Sivu 35 / 86 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 253132333435363738394585 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 681 - 700 / 1716

Aihe: Tupakkalaki 15.8.2016 lähtien

  1. #681
    Taitaa olla vaan Saulin nimmaria vaille.
    https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Ka..._125+2016.aspx

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  2. #682

     
     
  3. #683
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Kummasti saavat kulumaan aikaa moiseen pikkukorjaukseen? No on kai niillä muutakin duunia, mut kuitenkin

     
     
  4. #684
    Hyvinpä noi rojut on ilmeisesti kuitenkin mennyt tullin läpi. Eipä ole tainnut kukaan ainakaan täällä valitella, että tilauksia olisi takavarikoitu edes silloin heti lain tultua voimaan.
    Jääpähän jossittelut pois ja selkeyttää tilanteen, kunhan tuo siirtymäaikapykälä saa Saulin siunauksen.
    "Not a bad life really"

     
     
  5. #685
    Reilu 30 pakettia tullu kiinasta ja pari muualta euroopasta (lain voimaantulon jälkeen) ja ei oo ykskää käyny ees tullissa kylässä. Just kävin postista 80e kiinanpaketin Turha tota miettiä

     
     
  6. #686
    Jep. Ja laki tulee voimaan 6.10.

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  7. #687
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Onko nyt näin että yritys saa tilata Suomeen nikotiinia, vaikka 100%:sta aivan laillisesti niin paljon kuin haluaa jos ei vain laita sitä myyntiin? Tähän toivoisin myös vastauksia myös yrittäjiltä.

     
     
  8. #688
    Höyrähtänyt Kain's Avatar

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    14
    Hmm... "Suomalaisita nettisivustoilta ei saa tilata sähkösavukkeita tai niiden osia (esim. atopäitä) eikä nikotiininesteitä"
    Voinko tilata (nyt kun siirtymäaika astuu voimaan) esim. modin Finnvapelta, Happyjuicelta tms.? Tai ylipäätään suomalaisomisteisesta kaupasta, jonka tuotteen tulevat ulkomailta?
    Voi olla typerä kysymys mutta mutta...

     
     
  9. #689
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Voit tilata ihan vapaasti ensi heinäkuuhun asti niin kauan kun firma on rekisteröity ulkomaille tai tuotteet tulevat ulkomailta.

     
     
  10. #690
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Voit tilata ihan vapaasti ensi heinäkuuhun asti niin kauan kun firma on rekisteröity ulkomaille tai tuotteet tulevat ulkomailta.
    Mietiskellyt, että mitäs jos tilaat firmasta jossa kumpikaan ehdoista ei täyty. Syyllistytkö johonkin rikokseen, jos nettisivuilla myydään esim. tankkiatoja/modeja ja netin kautta ostat/tilaat ko. kaupasta?
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #691
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Mietiskellyt, että mitäs jos tilaat firmasta jossa kumpikaan ehdoista ei täyty. Syyllistytkö johonkin rikokseen, jos nettisivuilla myydään esim. tankkiatoja/modeja ja netin kautta ostat/tilaat ko. kaupasta?
    Väittäisin että se on kauppiaan vika tuolloin.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  12. #692
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Väittäisin että se on kauppiaan vika tuolloin.
    Eli asiakkaan velvollisuus ei ole tarkistaa, onko firma X rekisteröity Suomeen vai Bahamasaarille?
    "Not a bad life really"

     
     
  13. #693
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Eli asiakkaan velvollisuus ei ole tarkistaa, onko firma X rekisteröity Suomeen vai Bahamasaarille?
    Järjellä ajateltuna se menisi näin, tosin suomessa on nähty kaikenlaista (karpolla on asiaa)
    #cream_ass_lyfe

     
     
  14. #694
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Voit tilata ihan vapaasti ensi heinäkuuhun asti niin kauan kun firma on rekisteröity ulkomaille tai tuotteet tulevat ulkomailta.
    Katselin viimeisiä käytyjä keskusteluja ainoastaan.. Ensi Heinäkuuhun asti voip tilata tarvikkeita,mutta loppuuko alle 20mg vahvuisten valmiiden nesteiden saaminen vuoden lopussa..? Nyt vielä on tullut laimeita 6mg vg nesteitä varastoon ilman selittelyjä..mutta täytyy kai sitten alkaa vg-pohjanesteesee laittamaan makuja ,vaikka 0 niksoilla...? Makutiivareita ei varmaan saa vuoden lopun jälkeen kirveelläkään..?Vai saako..?
    [

     
     
  15. #695
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Kyllä tiivareita saa. 20mg niksaakin voi mun mielestä tilailla kesäkuun loppuun.
    Valmisnesteistä en uskalla sanoa mitään kun en ite enää käytä niin en ole oikein kartalla.

     
     
  16. #696
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Kyllä tiivareita saa. 20mg niksaakin voi mun mielestä tilailla kesäkuun loppuun.
    Kiitos..! Kuin varma tieto..? Ens kesäkuu..? Kaveri oli tilannut yli 20mg vahvuista ja tullilta tuli tieto et nimi on pantu muistiin...
    [

     
     
  17. #697
    Vain alle 20 mg. Neste ku neste kuha alle. Koska yli on laitonta. Varma tieto.

    Ja ens kesäkuun loppuun siis.

     
     
  18. #698
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laatto Näytä viesti
    Kiitos..! Kuin varma tieto..? Ens kesäkuu..? Kaveri oli tilannut yli 20mg vahvuista ja tullilta tuli tieto et nimi on pantu muistiin...
    Saiko kaveri kumminkin nikotiinit kotiin??

     
     
  19. #699
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Vain alle 20 mg. Neste ku neste kuha alle. Koska yli on laitonta. Varma tieto.

    Ja ens kesäkuun loppuun siis.
    Olen sanattoman kiitollinen tiedoista.. Välittelen tietoa kavereille jotka "eivät osaa tai uskalla kysyä".. Kiitos..!
    [

     
     
  20. #700
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Saiko kaveri kumminkin nikotiinit kotiin??
    Sai kyllä mut tilas hirveen satsin,siks tulli kyttää jatkossa. (tämä siis oli keväällä).. Mä oon itse tilaillut "maltillisia" määriä..
    [

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •