Sivu 46 / 86 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3642434445464748495056 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901 - 920 / 1716

Aihe: Tupakkalaki 15.8.2016 lähtien

  1. #901
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    Onneksi olkoon! Todistit juuri ettet osaa lukea Otappas nyt 10 henkosta ja lue uudelleen tarkasti.
    Auttaa poskiontelotulehdukseen? Voithan aina höyrytellä kattilasta.

    Et ole tupakoinut, et tiedä mitä tämä merkitsee toisille.

     
     
  2. #902
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Auttaa poskiontelotulehdukseen? Voithan aina höyrytellä kattilasta.

    Et ole tupakoinut, et tiedä mitä tämä merkitsee toisille.
    Minun ukki poltti vuosia norttia askitolkulla ja vanhalla iällä sai kohtauksen. Sen jälkeen lopetti tupakoinnin kerralla kokonaan. Askit roskikseen ja ei enää sen jälkeen polttanut. Se on sulla vaan mielen heikkoutta tuo höpötys. Itsekkin lopetin tupakoinnin noin vaan. Ei minun nuoruuvessa mitään purkkia tai laastareita ollut.

    Höyryttele itse kattilasta 10 kertaa päivässä aina kun tupakkia tekee mieli.

     
     
  3. #903
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    Minun ukki poltti vuosia norttia askitolkulla ja vanhalla iällä sai kohtauksen. Sen jälkeen lopetti tupakoinnin kerralla kokonaan. Askit roskikseen ja ei enää sen jälkeen polttanut. Se on sulla vaan mielen heikkoutta tuo höpötys. Itsekkin lopetin tupakoinnin noin vaan. Ei minun nuoruuvessa mitään purkkia tai laastareita ollut.

    Höyryttele itse kattilasta 10 kertaa päivässä aina kun tupakkia tekee mieli.
    Tuu sit kertomahan jotain kun sulla on kerrottavaa, kaiken tän paskan voit käyä huutelee seinille. Eipä siinä, onnea valitsemalla tiellä.

     
     
  4. #904
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Tuu sit kertomahan jotain kun sulla on kerrottavaa, kaiken tän paskan voit käyä huutelee seinille. Eipä siinä, onnea valitsemalla tiellä.
    Turha tuollasen juipin kanssa väitellä. Heikkomielinen nuori. Varmaan ainut vastoinkäyminen elämässäsi tämä tupakkavero jupakka

     
     
  5. #905
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    Turha tuollasen juipin kanssa väitellä. Heikkomielinen nuori. Varmaan ainut vastoinkäyminen elämässäsi tämä tupakkavero jupakka
    Se on kato ku elämäs kaikki hyvin. eipä tämä koko vero meikäläistä koske, harmittaa muiden puolesta.

    On se harmillista jos elämässä menee huonosti, ei kummiskaan tarvi tulla muille kertoo miten heikkoja ovat mieleltään.

    Sun kanssa on jo melkein kiva vääntää, oot vaan jotenkin kauhean puuduttava samaan aikaan. Se on kun ei ole kokemusta eikä osaamista ajatella toisen näkökulmasta.

     
     
  6. #906
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    Turha tuollasen juipin kanssa väitellä. Heikkomielinen nuori. Varmaan ainut vastoinkäyminen elämässäsi tämä tupakkavero jupakka
    Sinuahan tuo e-neste vero tuntuu eniten haittaavan

     
     
  7. #907
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Se on kato ku elämäs kaikki hyvin. eipä tämä koko vero meikäläistä koske, harmittaa muiden puolesta.

    On se harmillista jos elämässä menee huonosti, ei kummiskaan tarvi tulla muille kertoo miten heikkoja ovat mieleltään.

    Sun kanssa on jo melkein kiva vääntää, oot vaan jotenkin kauhean puuduttava samaan aikaan. Se on kun ei ole kokemusta eikä osaamista ajatella toisen näkökulmasta.

    Vitsit vitsinä. Pitäähän nämä asiat tunteellisesti ottaa ja keskustella. Monesti kun näkee räppikäppi lökäpöksypoikia niin rupee rölläily kutkuttaa

    Mut tosiaan on tuo vero kyllä aivan törkeä. Mielumin veroittasivat niksoja joka taas kannustaisi vähentämään!

     
     
  8. #908
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    http://flopshots.1g.fi/kuvat/Jukkas+...pg?img=img2048
    Vitsit vitsinä. Pitäähän nämä asiat tunteellisesti ottaa ja keskustella. Monesti kun näkee räppikäppi lökäpöksypoikia niin rupee rölläily kutkuttaa

    Mut tosiaan on tuo vero kyllä aivan törkeä. Mielumin veroittasivat niksoja joka taas kannustaisi vähentämään!
    Ei täällä ainakaan tunteisiin mene, muutakun toisten typeryys. Ja yleistäminen/ennakko luulojen viljely.

    Susta tulee vaan niin helvetisti mieleen forkan oma putkimies.

     
     
  9. #909
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Ei täällä ainakaan tunteisiin mene, muutakun toisten typeryys. Ja yleistäminen/ennakko luulojen viljely.

    Susta tulee vaan niin helvetisti mieleen forkan oma putkimies.
    Nää asia miten haluat. Hyvät naurut sain Naurattaa enemmän jos luulit että olin missään (edes tässä) vaiheessa tosissaan.

     
     
  10. #910
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    Nää asia miten haluat. Hyvät naurut sain Naurattaa enemmän jos luulit että olin missään (edes tässä) vaiheessa tosissaan.
    Naura minkä kerkiät, sulle saa onneks nauraa päivästä toiseen. Ja jos juttu loppuu niin tätä ketjua lukiessa saa taas tuntea itsensä viisaaks ja naureskella samalla.

     
     
  11. #911
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Minä tupakoin aivan liian kauan ja olin kyllä huolissani terveydestäni.Olen edelleenkin..ei sitä koskaan tiedä mitä tulee.Kaikki ystäväni ja muutamat tupakoivat sukulaiseni ovat myös huolissaan terveydestään tupakoinnin takia.Se on se itsekuri kun puuttuu, ei pysty/ voi lopettaa vaikka tietävät, että pitäisi.Edes höyryttelyyn siirtyminen ei houkuta vaikka olen joskus varovaisesti sitä tarjonnut vaihtoehtona.Ei mulle muiden tekemiset kuulu enkä jeesustele höyryttämisestä.On kyllä tuttuja, ketkä ovat lopettaneet höyryn avulla mikä on hienoa.Itseä tuo vero ei millään tavalla haittaa, koska tavaraa on varastossa riittävästi ja niksoja en ole tarvinnut aikoihin joten ei huolta omalta osalta...

     
     
  12. #912
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Ei täällä ainakaan tunteisiin mene, muutakun toisten typeryys. Ja yleistäminen/ennakko luulojen viljely.

    Susta tulee vaan niin helvetisti mieleen forkan oma putkimies.
    Mitä pahaa mä oon tehny? ;_; Mitä tuolla putkimiehellä tarkoitatkaan..

    Mitä pahaa on rakastaa putkia ;__; ??!!
    #cream_ass_lyfe

     
     
  13. #913
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Mitä pahaa mä oon tehny? ;_; Mitä tuolla putkimiehellä tarkoitatkaan..
    Tää yks perkeleen ad/hd pupu joka sitä putkiremppaa kerrostalossaan puuhaili

     
     
  14. #914
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Siis kuka? Vapetrix? tuo niin väärin ymmärretty arjen sankari?
    #cream_ass_lyfe

     
     
  15. #915
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Alkaa mennä pahasti ot puolelle

     
     
  16. #916
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Minä tupakoin aivan liian kauan ja olin kyllä huolissani terveydestäni.Olen edelleenkin..ei sitä koskaan tiedä mitä tulee.Kaikki ystäväni ja muutamat tupakoivat sukulaiseni ovat myös huolissaan terveydestään tupakoinnin takia.Se on se itsekuri kun puuttuu, ei pysty/ voi lopettaa vaikka tietävät, että pitäisi.Edes höyryttelyyn siirtyminen ei houkuta vaikka olen joskus varovaisesti sitä tarjonnut vaihtoehtona.Ei mulle muiden tekemiset kuulu enkä jeesustele höyryttämisestä.On kyllä tuttuja, ketkä ovat lopettaneet höyryn avulla mikä on hienoa.Itseä tuo vero ei millään tavalla haittaa, koska tavaraa on varastossa riittävästi ja niksoja en ole tarvinnut aikoihin joten ei huolta omalta osalta...
    Oon tarjonnu kahelle henkilölle vapettelua vaihtoehtona ja toinen vähän kokeili mutta totes muutamassa päivässä ettei tuollanen kiinnosta. Sillon tais kokeilla niitä tupakan näkösiä kertakäyttö vekottimia.

     
     
  17. #917
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    Minun ukki poltti vuosia norttia askitolkulla ja vanhalla iällä sai kohtauksen. Sen jälkeen lopetti tupakoinnin kerralla kokonaan. Askit roskikseen ja ei enää sen jälkeen polttanut. Se on sulla vaan mielen heikkoutta tuo höpötys. Itsekkin lopetin tupakoinnin noin vaan. Ei minun nuoruuvessa mitään purkkia tai laastareita ollut.

    Höyryttele itse kattilasta 10 kertaa päivässä aina kun tupakkia tekee mieli.
    Näistä riippuvuuksista keskustellessa kannattaa muistaa että yksilökohtaisia eroja on. Joillekkin tupakan tumppaaminen lopullisesti voi olla naurettavan helppo homma, valtaosalle ei. Yleisesti tutkimuksissa on todettu että riippuvuus tupakointiin on yleensä yhtä kova kuin heroiiniin tai vielä sitäkin kovempi.

    Pitäiskö sun mennä vieroitusklinikalle sanomaan että "nyt vaan ne ruiskut roskiin ja ette vedä enää, niin helppoa se on." Jos sulla on tuollainen noin helppo keino millä kaikki pääsee eroon tupakasta sekä muista riippuvuuksista niin käy kertomassa se muillekkin ja pelasta koko ihmiskunta kaikilta päihderiippuvuuksilta.

     
     
  18. #918
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    Minun ukki poltti vuosia norttia askitolkulla ja vanhalla iällä sai kohtauksen. Sen jälkeen lopetti tupakoinnin kerralla kokonaan. Askit roskikseen ja ei enää sen jälkeen polttanut. Se on sulla vaan mielen heikkoutta tuo höpötys. Itsekkin lopetin tupakoinnin noin vaan. Ei minun nuoruuvessa mitään purkkia tai laastareita ollut.

    Höyryttele itse kattilasta 10 kertaa päivässä aina kun tupakkia tekee mieli.
    Tiesitkö että tutkimusten mukaan taipumus riippuvaisuuteen eri ihmisillä vaihtelee, myös se että mihin ne jää riippuvaisiksi. Voin kaivella vaikka niitä tutkimuksia myöhemmin, mutta muistan lukeneeni että n. 10-15% on melko "immuuneja" nikotiinille, eli saavat siitä mielihyvää mutta eivät jää voimakkaasti riippuvaisiksi ja he ovat yleensä näitä jotka saattavat välillä tupakoida, joskus jonkun aikaan putkeenkin, mutta olla sitten taas yhtäkkiä viikon ilman tuosta vaan. Mun tutuista mun serkku ja sen isä on tälläisiä, eivät kuulemma saa mitään vierotusoireita. Ostavat laivalta kartsoja ja polttavat ne ja ovat taas ilman.

    Toiset koukuttuu kofeiiniin voimakkaasti ja saavat hirveän päänsäryn jos pari kahvi- tai teekupposta jää välistä. Toiset taas voi juoda kahvia vaikka töissä ja muissa sosiaalisissa tilanteissa mutta sitten lomalla olla helposti ilman. Toiset kokeilevat jopa kovia huumeita viihdekäytössä jäämättä koukkuun, joltain lähtee koko käsi kerralla kun pikkurillin antaa. Riippuvuudet on aivokemiajuttuja, toiset on niille alttiimpia kuin toiset, ja ihmisestä riippuu sekin että mikä stimulantti siihen puree koviten.

    Minä oon semmoinen että kofeiini on mulla pahin addiktoija, sen puutteesta saa sellaiset päänsäryt, väsymyksen ja punahehkuisen kiukun ettei tupakkalakoista koskaan. Siksi mulle oli helppo vaihtaa tupakka höyryyn. Ja höyryyn vaihdoin koska voin tunnustaa että todellista motivaatiota mulla ei tupakoinnin lopettamiseen muuten koskaan, suurin murhe taisi olla haju ja se että tulee ryppyjä nuorempana.

    Pienempi vika se heikompi itsehillintä on kuin mustavalkoisuus ja tyhmyys.

     
     
  19. #919
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Siis kuka? Vapetrix? tuo niin väärin ymmärretty arjen sankari?
    Jutut on kyllä samaa mallia Vapetrixin kanssa kieltämättä. Kattelin tota juttua aikaisemmin kun joltain oli astiakaapista hylly tippunut niin...

     
     
  20. #920
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    Toimiva lääke tupakka-addiktioon on sydänkohtaus. Sillä jos jollain loppuu polttaminen 46% mahdollisuudella. Siis edellyttäen että jäät henkiin.
    Lähde: Quitting smoking after heart attack reduces chest pain, improves quality of life - News on Heart.org

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •