Sivu 16 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61213141516171819 ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 380

Aihe: Merlin RTA by Augvape

  1. #301
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Itsellä oli normi-clapton ja sitten 26g ss-lanka, kummatkin 3mm (tai 3.5mm) tapilla. Kyllähän dualcoil kuitenkin muuttaa kokonaisuutta, eli saattaa olla että dualina kestää vaikka 50-60w. Riippuen monesta muuttujasta. Toki jos tuplilla haluaa ajella, siihen löytyy parempia vaihtoehtoja (itse suosittelisin sitä ijoyn tornadoa, ehdottomasti paras rta dualcoilille joka itsellä on vastaan tullut, rdta sitten avocado 24 taikka limitless plus, ensinmainittua itse suosin tosin sinkkuna). Sinkkuna tämä on yksi parhaista laitteista, toki itse olen siirtynyt käyttämään avocadoa pääasiassa. Setupin vaihto aavistuksen helpompaa ja nopeampaa.
    Juu kyllä dual tankkeja löytyy montakin. Haluaisin vaan saada tämän laitoksen toimimaan kuten "pitäisi" paras olisi jos toimisi tuolla 40w isolla single coililla. On kokeiltu laittaa wickit kuppiin. Jättää kuppi tyhjäksi ja wicki ympärille. Ohennettu wickit pieneksi kuppiin jne. Aina vaan parin imun jälkeen drytä

     
     
  2. #302
    VG-pitoisuuden tiputtaminen nesteestä voisi ehkä auttaa? Pidätkö ilmaröörit täysin auki?

    Jos välttämättä haluat vain päästä sinne 40w, niin parallel coilit voisivat ehkä auttaa. Eipä siinä kauheasti menetä vaikka kokeilisi.

     
     
  3. #303
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    VG-pitoisuuden tiputtaminen nesteestä voisi ehkä auttaa? Pidätkö ilmaröörit täysin auki?

    Jos välttämättä haluat vain päästä sinne 40w, niin parallel coilit voisivat ehkä auttaa. Eipä siinä kauheasti menetä vaikka kokeilisi.
    Juu ilmat kokonaan auki. Eikä toi 70/30 hirveen paha ole. En nyt vaan oo joistain syystä hiffannut tän merlinin wickauksen saloja. Heitin parana 28/34 ss claptonia 4 kieppiä. 50w olisi sopivan lämmin höyry ja maku muttei jaksa antaa korvausilmaa tankkiin. Dry hittiä tulee täydellä tankilla enemmän kuin puolikkaalla :/ ei riitä ymmärrys

     
     
  4. #304
    Ajattelin parallel ilman claptonia. 26g ss?

     
     
  5. #305
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Onko kukaan löytänyt tähän dekkiä varaosana? Tipahti lattialle tippi edellä ja 510-liitin vääntyi eikä ota enää kunnon kontaktia modin pinnin kanssa, ilmansäätörinkula pyörii aivan vapaasti ja nesteensyötönsäätö pyörähtää ääriasentoon puhaltamalla höyryt atoa kohti.

     
     
  6. #306
    No nyt löyty vastaus wick ongelmaan. Lykkäsin kupit täyteen, kostutin ja tein reiän etureunaam kolon pumpuliin korvausilmalle. 45w ja hyvin jaksaa wickata

     
     
  7. #307
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Tre
    Viestit
    76
    Merlinien lyhennyskitit saapui. Rohkea paketointi tapa vain gbllä

    Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla

     
     
  8. #308
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Pilvi teki mulle kanthal langasta setupin. 0,5mm kanthal lanka ja 3,5 mm ja beconin pumpulista tiukkaan käärittynä. Toimii tosi hyvin! Kiitos! Sinkkuna siis.

     
     
  9. #309
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Tännekin tupsahti Merlin lyhennyskitteineen ja parit ylimääräiset varalasit molempiin. Hieman oli rohkea pakkaustyyli FT:llä, mutta eivät onnistuneet matkan aikana rikkomaan yhtään lasia.

    Lyhennyskittiin sopiva varalasi on ainakin EHpro Billow V2 Nano. Jos jotakuta kiinnostaa moinen. Ja itse Merliniin sopii EHpro BillowV3 lasi.

    Ja tämä Merlinin malli oli se FT:n halvempi versio ($17.54) ja tässä on ovaalit nestereiät. Ja varalasi mukana ja kaikki o-renkaat yms. yms. Eli ilmeisesti täysin identtinen se kalliimman version ($29.99) kanssa.

    Ja ensimmäinen setuppi taas hullun tuurilla toimiva. 0,45 kanthal, 3mm sisähalkaisija, muutama kieppi liikaa, paronia sopivasti hännät nestekuppien pohjalle lepäämään. 0,95 muumia tuli. Joutuu antamaan kunnolla voltteja jotta möyhyää kunnolla, mutta kun möyhyää niin ei ole maussa eikä höyryn koostumuksessa mitään moiteen sijaa. No seuraavasta setupista sitten varmaan lähtee "kokeilut" lapasesta... Pari jotakin ihme hive coilia on pöydällä odottelemassa ja tavallinen sekä fused clapton lanka harkinnassa. Pitäisikö vielä ottaa stapled ja juggernaut harkintaan?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  10. #310
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla on nyt Griffin, Avocado, OBS engine ja Merlin. Merlin on näistä se "takeaway" modi mulla. OBS enginekin on hyvä mutta aika syöppö nesteenkulutuksen kanssa kahdella vastuksella. Griffin on myös hyvä, mutta vaikeampi setupoida toimivaksi ja Avocado nyt on avo ja siksi ei kulje mukana vaikka hyvä sekin on. Kyllä näillä jo pärjää P.S. Griffin antaa mun mielestä parhaimman maun jos oiken tarkkaan maistelee

     
     
  11. #311
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kyllä näillä jo pärjää
    Noin minäkin aina yritän vakuutella itselleni, tosin huonolla menestyksellä.

    Ettei mene ihan OT:ksi, niin Merlinin voittajaa ei ole vielä sinkkumarkkinoilla tullut vastaan. Kokonaisuudessaan hyvä peli, vaikka hieman vähemmälle käytölle jäänytkin.
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #312
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    No joo, kokoajan tulee markkinoille uutta hurjalla vauhdilla; "kuin riisinjyvät shakkilaudalla tyyliin" Itselläkin mennyt kyllä välineurheiluksi tämä. Vaan pääasia on se että tupakista on päästy eroon!!! Sille ei oikein helposti voi hintaa laskea Vieläkin ihmettelen tätä suurta juttua että pääsin eroon tupakista... En olisi uskonut ennenkuin tämä tapahtui. Sen verran tupakki- addikti olin. Hyvä näin kuitenkin ja kiitos kuuluu forkkalaisille!

     
     
  13. #313
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Avocado nyt on avo ja siksi ei kulje mukana vaikka hyvä sekin on.
    Avo? Tarkoitatko siis avointa? Jos avocado (tai limitless+) vuotaa, niin wikkaus on huonoa. Oli tänäänkin töissä limitless plussa tunnin väärinpäin reisitaskussa, eikä ollut vuotanut kuin pari tippaa. Sekin oli kondensiota. Avocadokin kulki joskus mukana, mutta limitless+:ssa on parempi tilavuus. Jos makua haluat, niin koitappa avocadoa sillä single coil-blockilla.

    edit. Se ilma-aukko pumpulin rööriin on muuten sitten jotain urbaanilegendaa, ei sitä tarvita mihinkään näillä RDTA:lla joita olen kokeillut. Märkä pumpuli ei ole tunnettu paineensietokyvystään.

     
     
  14. #314
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Avo? Tarkoitatko siis avointa? Jos avocado (tai limitless+) vuotaa, niin wikkaus on huonoa. Oli tänäänkin töissä limitless plussa tunnin väärinpäin reisitaskussa, eikä ollut vuotanut kuin pari tippaa. Sekin oli kondensiota. Avocadokin kulki joskus mukana, mutta limitless+:ssa on parempi tilavuus. Jos makua haluat, niin koitappa avocadoa sillä single coil-blockilla.

    edit. Se ilma-aukko pumpulin rööriin on muuten sitten jotain urbaanilegendaa, ei sitä tarvita mihinkään näillä RDTA:lla joita olen kokeillut. Märkä pumpuli ei ole tunnettu paineensietokyvystään.
    Jeps... Mä olen jotenkin vain olettanut että se ei kestä olla vaakatasossa taikka nurinpäin... Oletus on virheiden äiti Nyt mulla on avocado tässä pöydällä nokka alaspäin ja vielä ei vuoda, mutta jos alkaa vuotamaan niin sitten vaan setuppi kuntoon. Kiitos tästä huomiosta ja kommentista

     
     
  15. #315
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 10:27.

     
     
  16. #316
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Testaat ? Älä nukahda sit jos vaan öljytty pöytä, tms. alla. Itse "testasin" ja rahallista vahinkoa tuli. Tulee joskus laskettua modi pötkölleen pöydälle jos ajatuksena napata se hetikohta kouraan kun vasen käsi vapautuu. Mutta ei oo käypä säilyttämiseen. Opetellaan pois huono tapa.
    Heti tämä alkoi vuotamaan Pitänee laittaa tiukempi setuppi. Kolmen millin kiepit ja tuuheat pumpulit

     
     
  17. #317
    Niinjuu, sellainen huomio vielä että 3-4mm on riittävä id että pumpulia saa reilusti, eli tukittua reiät täysin. Enpä ole kyllä pitkään aikaan käyttänyt alle 3mm.

     
     
  18. #318
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 10:26.

     
     
  19. #319
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Mites iso muilla on Merlinissä tuon nesteen "syötön" säätö? Tässä mun kappaleessa kun tankin kiertää loppuun saakka, niin liikerata on semmoiset 160 astetta. Eli 5-10 astetta jos kiertyisi lisää niin alkaisi tulla vastapuolen nestekanavat vastaan...
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  20. #320
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Mites iso muilla on Merlinissä tuon nesteen "syötön" säätö? Tässä mun kappaleessa kun tankin kiertää loppuun saakka, niin liikerata on semmoiset 160 astetta. Eli 5-10 astetta jos kiertyisi lisää niin alkaisi tulla vastapuolen nestekanavat vastaan...
    Pyörii ihan täysin ympäri. Ei oo mitään stoppareita siinä.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •