Sivu 8 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 373

Aihe: SMOK Alien 220W

  1. #141
    Höyryttelijä Neuroosi's Avatar

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    89
    Ohhoh! Totta turiset. Tosiaan rosteria, alumiinihan ei paina mittään.. hätäseen rustailin mitä sattuu höpöä.
    Pitänee ehkä katsella joku suojakumi testiin, nuo vain jotenkin on vaikuttaneet rumilta modien päällä.

    Koitan kaivella tässä lisää infoa tuosta firmware v 1.2.8 joka näyttää olevan tuossa, jos jollain jotain infoa niin saapi heittää.

     
     
  2. #142
    20170106_003413.jpg
    FT:n kumit näyttää miun mielestä ihan kivoilta. Voi harrastaa noillakin sit vähä mätsimätsiä (kuten mikevapes sanoo)

     
     
  3. #143
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Ei oo mulla vieläkään maalit varissu kultaisesta muualta kuin ainoastaan pohjan kulmista. Muuten maalit kyllä pysyneet, vaikka oon laitetta pyyhkiny voimakkaasti talouspaperilla joka on ollu kyllästettynä astianpesuveteen ja myös mikrokuituliinalla jne. Itellä näitä ekoja Happyjuicelle tulleita Alieneita, tässä ei tullut mukana edes sitä näytön suojaa.

     
     
  4. #144
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    Kaks viikkoo ollu oma (golden) käytössä ja on yhä kuin suoraan uutena paketista. Maalipinta on pitänyt hyvin.

     
     
  5. #145
    Höyryttelijä 14mikko88's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    paimio
    Viestit
    81
    aliensiren.jpgMaalit sano moro, mut ei haittaa. Hyvä vehjes muuten!

     
     
  6. #146
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna(kotoisin lapland)
    Viestit
    61
    Tosi vaikea ymmärtää tätä vastaa aiheeseen jne vai vastaa viestiin jne...hig- juuri tuli smok h-priv kit postisa (yksi assä)
    "I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy." -Tom Waits-

     
     
  7. #147
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DrMorphos Näytä viesti
    Tosi vaikea ymmärtää tätä vastaa aiheeseen jne vai vastaa viestiin jne...hig- juuri tuli smok h-priv kit postisa (yksi assä)
    Jos haluat vastata viestiin niin paina "lainaa" nappulaa ja vastaa siihen. Muutoin painaa vaan vastaa nappulaan. Vai mitäkö tarkoitit?

     
     
  8. #148
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Ei näytä lämpöpuoli toimivan Alienissa : http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...tml#post720312

    Onko näin? Harkinnassa tämä laite

     
     
  9. #149
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi Näytä viesti
    Ei näytä lämpöpuoli toimivan Alienissa : http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...tml#post720312

    Onko näin? Harkinnassa tämä laite
    En oo havainnu TC+SS-ongelmia omassa Alienissani (1.2.2) kunhan muistaa, että lämmönsäädössä pitää coilin olla noin huoneenlämpöinen kun lukitsee referenssivastuksen (eli kun laite kysyy onko uusi vai vanha coili). Dry-burn testiä en oo tehny, mutta normaalikäytössä TC tuntuu ainakin itelläni toimivan ok.

     
     
  10. #150
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi Näytä viesti
    Ei näytä lämpöpuoli toimivan Alienissa : http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...tml#post720312

    Onko näin? Harkinnassa tämä laite
    Testailin. Elikkä kun laittaa uuden coilin niin ensin wattimodille asetukset ja sitten modi kysyy: uusi vai vanha coili? Pitää tietenkin asettaa että uusi coili. Sitten hehkutetaan langat punaisiksi ja kuntoon. Sitten voi laittaa sen asetuksista lämpömodiksi. Ei pala pumpuli mulla ainakaan. Lievästi tummui vaan 220 asteessa kuiva pumpuli mutta niin kait nuo koneet aina tekee.

     
     
  11. #151
    Höyryttelijä Neuroosi's Avatar

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    89
    Tietääkös joku mistä löytyisi suojamuoveja näyttöön? Pikaisella tsekkauksella ei tule vastaan mistään liikkeestä (joissain myytiin eioota).
    EDITS: Ei oikee löytyny edelleenkään niin pistin tilaukseen halvimpia kännyköiden suojakalvoja ja askartelen paskartelen itse noita lisää :P
    Viimeksi muokannut Neuroosi; 09.01.17 kello 19:22.

     
     
  12. #152
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zep Näytä viesti
    En oo havainnu TC+SS-ongelmia omassa Alienissani (1.2.2) kunhan muistaa, että lämmönsäädössä pitää coilin olla noin huoneenlämpöinen kun lukitsee referenssivastuksen (eli kun laite kysyy onko uusi vai vanha coili). Dry-burn testiä en oo tehny, mutta normaalikäytössä TC tuntuu ainakin itelläni toimivan ok.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Testailin. Elikkä kun laittaa uuden coilin niin ensin wattimodille asetukset ja sitten modi kysyy: uusi vai vanha coili? Pitää tietenkin asettaa että uusi coili. Sitten hehkutetaan langat punaisiksi ja kuntoon. Sitten voi laittaa sen asetuksista lämpömodiksi. Ei pala pumpuli mulla ainakaan. Lievästi tummui vaan 220 asteessa kuiva pumpuli mutta niin kait nuo koneet aina tekee.
    Eli tossa Jigivape videossa tehdään jotain väärin......

     
     
  13. #153
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi Näytä viesti
    Eli tossa Jigivape videossa tehdään jotain väärin......
    Voi olla. Maailmalla kovinkin kehuttu lämpörajoitin varsinkin rosterilla. Se DJLSB vai mikä se onkaan, kehui vuolaasti toimivuutta. Olis kyllä kiva tietää mikä Jixonyllä meni perseelleen.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  14. #154
    Niinno pumpulin palamispistehän on 420 fahrenheittia (215 celsius). Kaveri testari sitä 450 fahrenheitilla ni oisko syy siinä?

     
     
  15. #155
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mutta... En ole saanut oman Alienin lämpösäätöä toimimaan yhtä hyvin kuin vanhan releaux RX 200:sen lämmönsäädön..? Versio 1.2.2 on mulla tässä ja jotenkin lämmönsäädöllä käyttäytyy vähän oudosti. Ei oo tasaista käynti oikein... Onko joku saanut Alienin lämmönsäädön toimimaan hyvin?

     
     
  16. #156
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Niinno pumpulin palamispistehän on 420 fahrenheittia (215 celsius). Kaveri testari sitä 450 fahrenheitilla ni oisko syy siinä?
    Mä laitoin jigivapelle viestiä että ei mulla pumpulit kyllä pala ja kyselin häneltä että katsoiko että koili on valittu uudeksi asetuksista. Hän kiitti palautteestani, mutta ei videoihin ole ainakaan tullut vielä mitään uutta kun äsken kävin katsomassa. Ehkä hän korjaa asian kun ehtii. Toivon niin, koska asiaa ei saisi jättää noin jos vika käyttäjässä. Mikäli vika on modissa niin voisi ainakin sinne korjata että vika on vain hänen modissa eikä suinkaan kaikissa.

     
     
  17. #157
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mutta... En ole saanut oman Alienin lämpösäätöä toimimaan yhtä hyvin kuin vanhan releaux RX 200:sen lämmönsäädön..? Versio 1.2.2 on mulla tässä ja jotenkin lämmönsäädöllä käyttäytyy vähän oudosti. Ei oo tasaista käynti oikein... Onko joku saanut Alienin lämmönsäädön toimimaan hyvin?
    Mä en saa taas Reuleauxia toimimaan lämpösäädöllä ollenkaan, en edes nikkelillä. Täytyy varmaan asentaa softa uusiks jos jaksaa. Eipä lämpösäätöä tule kyllä juurikaan käytettyä kun rosteri pelaa erittäin hyvin ihan wattimoodissa. Pirun tarkkaa hommaa toi lämpösäädön toimiminen on. Sense RTA ei toimi lämmöillä edes vahingossa kun kontaktit on vähän paskat, Aromipesä toimii moitteetta.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #158
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mun tarvii kokeilla laittaa mun griffiniin uudet 3mm coilit kun tuntuu että ongelmat alkoi 2,5mm coileilla... Ehkä myös olen alkanut pumpuloinneissa jotain ryssimään. Pitää kokeilla vähän vähemmän tiukalla pumpuloinnilla. Tämähän on herkkää hommaa

     
     
  19. #159
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    Mulla toimii ok, mutta käytän lämmönsäädön maksimitehona vain muutaman watin yli sen, mitä käyttäisin wattipuolella.

     
     
  20. #160
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä tein aamulla uudet clapton coilit 26+ 30 ga (seitsemän kieppiä ja 3mm) Coili 0.281 ohmia, pumpulina bacon, Watit 45 ja lämpö 195C. Tuntuu toimivan toistaiseksi hyvin. Mutta tämä Griffin ei ole niitä helpoimpia setupoitavia. Mutta silloin kun toimii niin maku on hyvä ja tankin tilavuus riittävä Mutta sen olen huomannut että akut kestää aika pitkään tässä Alienissa. Mielestäni yhtä pitkään kuin rellun 3 akkua..?

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •