Sivu 40 / 86 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3036373839404142434450 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781 - 800 / 1716

Aihe: Tupakkalaki 15.8.2016 lähtien

  1. #781
    Viitsisikö Rotax päivittää aloituspostaukseen tuon siirtymäajan muutoksen, eli saa tilailla ulkomailta 1.7.2017 asti.
    Eikös Sauli tuohon jo nimmarin laittanut, eli siirtymäajan pidennys on myös virallisesti voimassa?
    "Not a bad life really"

     
     
  2. #782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Viitsisikö Rotax päivittää aloituspostaukseen tuon siirtymäajan muutoksen, eli saa tilailla ulkomailta 1.7.2017 asti.
    Eikös Sauli tuohon jo nimmarin laittanut, eli siirtymäajan pidennys on myös virallisesti voimassa?
    On voimassa kyllä.

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  3. #783
    Koskeeko tuo e-nesteiden tilauskielto myös ulkomailta Suomeen tilattuja nikotiinittomia pohjanesteitä ja makutiivisteitä?

     
     
  4. #784
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bella-Crystal Näytä viesti
    Koskeeko tuo e-nesteiden tilauskielto myös ulkomailta Suomeen tilattuja nikotiinittomia pohjanesteitä ja makutiivisteitä?
    Ei.

     
     
  5. #785
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bella-Crystal Näytä viesti
    Koskeeko tuo e-nesteiden tilauskielto myös ulkomailta Suomeen tilattuja nikotiinittomia pohjanesteitä ja makutiivisteitä?
    Ei, mutta niiden verokohtelu on vielä epäselvää (mikäli Suomessa otetaan käyttöön sähkötupakkanesteiden valmistevero, tullaanko sitä kantamaan myös yksityishenkilöiden "maahantuomista" tuotteista alkoholin tapaan).

     
     
  6. #786
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    1
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raimo Näytä viesti
    Terve,
    Onko joku tilannun Totally Wickedistä nesteitä tämän lakisekoilun jälkeen? Itse yritin, mutta palauttivat rahat ja sanoivat että ei onnistu kun Suomen laki muuttunut.
    Kyselin asiasta ja sanoin, että pitäisi olla lakikorjauksen jälkeen mahdollista, niin sitten muuttuikin niin että brittien laki ei mahdollista tilausta.
    Myös TECC:llä (käytännössä sama firma ).
    Tuollainen selitys sieltä:
    -----
    Good Afternoon,

    Thank you for contacting us.

    Unfortunately due to the recent implementation of the EU TPD (Tobacco Products Directive) law, we have been banned from cross border sales with over 16 EU countries including Portugal, Austria, Belgium, Bulgaria, Cyprus, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Poland, Romania, Slovakia, Spain & Liechtenstein.

    Under these countries interpretation of the new law, we are no longer allowed to send orders out to your country, this is not our doing and is very unfortunate.

    We have therefore had to cancel your order and have arranged for a full refund. Please allow 3-4 days for the refund to be processed.

    We apologise for any inconvenience caused.

    Kind Regards
    Customer Service
    -----

     
     
  7. #787
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Mikä helvetin etuoikeus saksalaisille oikein on?
    Viittaan intasteen ja toisaalta sinnepäin postitukseen.
    Ne vinkuu että direktiivi kieltää ulkomaille lähettämisen mutta toisinpäin kyllä toimii.
    Eikös tohon TPDhen kuulu Saksakin?
    Joo ja Ranska. On vaan nyt taidettu jättää huomioimatta ne vapottelun jättimaat kun on valuuttaa millä mällätä.

     
     
  8. #788
    Terve. Tässä pidemmän aikaa näillä sivuilla pyörinyt lueskelemassa missä mennään eikä ole tarvinnut rekisteröityä kun ei ole ollut kysyttävääkään. Nyt vaikuttaa siltä että Finnvape on myynyt varastonsa aikalailla tyhjiksi mistä nesteet tullu tilattua. Osaiskos joku vinkata jonkun toisen hyvän saitin mistä tulisi tavara vaivatta kotia?

     
     
  9. #789
    Höyrypää Humppaaja's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    440
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Slaissi Näytä viesti
    Terve. Tässä pidemmän aikaa näillä sivuilla pyörinyt lueskelemassa missä mennään eikä ole tarvinnut rekisteröityä kun ei ole ollut kysyttävääkään. Nyt vaikuttaa siltä että Finnvape on myynyt varastonsa aikalailla tyhjiksi mistä nesteet tullu tilattua. Osaiskos joku vinkata jonkun toisen hyvän saitin mistä tulisi tavara vaivatta kotia?
    Valmista vai tiivaria? Koska FinnVape, Puffila, FlavourGuys, Stadin Höyry palvelee kyllä. Nikotiinia luonnolisesti ei vielä ole.

     
     
  10. #790
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Humppaaja Näytä viesti
    Valmista vai tiivaria? Koska FinnVape, Puffila, FlavourGuys, Stadin Höyry palvelee kyllä. Nikotiinia luonnolisesti ei vielä ole.
    Siis valmisnesteitä tässä haen.

     
     
  11. #791
    Höyryttelijä Möge's Avatar

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Turguses
    Viestit
    49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Slaissi Näytä viesti
    Siis valmisnesteitä tässä haen.
    Itse olen tilannut valmisnesteet Happyjuicelta. Toimitusaika ollut yleensä aika tarkalleen kolme päivää ellei satu olemaan viikonloppu välissä ja hinnat mielestäni kilpailukykyiset.

     
     
  12. #792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Slaissi Näytä viesti
    Terve. Tässä pidemmän aikaa näillä sivuilla pyörinyt lueskelemassa missä mennään eikä ole tarvinnut rekisteröityä kun ei ole ollut kysyttävääkään. Nyt vaikuttaa siltä että Finnvape on myynyt varastonsa aikalailla tyhjiksi mistä nesteet tullu tilattua. Osaiskos joku vinkata jonkun toisen hyvän saitin mistä tulisi tavara vaivatta kotia?
    Kyllä nestevarastoakin täydennetään, ottaa hiukan aikaa suhteuttaa varaston koko verkkokaupan rinnalle tulleiden kivijalkamyymälöiden tarpeisiin, siksi osa tuotteista on päässyt loppumaan. Uudistamme myös jatkuvasti valikoimaamme, joten osa nesteistä poistuu uusien tieltä.

     
     
  13. #793
    Olikos tässä jokin juju niiltä osin,että "tyyppihyväksymättömiä" nesteitä ei saa pitää kaupan.... joku takaraja? Meinaan kun näppituntumalta muutaman valmistajan valikoima tuntunut supistuneen.?
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  14. #794
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Möge Näytä viesti
    Itse olen tilannut valmisnesteet Happyjuicelta. Toimitusaika ollut yleensä aika tarkalleen kolme päivää ellei satu olemaan viikonloppu välissä ja hinnat mielestäni kilpailukykyiset.
    Kiitoksia, täytyykin käydä katsastamassa.

     
     
  15. #795
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Kyllä nestevarastoakin täydennetään, ottaa hiukan aikaa suhteuttaa varaston koko verkkokaupan rinnalle tulleiden kivijalkamyymälöiden tarpeisiin, siksi osa tuotteista on päässyt loppumaan. Uudistamme myös jatkuvasti valikoimaamme, joten osa nesteistä poistuu uusien tieltä.
    Ok, sattuu juuri nuo lempinesteet olemaan lopussa ilmeisesti.

     
     
  16. #796
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Slaissi Näytä viesti
    Terve. Tässä pidemmän aikaa näillä sivuilla pyörinyt lueskelemassa missä mennään eikä ole tarvinnut rekisteröityä kun ei ole ollut kysyttävääkään. Nyt vaikuttaa siltä että Finnvape on myynyt varastonsa aikalailla tyhjiksi mistä nesteet tullu tilattua. Osaiskos joku vinkata jonkun toisen hyvän saitin mistä tulisi tavara vaivatta kotia?
    Mä oon tilannut tuolta valmiit vg-nesteet: https://shop137599.fwspayments.com/M...baqhsus1nrkyzw
    [

     
     
  17. #797
    Pahoittelen ymmärrystäni tähän laki asiaan,mutta varmistaisin,että esim Happyjuicelta VOI tilata nikotiinipohjaa max 20mg? Esim saan tilata 5x 100ml 20mg VG pohjaa? Ja muita tuotteita luonnollisesti täysin vapaasti Happyjuicelta? Näin ihe oon asian ymmärtäny,mutta tahtoisin vielä varmistuksen fiksummilta ihmisiltä

    Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  18. #798
    Saat. Tilaa vaan. Ens vuoden heinäkuuhun asti.

     
     
  19. #799
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Saat. Tilaa vaan. Ens vuoden heinäkuuhun asti.
    Kiitos,nyt hermot lepää ja lompakko itkee

    Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  20. #800
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:01.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •