Sivu 14 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4101112131415161718 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 373

Aihe: SMOK Alien 220W

  1. #261
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Enpä ole muuta modia käyttänyt kuin tätä, kun kuukausi ++ sitten tuli..
    Tosin saapui aiemmin tällä viikolla Evic Primo,minkä pakettia en ole vielä jaksanut korkata auki..
    Eipähän ainakaan tarvitse "huonosta" 510-liitännästä itkeä, mikäli on aiempaa satsia, sillä taifun 3 istuu mihin tahansa!

     
     
  2. #262
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Sain tulituspalkin takaisin paikoilleen, ainakin AL85:ssa tuo yläosa on kiinni vain kahdella T6-ruuvilla, ja sitä vähän etureunasta nostamalla sain palkin ujutettua takaisin sijoilleen.

    Just so you know

     
     
  3. #263
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    AL85, versio 1.0.7.
    Kun vaihdat tankkiaton, niin ei aina kysy onko uusi ato, eikä näin ollen edes lue uuden aton ohmeja, vaan mennä porskuttaa edellisen lukemilla. Korjaantuu, kun käyttää akun pois. Muilla vastaavaa ongelmaa?

    Pikku juttu, ja varmaan korjaantuu jollakin päivityksellä. Tai sitten mulla on joku asetus pielessä, wattipuolella ajelen. Muuten ei edelleenkään valittamista.
    Tänään teki oma AL85 samaa. Otin aton pois ja koitin tulittaa niin laite hoksasi että no coil, ato kiinni ja sitten luki ohmit.

     
     
  4. #264
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Ihan ok peli tää AL85, auringonpaisteessa ei näytöltä näy mitään . Ei toistaiseksi ohminluku ongelmaa.

     
     
  5. #265
    Alien on muuten vääränkätinen. Aina näyttö kämmeneen päin..

     
     
  6. #266
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Alien on muuten vääränkätinen. Aina näyttö kämmeneen päin..
    Sama itteeki vähä häirinny. Toi predator taas vissiin on oikeakätinen.

     
     
  7. #267
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Alien on muuten vääränkätinen. Aina näyttö kämmeneen päin..
    Itse olen oikeakätinen, ja Alien on kätösissä niin, että näyttö näkyy. Jostain syystä ei ole tullut edes mieleen pitää tuota toisinpäin kädessä, kun näin ato on yläreunassa samalla tavalla kuten esim. Fuchai 213:sessa.
    "Not a bad life really"

     
     
  8. #268
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Itse olen oikeakätinen, ja Alien on kätösissä niin, että näyttö näkyy. Jostain syystä ei ole tullut edes mieleen pitää tuota toisinpäin kädessä, kun näin ato on yläreunassa samalla tavalla kuten esim. Fuchai 213:sessa.
    Pidät sitä siis kädessä väärinpäin

    Jos tarkkoja ollaan niin tulitusnappi ja ato kuuluisivat toiselle puolelle, unohdin tuon toisenkin mainita. Toki ato voisi olla myös keskellä.

     
     
  9. #269
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    itselle ihan sama kummassa kädessä pidän ja tulitan, mutta vasemmassa kädessä yleensä, eikä ole häirinnyt että näyttö "kohti kämmentä" .. enpä mä sitä näyttöä tuijota höyrytellessä.. vois olla vähän hankalaa samaan aikaan?
    saisi olla varmaan kierot silmät,taikka haukan näkö.

     
     
  10. #270
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Pidät sitä siis kädessä väärinpäin

    Jos tarkkoja ollaan niin tulitusnappi ja ato kuuluisivat toiselle puolelle, unohdin tuon toisenkin mainita. Toki ato voisi olla myös keskellä.
    En nyt ymmärrä tuota "väärinpäin" - juttua. Mitä väliä sillä on, miten päin tuota kourassaan haluaa pitää, tai onko ato ylä - vai alalaidassa? Kunhan ato ei sojota alaspäin, niin tyyli ja asento lienee vapaa.
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #271
    Siis modiahan pidetään siten että sormet ovat tulittaja-napilla (tai tässä tapauksessa "barilla"), kämmen on sitten toisella puolella. Näytön pitäisi olla silloin kohdistunut juuri näköelimiä kohden, eli voit höyryjä ulos puhkuessasi tsekata watit, akkujen varauksen jne. Kaikki muu on panettelua ja yksiselitteisesti väärä tapa

    Toki tälläisellä modilla voi tulittaa myös kämmenellä, mutta se on väärin. Sama asia kuin seksi, sitäkään ei saa harrastaa kuin pimeässä peiton alla ja ainoastaan lisääntymistarkoituksessa. Eikä siitä saa nauttia,

     
     
  12. #272
    Höyrähtänyt Jardes's Avatar

    Liittynyt
    09/2016
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    22
    V1.2.11
    saatavilla Alieniin, onko päivitys tuonut jotain mullistavaa uutta?
    Yritin changelogia saada näkösälle, mutten onnistunut.

    Viittis millään kaivaa kaapelia esille, ellei tuu vähintään kahvinkeittimenkauko-ohjainta tai edes, edes, no, jotain....
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    - Jardes -


    Spoileri!

     
     
  13. #273
    Ainoa mitä itse sain kaivettua esille oli "optimised performance"

     
     
  14. #274
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Mulla on alien sillain kädessä, että liipasinta painan peukalolla. Näin näen näytön oikeakätisenä.

     
     
  15. #275
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Hamina
    Viestit
    290
    Itse tulittelen alienia vähän miten päin tahansa ja vasen sekä oikeakätisesti. Tässä modissahan ei paljon haittaa jos ei näe näyttöä just sillä hetkellä kun ammut kun edellisen puffin kaikki statsit jää näyttölle muistiin jälkikäteen ihmeteltäviksi..

     
     
  16. #276
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    AL85, versio 1.0.7.
    Kun vaihdat tankkiaton, niin ei aina kysy onko uusi ato, eikä näin ollen edes lue uuden aton ohmeja, vaan mennä porskuttaa edellisen lukemilla. Korjaantuu, kun käyttää akun pois. Muilla vastaavaa ongelmaa?

    Pikku juttu, ja varmaan korjaantuu jollakin päivityksellä. Tai sitten mulla on joku asetus pielessä, wattipuolella ajelen. Muuten ei edelleenkään valittamista.
    Iltasella vaihtelin muutamaan atoon setupit, ja näköjään tekee samaa myös Alien 220W. Eli vaikka aton ohmit muuttuu, niin ei modi hoksaa sitä, ennenkuin otat akut pois tai tulitat kerran ilman atoa.
    "Not a bad life really"

     
     
  17. #277
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Mulla on alien sillain kädessä, että liipasinta painan peukalolla. Näin näen näytön oikeakätisenä.
    Itse en näe näyttöä ollenkaan muutenkuin hieman yläviistosta, kaikissa pitäs olla näyttö tuossa päällä tankin vieressä niin vois tuijottaa sitä sitten nenänvartta pitkin.

     
     
  18. #278
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Lähes 2 viikkoa sitten gearbestiltä tilattu Alien modi (musta) saapunut tänään Suomeen ja varmaan huomenna saa sen kätösiin. Fasttechiltä tilaamat tarrat pääsee kiinnittämään varmaan vasta joskus parin viikon kuluttua, kun saapuvat joskus.

     
     
  19. #279
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Hamina
    Viestit
    290
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Silveri Näytä viesti
    Lähes 2 viikkoa sitten gearbestiltä tilattu Alien modi (musta) saapunut tänään Suomeen ja varmaan huomenna saa sen kätösiin. Fasttechiltä tilaamat tarrat pääsee kiinnittämään varmaan vasta joskus parin viikon kuluttua, kun saapuvat joskus.
    Jos on vasta tänään saapunut suomeen niin tohdin epäillä että vielä huomenna pääset sitä hypistelemään. Mutta ihmeitäkin tapahtuu joskus

     
     
  20. #280
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Silveri Näytä viesti
    Lähes 2 viikkoa sitten gearbestiltä tilattu Alien modi (musta) saapunut tänään Suomeen ja varmaan huomenna saa sen kätösiin. Fasttechiltä tilaamat tarrat pääsee kiinnittämään varmaan vasta joskus parin viikon kuluttua, kun saapuvat joskus.
    Jos on tänään saapunut tänne niin menee kyllä ensi viikon puolelle

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •