Sivu 13 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 391011121314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 380

Aihe: Merlin RTA by Augvape

  1. #241
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä tilasin ekan sieltä efunilta ja nyt tilasin sieltä toisenkin ja mulla tässä ekassa on ainakin hieman kulmikas nestereikä. Millaiset reiät jorpakolla on?

     
     
  2. #242
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Ensimmäisessä mustassa pyöreät, kahdessa seuraavassa teräksisessä kulmikkaat. Nämä siis efun:ilta kaikki.
    __________________________
    instagram @janezki69

     
     
  3. #243
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mikä VG/PG suhde sulla on?
    Seilaa siinä 70-80% VG.

     
     
  4. #244
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    29
    Nytpäs ehdin itsekin vihdoin ja viimein näpertämään tämän parissa. Ensimmäinen setuppi twisted claptonia, pumpulointu vähän sinne päin ja tankillinen mehua valahti sormille ennätysajassa. Kiroilun jälkeen pumpulit uusiksi ja johan irtoaa löylyä. Vaikuttaa varsin mainiolta laitokselta kieltämättä.

     
     
  5. #245
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jorpakko Näytä viesti
    Ensimmäisessä mustassa pyöreät, kahdessa seuraavassa teräksisessä kulmikkaat. Nämä siis efun:ilta kaikki.
    Mun mustassa samasta paikasta tilattuna (ei kovin montaa viikkoa sitten) on kulmikkaat reiät. Nyt tilasin teräksisen mutta siihen saattaa mennä aikaa ennenkuin se on kotona.

     
     
  6. #246
    Kävin huvikseen tsekkaa tänää omien värkkien tarkastuskoodeja ja ton efunilta tilatun merliinin koodi ilmoitti olevansa feikki. Mitä noista kuvista kattelin netis tosta härpäkkeestä et pitäs olla pyöreet reiät aidossa. Tässä omassa siis kulmikkaat. Et voiskohan siitä johtuu erot No ei siinä. hyvin toimii ja tais olla 15 dollarii ni antaa olla..

     
     
  7. #247
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Kävin huvikseen tsekkaa tänää omien värkkien tarkastuskoodeja ja ton efunilta tilatun merliinin koodi ilmoitti olevansa feikki. Mitä noista kuvista kattelin netis tosta härpäkkeestä et pitäs olla pyöreet reiät aidossa. Tässä omassa siis kulmikkaat. Et voiskohan siitä johtuu erot No ei siinä. hyvin toimii ja tais olla 15 dollarii ni antaa olla..
    Tarina kertoo, että pyöreät reiät ovat V1 mallissa ja kulmikkaat V2 mallissa.

    Toi koodin tarkistus taitaa tässä olla vähän harhaanjohtava, tuskin Efun.top klooneja myy aitoina. Eli jos numero on tarkastettu yhden kerran, se tarkastaja olet sinä...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Noh, kun yleensä kaikkien muiden valmistajien tsekkisivu sanoo, että tsekkaat nyt ensimmäistä kertaa ja tämä taas sanoo numeron olleen tarkastetun jo yhden kerran ja varoittavan feikistä tuotteesta, niin vähän hämmensi ihmistä tuo tulkinnanvaraisuus... Eikö ne jo armeijassa opeta, että selkeät käskyt ja komennot, prkl stna
    "Not a bad life really"

     
     
  8. #248
    Kiitos selvennyksestä. Oli vähän tosiaan harhaanjohtava mut näinhän se taisikin olla. On vissiin sit kuitenki aito

     
     
  9. #249
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Vielä en ole onnistunut tankkia saamaan täysin toimivaksi. Joko se kusee taikka sitten käy kuivana. Lähipäivinä saan (ostin) toisen DTL tankin (avocadon) ja saa nähdä että kuinka tulen sen kanssa toimeen. Olen siis vielä vihreä tekemään setuppeja. Niin ja valmiskoileja tilasin kokeeksi myös. Katsotaan sano lääkäri...

     
     
  10. #250
    Kuinka alas tunget ne pumpulit? Jos kupin/kaukalon pohjaan asti, niin koittele nostaa niitä neulalla/saksilla/yms siitä vähän ylemmäs, että sinne kaukalon pohjan ja pumpulin väliin jää rako. Ja määrittele kuivana? Itse ajelin tuota 30-35w tehoilla ja niille ainakin wickasit kunnolla?

     
     
  11. #251
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Mulla on pumpulit niin, kun nestesyöttö on auki niin pumpulia ei sieltä näy yhtään, näin pelaa hyvin. Cotton Bacon on toiminut hyvin.
    Viimeksi muokannut Pilvi; 15.09.16 kello 12:59.

     
     
  12. #252
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jaa, mä oon laittanut pumpulia niin että aukot ja pohjakaukalo on peitossa. Pitääpä kokeilla vähemmällä pumpulilla. Kiitos neuvoista!

     
     
  13. #253
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    57
    Itellä tulee pumpulit puoleenväliin näkyviin ja hyvin wikkaa.

     
     
  14. #254
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Vaihteeksi Merliiniin pumpulien vaihto kun on piti saada uudet kokkaukset makutestiin. Onkin ollut nyt vähemmällä käytöllä noiden pilviRTA-vehkeiden (Mage, Minos & Tornado Nano) takia.
    Eli 2.5mm tappiin tehty perus 26/32 claptoni jolle leikkasin mujilevystä n.8mm leveän siivun.



    Se keskeltä poikki ja ne "kuoret" soirosta pois.



    Vähän sormien välissä pyörittelyä, veto coilin läpi (aika tiukka oli, keskikohdalla muutaman kerran edestakaisin vetoa että väljistyy) ja trimmaus ynnä pöyhintä.



    Kostutuksen tein seuraavaksi,



    Sitten pumpulit paikoilleen - ei tunkemalla vaan se mikä kevyesti asettelemalla menee. Varsinkin kostutettuna pumpulin saa helposti tukittua niin ettei se vedä kunnolla.



    Sen verran reilusti tuota pumpulia, että osa jäi kupin ulkopuolelle. Noin puoleenväliin nestereikää korkeussuunnassa.



    0.7Ω ja 30W toimii pirun hyvin 70VG nesteellä, ei anna kuivaa eikä vuoda. 40W ei kärsi enää tiuhaan vetää kun alkaa tuntumaan kuivalle.



    Tämä ei suinkaan ole se ainut ja oikea tapa, joten jos sinulla on toimiva setupin tekotapa niin ei välttämättä kannata tehdä muutoksia.
    Jospa tästä olisi apua sellaiselle joka ei vielä ole saanut Merliniä toimimaan.
    Viimeksi muokannut jorpakko; 17.09.16 kello 17:31.
    __________________________
    instagram @janezki69

     
     
  15. #255
    Höyrykonkari Krrk's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    274
    GearBestillä ss-versiota taas flash salessa €13.82.
    On kyllä mukava ja maukas tankki, piti pari lisää ottaa.
    Jorpakolle kiitokset hyvistä kuvista.

     
     
  16. #256
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kenias Näytä viesti
    Itellä tulee pumpulit puoleenväliin näkyviin ja hyvin wikkaa.
    Mä koitin nyt vähemmällä pumpulilla ja nesteet tuli suoraan basesta ulos... Alkaa näyttämään siltä että mun tankissa on vikaa..? Olisiko liian suuri välys keskiputken ja lasin välissä jolloin nesteen paine muodostuu liian suureksi nestekanavia kohtaan? Litku mullon n.80%VG.

     
     
  17. #257
    Höyrykonkari Krrk's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    274
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä koitin nyt vähemmällä pumpulilla ja nesteet tuli suoraan basesta ulos... Alkaa näyttämään siltä että mun tankissa on vikaa..? Olisiko liian suuri välys keskiputken ja lasin välissä jolloin nesteen paine muodostuu liian suureksi nestekanavia kohtaan? Litku mullon n.80%VG.
    Vois olla täyttötyylissä vika, tässä kannattaa rauhassa päästää paineet pois.
    Yläcappi kiinni, heti ylösalaisin ja antaa nostaa ilmat molempien nesteaukkojen päälle, AFC auki, nestesyöttöä auki ja kun korahtaa paineet pois niin eikun usvaa putkeen.
    Noin mie ainakin teen ja ei ole enää kuseksinut.
    Jos pumpulit on niin ettei litkut pääse ringille eikä nestesiltaa muodostu keskelle niin tuo ylipaine tuntuu loogisimmalta vaihtoehdolta.
    Pari kertaa holahti miullakin litkut näpeille ennen kuin sain tämän hallintaan eli älä luovuta, tämä kyllä palkitsee.

     
     
  18. #258
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kiitos Krrk neuvosta kun tuota en ole huomannut kokeilla! Sellainen ihme kuitenkin nyt tapahtui että eilen laitoin ilmeisesti aika sopivasti Mujin pumpulia (kiitos siitä herra j:lle) ja tein coilin 26ga ribbon twistedistä (kiitos siitäkin herra j:lle ) kiertäen kolmen millin tapin ympäri tiukkaan sen verran kierroksia että näyttä ohmiluvuksi 0,7. Puolitoista tankillista olen nyt imenyt DTL tyyliin ja hyvä on maku ja homma toimii vaikken olisi uskonut että se toimii tällä 97,5% VG paksuudella! Mutta kyllä toimii! Kun tankki tyhjenee niin silloin meinaa saada vähän liian vähän nestettä mutta jos hiukan laitan kohtapuoliin pikkaisen PG:tä joukkoon ja kuitenkin niin että VG:tä on yli 90% niin sillä tyylillä näyttää nyt hyvältä vihdoinkin P.S. Muutoinkin tykkään käyttää paljon VG:tä koska se kuivattaa mun herkkää kurkkua vähemmän kuin PG. P.S.S. Niin juu, watteja käytän 19W tällä hetkellä eikä ole tarvetta mulla nostaa niitä koska akku vaan kuluu nopeammin ja höyryä ja makua pukkaa silläkin wattimäärällä ihan kivasti

     
     
  19. #259
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    57
    Tervetuloa osaksi onnellisia Merlinin omistajia, Benji. :P

     
     
  20. #260
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Maailmalla on matkalla jo toinenkin Merlin tännepäin

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •