Sivu 22 / 32 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12181920212223242526 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 640

Aihe: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

  1. #421
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Mulla on siihen hommaan erittäin ohutkärkiset pinsetit ja pikkunen talttapääruuvari, joilla saa silican aseteltua nätisti paikalleen ilman ongelmia.
    Se silica kannattaa kiepauttaa kevyelle kierteelle, niin painuu melkeen itestään sinne kupin pohjalle, toki jos on liian pitkä lanka, niin voi olla vaikeuksia mahduttaa kaikkea sinne.

    Edit. Itse siis käytän ~8-10cm pitkää silican pätkää tossa puuhassa.

     
     
  2. #422
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mulla on siihen hommaan erittäin ohutkärkiset pinsetit ja pikkunen talttapääruuvari, joilla saa silican aseteltua nätisti paikalleen ilman ongelmia.
    Se silica kannattaa kiepauttaa kevyelle kierteelle, niin painuu melkeen itestään sinne kupin pohjalle, toki jos on liian pitkä lanka, niin voi olla vaikeuksia mahduttaa kaikkea sinne.

    Edit. Itse siis käytän ~8-10cm pitkää silican pätkää tossa puuhassa.
    okei täytyy kokeilla.. oiskohan toi dome mulle helpompi vehje ku siinä ilmeisesti vähä erilailla asetellaa se silica sinne? Kiitos muuten avusta -b

     
     
  3. #423
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Toivottavasti Kotkan poijjaat ei oo seurannu tätä ketjua ettei tarvi viikon päästä miitissä kuulla
    Miten niin seurattu......
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  4. #424
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    testasimpas tämänkin:
    atosta saa kätevän bottom feeder aton kunhan poraa vain keskiosaan + nastan läpi reijän josta neste pääsee kulkemaan.
    omaani pyöräytin sorvissa 1,5mm reijän ja viritystä olen koekäyttänyt omatekoisella bottomfeederillä.

     
     
  5. #425
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Motonet, Biltema, mikä vaan autotarvikeliike myy o-rengassettejä josta sitten riittää valikoimaa eri laitteisiin.
    Siitä pienemmästä (3.5ml?) dct tankista saa myös revittyä sopivan o renkaan.

     
     
  6. #426
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalz Näytä viesti
    okei täytyy kokeilla.. oiskohan toi dome mulle helpompi vehje ku siinä ilmeisesti vähä erilailla asetellaa se silica sinne? Kiitos muuten avusta -b
    Silican asettelua helpottaa lievästi kostuttaminen

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  7. #427
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Joo, mutta ei tarpeeksi.
    Domessa toi helppous piilee siinä, että saat tehdä kiukaan postien päälle, jolloin se sietää nykimistäkin paremmin.
    KGO & Twist

     
     
  8. #428
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Joo, mutta ei tarpeeksi.
    Domessa toi helppous piilee siinä, että saat tehdä kiukaan postien päälle, jolloin se sietää nykimistäkin paremmin.
    Jep ja tolpat ovat enemmän toisella puolella, joten kiukaan voi kääntää siihen sivulle. Laitoin lihavan o-renkaan ja sillä saa ilmareiän sopivasti kohdalleen. Mun mielestä imuvastus on sopiva enkä isontanut reikää kuten Bullyssa.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  9. #429
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Voi rähmä.. Kieputinpa tässä taas uuden coilin. 2,3ohm ja hyvin rätisee ja höyryää, maku vain on täysin kadoksissa.. Semmonen muovinen maku vaan puskee läpi. Ilmareikää koittanu saada kohdilleen ja coilia tuuppinu ylös ja alas muttei tunnu olevan vaikutusta.

     
     
  10. #430
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    ^Ootko tohottanu silican ennen kasaamista?

     
     
  11. #431
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    En ole mutta huolellisen kuivapolton olen kuitenkin tehnyt. Käsitin että tohotus enemmän placeboa?

     
     
  12. #432
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Kylläpä ainakin itellä puski paskan makua koko tankillisen, kun kiireessä jäi tohottaminen välistä.. Pitkään mietin miten voi ADW maistua niin saakelin pahalle, ennen kuin hokasin tohotuksen puutteen. Toisella tankillisella maku pikkuhiljaa normalisoitu ja seuraavan setupin taas tohotin, niin ei ollut mitään outoja sivumakuja..

    Noissa silicoissa on vissiin jotain varastoöljyä tms. mistä siis saattaa makua lähteä höyrytellessä, tai näin olen ainakin kauppiaalta kuullut ja siitä syystä ottanut tavaksi wickin tohotuksen.

     
     
  13. #433
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Mä en ole noita silicoja tohottanu. No, syykin on yksinkertainen - en ole jaksanut sitä poltinta hankkia. Täytyy kokeilla toki, sitten kun toho huushollista löytyy? En kyllä ole mitään kökköjä sivumakujakaan maistanut.

    Mutta tuon ajoittaiseen maun puuttumiseen mulla on jotain omia pikku havaintoja. Vaikuttaa siltä, että noiden kieppien hehkuttaminen tappaa maun jostain syystä. Olenkin jättänyt sen kokonaan tekemättä; setuppi kiinni, juissia päälle ja menoksi suoriltaan vaan ja heti maistu namille. Eilen huomasin taas, pari päivää olin höyrytellyt Edeniä hyvällä ja runsaalla maulla, ja ajattelinpa että poltellaanpa karstat coilista kuivapoltolla, niin että kiepit hehkuu. Samointein maut hävisi kuin pieru saharaan? ???

    Olisko niin, että kuivapoltto löysyttää noita kieppejä hieman ja sen vuoksi maku katoaa? Ja jos maut on hukassa heti kättelyssä, niin kiepit on jääneet varmaankin aavistuksen löysälle?

    Mä olen parhaaseen tulokseen päässyt tekemällä neulan kanssa kiepit aika tiukkaan, ei apinan voimalla mutta ihan jämptisti kuitenkin. Tai sitten tekemällä lassomaisen tuplawickin 3mm silicalla, johon olen huomannut että neulaa ei välttämättä tarvita ja saa aika tiukasti sitoa ilman että silica kuristuu liikaa. Kuivapolttoa välttelen, kun en ole siitä mitään muuta hyötyä keksinyt kuin että näkee heti että kontaktit pelaa kun kiepit hehkuu.

    Tein eilen muuten uuden setupin, ja huomasin että hups nyt tuli 1,1 ohmia. Aika äkäinen siis. Lamboon 3,4 volttia ja testaamaan - ja voi hitto, aivan älyttömän runsaat aromit lähti psv-litkuista! Muutenkin olen huomannut että jostain 2 ohmin setupeista ei ole enää mainittavaa hyötyä höyryn tai maun kannalta, pikemminkin päinvastoin. 1.0 - 1.6, näillä mennään jatkossa.

    On nää hauskoja vekottimia, yrityksen ja erehdyksen kautta oppii. Ilmareiän kohdistus on kans aivan hemmetin tärkeä, julma köhiminen alkaa jos ei reikä ole kohdallaan. En jätä coilia Domella enää keskelle, käännän sen hieman sitä seinämää vasten missä ilmareikä sijaitsee että välimatka ilmareikään jää pieneksi. Silicaa en laita yhtään enempää kuin tarvis, jotta tuossa Domen muutenkin pienessä tilassa ilma kiertäisi paremmin.

     
     
  14. #434
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Khaimeralta ostettu Bully saapui

    Katotaans mitä saadaan aikaan päivän mittaan
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  15. #435
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Minä vahingossa 1.6 ohm pystycoilin. 8)

    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  16. #436
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Tässä päivän kikkaillut tällä. Ihan näppärä, egon nokalla kivannäköinen tappi tämä. Lavan tms. leveämmän päässä hassun kapea.


    Setupin tekoon etsin pienimmän ruuvarin pakista, olikin liian pieni
    Höyryä tulee ja makukin on mitä pitää. Imuvastus on vaan voimakkaampi kuin oletin.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  17. #437
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    No voi perse oonko minä nyt ainut joka ei osaa tätä laittaa toimintaan ???

     
     
  18. #438
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer



    Tuommoinen pystyhkö tuli aamulla väkerrettyä. Muutaman yrityksen jälkeen sain paikoilleen.
    Kädet tärisi aamutuimaan ilman aamukahvia.

    miten tuo silica ois paras tunkea paikoilleen tuonne kupin pohjalle? Ruuvarilla tökkimällä tuntui että rikkoo vaan silicaa sillä. Lyijykynällä päädyin tuuppimaan

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    No voi perse oonko minä nyt ainut joka ei osaa tätä laittaa toimintaan ???
    Helpompaa tuo on kuin vivi novan tms korjailu ???
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  19. #439
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    No voi perse oonko minä nyt ainut joka ei osaa tätä laittaa toimintaan ???
    Villi veikkaus kaikkien noiden sun kokeiluiden jälkeen on, että sun bullyn +napa ottaa välillä oikariin runkoon. Suosittelen takuuvaihtoa / uutta 9e sijoitusta ennenkuin menetät uskos ittees/rebuildableihin

     
     
  20. #440
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Ei tässä enää oo hetkeen ollu ongelmia oikkareiden yms. kanssa. Nyt ei vaan saa hyviä höyryjä irti.. Noh, äsken tupsahti luukusta 5m silicaa ja 5m kanthalia, se ei kieli uskon menettämisestä vaan siitä että taas on varaa tehdä sutta jotta joskus saisi yhden hyvän tehtyä

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •