Sivu 10 / 32 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 640

Aihe: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

  1. #181
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Enempi lankaa, enempi mahtuu nestettä imeytymään.
    ts. ei niitä tarvii pätkästä, kunhan mahtuu kuppiin (siis jos pistää kaksinkerroin)?

     
     
  2. #182
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Juuei, mutta kohtalaisen paskamaista laittaa sinne kuppiin hervotonta kieppiä. Lisäksi tuossa toki tulee se, että ei se neste loputtomiin sitä lankaa pitkin johdu, kait tuossakin on jokin optimimitta.
    KGO & Twist

     
     
  3. #183

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Ärrin purrin. On kokeiltu 2,5 millistä wickiä ja tällaisilla spekseillä olevaa vastuslankaa, ohuempaa wickiä solmuilla ja tuota samaa vastuslankaa, mutta ei. Ei se piru vie suostu höyryämään kunnolla. Makua tulee, ja höyryä jonkin verran mutta kyllä sen tuntee että jokin on vialla. Neljättä viritelmää tuossa juuri kasasin ja tällainen siitä tuli.



    Ei tuo minusta mitenkään väärältä näytä, mutta asiantuntijat voinevat osoittaa että olen väärässä :P
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  4. #184
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Kiitos trolli.
    Sössö, toi näyttää kyllä hyvältä. Eikö muka höyryä yhtään?
    Ooks koittanna toisilla vehkeillä?

     
     
  5. #185
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Ei se piru vie suostu höyryämään kunnolla. Makua tulee, ja höyryä jonkin verran mutta kyllä sen tuntee että jokin on vialla.
    Mulla vähän sama tilanne.
    Maku ok, höyry heikko, kurkkutuntuma liian kova.
    3mm wick kaksinkerroin ja 0.2 kanthal 4 kieppiä = 1.8ohm.
    Vastusta on nosteltu ja laskettu, ilmaröörin melko tarkasti vastuksen kohdalla.

    Pitäskö nyt sitten isontaa sitä ilmareikää seuraavaksi? Imuvastus on mun makuun vähän liian kova.

     
     
  6. #186

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    Kiitos trolli.
    Sössö, toi näyttää kyllä hyvältä. Eikö muka höyryä yhtään?
    Ooks koittanna toisilla vehkeillä?
    Todella, TODELLA köyhästi antaa höyryä. Makuakin tulee jonkin verran mutta ei läheskään samassa mittakaavassa kuin tehdassetupilla.
    Vai meneekö tässä nyt aikaa ennen kuin tuo alkaa toimimaan odotetusti?

    Ilmareikääkin olen säädellyt ympäriämpäri. Harmi kun ei ole mitään millä tuota saisi suurenneltua. Sekin voisi tietenkin auttaa.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  7. #187
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Mulla oli tehdassetuppi (2.4ohm) muuten tosi jees mutta ei wickannut oikein kunnolla, palanutta pukkas kokoajan.
    Nyt ei sitä ongelmaa ole mutta melkein kaikki muu tökkii...

     
     
  8. #188

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Todella, TODELLA köyhästi antaa höyryä. Makuakin tulee jonkin verran mutta ei läheskään samassa mittakaavassa kuin tehdassetupilla.
    Vai meneekö tässä nyt aikaa ennen kuin tuo alkaa toimimaan odotetusti?

    Ilmareikääkin olen säädellyt ympäriämpäri. Harmi kun ei ole mitään millä tuota saisi suurenneltua. Sekin voisi tietenkin auttaa.
    Jos tuo on 0.12 lankaa niin itsellä ainakin tulee vastusarvoksi kuudella kiepillä reippaasti yli 3 ohmia o.O
    Kokeiles kiepauttaa muutama kieppi vähemmän ens kerralla niin saattaa olla pienemmät ohmit

     
     
  9. #189
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Sössönsää painas tuota setuppia reilusti alaspäin, niin alkaa höyryäkin tulemaan

     
     
  10. #190
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Sössönsöön setupissa on kieppejä tosi hurjasti, näyttää 'oudolta'.. mut jos vastuksen saisi 2 Ohm kieppeille, pakkohan sen on toimia.
    Itse tosin huomannut, ettei liian märkä wicki oikein jaksa höyrytä ja liian kuiva pukkaa palanutta.. kultainen keskitie kestää yleensä vain jokusen imasun, melko tiuhaan itse ainakin drippailen lisää litkua.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  11. #191

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Esmokelle kiitokset tuosta vinkistä. Painelin nippua alaspäiten ja johan alko pöhisemään. :P

    Mikäs olis 0.12 ohmiselle optimi kieppimäärä, näin mututuntumalla. Neljä?
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  12. #192
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Soimuli
    Kokeiles kiepauttaa muutama kieppi vähemmän ens kerralla niin saattaa olla pienemmät ohmit
    Joo itse koittaisin kans väh yhdrn kiepun vähempi

     
     
  13. #193
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Setuppia runnoin itsekin alaspäin ja kaikki nyt ok, höyryä enemmän ja kurkkutuntuma sopiva.


     
     
  14. #194
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    1.4 ohm Gipperin näytön mukaan, milläs volteilla tuota aletaan lämmittelemään...? 3.4V?

     
     
  15. #195
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Tuosta on hyvä lähteä, jos on wikkaus kunnossa pitäs pystyä ajamaan mukavasti ~3.8-4V (tietty nesteestä ja omista mieltymyksistä riippuen).

     
     
  16. #196
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Onko sillä wikkauksen kannalta mitään merkitystä että mitä kautta työntää nuo lankojen päät tuonne kuppin pohjalle?

     
     
  17. #197
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Eipä taida olla, kunhan eivät ole puristuksissa. Itse kietasen ne langanpäät ruuvien ulkopuolelta ja jätän wickilankaa yli niin paljon, että tuo pohjakuppi täyttyy; tuolloin lankaan uppoaa ~1-1.5ml nestettä ja wickaa hyvin pidempään.
    Jos nestettä on liikaa ja höyryä tulee vähänlaisesti, kannattaa jonkin aikaa höyrytellä laite kallellaan siten, että vastus/ilmareikä on yläpuolella, jolloin liiat nesteet valuvat atomisaattorin toiselle laidalle.

     
     
  18. #198
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Mä olen päätynyt ns."o-malliin", kuvassa on 2x1mm langat mut yleensä on yksi 3mm. käytössä. Coilin päät on laitettu myöskin eripuolelta kontaktireikiin, eli systeemi on symmetrinen.


     
     
  19. #199
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Mä olen päätynyt ns."o-malliin", kuvassa on 2x1mm langat mut yleensä on yksi 3mm. käytössä. Coilin päät on laitettu myöskin eripuolelta kontaktireikiin, eli systeemi on symmetrinen.

    Mitä hyötyä tuosta donitsista on? Tuossa ilmeisesti kuitenkin menee wickien päät myös kuppiin?

     
     
  20. #200
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Mitä hyötyä tuosta donitsista on? Tuossa ilmeisesti kuitenkin menee wickien päät myös kuppiin?
    Donitsin päälle kun tiputtelee litkua, se valuu mukavasti vastukselle ja kurkkaamalla donitsiin näkee jos tarvetta lisätä nestettä. Kuiva donitsi on valkoinen
    Itse suosin myös tätä 'donitsia' tai o-wickiä, mutta on vaan melko työläs tehdä..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •