Sivu 9 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678910111213 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 264

Aihe: Smok TFV-8 Cloud Beast

  1. #161
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Kuinka moni täällä aikoo kokeilla uusia V8-T10 atoja kun tulevat saataville? Itse kyllä ostan ehdottomasti heti, nuo V8-T8 coilit on tällä hetkellä suosikkeja olleet vs mikään muu laite. Niin ihanan kostea, runsas ja maukas höyryntuotto noissa, että voittajaa ei ole vielä Sub-ohmitankeissa.

    Tosin Big Baby Beast on hankinnassa tiistaina, niin saas nähä miten siinä sitten.

     
     
  2. #162
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    4
    Mulle on ilmeisesti osunut maanantaikappale. Kusee yhtenä norona kaikki nesteet pohjasta ulos. Olen koittanut kaikki interwebsistä löytämäni jipot, mutta ei vaan auta - on lyhennetty atopään langat, tehty mehut 100% VG-pohjaan, vaihdeltu tiivisteitä ja lasia, kumarrettu Mekkaan päin ja pyörähdetty vastapäivään. Perkele, niin kovat odotukset oli tankille!

     
     
  3. #163
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Babitzin Näytä viesti
    Mulle on ilmeisesti osunut maanantaikappale. Kusee yhtenä norona kaikki nesteet pohjasta ulos. Olen koittanut kaikki interwebsistä löytämäni jipot, mutta ei vaan auta - on lyhennetty atopään langat, tehty mehut 100% VG-pohjaan, vaihdeltu tiivisteitä ja lasia, kumarrettu Mekkaan päin ja pyörähdetty vastapäivään. Perkele, niin kovat odotukset oli tankille!
    Hiukan kuulostaa siltä että joku tiiviste puuttuu kokonaan, tai on hajalla. RBA kusee pelkästään, vai myös valmiit atot?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #164
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    4
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Hiukan kuulostaa siltä että joku tiiviste puuttuu kokonaan, tai on hajalla. RBA kusee pelkästään, vai myös valmiit atot?
    Tiivisteet on paikallaan ja vaihdettu kertaalleen mukana tulleisiin. Ei ainakaan näytä rikkinäisiltä. Kolmea eri atotyyppiä kokeiltu ja kaikki päästää läpi, myös RBA. En tiiä, huonoa säkää vissiin.

     
     
  5. #165
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Sitten varmasti teet jotain väärin. Kato, ettet ruuvaa atoa väärille kierteille, kato et se ato tosiaan ruuvaantuu ihan pohjaan asti. Lisäksi itse ainakin teen niin, että pistän lasin eka yläosaan kiinni, jonka jälkeen ruuvaan yläosan atoon lasineen päivineen kiinni. Sitten suorita täyttö hitaasti ja paa ilmat kiinni täytön ajaksi, jonka jälkeen tankki ylösalaisin ja ilmat auki.

    Itse epäilen, että sulla on joko rikki tai lähtenyt irti keskiputken tiiviste, joka tulee keskiputken ja atomisaattorin väliin.

    Jos mikään näistä ei auta niin sitten kai sen täytyy olla maanantaikappale. V8-T8 atot on ainaki mulla ollu parhaita, Q4 atoissa esiintynyt eniten niitä paskoja yksilöitä.

     
     
  6. #166
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Tulipa Baby Beastiin 6-coilisia atoja tilattua puffilta mitä käytetään big baby beastissa. Ai että ku on hyvät maut, pakko myöntää. 80-90W ajossa tällä hetkellä, vasta reilu tankillinen ajeltu. Tosi nopeasti alkoi pukkaamaan höyryä ja makua kunnon kostutuksen jälkeen, ei paljoa tarvinnut sisään ajella (oli kiire töihin). Katsotaan kauanko kestää.

     
     
  7. #167
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    8
    Itsellä Big Baby Beast versio.

    Ensinnä täytyy sanoa että ekan tankin sain modin mukana ja ei RBA:ta/RBA-lasia mailla halmeilla joten ostin sitten RBA:n erikseen, joka myös sopi, mutta lasi ei, koska se oli Baby Beast versioon Joten...ei auttanut sitten muu kuin ostaa koko tankki jossa lasi oli mukana.

    Extra RBA-laseja en ole löytänyt mistään erikseen ja laitoin Smok:ille postiakin asiasta (jos joku on löytänyt niin kertokaa toki).

    Sitten kymysys, toisen tankkini pohjaosassa oleva nasta työntyy itsellä ainakin RBA:n ruuvatessa sisäänpäin, voiko sitä kiristää jotenkin? Vai onko sen tarkoitus olla tuollainen?

    En ole mitenkään runnonut RBA:ta sisään, toisessa tankissa tuntuu vain RBA kiristyvän paikoilleen paremmin ja nasta ei liikahda mielestäni.

     
     
  8. #168
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Pohjanasta liikkuu kyllä ja pitäisi työntyä pohjasosasta ulospäin (jotta tulee kunnon kontakti ilman oikosulun vaaraa) kun ruuvaat atopään kiinni. En ymmärrä miten se voi sulla liikkua sisäänpäin kun ruuvaat rba:n kiinni.
    Siis näin se kuuluu olla. Tosta kun painat vähän pohjanasta sisään päin atopään ollessa kiinni, sen ei pitäisi painua sisään. Sen kuuluu jäpittää kierreosaa ulompana...muuten on piru irti.
    _20161214_122246.jpg
    Eli sen kyllä kuuluukin liikkua, kontaktin takaamiseksi, ruuvaat vaan päät aina pohjaan saakka niin ei tule vuotoja.
    Viimeksi muokannut Kynä; 14.12.16 kello 12:34.

     
     
  9. #169
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    8
    Joo siis tappi tulee tuosta ulospäin kyllä. Ehkä selitin vähän päin mäntyjä

    Tulee jopa niin ulos että RBA osuu kokonaan pohjaan... väljemmälle kun jättää niin koko hökötys on hieman löysällä ja jo ilma-aukkoa avatessa tarvii varoa.

    En sitten tiedä onko ongelma tuossa V8 RBA:ssa jossa oli väärä lasi mukana (nettikaupassa tankin tiedoissa oli siis linkki tähän RBA:han ja sen sitten ostin) että onko kierteet eri tms. Tarvii tutkia asia kunhan on tankillinen höyrytelty.
    Viimeksi muokannut antze; 14.12.16 kello 14:03.

     
     
  10. #170
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Oli myös hankaluuksia saada rba-pää big baby beastissa toimimaan. Juurikin tuo keskipinni liikkuu ja jollei pohja ole modissa kiinni niin oikonen siitä tulee. Hieman vaati opettelua ennen kuin sain homman toimimaan.

     
     
  11. #171
    Itellää jo toinen RBA ato, joka temppuilee. Näyttää joka kerralla kun sen laitto kiinni niin eri ohm määrää välillä 0.0-3.4. Muuten ollu tosi tyytyväine TFV8:iin kertokaa ihmees miten noi rba:t sais joskus toimimaa. Perus ohmi määrähän pitäis olla se 0.28 sil valmiilla buildilla mut sitä ku näytti ja aloin lankoi lämmittelee ni kipinää iski toi laitos ja aattelin pysyy näis valmis päissä täst eteepäi 🤔

     
     
  12. #172
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Pura se RBA-pää kokonaan ja ruuvaa uudestaan kiinni. Auttoi itselläni.

     
     
  13. #173
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Pura se RBA-pää kokonaan ja ruuvaa uudestaan kiinni. Auttoi itselläni.
    näyttää nyt koko ajan 0.0 ohmia. tosin ku sielt tuli pari kipinää ni ei ees uskaltanu enää pistää kiinni mihinkää, oisko jokin voinu kärähtää siit päästä?

    nyt sitte yritin vanhaan pohjaa kasailla ja näytti ohmit ok! mut pari kertaa lämmittelin ja hyppäs ohmit taas 0.0 ja uusiks kiinni modii ja nytnäyttää 2.23 ohm ei uskalla painaa tulitus nappii enää
    Viimeksi muokannut SmokIt; 04.01.17 kello 20:02.

     
     
  14. #174
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Meinasin jo hermot menettää, että oliskos nää atopäät näin huonoja...
    Babyn Q2 alkoi hieman kärtsännyttä makua puskeen pitkälti alle desin kulutuksen kohdilla. Jollain tapaa pelitti kun tiputin kymmenisen wattia reilusta 50 watista. Mut eihän tommoset tehot oikeen piisannu.
    Kokeilin sit neulalla hieman rapsutella bimpuleita. Ja nythän alkoi taas toimiin oikeen kivasti. Hienoo. Ei heitetä viel nurkkaan.
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  15. #175
    Joo. Nois varsinki babyn atoissa on ollu vähä vaihteluja et osa on pikkusen tiukkaan tupattu. Ite tykästyin tohon x4 coiliin pirusti. Jääny muut vähä pienemmälle käytölle. Tuntuu wickkaavanki paremmin. Itekkään en oo päässy Q2 coileilla mitä oon kokeillu ni yli 50 watin. Alkaa kuivamaan. 50w ollu sit se höyryttelyteho. Ei oo vaan kovin hyvin kestäny ketjuhöyrystelyä silkään. Pitää kokeilla tota rapsuttelua kuha edellinen ato on loppu.

     
     
  16. #176
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Kyl ne T6 atot on mun mielestä hyviä. Eivät vaa kestä 90watilla kovin pitkiä vetelyjä ilman kuivahtamista. Eli pitää ottaa se huomioon. Sitä kun on tottunut isolla pedolla kiskomaan ketjussa ongelmitta. Itse en tykännyt Q2 ja X4-atoista yhtään, eivät antaneet tarpeeksi makua ja höyryä mun makuun.

     
     
  17. #177
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Mikäs TFV8:n valmisatoista on paras? Kokeiltu jo T10 & T8 ja Q4. Hönkää puskivat, mutta maku heikko. Nyt kokeilussa T6 ja tämä vaikuttaa tähän asti parhaalta. Mites nuo X4?
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  18. #178
    Ite oon tykänny x4:sta, omasta mielestä parempi ku Q4. T6:sta en oo kokeillu ni siihen en osaa verrata. Mut suosittelen kokeilemaan X4:sta.

     
     
  19. #179
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    X4 atot itselle parhaita,näillä menty jo monta kk eikä yhtään täysin sutta tullut vielä vastaan

     
     
  20. #180
    Kyllä minun mielestä T8/T10 antaa parhaiten makua. Toki tehoa pitää myös antaa huolella.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •