Sivu 31 / 32 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21272829303132 ViimeinenViimeinen
Tulokset 601 - 620 / 640

Aihe: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

  1. #601
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671

    Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Se on kyllä hintasekseen tosi hyvä peli

     
     
  2. #602
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ortep
    Se on kyllä hintasekseen tosi hyvä peli
    Jeps. Tässä taas oli tää rahapolitiikka, setupin veivaaminen kympin dripperiin vai kasa valmiita sellasia. Eiköhän tämä asiansa aja. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #603
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671

    Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    On mulla itelläni päivittäisessä käytössä ja hoitaa tehtävänsä tosi hyvin

     
     
  4. #604
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Sama juttu. Itsellä tosin esmoken Phoenix Original, joka on sama kuin Bully, ja höyryää jatkuvasti kotosalla. Kartoa ja tankkia Lambon nokkaan vaan, kun lähtee johonkin. Setupin teko alkaa tulemaan jo selkärangasta vaikka vieläkin vain joka kolmas toimii hyvin.

     
     
  5. #605
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Katotaan mitä Barole saa aikaiseksi, silicaa oon käsitelly just sen verran että oon Novaan vaihtanu atopään. Enkä ottanu 6 metriä mukaan.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #606
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671

    Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Tähän on tosi helppo tehä setuppi, onnistuin ekalla kerralla ja onnistunut joka kerta sen jälkeenkin

     
     
  7. #607
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Mä suorastaan rakastan tämän foorumin kannustavaa ilmapiiriä, jumalauta.

    Edit. No homo. O0
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  8. #608
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    mistä voi johtua, kun bully antaa semmosta pientä palanutta makua? oon tehny monta uutta setuppia, tohottanu silican ja kanthalin, mut silti.

     
     
  9. #609
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cronic Näytä viesti
    mistä voi johtua, kun bully antaa semmosta pientä palanutta makua? oon tehny monta uutta setuppia, tohottanu silican ja kanthalin, mut silti.
    Kanthal liian kireällä, ei wickaa. Mahdollisesti. Tai liikaa voltteja.

     
     
  10. #610
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Kanthal liian kireällä, ei wickaa. Mahdollisesti. Tai liikaa voltteja.
    Wickkaa hyvin, pienilläkin volteilla tulee tota samaa vähän kumimaista palanutta makua.

     
     
  11. #611

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cronic Näytä viesti
    Wickkaa hyvin, pienilläkin volteilla tulee tota samaa vähän kumimaista palanutta makua.
    Ja varmaan oot kokeillu useilla nesteillä? Kaikki nesteet ei sovi kaikkiin atoihin, jostain selittämättömästä syystä.
    Provari Mini V2
    EAmod #92

     
     
  12. #612
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MatiasMato Näytä viesti
    Ja varmaan oot kokeillu useilla nesteillä? Kaikki nesteet ei sovi kaikkiin atoihin, jostain selittämättömästä syystä.
    Eilen tein tähän uuden setupin, ja samaa nestettä laitoin kun vanhalla setupilla. Eli ei oo nesteestä kiinni

     
     
  13. #613
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Tänään askarrellu paskarrellu tähän pari setuppia. Toimii odotetusti niin kauan ku langassa piisaa nestettä. Imuvastus on järkky ku tottunu löysään, eikä oo millä suurentaa rööriä.

    Nyt täytyy vaan yrittää totutella tähän drippailuun, dry hit pääsee aina yllättämään. ja kuivana käryävä silica maistuu yhtä hirveelle, vähintään, kun kuiva mesh tai hotspot.

    Hintasekseen soiva peli. ^^
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #614
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cronic Näytä viesti
    Wickkaa hyvin, pienilläkin volteilla tulee tota samaa vähän kumimaista palanutta makua.
    Ei tuolla Bullyssä pitäs kyllä minkään kumin kärytä.. Ettei ois vastuslanka irti wickistä jostain kohtaa, esim. tolppien lähettyviltä?

     
     
  15. #615
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ei tuolla Bullyssä pitäs kyllä minkään kumin kärytä.. Ettei ois vastuslanka irti wickistä jostain kohtaa, esim. tolppien lähettyviltä?
    ei ainakaan näytä siltä, että kuivana käryäis joku. Ja toi palaneen maku on vähän erilaista ku toi et palais kuivana

     
     
  16. #616
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Ei se välttämättä punasena hohka, jos on pikkasen vastus ilmassa, mutta maussa saattaa huomata.
    Kokeile pikkasen kiristää sitä vastusta lähemmäs tolppia ja vedä silicat tolppien ulkopuolelta, vastuslangan päältä ikään kuin takakautta sinne kuppiin (kts. mun Bully-video), jos ei ole jo.
    Jos ei mikään tunnu auttavan, niin ota setuppi pois, pese koko laitos hyvin saippualla, kuumalla vedelllä ja pienellä harjalla ja väännä kokonaan uus setuppi.

    Noi on välillä niin henkimaailman asioita, että vaikka tekis ihan samalla lailla setupin, niin välillä ei vaan pelitä mieleisellä tavalla.

     
     
  17. #617
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ei se välttämättä punasena hohka, jos on pikkasen vastus ilmassa, mutta maussa saattaa huomata.
    Kokeile pikkasen kiristää sitä vastusta lähemmäs tolppia ja vedä silicat tolppien ulkopuolelta, vastuslangan päältä ikään kuin takakautta sinne kuppiin (kts. mun Bully-video), jos ei ole jo.
    Jos ei mikään tunnu auttavan, niin ota setuppi pois, pese koko laitos hyvin saippualla, kuumalla vedelllä ja pienellä harjalla ja väännä kokonaan uus setuppi.

    Noi on välillä niin henkimaailman asioita, että vaikka tekis ihan samalla lailla setupin, niin välillä ei vaan pelitä mieleisellä tavalla.
    Mulla on noi silicat just tollein :P Tosiaan pitää sitten pestä koko laitois ja vääntää viel uus setuppi, mutta se saa odottaa huomiseen.

     
     
  18. #618
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kelpo video kyllä 8)

    Pyöräytin tuplakanthalilla 0.8 ohmin setupin bullyyn. EAmodiin AW IMR ja nesteeksi peleonin Flue Cured 24mg. Tuhdit maut irtoaa kyllä. Ensin katoaa väri kasvoilta ja sitten pamahtaa naama punaiseksi. Huh huh mitä hommaa
    Kerro salasi Guru. Oliko tämän setupin kanssa Kikki Hiiri käytössä? Väsäsin nimittäin samanlaisen (Charunin videon mukaan 0.8-0.9 ohm 2x 0.2 kiedottukanthal Ilmareikä just eikä melkein setupin kohdalla) ja Cuben nokkaan kiinni ja kyllähän väri lähti kasvoilta, kun niin pal palanutta.

    No, joka tapauksessa. Joko en vain osaa tai sitten teen jotain todella väärin. Aikaisemmin ei ollut mitään vaikeuksia setupin teon kanssa, kun teki ~2.4 ohmin setuppeja Lamboa varten, mutta nyt kun yrittää tehdä 1 ohmin setuppeja Cubea varten, niin aina sama juttu, palanut maistuu. Wickaa hyvin ja höyryä tulee kuin itse perkeleestä, mutta palanut vain maistuu.

     
     
  19. #619

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Kerro salasi Guru. Oliko tämän setupin kanssa Kikki Hiiri käytössä? Väsäsin nimittäin samanlaisen (Charunin videon mukaan 0.8-0.9 ohm 2x 0.2 kiedottukanthal Ilmareikä just eikä melkein setupin kohdalla) ja Cuben nokkaan kiinni ja kyllähän väri lähti kasvoilta, kun niin pal palanutta.

    No, joka tapauksessa. Joko en vain osaa tai sitten teen jotain todella väärin. Aikaisemmin ei ollut mitään vaikeuksia setupin teon kanssa, kun teki ~2.4 ohmin setuppeja Lamboa varten, mutta nyt kun yrittää tehdä 1 ohmin setuppeja Cubea varten, niin aina sama juttu, palanut maistuu. Wickaa hyvin ja höyryä tulee kuin itse perkeleestä, mutta palanut vain maistuu.
    No minä en ole guru, mutta paksumpi lanka (awg 28, 0.32mm) ja 4-5 kieppiä. Itse käytän arviolta 1mm paksuista neulaa jonka ympärille kaksinkerroin silica. Sitten langan kanssa vetää tiukkaan. Ei mitään hampaat irvessä, mutta ihan reilulla voimalla. Sitten kanthal posteihin kiinni. Viimeiseksi neula pois varovasti.

    Itse en ole jaksanut kikkailla millään punotulla kanthalilla tai vastaavalla. Tämä siis mekaaniselle modille. Ei-mekaaniselle käytän sitten ohuempaa lankaa tai enemmän kierroksia.

     
     
  20. #620
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    ^Juuri noin teenkin. Ainoana erona vain tuo punottu kanthal. Tässä tullut pieni epäilys liian vähistä ohmeista ja sitä kautta nesteen kärähtämisestä. Mutta käsittääkseni tämän ei pitäisi olla ongelma, vaikka oman laskupääni mukaan taitaa olla jotain 15W tehoa.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •