Sivu 10 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891011121314 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 264

Aihe: Smok TFV-8 Cloud Beast

  1. #181
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Lainaus Alkuperäinen postaaja [-ReapeR-] Näytä viesti
    Kyllä minun mielestä T8/T10 antaa parhaiten makua. Toki tehoa pitää myös antaa huolella.
    100-150 watilla koitin kumpaakin, maku kehnohko ja siitä ylemmäs nostaessa höyry liian kuumaa omaan makuun. Pitänee vielä koitella jossain välissä.
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  2. #182
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    V8-T8 atoilla ainakin isossa pedossa kestää jonkin aikaa, että tuottavat hyvin makua. Jos ei irtoa 130-150W makua ilmat täysin auki, kokeile 100w ja ilmat puolille tai 70w ja ilmat lähes kokonaan kiinni. Näin ainakin itselläni. Q4 atoista en tykkää enkä aio edes kokeilla X4 atoja. Pitäisi kokeilla noita T10-atoja.

     
     
  3. #183
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    No kun vasta pääsin kehumaan että ei näissä baby atoissa ole sattunut yhtään huonoa noin.10 käytetyn aton aikana niin johan nyt tulee!
    5 atoa jo peräkkäin jotka kestäneet päivästä pariin tuntiin ennenkuin alkaa palanutta puskemaan, 1 kpl t6 ja 4kpl x4 joista viimeisin kesti n.30minuuttia, kostutus on tehty huolella ja liikaa ei ole tehoa tarjottu,ovat myös 3 eri paketista että ei voi yhtä tiettyä erääkään syyttää, voi vittu sanon minä!

     
     
  4. #184
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Vaikka kostutus olisi huolella tehty, kai oot ajanut ne sisään varovaisesti? Eli siis aloittanut alhaisilla wateilla ja pikkuhiljaa nostellut? Lisäksi ei ne Baby beastin atot kestä samalla lailla ketjuvetoa kuin nää ison beastin atot. Sellaista olen itse huomannut.

     
     
  5. #185
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Vaikka kostutus olisi huolella tehty, kai oot ajanut ne sisään varovaisesti? Eli siis aloittanut alhaisilla wateilla ja pikkuhiljaa nostellut? Lisäksi ei ne Baby beastin atot kestä samalla lailla ketjuvetoa kuin nää ison beastin atot. Sellaista olen itse huomannut.
    Kyllä,20-30w lähdetty aina varovasti ylöspäin.
    Tosiaan joku 10kpl noita päitä,päasiassa x4 käyttänyt ennenkuin nämä paskat sattuivat putkeen,aikaisemmin ei mitään ongelmia,kestokin päivittäistä käyttöä n.3vk

     
     
  6. #186
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Voisko mennä kylmien ilmojen piikkiin->liian jäykät kiisselit.

    Mää mitään tiedä, kunhan huutelen täältä takarivistä.
    Spoileri!

     
     
  7. #187
    Tätä minäkin veikkaisin ^ En usko et niin huonoa tuuria voi olla et useemmasta erästä on huonoja putkeen. Suosittelen kokeilemaan löysempää velliä.

     
     
  8. #188
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Litkut on tehty 70/30pohjaan + tiivari päälle ja ulkona höyryttely ollut kyllä minimaalista joten kylmyys ei tätä kyllä ole aiheuttanut. nyt on tämä viimeisin x4 taas jo vuorokauden rokannut hienosti

     
     
  9. #189
    Aloittelijan kysymys: Sopiiko tätä käyttää myös pieniwattisemmissakin vehkeissä (20-50)? Kangerin topboxiin mietin uutta/laadukasta tankkia.

     
     
  10. #190
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Baby beast ja big baby beast varmaan toimisivat ainakin Q2-atopäillä siellä 40-50w moitteettomasti. Muut atopäät sitten vaatii hiukan enemmän tehoa. X4 saattoi myös toimia 40-50w, korjatkaa jos olen väärässä. Muisti ei tahdo pelata, kun en itse noista atoista tykännyt.

     
     
  11. #191
    Q2 on aika passeli 50w tienoilla. X4:ssä suositusarvot olivat vielä vähän pienemmät. Oma sweetspot on 45w.

     
     
  12. #192
    Voi vaan näyttää ihan vitun tyhmältä joku TFV8 topboxin nokassa, ihan näin ohimennen sanottuna. Kannattaa kattoa ne mitat ja miettiä uudestaan onko niin fiksu idea.

     
     
  13. #193
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Kyllähän baby ja big baby istuu vallan hienosti vaikka mihin vehkeeseen, cloud beast sitten eriasia.
    Itsekkin ajelen big babyä toisinaan hcigar vt75nanon nokilla ja sehän istuu siihen vallan hienosti.
    X4 atolla ajelen 45w tienoilla.
    Hyvä tankki se on ,eikun vaan ostohousut jalkaa

     
     
  14. #194
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Ainakin pieni Baby Beast istuisi erittäin nätisti Kboxin nokkaan.

     
     
  15. #195

    Vähä katsausta tohon pilvikurkoon. Sun muuhun.

     
     
  16. #196
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2017
    Viestit
    2
    Moi!

    Eka postaus tänne foorumille, ehkä vähän hölmökin, mutta menkööt. Kysyvä ei tieltä eksy

    Osaisiko joku sanoa, mitä matskua näiden rba päiden coilit on, kun en oikeen ole saanut mistään selville? Kanthalia?

    https://happyjuice.eu/fi/tankit-ja-t...fv8&results=18

    sekä tämä, joka minulla onkin käytössä, kun tuosta aijemmasta (tuo ylempi) hajosi tuo tolppa, joka taitaakin olla yleinen ongelma.

    https://happyjuice.eu/fi/tankit-ja-t...fv8&results=18

    Mitä matskua toi lanka siis on, kun haluttaisi ostaa samanlaista, kun siihen aika tyytyväinen olen ollut. Vai ostanko vain SS lankaa, kun sekihän käsittääkseni sopii wateilla ajoon?

     
     
  17. #197
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kauhajoki
    Viestit
    116
    Perus (Kanthal) fused clapton näyttäis olevan

    Lähetetty minun LG-K420 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  18. #198
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Smokin sivulta lainatussa kuvassa näyttää olevan kanthal mainittu rba-pään yhteydessä
    SS lanka käy myös wattiajoon..
    2016-07-01-18_09_137582.jpg

     
     
  19. #199
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2017
    Viestit
    2
    Okei, eli taidan tommosta clapton kanthalia tilailla ja ehkä SS lankaa myös, niin voi ruveta itse treenaa coilien pyörittelyä.

    Kiitokset teille molemmille!

     
     
  20. #200
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2016
    Viestit
    1
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    https://www.youtube.com/watch?v=IDzBYSlpuig
    Vähä katsausta tohon pilvikurkoon. Sun muuhun.
    violetti smok GX350 kit näyttää awesome
    Viimeksi muokannut masonlvvy; 14.02.17 kello 02:31.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •