Sivu 80 / 86 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3070767778798081828384 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,581 - 1,600 / 1716

Aihe: Tupakkalaki 15.8.2016 lähtien

  1. #1581
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 13:51.

     
     
  2. #1582
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    71
    Onhan tuo mahdollista että tulli on ottanut näin alkuun rennomman linjan höyryttelytuotteiden torppaamisen suhteen, mutta yhtälailla mahdollista on että, ottaen huomioon kansainvälisen pakettiliikenteen volyymit tähän maahan, tulli yksinkertaisesti vuotaa sen verran että puhtaasti sattumankauppana isompaa ei ole vielä tapahtunut.

    Lisäksi pitänee muistaa että foorumien ja shitbookien ulkopuolisten höyryttelijöiden kokemuksia ei taida kauhiasti tulla kuuloon.

     
     
  3. #1583
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ihan maltillinen linja ollut tähän mennessä ainakin. Kukaan ei vielä ole saanut sakkoja mistään ?
    Kovasti oon yrittänyt, mutta ei oo vielä tullu sakkoja tai mitään muitakaan seuraamuksia, vaan kaikki on tullu ihan sukkana läpi. Tänään tuli 20 pulloa nikotiinipitoista valmisnestettä englannista. Gearbestiltä on matkalla 2 modia yms ja HealthCabinista kiinasta 2 supertankkia, sekä niihin varalaseja ja tippejä, kun ei stadin kaupoista löytynyt. Laittelen sitten noin kolmen viikon päästä tietoa, jos tulee poikkeamia kuljetuksiin

     
     
  4. #1584
    Onhan tuo mahdollista että tulli on ottanut näin alkuun rennomman linjan höyryttelytuotteiden torppaamisen suhteen, mutta yhtälailla mahdollista on että, ottaen huomioon kansainvälisen pakettiliikenteen volyymit tähän maahan, tulli yksinkertaisesti vuotaa sen verran että puhtaasti sattumankauppana isompaa ei ole vielä tapahtunut.
    Niinkin. Toisaalta kyseisten laitteiden hallussapito ja käyttö ei ole kielletty. Mahdolliset sanktiot pelkän tullilain rikkomisesta lienee niin vähäiset,että pelkkä takavarikointi riittänee virkamies näkökulmasta semminkin kun ei ole kyse valmisteveron alaisista tuotteista. Nikotiininesteiden kohdalla joku varmaan ottaa kipeää lähitulevaisuudessa ja paljon .vrt. nuuska.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  5. #1585
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Pico white? Pico black? Pico so sexy hot pink?
    Himottaa. Uskaltaisko?

     
     
  6. #1586
    Oon vissii tippunu kärryiltä viime katsauksen jälkee, viimeeksi kun asioita tarkastelin niin tulin siihen ajatusmaailmaan, että ei saa tilata mitään mistään ja joku mainitsi että esim. Vapetalon tuotteita saa tilata vapaasti ilman pelkoa sanktioista tai sen sellaisista. Haluaisiko joku selventää vielä kerran asian puupäälle

    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  7. #1587
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinVaper Näytä viesti
    Oon vissii tippunu kärryiltä viime katsauksen jälkee, viimeeksi kun asioita tarkastelin niin tulin siihen ajatusmaailmaan, että ei saa tilata mitään mistään ja joku mainitsi että esim. Vapetalon tuotteita saa tilata vapaasti ilman pelkoa sanktioista tai sen sellaisista. Haluaisiko joku selventää vielä kerran asian puupäälle

    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
    Ihan laillista tilata Vapetalosta sitä mitä siellä on nettikaupassa myynnissä
    Ja Puffilasta kans

     
     
  8. #1588
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ihan laillista tilata Vapetalosta sitä mitä siellä on nettikaupassa myynnissä
    Ja Puffilasta kans
    Eli mm.noissa kahessa paikassa valikoima sisältää tuotteita mitä voin tilata huoletta? Ja oon kituuttanu ihteeni hyvin ikävän makuisilla nesteillä? Täytyyki sitte ens palkasta lahjottaa siivu vapetalolle

    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  9. #1589
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Kyllä Ja tuossa pari laillista kauppaa lisää Etusivu | Aftertaster (entinen Finnvape) ja https://makuguru.com/ (entinen Elektrosavu)

     
     
  10. #1590
    Kärsiiköhän Fasttechiltä tilata modeja tai muuta kamaa?

     
     
  11. #1591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Snoopy Näytä viesti
    Kärsiiköhän Fasttechiltä tilata modeja tai muuta kamaa?
    No se on ihan tuurissaan tuleeko läpi vai ei. Nesteitä en ainakaan tilaisi.

     
     
  12. #1592
    Mikäs minua estää ulkomailta niksanesteitä tuomasta? Kunhan EU-maasta palaan suomeen, niin eihän suomen päässä tarkastella yhtikäs mitään. Tanskassa tulee käytyä monesti parisuhteeni takia. Käsimatkatavaroihin nesteet ja luulisi ongelmitta onnistuen 'salakuljetus' .

     
     
  13. #1593
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:19.

     
     
  14. #1594
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    No salakuljetusta se on silti vaikkei syynätä ja riski olisi pieni. Mahdollinen rangaistus suhteessa hyötyyn IMHO liian suuri. Postita mieluummin lava niksaa mummollesi Tanskasta. Se on sallittua kunhan on max 20mg.
    Tuo onkin hyvä idea, kiitos, en edes älynnyt että tuollainen on sallittua. Luulen että tuota konstia tulenkin käyttämään tulevilla matkoillani.
    Mutta eihän minun ideassa kuitenkaan minkäänlaista kiinnijäämisriskiä periaatteessa ole.

     
     
  15. #1595
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IhanNopeastiVain Näytä viesti
    Mikäs minua estää ulkomailta niksanesteitä tuomasta? Kunhan EU-maasta palaan suomeen, niin eihän suomen päässä tarkastella yhtikäs mitään. Tanskassa tulee käytyä monesti parisuhteeni takia. Käsimatkatavaroihin nesteet ja luulisi ongelmitta onnistuen 'salakuljetus' .
    Millä välineellä ylität rajat?

     
     
  16. #1596
    Totta ihmeessä siinä on kiinnijäämisen riski. Vaikkakin pieni. Oletko koskaan matkalaukkuaulassa ollut "kuumana?". Siellä kameroiden takana tullin miehet tekee sitä työkseen.

    Tiedät myös itse tuleeko automaattinen lähtö duunista jos olet tuomittu lääkeaineiden salakuljetuksesta.

     
     
  17. #1597
    Tiedät myös itse tuleeko automaattinen lähtö duunista jos olet tuomittu lääkeaineiden salakuljetuksesta
    Ei sen vältsiin tarvitse olla automaattinen lähtö duunista,mutta itse joudun usein olemaan töissä jossa alueelle päästäkseen tulee olla turvaselvitys tehtynä ja moinen rike estää varmasti, koska pienemmistäkin rikkeistä ei ole asiaa kohteeseen.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  18. #1598
    Tilasin smokin alienin briteistä, pitäisi tulla ensi viikolla. En ollut ymmärtänyt, että lakimuutos koskee muitakin tuotteita kuin nikotiininesteitä.
    Saas nähdä tuleeko perille..

     
     
  19. #1599
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    ^Sun nikki viittaa Hämeenlinnaan, ja täällähän on Puffila kyllä...

     
     
  20. #1600
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    TAMPERE
    Viestit
    56
    Eli laki on nyt kaikessa ankaruudessaan voimassa 1.1 alkaen? Eli kivijalastakaan ei saa enään isompia tankkeja kun 2ml vai onko siinä nyt viäkin joku varaston tyhjennys aika?
    Modeja saa myydä niin kuin ennenkin? Paitsi jos niissä on 2ml suurempi tankkiato kii? Bottom feedereitä saa myydä?!?!

    Pikkulinnut tosin laulo että kuristimilla ja täyttörajoilla saa myydä isompiakin tankkeja.. Eli mikään ei muuttunut laitteiden ja atojen osalta lopulta.. Paitsi tietysti että etämyynnin loputtua valikoima pieneni ja hinta kaksinkertaistu! Offtopic: Eikö joku kivijalka vois myydä voluumilla atoja/laitteita? Jos varastointi on se ongelma niin minä olisin ainakin valmis maksaan ne vaikka etukäteen... Ymmärrän kyllä että kiinan hintoihin ei päästä koskaan rahdin ja verojen takia mutta jos nyt päästäis ees siihen että ne olis vaan 50% kallimpia.

    Laitteet: Teslacigs DB w/ Cthulhu Squonk ja VV pulse
    Atot: Wasp Nano ja VV pulse 24
    ADV Nesteet: DIY vanilla RY4

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •