Sivu 12 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289101112
Tulokset 221 - 234 / 234

Aihe: Applen tietokoneet

  1. #221
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Applen tietokoneet

    Kyllähän nuo tehovaatimukset vaatii melkein uutta MacBook Pro -konetta Core i7 prossulla ja Retina-näytöllä. Se vain ei todellakaan ole halpa.

    Itsellä on MacBook Air, jossa on Core i5 prossu, 4 Gt RAMmia ja 128 gigainen SSD. Sillä pärjää kevyessä käytössä, ja se on mahtavan kevyt ja pieni. Mutta tosiaan Pro on enempi tarpeellinen, varsinkin jos kone tää ensisijaiseksi työasemaksi. Mulla läppäri on apuneuvo reissuille, kotona on tehokas Linux-pöytäkone vääntöä vaativiin hommiin.

    Eikä se Pro sekään mikään jättiläinen ole kooltansa, niitäkin saa eri kokoisina.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #222
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Applen tietokoneet

    Retinalla saa nyt sekä 13 että 15 tuumasena. Halvimmillaan 13" Pro applekaupassa 1800 eekkeriä, 15" sitten 2300e. Hintaa on kyllä paneelilla melkoisesti, mutta nuo nykyiset pro:t on myös enemmän mallia kannettava kuin raahattava.

     
     
  3. #223
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Applen tietokoneet

    Pro ilman muuta, itse ostan Applelta, tulee kätevästi ilmaiseksi kotiin.

     
     
  4. #224

    Vs: Applen tietokoneet

    Pro mallin kanssa oppi arvostamaan valaistua näppäimistöä tuommonen ei retina pro malli 15" ja nopeimmalla neliydin suorittimella. Kyllä sitä sylissä pitää vaikka on vähän tuhdimpi Ostaa sitten sille kaveriksi thunderbolt 27" näytön kotihommiin Tuossa mallissa on näytönohjainkin tiukin ja muistit tapissa, sekä heijastamaton näyttö mahdollisuus

     
     
  5. #225
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Pro mallin kanssa oppi arvostamaan valaistua näppäimistöä
    On se Airissakin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #226
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Applen tietokoneet

    Paljon hyviä vastauksia ja näyttää siltä että kallistun pro retinaan. Mutta riittääkö 13 tuumaa, kun pixeleitä on kuitenkin paljon, eli onko käyttökokemus kuin tarkalla 17 tuuman näytöllä joka mun Dell M6300 on?

    Toki tuota pitää ehkä mennä pällistelemään omppukauppaan..

     
     
  7. #227

    Vs: Applen tietokoneet

    Ei ole meidän 13" airissa valaistua näppäimistöä Uusissa varmaan on vakiona. Pointti vain oli se, että se on perkeleen hieno asia

     
     
  8. #228

    Vs: Re: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Paljon hyviä vastauksia ja näyttää siltä että kallistun pro retinaan. Mutta riittääkö 13 tuumaa, kun pixeleitä on kuitenkin paljon, eli onko käyttökokemus kuin tarkalla 17 tuuman näytöllä joka mun Dell M6300 on?

    Toki tuota pitää ehkä mennä pällistelemään omppukauppaan..
    Nuissa on aika paskat näytönohjaimet verrattuna ei retinallisiin pro 15"malleihin. Enkä nyt osaa sanoa tukeeko kahta näyttöä? Toki ulkoista näyttöä tukee. Ja tallennustila on täysin riittämätön viteo hommiin ja ulkoiset joissa siirtonopeus piisaa on prkl kalliita

     
     
  9. #229
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Applen tietokoneet

    Joo kyllä noita kannattaa käydä näpelöimässä. Akun kestohan tuossa meidänkään 15" Pro:ssa ole hirmuinen.
    Muista ottaa Rahhaa evääks ku lähet kylille kauppahan.

     
     
  10. #230
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Applen tietokoneet

    Pitää vetästä pari modia tiskiin niin eiköhän sieltä yks omppu irtoo..

     
     
  11. #231
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Re: Applen tietokoneet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Pitää vetästä pari modia tiskiin niin eiköhän sieltä yks omppu irtoo..
    Joo tännekin saa tulla tarjoamaan modeja Saattas olla yks ylimääräinen 15" Pro i7, 8Mb jne jne... (Late 2010)

     
     
  12. #232

    Vs: Applen tietokoneet

    Ei noilla uusilla retina malleilla kyllä tehdä oikein mitään hommia, kevyt kuvankäsittely etc Video hommissa kannattaa pitää lyhyet hiukset, tulee muuten revittyä irti En oikein ymmärrä miksi noita edes kutsutaan pro malleiksi 13" retinan hinnalla saa 15" pron joka pieksee suorituskyvyllään itseasiassa kaikki retinat ???

     
     
  13. #233
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Applen tietokoneet


    Retina-näyttöjä ei pitäisi kutsua Retina-näytöiksi, vaan simppelisti "näytöiksi". Sellaiset pitäisi nykyaikana olla kaikissa läppäreissä, mutta jostain syystä ei ole.

    Noita tämän päivän perusnäyttöjä pitäisi kutsua suttunäytöiksi, ja sellaisia pitäisi myydä vain kehitysmaissa tarvitseville.

    (Vapaasti mukaeltu Linuxin isän, vannoutuneen Mac-läppärin käyttäjän, Linus Torvaldsin kirjoituksesta)
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #234
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    316
    Tuli se vaihe että windowsista ja huonosta asuksen läppäristä oli päästävä eroon.
    Uutee win-läppäriin ei enää kiinnostanut senttiäkään laittaa rahaa joten Macbook Pro.

    13" 8Gt muistia 256Gt ssd 2.7GHz IntelCore i5, mainiosti täyttää mun tarpeet.

     
     
Sivu 12 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289101112
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •