Sivu 64 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 145460616263646566676874114164 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,261 - 1,280 / 3460

Aihe: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

  1. #1261
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kittilä
    Viestit
    100

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    on kyllä taas puhistuksen jälkeen aivan mahtava peli ja kannan ja kuskaan joka paikhan tämän että ei vain tartte muuta käyttää tämän tilalla. olipa muuten lystiä hommaa puhistella niitä magneetteja siitä metalli pölystä... no kuitenki niin mahtava peli että en tiä mitä tekisin jos menis käyttökelvottomaan tilaan....

     
     
  2. #1262
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Re: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Pitää varmaan kohta siirtyä jousiin jos noi magneetit aiheuttaa noin paljon ongelmia.
    Niin eikö niitä magneetteja ole erilaisia?
    Itsellä mitä olen tilaillut ja muissa modeissa nähnyt, niin on jokin pinnoite päällä. Oisko kromia tai jotain.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  3. #1263

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Okei, tässä muutaman viikon Diabloa käsissä pitäneenä vois sanoa pienen mutkan omista kokemuksista. No okei tästä tuli lemppari modi kertaheitolla (kiitos gixxxer) tää on nätti kuin sika pienenä. En ole tosiaan edes kokeillu miten tää toimii muilla akuilla, siis pieni (18350)n käytössä koko ajan, mulle tää vaa sopii kuin muna päähän vai miten sen sanois. (heppi heilahtaa)

    Modi on kaunis kuin, sanoisinko jopa kaunein jota olen kädessä pitäny, no joo en ole kaikkia herkkuja kädessä pitäny mut tää on kyl aikas siisti. Toi lukitusnappi on oikeesti aika herkku ja sitä tuleekin ruuvailtua vähän liikaakin. Järkyttävän helppo tehdä setuppi, pitäis onnistua vaikka olis peukalo keskellä kämmentä. 500 satasta meshiä ite hinkkailen ja muutaman kerran nestepolttoja ja se on siinä. (kukin tavallaan)

    Jos jotain miinusta pitää sanoa modista niin se et vakiona liian pieni reikä hatussa jota suurensin heti alkuun, joillakin akuilla mitä itsellä on käytössä (Pelkästäänt AW IMR) joko akku on liian korkea (jää pieni rako liitoksiiin) tai sitten akku hölskyy putkessa (ei häiritsevästi). Useimmat akut itsellä istuu nätisti putkeen eikä jää rakoja liitoksiin eikä hölsky. Valitettavasti akuissa on pieni marginaalivero (tämä siis läppä). Jotkut ovat valittaneet et Magneetit menee murskaksi, itse en ole vielä tuota todennu.

    Mitä taas tulee itse modiin ja höyryn tuottoon (se aika tärkeä asia) niin lähtee kyllä mielettömät hönkät kuhan osaa vääntää oikeanlaisen "piffiin" sinne palamaan. Plus ja miinus napa toteutettu aika lailla niinkuin genesissä yleensäkin, (helppoa) Mikä minun mielestä helppoo et meshin reikä on eristetty jotenka sormi perseessäkin pitäis setuppi onnistua. Miinus ja plus napa on hyvin eristetty toisistaan mikä on aika tärkeä asia kun puhutaan voimanapeista (Patteri)

    Suosoittelen kaikille jotka ei ole vielä hybrideihin asti päässy

    Sanoisin et et kaikenkaikkiaan loistava suoritus tekijälle, jos nää Suomi modit vielä tästä paranee niin enpä taida tarvita kuin tuon Veljonin slican.

     
     
  4. #1264

    Vs: Re: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Niin eikö niitä magneetteja ole erilaisia?
    Itsellä mitä olen tilaillut ja muissa modeissa nähnyt, niin on jokin pinnoite päällä. Oisko kromia tai jotain.
    Ei sillä pinnotuksella ole juuri väliä kun näissä magneettien materiaali on yleensä jokin lantanoidimetalli, esim neodyymi tai samarium, ja ne on kaikki enemmän tai vähemmän hauraita.

     
     
  5. #1265
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Re: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ei sillä pinnotuksella ole juuri väliä kun näissä magneettien materiaali on yleensä jokin lantanoidimetalli, esim neodyymi tai samarium, ja ne on kaikki enemmän tai vähemmän hauraita.
    Joo on ne magneetit hauraita vaikka onkin pinnote. Mutta kun noissa mitä Diablon napissa on ei ole mitään pinnoitetta, niin syystä tai toisesta ne hilseilee. Jos on pinnoitettu magneetti niin ei se mitään hilseile ja näin myöskään nappi ei rupea takkuilemaan.
    Omana aikana tuossa napissa ei ollut mitään ongelmia, mutta huomasin kyllä jo silloin tuon hilseilyn. En kyllä ajattellut asiaa sen kummemin.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  6. #1266
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Jokin isompireikäinen samoilla ulomitoilla? Ei hankais sitä tappia.
    Vaarana silloin kyllä on napin löysä tulitus ja onko sellaisia magneetteja edes

     
     
  7. #1267
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Re: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Seuraavassa napissa tuo tappi on vähän ohuempi jolla pyritään estämään tätä hilseilyä.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  8. #1268
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Ny alkoi täällä diablon nappi "rutisemaan." Nappia pyörittäessä tulee tunne, että jotain ylimääräistä siellä olisi välissä. En ole uskaltanut avata ja katsoa magneettien kuntoa kun ei ole mitään laittaa tilalle.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  9. #1269
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Re: Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney
    Ny alkoi täällä diablon nappi "rutisemaan." Nappia pyörittäessä tulee tunne, että jotain ylimääräistä siellä olisi välissä. En ole uskaltanut avata ja katsoa magneettien kuntoa kun ei ole mitään laittaa tilalle.
    Siellä on todennäköisesti metallipölyä. Ota vaan auki ja puhdista se.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  10. #1270
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Onko kellään tietoa meneekö tohon joku jousi minkä saa hankittua helposti jostain.

     
     
  11. #1271
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Tässä yksi video aiheesta, laite tosin Zenesis jossa ei ole lukitusrengasta.
    http://youtu.be/cmfefmxAWxs

     
     
  12. #1272
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bole Näytä viesti
    Onko kellään tietoa meneekö tohon joku jousi minkä saa hankittua helposti jostain.
    moro

    vamon alkuperäinen eli se paska jousi sopii erittäin hyvin nytten kun porukat vaihtaa vamoonsa parempia jousia niin luulis noita olevan kasapäin joutilaana.

    -JJ

     
     
  13. #1273
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Vähän uusia kuvia, unohdin sormenjäljet pyyhkiä tuosta kiillotetusta, pitää varmaan ottaa vielä uusia kuvia myöhemmin.













    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  14. #1274
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Täytyy kyllä sanoa että tää puhallettu pinta on mukavampi käyttää pohjanapin kanssa, ei ole liian liukas
    Minulla ei ole Diabloa kiillotettuna mutta esim. GUS16 vaikka se onkin pieni mutta kiillotettuna ja pohjanapilla, aijai pikkurilli parkaa

     
     
  15. #1275
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Osaatkos tarkemmin heittää niitä rahastusajankohtia?
    Lisäksi nyt varmistaisin, että meneekö tuohon tammikuun versioon myöskin Efestit ja Panasonic?
    KGO & Twist

     
     
  16. #1276
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Osaatkos tarkemmin heittää niitä rahastusajankohtia?
    Lisäksi nyt varmistaisin, että meneekö tuohon tammikuun versioon myöskin Efestit ja Panasonic?
    Tammikuun lopussa on rahastusajankohta näillä näkymin. Ja pitäisi mennä myös muut kuin AW IMR:t, heittoa akkujen pituudessa voi olla +-2mm.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  17. #1277
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Olisko mahdollista saada vaikka pieni pätkä videoo tosta napin purusta ja putsaamisesta?? Mulla nappi rupee kans kenkkuilemaan. Kun en ole koskaan purkanut/putsannut kyseessä eka tälläinen laita ja en viitsi ruveta sähläämään.


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  18. #1278
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Olisko mahdollista saada vaikka pieni pätkä videoo tosta napin purusta ja putsaamisesta?? Mulla nappi rupee kans kenkkuilemaan. Kun en ole koskaan purkanut/putsannut kyseessä eka tälläinen laita ja en viitsi ruveta sähläämään.
    Otat sen valkoisen muovirinkulan eka irti napista, sen jälkeen otat pihdeillä kiinni siitä messinkitapista ja samalla kun pidät painonapista kiinni niin avaat sen messinkitapin.

    Kun se messinkitappi on lähtenyt irti niin ota painonappi varovasti auki ettei magneetit lähde lentämään minnekkään.

    Putsaa magneetit/napin runko ja kasaa päinvastaisessa järjestyksessä ja muista kiristää messinkitappi lopuksi pihdeillä.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  19. #1279
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Kiitokset eiköhän näillä pärjätä.


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  20. #1280
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    kokeilin tänään tuota hapettamatonta wickki jutta ja jumaliste että pöhisee hyvin. Oli myös helppoa myös vaikka olen tehnyt vasta 3setuppia.


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •