Sivu 15 / 86 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51112131415161718192565 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 1716

Aihe: Tupakkalaki 15.8.2016 lähtien

  1. #281
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    27
    Itselleni happyjuice kertoi/väitti että yksikään heidän toimittamasta paketista ei ole muutoksen jälkeen jäänyt matkalle.

     
     
  2. #282
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hemmi Näytä viesti
    Itselleni happyjuice kertoi/väitti että yksikään heidän toimittamasta paketista ei ole muutoksen jälkeen jäänyt matkalle.
    eihän nuo välitä koko tullin tiedotteesta ollenkaan.. ja pelaavat viron siirtymä ajalla ei suomen.. käsittääkseni jos ei sekaannusta olisi että saisi tilata vielä 1.1.2017 asti niin suomea ei kyllä koske että saisi toukokuuhun 2017 asti tilata.

     
     
  3. #283
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Palaan vielä tuohon uutiseen ""Maanantaina 15.8. muuttuva tupakkalaki kieltää tupakoinnin myös yrityskäytössä olevien ajoneuvojen ja työkoneiden ohjaamossa, huomauttaa aluehallintovirasto (avi). Poikkeuksen tekevät vain yritykset, joissa kulkuneuvo on yksinomaan yrittäjän itsensä tai hänen perheenjäsenensä tai työntekijän omassa käytössä."

    En löydä tupakkalaista mainintaa työkoneista ?? Ainoastaan kulkuneuvo mainitaan tai sit olen puusilmä?
    Löytyykö tuo jostain työsuojelulaista vai mistä. Kiinnostaa vaan onko jotain tarkempia tietoja liittyen työkoneisiin

     
     
  4. #284
    Sille tutulle kaverille tuli paketti läpi tällä viikolla tullista. Paketissa luki kaikenlisäksi Rebuildable atomizer x2

     
     
  5. #285
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2016
    Sijainti
    Pohjois-Savo
    Viestit
    12
    Hyvin tuli maanantaina 15.8.2016 tilattu modi postilaatikkoon mehupojilta. Eikä ollut kukaan postilaatikolla pidättämässä No kohta tietty valkohanskaiset tyypit purkaa ja tutkii kämpän ja tietokoneet

     
     
  6. #286
    Käske ottaa kengät pois jalasta kun tulevat ovelle

     
     
  7. #287
    VapeTrix
    Vieras
    mulla on kerran tullimies tullu tontille kö en pysähtyny polttoaine tarkastukseen. tämä siis mökillä. nousin autosta ja tullimiehet sano et tankki auki tehdään koe. totesin että ette varmaan huomanneet että yksityisalue voisitteko poistua ja jos haluatte tankista kokeen ottaa niin poistutte pihaltani ja soitatte poliisin. siihen jäi homma ja tullimies puri huultaan ja tämä on tosi.. niille ei kannata antaa periks. toki jos lentokentällä tekevät pistokokeen tai laivanterminaalissa kannattaa suostua ellei halua hanskaa persuksiin!

     
     
  8. #288
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    mulla on kerran tullimies tullu tontille kö en pysähtyny polttoaine tarkastukseen. tämä siis mökillä. nousin autosta ja tullimiehet sano et tankki auki tehdään koe. totesin että ette varmaan huomanneet että yksityisalue voisitteko poistua ja jos haluatte tankista kokeen ottaa niin poistutte pihaltani ja soitatte poliisin. siihen jäi homma ja tullimies puri huultaan ja tämä on tosi.. niille ei kannata antaa periks. toki jos lentokentällä tekevät pistokokeen tai laivanterminaalissa kannattaa suostua ellei halua hanskaa persuksiin!


     
     
  9. #289
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    @ arskaxx:
    ---
    Tupakoida ei saa:

    1) rakennuksen, kulkuneuvon tai muun vastaavan paikan sisätiloissa, jotka ovat yleisön tai työntekijöiden käytettävissä taikka elinkeinotoiminnassa tuotettujen tai julkisten palvelujen tarjoamista varten asiakkaiden käytettävissä;
    ---
    "Tai muu vastaava paikka" kattaa varmaankin ne työkoneet.

     
     
  10. #290
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Tein omasta Cigabuyn paketista aamulla tulliselvityksen... Paketin sisällöksi ilmoitin rehellisesti "sähkösavuke" ja tullikoodi 8543709099. Paketin arvo oli postikuluineen 51,57e, lisää maksettavaa tuli 12,37 ja tuon maksettuani paketti jatkoi matkaa.

    Etäviestimellä hankittu "savuton tupakkatuote" ainakin tässä tapauksessa tuli siis läpi...

     
     
  11. #291
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ToMsTeR Näytä viesti
    Tein omasta Cigabuyn paketista aamulla tulliselvityksen... Paketin sisällöksi ilmoitin rehellisesti "sähkösavuke" ja tullikoodi 8543709099. Paketin arvo oli postikuluineen 51,57e, lisää maksettavaa tuli 12,37 ja tuon maksettuani paketti jatkoi matkaa.

    Etäviestimellä hankittu "savuton tupakkatuote" ainakin tässä tapauksessa tuli siis läpi...
    nyt tulli kusee kyllä sitten omaan nilkkaan ja pahasti

    pöhlä mutta silti positiivinen.

     
     
  12. #292
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    FT:ltä muutaman tuhannen henkilön toimesta tilaus, mikä sisältää muutaman dollarin edestä ties mitä rihkamaa (ei höyrytuotteita) ja katso kun systeemi sakkaa
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  13. #293
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    mulla on kerran tullimies tullu tontille kö en pysähtyny polttoaine tarkastukseen. tämä siis mökillä. nousin autosta ja tullimiehet sano et tankki auki tehdään koe. totesin että ette varmaan huomanneet että yksityisalue voisitteko poistua ja jos haluatte tankista kokeen ottaa niin poistutte pihaltani ja soitatte poliisin. siihen jäi homma ja tullimies puri huultaan ja tämä on tosi.. niille ei kannata antaa periks. toki jos lentokentällä tekevät pistokokeen tai laivanterminaalissa kannattaa suostua ellei halua hanskaa persuksiin!
    Mun kaverilta näyte otettiin kyllä suodattimesta. Mitä teit jotta tullimies lähti oikein takaa-ajoon? Yksinkö se tien varressa ihmisiä pysäytteli? Oot vissiin tosi hurja jätkät kun ei sitten niitä kyttiä kutsunutkaa paikalle
    Ai niitä olikin toisessa kohtaa jo kaksi.

     
     
  14. #294
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Mun kaverilta näyte otettiin kyllä suodattimesta. Mitä teit jotta tullimies lähti oikein takaa-ajoon? Yksikkö se tien varressa ihmisiä pysäytteli? Oot vissiin tosi hurja jätkät kun ei sitten niitä kyttiä kutsunutkaa paikalle
    en minä tiedä perässä tuo ajoi kauan ja ihmettelin mikä auto on kunnes kaveri tokas et tulli en mä nyt kovajätkä ole enkä yritä olla mut mun pihalle tarvii moisien tulla ja siks siinä lukee ykstyisalue ja en tiedä kauanko kestää tuolla mökillä päin edes poliisin tulo. ja ihan rajotusten mukaan ajelin. mut joo tää oli vähä offtopic muutenkin.

    pöhlä mutta silti positiivinen.

     
     
  15. #295
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    en minä tiedä perässä tuo ajoi kauan ja ihmettelin mikä auto on kunnes kaveri tokas et tulli en mä nyt kovajätkä ole enkä yritä olla mut mun pihalle tarvii moisien tulla ja siks siinä lukee ykstyisalue ja en tiedä kauanko kestää tuolla mökillä päin edes poliisin tulo. ja ihan rajotusten mukaan ajelin. mut joo tää oli vähä offtopic muutenkin.

    pöhlä mutta silti positiivinen.
    Niitä paikkoja, mihin tullilla ei oo oikeutta virantoimituksessa mennä, on tässä maassa hyvin vähän, ja yksityinen mökkipiha ei oo sellanen...

     
     
  16. #296
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Niitä paikkoja, mihin tullilla ei oo oikeutta virantoimituksessa mennä, on tässä maassa hyvin vähän, ja yksityinen mökkipiha ei oo sellanen...
    no minä en noista alueista tiedä mihin saa mennä ja mihin ei.. mutta eipä poliisia näkyny saatika rautoihin joutunut.. ku ei se tullimies edes sitä sireenivaloansa käyttänyt ni käsittääkseni sillo edes tarvii pysähtyä joten lakia tuskin rikoin..

    pöhlä mutta silti positiivinen.

     
     
  17. #297
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Niitä paikkoja, mihin tullilla ei oo oikeutta virantoimituksessa mennä, on tässä maassa hyvin vähän, ja yksityinen mökkipiha ei oo sellanen...
    Tullilla on tasan samat oikeudet, jos ei jopa vähän laajemmatkin kuin poliisilla

     
     
  18. #298
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Tullilla on tasan samat oikeudet, jos ei jopa vähän laajemmatkin kuin poliisilla
    tätä en tiennyt ja on tuosta aikaa jo sen verran

    pöhlä mutta silti positiivinen.

     
     
  19. #299
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Tullilla on tasan samat oikeudet, jos ei jopa vähän laajemmatkin kuin poliisilla
    Näissä asioissa huomattavasti laajemmat.

     
     
  20. #300
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    nyt tulli kusee kyllä sitten omaan nilkkaan ja pahasti

    pöhlä mutta silti positiivinen.
    Toimii kyllä lainvastaisesti, mutta ei sitten tarvi purkaa sitä helvetinmoista pakettisumaa kun pykälät saadaan kohdilleen.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •