Sivu 9 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 234

Aihe: Applen tietokoneet

  1. #161
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Olen vuodesta 86 ammatikseni korjannut, säätänyt, käyttänyt, rakentanut PC koneita ja muutenkin touhunnut näiden laitteiden parissa ihan liikaa..
    Aina välillä tulee vastaan mäkkejä, yhteistä niiden käyttäjille on fanaattisuus merkkiä kohtaan ja tietynlainen kädettömyys.

    Onhan se varmaan hieno laite, mutta kun yrityksissä on vallalla MS ympäristö ei nuo oikein tunnu sinne istuvan.. oma mielenkiinto asian tutkimiseen ei riitä ja mac käyttäjilläkään ei sitä tunnu olevan.

    'Ei Mäkki toimi! Jos komentaa sitä kun Win Pc:tä'
    Miten ne sitten toimii.. kutittamalla?
    Itsekin rakentelin ja asentelin ja virittelin ja vanuttelin ja viruspuhdistin omia ja muita. Kun siirryin mäkkiin, oli ensimmäisenä ajatuksena että nyt loppui säätäminen. Ja se loppui. Siitä tulee tiettyä iloa jota voi myös fanaattisuudeksi kutsua - ja myös kädettömyyttä kun mäkit on tehty käyttöä varten, ei säätämistä. Windowsiin suhde oli enemmänkin paranoidisen pakkomielteinen kun sitä oli säätänyt ja viettänyt unettomia öitä sen päivitysten ja muun säätämisen kanssa. Windows oli kuin huono parisuhde - se sai inhoamaan itseään ja tuntemaan huonommuutta kun se heitti näytölle jotain ilmoitusta josta ei saanut selville mihin pitäisi puuttua ja mitä korjata, taas. Ja pakkomielteistä kiintymystä windowsiin aiheutti, että kun vihdoin sait jonkun korjattua toimivaksi, itselle tai jollekin muulle, omasit salatietoa joka hiveli itsetuntoa. Kun myit koneen jollekin normaalikäyttäjälle, oli hän sinun armoillasi, koska hän soitti sinulle pyytämään armoasi ja aikaasi että tulisit katsomaan konetta, koska vain sinä tiesit salaisen napinpainalluksen jolla normaalikäyttäjä pääsi taas tekemään normaaliasioitaan.

    Muistan kun asensin vanhemmilleni lopuksi Ubuntut koneeseen. Alkoi kummasti helpottaa. Koneet toimivat rivakasti ja nettitiukut toimivat ja ja ja. No, tämä oli lähinnä XP aikaa se. Nyt win 7 on saanut niin paljon paikkauksia jo että toimii oikein kivasti. Rautakin alkaa olla yhteensopivaa eikä Vista-huijauksista tarvitse enää kärsiä. Siis normaalikäyttäjän. Ja normaalikäyttäjähän on se, joka ostaa koneen ja jonka ei pitäisi tarvita huolehtia muusta kuin nauttimisesta.

    Toki Applen koneetkin sekoavat ja menevät rikki. Ne ovat kuluvaa rautaa ne. Mutta koska applea myydään yhteensopiviksi testattujen raudan ja käyttöjärjestelmän kanssa, tuollaisia turhia ongelmia on ollut vähemmän. Itse olen muutaman PC läppärin:n ostanut, mutta eipä niistä ole ollut oikein käyttöön. Mun macbook proossa on upesti toimiva näppis ja trackpad etten tarvitse hiiriä lisukkeiksi. Käyttömukavuus on tärkeä ja siksi myös tykkäys tuotteita kohtaan.

    Tokihan pääsee säätämään, sillä onhan hackintosh. Itsekin sellaisen pistin vanhempaan penttikoneeseen ja säätämisien jälkeen toimi oikein mukavasti, vaikkakin ubuntu toimi ilman niitä säätämisiä. Eli siis halvemmalla pääsisi jos olisi pistänyt pystyyn hacintosh-pc:n. Vaan esim iMacci pöytäkoneena on niin kiva ja jos laskee työlleen hintaa kun sääti, niin säästyy näytön etsimiseltä ja muulta turhalta. Photarit ym. pyörii hyvin. Toki ihan vähän aikaa sitten (kun ostan yleensä ei-ihan uusimman mallin jos ostan) niin imäkkiin sai vaan 4gikaa muistia, eikä photarikaan ollut vielä oikein vakaa siinä. Mutta nyt saa sen tarvittavan 16gigaa ja photarin versio on viilattu kuntoon. Prossa on muistia tarpeeksi ja itselaittama SSD levy ja i7 joten tehoa riittää pitkäksi aikaa muuhunkin kun surffailuun.

    Aluksi, muistan, oli hirveän vaikeata tottua siihen että kaikki toimi niin yksinkertaisesti. Ja ettei kovalevyä tarvitse olla eheyttämässä tai virusturvaa ei oikeasti tarvitse tai mitään ihmeen rekisterinsäätö clean fix pax pox ei tarvitse automaattisesti pyörittää pitämään koneetta pystyssä. Ja että koneen voi laittaa nukkumaan toimivasti. Win ajoilta minulla on tähän kovalevynehehysohjelma, on fiksaustyökalut, on virusturva.

    Mutta joo. MS sitoutuneeseen ympäristöön totaalisen erilainen ajattelutapa ei sovi. Ja kaunis mäkki pc-purtiloiden keskellä jotenkin loistaa masentavasti että muutakin olisi. Ja tuohan se työtä kun on eritasoisia wintous-spesifikaatioita ja korkeakoulutuksia sen käyttöön.

    No joo, ei mulla oikeasti mitään asiaa ollut. Tuli vaan mieleen.

     
     
  2. #162
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Applen tietokoneet

    [Youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rdIWKytq_q4&sns=em[/video]

    :P

     
     
  3. #163

    Vs: Applen tietokoneet

    En ole kokenut tarvetta vaihtaa, Linux ja Winukka pyöriii kivuttomasti ja tekee juuri mitä haluan, eikä sormi ole mennyt suuhun rauta-tai softajuttujen kanssa kuutiseen vuoteen. Tässä kohtaa iHmiset ölähtävät "mutta Macilla tekisit kaiken vielä nopeammin ja paremmin". Eei, kyllä ne 3D-/video-/kuvankäsittelyohjelmat on hyvin erittäin samanlaisia kaikilla alustoilla, sama viiden minuutin säätö pistää kotiverkko tai NAT pystyyn.. Onkai se sitten totta että näissä on vähemmän maalaisjärkeistetty jotain funktioita, tai jotain, mutta eipä se haittaa kun se ei ole menoa ikinä hidastanut.

    Provona tietenkin pitää heittää typerä analogia, tähän voisi päteä vaikka kolmipyörä vs. yksipyörä, toinen tarvii skilliä mutta kummallaki pääsee yhtä nopeasti..

     
     
  4. #164
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    346

    Vs: Applen tietokoneet

    http://www.dealextreme.com/p/car-swi...s-black-127539

    Piti pistää tollanen tilauksee iha vaa tota navigaatiosysteemiä varten, jos vaikka korvais ton vanhan mion(?) gepsin.

     
     
  5. #165
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    (First Look: iPhone 5)

     
     
  6. #166
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Myy pois. Ei Mäkki toimi! Jos komentaa sitä kun Win Pc:tä.......... Tämä oli tässä! Eikä ole tarkoitus provosoida!
    Tää on firman omaisuutta, ja joudun käytteleen tätä kunnes saan uudemman. Tämä on vain apukone palavereja ja muuta sellaista varten, duunit varsinaisesti teen Linuxilla (tai vähempi Windowsilla, sekin yleensä virtuaalinen Linuxin alla).

    Jotain tässä on mennyt vikaan viimeisen viikon sisään, täytyy katsoa miten toi Applen Time Machine -keksintö voisi auttaa, sellainenkin kun on käytössä.

    EDIT: kun se vaan lähtis käyntiin toi Time Machine Kone oli mulla aamulla palaverissa mukana, mutta en ehtinyt palaverin aikana saada siihen nettiyhteyttä, puhumattakaan mistään sovelluksista.

    Oikeesti: kun klikkasin vaikka tänään Chromen tai Safarin auki, niin 45 minuuttia kesti, että aukes selain! Sama juttu, jos klikkaan Finderissa jonkun kansion auki, niin se aukee 30 minuutin jälkeen, ja seuraavat 30 minuuttia piirtää kuvakkeita tiedostoista rivi kerrallaan.

    Ja mitään prosesseja ei ole tapissa konetta jarruttamassa. Täytyy olla äkkinäinen rautavika tjsp. Mutku ei tos oo edes kiintolevyä, on vaan "nopea" SSD


    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #167
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Applen tietokoneet

    Apua, nyt se Time Machine aukes! Mutta on niin futuristinen käyttöliittymä, etten millään arvaa mitä sen kanssa pitää tehdä. Kun jos klikkailen ympäriinsä kokeillakseni toimintoja, niin sillä en pitkälle pötki, klikkaukseen reagoi toi kone vasta 10-20 minuutin kuluttua, niin hidas se on.

    Mitä apua.

    EDIT: Linux pelastaa, opiskelemassa http://support.apple.com/kb/HT1427
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #168
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Valitettavasti 99% ongelmista johtuu siitä penkin ja koneen välissä olevasta.

    %-määrä tulee 1985-2012 kestäneestä empiirisestä tutkimuksesta.
    Tässä nyt on tätä aikaa raapustella, kun toi Macci ruksuttaa. Boottikin kestää tunnin

    Joo mulla on aika lailla sama aika näiden koneiden kanssa mennyt, kasarilla aloitin koodailemisen ensin HP:n teollisuusmikroilla Nokian Mikkotehtaalla, sitten jatkoin kotona Mikro Mikko 1:llä (CP/M 2.1 -käyttis), siitä DOSsiin, OS/2 ja Windows sekä Linuxkin tuli mukaan 1994, kun piti vääntää koodia SCO Unixissa ajettavaksi. Linux ja Windows on ollut näihin päiviin asti mukana, mutta nyt tuli sitten toi Mac. Haluan eroon Windowsista, ja käyttää Linuxia. Mutta tarviin myös sellaista yhteensopivuutta Microsoftiin ja muihin kaupallisiin softiin, jota Linux ei pysty tarjoamaan (vaikka kovasti yrittää, mutta ei se ole 100%). Mac ja OS X on sellainen Windowsin ja Linuxin naimakauppa mulle.

    Itse Linus Torvalds on sanonyt, että "muut ei osaa valmistaa läppäreitä kuin Apple", ja asentamassa Linuxia sitten Applen läppäriin. Mä en halua Linuxia kaikkiin koneisiini, kun haluan jollain käyttää myös palveluita kuten Maikkarin Katsomo.fi (Silverilight: MoonLight ei toimi siellä, liian vanha versio Linuxissa) ja GotoMeeting, tukevat Windowsia ja Maccia.

    Tän kerkesin raapustaa, ja edelleen on bootin jälkeen Macissa blankko ruutu. Mainio vekotin, kun noin meni sekaisin tuolin ja penkin välissä...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #169
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    On muuten paskin laite mun 30v uran aikana! Siis toi MacBook Air, mikä mulla on. Nyt on jotenkin jumissa. Boottaan sen tai teen mitä vaan, niin ei toimi mikään. Sairaan tahmainen, hidas, taikahiiri ei tunnistu. Ei pysty tekemään mitään, kun ei se tottele. Itsekseen vain käynnistelee ihme ohjelmia, jotka ei sano mulle mitään.

    Nyt siinä joku "Going"-ikoni pomppi hetken tossa dockissa, klikkasin sitä kosketuslevyn kautta, ja ei mitään. Meni ruutu tummemmaksi, kai se nyt päätti säästää virtaa (vaikka on töpseli seinässä).

    Todella avuton esitys! Kelleen sattunut tommosta? Joku resetti jollain poppakonstilla?
    Kyllä ne Macitkin menee ajan kanssa "sekaisin", varsinkin kun asennellaan ja poistellaan ohjelmia ja ajureita vuosien aikana.
    Oletan että olet saanut ostaessa usb tikun jolla on mukana tullut OSX, tai sitten koneella on palautusosio. Palauta käyttis taas siihen tilaan missä se oli ostaessa, sitte vain päivitykset ja oma data backupista takas. Kai olet käyttänyt timemachinea backuppaamiseen?
    Macin käyttiksen uudelleen asennus ei edes vie aikaa paljoa.

     
     
  10. #170
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporaattori Näytä viesti
    Kyllä ne Macitkin menee ajan kanssa "sekaisin", varsinkin kun asennellaan ja poistellaan ohjelmia ja ajureita vuosien aikana.
    Oletan että olet saanut ostaessa usb tikun jolla on mukana tullut OSX, tai sitten koneella on palautusosio. Palauta käyttis taas siihen tilaan missä se oli ostaessa, sitte vain päivitykset ja oma data backupista takas. Kai olet käyttänyt timemachinea backuppaamiseen?
    Macin käyttiksen uudelleen asennus ei edes vie aikaa paljoa.
    Joo, asennusmediaa mulla ei ole, enkä tiedä on tossa se revoverypartitio vielä levyllä mukana: todennäköisesti on. Time Capsulea käytän backuppiin, mitta recovery manager ei antanut mahdolliuutta palauttaa systeemiä verkkolevyltä (se recovery mikä bootissa avautuu cmd+r). Nyt oon tuuminut mitä olen viikon aikana tehnyt (käytän tätä konetta tosi vähän), ja ne on: Asensin Applen Xcode paketin, ja laitoin kiintolevyn encryptauksen päälle. Jompi kumpi noista voi olla syyllinen.

    Mitään Add/remove/uninstall toimintoa ei näissä kuten Windowsissa, vaan piti googlata loutsu tuon Xcode purkamiseksi, miutta annettu esitys ei toimi.

    Nyt mulla on kiintolevyn decryptaus menossa, mutta näyttää että se kestää 2 kk Joo tää kone on niin tukossa, että tosiaan voi kestääkin.

    Hemmetin hemmetti, mutta kyllä tässä oppii Macistiksi, mikä on hyvä, mutta palkallistakin tyottavaa duunia pitäisi tehdä...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #171
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Applen tietokoneet

    http://www.hopeinenomena.net on enempi applefoorumi jos tarvii apuja. Jos joku fanaatikko vaikka suostuis vastaamaan

     
     
  12. #172
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460

    Vs: Applen tietokoneet

    Myös sitä lisäohjelmat-levytyökalu-korjaa levyn oikeudet, kannattaa aika ajoin käyttää.

     
     
  13. #173
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja stroh74 Näytä viesti
    Myös sitä lisäohjelmat-levytyökalu-korjaa levyn oikeudet, kannattaa aika ajoin käyttää.
    Eikös ompussa pitänyt päästä eroon näistä wintousmaisista säätämisistä..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  14. #174
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Applen tietokoneet

    En tiedä kuuluuko tänne? Mutta pistän kumminkin, Nokian purettua yhteydet meiltä, niin ostin Luurinetistä tuollaisen. TP-LINK TL-MR3420 3G/3.75G Wireless N Routerin johon saa liitettyä mokkulan,
    On mielestäni hintansa väärtti! Alku kohelluksen ( en tajunnut poistaa kortista Pin-kyselyä)jälkeen asennus tosi simppeli. Suosittelen! Kuitu maksaa meillä päin muuten aivan törkeesti!
    (Ennen wifillä 14M nyt 9M eli ihan hyvin mielestäni)
    Onko tietoo mistä edullisesti mäkin läppäriin uusi Akku?

     
     
  15. #175
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Eikös ompussa pitänyt päästä eroon näistä wintousmaisista säätämisistä..
    No totta kai. Sä et ole ymmärtäny asiaa: Wintoosaa on pakko säätää, että saa sen ees toimimaan. iKonetta säädetään, jotta täydellinen vehje saatais vielä täydellisemmäksi :P

     
     
  16. #176
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarno Näytä viesti
    No totta kai. Sä et ole ymmärtäny asiaa: Wintoosaa on pakko säätää, että saa sen ees toimimaan. iKonetta säädetään, jotta täydellinen vehje saatais vielä täydellisemmäksi :P
    Melko ontuva selitys ja muutenkin selittely vain on aina.. noh, selittelyä.
    Tosin sitä olenkin tottunut kuulemaan kun näistä laitteista on kyse.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  17. #177
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarno Näytä viesti
    No totta kai. Sä et ole ymmärtäny asiaa: Wintoosaa on pakko säätää, että saa sen ees toimimaan. iKonetta säädetään, jotta täydellinen vehje saatais vielä täydellisemmäksi :P
    Kyllä se mun mielestä Linux menee tohon kategoriaan. Applea jos joutuu säätämään, joutuu helvettiin Steve Jobsin pers-vakoon. Sitä nyt vain ei ole tarkoitettu käytettäviksi siten kuin tulee käytettyä näin vääräuskoisena.

    Esim. kuvittelin typerästi, että koska laitteessa raudassa cryptauspiiri, ja systeemi on suunniteltu siten, että levyjärjestelmän salaaminen tapahtuu luotettavasti ja konetta hidastamatta, sitä voisi käyttää.

    Ei voinut Mac Book Air original koneella. Nyt se purkaa typeryyksissäni tekemääni salausoperaatiota, ja sanoo että homma kestää 65 päivää. Koneen boottaminen tänään aamulla kesti 2 tuntia.

    Jos ei toi kryptaus ole syy koneen äkilliseen hidastumiseen, niin sitten olen kyl neuvoton. Muuta ei ole perseen ja penkin välissä tehty. No, paitsi se Applen Xcode-asennus. Asensin ilmeisesti väärän, kun laitoin 32-bittisen.

    Yritin päätellä sitä asentaessani, että onko tää nyt 64 vai 32-bittinen.... kirjoitin komentoriviin uname -a ja se sanoin ...i368. Linuxissa se on 32-bittisen merkki, joten sitten asensin sellaisen. Mutta tässä onkin Core 2 Duo -prossu, ja tää on 64 bittinen, opin myöhemmin.

    Jompi kumpi noista vääräuskoisen konfuguraatiotoimista on rikkonut tänton koneen...

    On saatavilla kuulemma asennus-usb-mediakin, mutta mieluummin en asentaisi uudestaan...

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #178
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Applen tietokoneet


    Uutisia iOS6:sta

    http://arstechnica.com/apple/2012/09...1#comments-bar

    samaa suomeksi:

    http://www.digitoday.fi/mobiili/2012...a/201238246/66

    Pieni lainaus uutisoinnista ja siihen yhden käyttäjän kommentti:

    Eilen ilmestyneen iOS 6 -käyttöjärjestelmän iPhoneen tai vaikka iPadiin ladanneet törmäsivät pian yhteysongelmaan. Wlan-yhteys ei joko onnistunut ollenkaan tai ei pysynyt päällä usealla käyttäjällä.

    Nyt on paljastunut, että syy oli ilmeisesti Applen päässä eikä edes iOS 6:ssa, muun muassa Cnet News.com uutisoi. Ei ole tietoa, kuka ongelman syyn alun perin selvitti, mutta selityksen antoi Twitter-käyttäjä "tylerc".

    – Kävi ilmi, että iOS tarkistaa Applen verkkosivuilla olevan success.html-tiedoston varmistaakseen, että wlan ei tarvitse sisäänkirjautumista, mutta tämä sivu oli alhaalla, mikä johti katastrofiin. Hullua, tylerc kirjoitti.

    Nyt success.html on saatavissa, ja ongelma näyttää poistuneen.
    DarkL1te |
    Wait, so every time you connect to a network, your iDevice reports back to Apple? Isn't that a serious privacy issue?

     
     
  19. #179
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Applen tietokoneet

    Katos puhelimesta puhelinnumeroista nimet. Aivan ihme numeroista tuli puheluita niin en vastaannut. Jospa ne nimet sinne päivittyis takaisin yhtä ihmeellisesti kuin katosikin.

     
     
  20. #180
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Applen tietokoneet

    Hårre guud 🙀. Ei nyt mene oikein putkeen, kartta sovellus on outo, latasin Google mapsin Ipad:iin takaisin, mut muuten toimii, ei ainakaan näkyvän mullistavaa tullut lisää?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •