ongelma onkin, miten saada setuppi kestämään? Mulla ihan säännöllisesti kestää setuppi noin viikon, sitten alkaa olla valmis. Eikä ole edes ainoana laiteena. Eli syytänkö tekijää, laitetta vaiko El Toron nesteitä?
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  2. #142
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    40

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Tänään tuli bully postin mukana.

    Laitteessa valmiina oleva setuppi ihan törkeellä resistanssilla. 3,5Ohmia antoi mittari(vähennetty tietty mittajohdinten resistanssi). Revin valmiin setupin suoraan pois ja ensimmäinen oma setuppi toimii! Törkeen helppo tehä tähän setuppi ja katsottuna vain Sibin video.

    Toi mun vastuslanka on vissiin suht. ohutta(en tiedä paksuutta) kun neljällä kierroksella 3x1mm wickin ympärille tulee resistanssiksi 2ohmia.

    Imuvastus on ihan törkeen tiukka. Pakko isontaa tota ilmareikää.

    Tällä tulee niin paljo paremmin maku esille kuin bogen cartoilla vaikka halvasta RA:sta onkin kyse. Pakko ruveta katteleen jonoja johonkin parempaan atoon

     
     
  3. #143
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    55

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    No niin. Tyhmä kysymyskö? Eli, Phoneixiin saa helposti ja joka yrityksellä hyvin toimivan setupin. Ongelma onkin, miten saada setuppi kestämään? Mulla ihan säännöllisesti kestää setuppi noin viikon, sitten alkaa olla valmis. Eikä ole edes ainoana laiteena. Eli syytänkö tekijää, laitetta vaiko El Toron nesteitä?
    Itse olen ihan vaan vedellä pessy aton välillä ihan kuin normaali atojakin, ja taas mennään. Vähän aikaa kun höyryttelee kuivaks niin toimii taas kuin vasta tehtynä.
    Vehkkeet: GGTS, alu Don, Madvapes diy VV box
    Atot : Bully, EM 510
    Tulossa: Diablo hybrid, UFS, Provari, Penelope ja sitten riittää.

     
     
  4. #144
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    On noissa El Toroissakin syytä, melkoisia tuholaisia.
    KGO & Twist

     
     
  5. #145
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Njoo. Otin viimeisimmän setupin lähempään tarkasteluun, tehty viime viikonloppuna. Suurennuslasin läpi tarkasteltuna toi näyttää siltä, että coili on yhtä karstaista pakettia. Eli joo, TakaTrollille propsit, taitaa olla käämi vaan niin täynnä Toron paskaa. Mitäpä noista, uutta settiä sisään.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  6. #146
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja dasazo Näytä viesti
    Pakko ruveta katteleen jonoja johonkin parempaan atoon
    Itse en jaksanut mitään jonotuslistoja ihmetellä (usein vielä hyvin epämääräisillä toimitusarvioilla, jotka kuitenkin venyvät), vaan laitoin venäjänpojille tilauksen Kayfunin V3 tankkiatosta.

     
     
  7. #147
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    40

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Itse en jaksanut mitään jonotuslistoja ihmetellä (usein vielä hyvin epämääräisillä toimitusarvioilla, jotka kuitenkin venyvät), vaan laitoin venäjänpojille tilauksen Kayfunin V3 tankkiatosta.
    Paljos kayfyn muuten kustantaa?

    Mulla tällä hetkellä eniten kiinnostaa Piccolo + Spheroid combo, jota on ilmeisesti tulossa myyntiin tässä jossain vaiheessa syksyn mittaan.

    Noista atoista mitä on saatavilla heti, mua kiinnostaa eniten varmaan Steam Machine. Siihen on myös kohta tulossa päivitysosat joilla saa meshistä tehdyn wickin käyttöön. Bulli vaikuttaa jotenkin väliinputoajalta ja DID jotenkin ei kiinnosta

    Myös Gixxxerin proto vaikuttaa kiinnostavalta mutta mua ei hotsita yhtään mattamusta viimeistely. Tykkään teräksestä! Harjattuna tai kiiltävänä, ihan sama.

    Suurensin ilmanottoreikää dremelillä(en tiedä vielä kokoa, pienin terä dremel sarjassa) ja nyt kulkee ilma bullyn läpi paremmin. Parani heti imutuntuma. Höyryä enemmän ja maistuu paremmalle. Tää bully on oikeesti hieno kapistus tuohon hintaan nähden.

    Pitänee makustella tätä tänään ja vaikka huomenna koittaa tehdä tähän meshistä wicki!


    Edit: IHAN LIIKAA kaikkea kiinnostavaa hankittavaa näin harrastuksen alkutaipaleilla. Koita nyt niistä sitten valita mitä hankkia....

    Edit2: 150e(kayfun) atosta ylittää kyllä mun hintakynnyksen reilusti

    Edit3: Monologia tulloo. Lanka näkyy olevan ,12 kanthalia. Ei ihme ettei tarvi kovin paljon kierroksia laittaa.. Pitänee seuraavaksi hommata varmaan 0,15 ja 0,20 kanthalia kun haluaisin resistanssin jonnekin 1,5ohmin paikkeille. Taitaa 3 kierrosta olla kuitenkin liian vähän coilissa?

     
     
  8. #148
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Ota suosiolla 0.3 (28AWG) kanthalia, löytyy ebaystä jenkeistä; sillä vissiin tulee ~1.5 ohmia 5/6 (tai voi myös olla 6/7, en oo vielä ite kokeillu) kiekalla, jolloin myös lämmittävää pinta-alaa löytyy riittävästi.

     
     
  9. #149
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Hankin just tälläsen http://www.esmoke.fi/product/231/phoenix-t-bird , Eli T-bird mallisen Phoenix RDA:n.
    En oikein saa tuota toimimaan. Malliinhan sopii nuo Ego tankit ja niitä mulla onkin. Ihmettelin sitä vaan kun ei suostu tuo wicki pysymään kosteana. Ekaa kertaa kun otin aton käyttöön nii kostutin wickin ja maistoin pari imasua. Olin positiivisesti yllättynyt sillä höytyt olivat hyvät jo tehdas virityksillä. Sitten tulikin ongelmia. Täytin tankin ja aluksi tuli ongelmia saada se paikoilleen. Oli ihan hemmetin jäykkä mutta sain lopulta tankin survottua paikoilleen. Jatkoin höyryttelyä mutta parin imaisun jälkeen tuli heti katkeran palanut maku. Wicki ei kastu tarpeeksi nopeaan.. taino oikeastaan tuntuu että nestettä ei tankista siirry wickille olleskaan. Tankin silikonitappi oli kyllä puhjennut ja aton "neula" oli selvästi tullut siitä läpi mutta ei siitä reijästä tule mitään läpi. Ei oo vielä vastaavaa sattunut egon atojen kaa.

    Tietääkö kukaan mitään nixiä millä saisi aton toimintakuntoon? Uus wicki? Pitääkö reikää väljentää tai modata jotenkin? :-\

    kiitos jo etukäteen. (pitäs varmaan lukee aijemmat kommentit läpitte jos ois muilla ollu vastaavaa

     
     
  10. #150
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    En nyt tuosta tankkimallista tiedä, mutta noissa RDA:n vakiosetupeissa on tainnut olla wikkausongelmaa, joka johtuu liian tiukalle kääritystä vastuslangasta. Itse ainakin lähtisin siitä, että vaihtaa setupin itsetehtyyn. Omassa RDA:ssa en vakiosetuppia kertaakaan edes kokeillut.

    Edit. Toki uusi wikki ei auta, jos neste ei tankista eteenpäin kulkeudu.. :-\

     
     
  11. #151
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Jep jep... pistän tossa viikonloppuna varmaan wickiä ja vastuslankaa tulemaan. En oo ite perehtyny niin plajoa näihin nii osaako joku suositellä että mistä hankkisi ja minkäslaista? LR setupeilla yleensä höyryttelen nii varmaa pitäs LR saada tohonki Jos ei ala tankki toimimaan nii sorvaan sen tankkineulan hevonhelkkariin siitä ja viritän drippailuatoks. Tai tilaan vaan suoraan sen drippimallin ja siirrän ton tankkiversion hyllyyn odottelemaan parempia päiviä, jos ja kun löydän jotain infoo et miten tankkimallin saa toimimaan !

     
     
  12. #152

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Peleonin Bully saapui tänään oheistarvikkeiden kera. Enpä oo vielä ehtinyt testata.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  13. #153
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Ite oon tyytyväisenä käyttäny Esmoken silicaa, vaikka jotkut on sitä heikoks sanoneet(?).
    LR-setuppiin vois 0.3 (tai 0.2, jos ei todella LR:ää halaja) olla toimiva Kanthalin paksuus.

     
     
  14. #154

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Hmm. Höyryä kyllä tulee, eikä kurkkua polttele á la palanut boge, mutta silti on tommonen palaneen sivumaku. Pitäis kyllä olla wickin kostea kuitenkin, ja suoraan vastuksellekin vähän sivelin.

    Makufaktorin jos ottaa pois laskuista niin ihan miellyttävät höyryt irtoaa. Siis näin niinkö kurkkutuntumaltaan.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  15. #155

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ite oon tyytyväisenä käyttäny Esmoken silicaa, vaikka jotkut on sitä heikoks sanoneet(?).
    LR-setuppiin vois 0.3 (tai 0.2, jos ei todella LR:ää halaja) olla toimiva Kanthalin paksuus.
    Mikähän siinä on kun itse väännän 0,22 kanthalista seitsemällä kiepillä ja aina jää tuonne 1,5 - 1,7 ohmiin.
    Mulla on tuossa jotain 0,19 lankaa, jossa vastusarvo pitäisi olla vielä korkeampi, mutta silläki tulee 1 ohmin coilia.
    Vastus saisi olla 2 ohmin yläpuolella, niin olisi soppeli...

     
     
  16. #156
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Toi 0.19 ei taida olla Kanthalia? Ainakaan itse en ole moiseen törmännyt.
    Eri langoissahan on eri vastusarvo, eli ohuempi voi olla vähemmän vastustavaa, jos on eri tavaraa. Yritä saada vielä pari kierrosta Kanthalia lisää wikin ympärille?

    Olettaen siis että oikareita ei ole.

     
     
  17. #157
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Mulla on FinVapelta hommattua 0.20 kanhal-d vastuslankaa, onko toi käypästä tän rakenteluun? Hinnallahan tuo ei ollut pilattu, 20m kela oli muutaman hassun euron.

     
     
  18. #158
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Hyvin käy D-lankakin tähän, kun ei ole ongelmia hotspottien kanssa kuten meshiatoilla. Meshiatoihin suosittelen A-1 lankaa, koska kestää paremmin noi hotspotit eikä pala poikki niin helposti kuin D-lanka.

     
     
  19. #159

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Toi 0.19 ei taida olla Kanthalia? Ainakaan itse en ole moiseen törmännyt.
    Eri langoissahan on eri vastusarvo, eli ohuempi voi olla vähemmän vastustavaa, jos on eri tavaraa. Yritä saada vielä pari kierrosta Kanthalia lisää wikin ympärille?

    Olettaen siis että oikareita ei ole.
    Joo, oonki sekoillut noissa vastusarvoissa.
    0,22 kanthal on 35,3 ohm/m ja tuo 0,19 "mitä lie lanka" oli 30 ohm/m. Vastus jää vähän alhaiseksi kun kickillä ajaa.
    No laitetaan uutta lankaa tulemaan. 0,17 kanthal näyttäisi olevan sopivaa (60,5 ohm/m)

     
     
  20. #160
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Itse olen Atomaisterissa käyttänyt 0.2 Kanthalia ja nytkin on kiinni hyvin potkiva 2.6 ohmin setuppi; kierroksia muistaakseni 6/7, eli toi 0.17 lanka saattaa nostaa jo melko korkeaksi vastuksen ja joutuu laittamaan vaan pari kieppiä tohon 2ohmiin..

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •