Sivu 12 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28910111213141516 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 380

Aihe: Merlin RTA by Augvape

  1. #221
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mitä on "jerkku"? Tehoja vissiin? Vaiko pumpulia?
    Tehoa lisää siis

     
     
  2. #222
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Näköjään kohisee tasaisesti eikä tee yllätyspaukkuja enää kun nostin watit kahdestakympistä kolmeenkymppiin. Nyt vaan pitää laimentaa litkut! (liikaa niksaa 6mg)

     
     
  3. #223
    Tehojahan se

     
     
  4. #224
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kymysys... Onks tää tankki oikeesti hyvä? Tää on mun eka DTL tankki ja on ollut paljon hankaluuksia. Viisi setuppia oon tehnyt. Välillä tankki toimii oikein hyvin mutta ainakin 12 kertaa on nesteet lyönyt pihalle... Välillä varmaan omasta mokasta mutta en oo ihan varma että onko aina omasta mokasta ollut kiinni? Onks tää RTA homma todellakin näin hankalaa, vai oonkohan saanut maanatai-kappaleen..? Asian varmistamiseksi voisin ostaa toisen RTA-DTL tankin... Mutta mikä olis hyvä DTL tankki tähän viereen verrokiksi? Jotta oppisin nämä hommat ja jotta osaisin verrata että miten toimii pari erilaista tankkia?

     
     
  5. #225
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Asian varmistamiseksi voisin ostaa toisen RTA-DTL tankin... Mutta mikä olis hyvä DTL tankki tähän viereen verrokiksi? Jotta oppisin nämä hommat ja jotta osaisin verrata että miten toimii pari erilaista tankkia?
    Merlinistä ei kokemusta mutta kaiffari v5 vaikka jos kokeilisit. Helppo setupoida, singlecoil ja pumpulit nakataan omiin kammioihin. Nyt en osaa sanoa mutta veikkaan että Merlin olisi ilmavampi.
    V5 3mm halkaisija clapton coil niin siitä se lähtee .


     
     
  6. #226
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä haluan kyllä ilmavan. Mahdollisimman ilmavan. Mulla on MTL hommaan nautiluksia joista pidän kovastikin silloin kun haluan MTL hommaa harrastaa

     
     
  7. #227
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    VCMT 25MM ?

    Ja taas vedetään oo teetä
    #cream_ass_lyfe

     
     
  8. #228
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    VCMT 25MM ?

    Ja taas vedetään oo teetä
    Älä vedä. Ehdota jotain hyväksi todettua ja kohtuullisissa mitoissa olevaa tankkia... 23mm ja 3,5- 5ml nestesäiliöllä.

     
     
  9. #229
    On tää kyl ollu miust ihan kiva tankki tääki. Nää rta hommat vaatii vaan vähä reenailuu. Nesteet tulee yleensä ulos jos on liian vähä vanuu tai sit vanua on päässy ilmanoton päälle ja sillon on suora reitti nesteel kammioon. Jos mtl tankkei ettii ni sit äänestä kaiffari 5:sta (kloonikin on erinomainen) ja serpent miniä. Sit tommosii hyviä setupointi reenareita vois olla noi rdta:t esim avocado, limitless etc. Niit on vähä vaikeempi saada vuotamaan. Mut reenaamalla hyvä tulee. Griffin oli itelle eka rta ja muutamat setupit se vei ennen ku alko sujuu. Nyt en muuta oikei käytäkkää ku rakennettavia.

     
     
  10. #230
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kymysys... Onks tää tankki oikeesti hyvä? Tää on mun eka DTL tankki ja on ollut paljon hankaluuksia. Viisi setuppia oon tehnyt. Välillä tankki toimii oikein hyvin mutta ainakin 12 kertaa on nesteet lyönyt pihalle... Välillä varmaan omasta mokasta mutta en oo ihan varma että onko aina omasta mokasta ollut kiinni? Onks tää RTA homma todellakin näin hankalaa, vai oonkohan saanut maanatai-kappaleen..? Asian varmistamiseksi voisin ostaa toisen RTA-DTL tankin... Mutta mikä olis hyvä DTL tankki tähän viereen verrokiksi? Jotta oppisin nämä hommat ja jotta osaisin verrata että miten toimii pari erilaista tankkia?
    Tuotahan se itse rakentelu on, varsinkin alussa hieman haastavaa oppia niksit ja syy/seurausyhteydet. Tämä Merlin on oikeastaan setupin treenamiseen hyvä, koska dekissä tilaa rakennella vaikka mitä. Kyllä se siitä alkaa sujumaan, kun jaksaa erilaisia versioita kokeilla.

    Jos sulla tämä kuseskelee alleen, niin veikkaan että pumpulia liian vähän ja/tai jotenkin huonosti aseteltu siihen "kaukaloon". Tai voihan olla kyseessä myös ns. nestesilta, jonka takia nesteet valuu pihalle, tai joku tiiviste puuttuu, tai maanantaikappale, tai...

    Tässäkin ketjussa mainittu hyviä neuvoja ja vinkkejä setupin tekemiseen, erikoismainintana Jorpakon loistavat kuvat. Kannattaa siis lueskella ketju läpi, josko sieltä tarttuisi jotain apuja matkaan.

    Tuohon viimeiseen kysymykseesi vastauksia on useita, koska hyviä ja ilmavia tankkiatoja on aika paljonkin. Useimpiin tosin pitää tehdä dualcoil, mutta ei kannata sen antaa pelästyttää. Ihan hyvin toimivia kuitenkin suurin osa nykyisistä (yleisimmistä) tankkiatoista on.

    E. Näköjään withered tuossa mun viestin kirjoittamisen aikana ehti kommentoida vastaavaa...
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #231
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Tällä hetkellä luulen että olen leikannut pumpuleiden päät väärin koska muutaman tankillisen jälkeen pumpulit "imeytyvät" sisäänpäin jolloin nesteaukkojen kohdalla ei enää ole pumpulia riittävästi ja silloin pääsee nestettä liikaa sisään ja ne pumpulit alkavat myös ottaa kiinni siihen keskikohtaan johon ne ei saisi ottaa kiinni kuten jorpakon laittamassa kuvassa on ohjeistettu. Tietenkin nesteen paksuus pitäisi pitää myös aika stabiilina silloin kun yrittää tehdä hyvää setuppia, mutta minä olen muutellut nestepaksuuttakin samalla ja silloinhan "sekasoppa" on valmis...

     
     
  12. #232
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Tällä hetkellä luulen että olen leikannut pumpuleiden päät väärin koska muutaman tankillisen jälkeen pumpulit "imeytyvät" sisäänpäin jolloin nesteaukkojen kohdalla ei enää ole pumpulia riittävästi ja silloin pääsee nestettä liikaa sisään ja ne pumpulit alkavat myös ottaa kiinni siihen keskikohtaan johon ne ei saisi ottaa kiinni kuten jorpakon laittamassa kuvassa on ohjeistettu. Tietenkin nesteen paksuus pitäisi pitää myös aika stabiilina silloin kun yrittää tehdä hyvää setuppia, mutta minä olen muutellut nestepaksuuttakin samalla ja silloinhan "sekasoppa" on valmis...
    Millasella halkaisijalla olet coileja tehnyt? 2.5mm. on melkeinpä minimi, 3mm. ehkä paras.

    Rennosti kokeilemaan ja etsimään sitä omaa parasta. Viisi setuppia ei ole vielä paljon. Jos tekeminen alkaa muistuttamaan, etsivä Monkin loputonta nyhräämistä, on aika pitää tauko.

    Kyllä Merlin on oikeesti hemmetin hyvä tänkki.
    Viimeksi muokannut rami; 10.09.16 kello 10:32. Syy: edit

     
     
  13. #233
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    2,5mm ja niillä "punotuilla" vastuksilla. En nyt muista millä nimellä ne menee... Mikä mahtais olla hyvä pumpuli? Mulla on paronia ja baconia. Muiden merkeistä en tiiä kun ne on lahjaksi saatu ilman alkuperäispakkauksia. P.S. Tässä lukee että geegvape clapton coil. 28ga.2 32ga. Hyvää makua kyllä tulee tällä tankilla ja tällä coililla mutta se kuseminen on vielä ongelmana... Jos laitan liikaa pumpulia niin sitten taas kuivaa vetää... Nesteenä mulla on noin 70% VG ja watteja tällä hetkellä n. 22w. P.S. Ennen olin vannoutunut nautiluksen käyttäjä ja nautilus on mun mielestä edelleenkin paras mtl tankki, mutta nykyään olen todella tykästynyt tähän merliniin ja dtl hommaan koska maku on niin paljon rikkaampi mielestäni P.S.S. Laitoin "ostetaan" palstalle että ostan Merlinin tankin koska pitäähän se olla toisellekin maulle oma tankki

     
     
  14. #234
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    57
    Nyt ollut pari viikkoa Merlini käytössä ja ei voi muuta sanoa ku että on paras tankki mitä oon omistanu tähän mennessä. Setupointi on helppoa ja käy hetkessä, pumpuli määrääkään ei tartte hirveesti miettiä kunhan tapeeks väljästi saa paineltua sinne kuppiin. 0,7 ohminen claptoni sisällä ja 28w ilmat 3/4 auki. Huone täynnä höyryä ja suussa maistuu puhdas vanilla custard. Voi suositella huoletta.

     
     
  15. #235
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kenias Näytä viesti
    Nyt ollut pari viikkoa Merlini käytössä ja ei voi muuta sanoa ku että on paras tankki mitä oon omistanu tähän mennessä. Setupointi on helppoa ja käy hetkessä, pumpuli määrääkään ei tartte hirveesti miettiä kunhan tapeeks väljästi saa paineltua sinne kuppiin. 0,7 ohminen claptoni sisällä ja 28w ilmat 3/4 auki. Huone täynnä höyryä ja suussa maistuu puhdas vanilla custard. Voi suositella huoletta.
    Mikä VG/PG suhde sulla on?

     
     
  16. #236
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mistähän tällä hetkellä saa Merlinin mukavaan hintaan ja mukavalla toimitusajalla? Pakko tilata toinenkin!

     
     
  17. #237
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mistähän tällä hetkellä saa Merlinin mukavaan hintaan ja mukavalla toimitusajalla? Pakko tilata toinenkin!
    Liekö sitä tuon halvemmalla tai lyhyemmällä toimituksella
    Augvape Merlin rta atomizer-4ML - $15.99
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  18. #238
    postikulujen takia hieman vielä halvempi
    Original Augvape MERLIN RTA Atomizer-29.99 Online Shopping| GearBest.com

    koodilla AugvapeRTA €16.10

     
     
  19. #239
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Tilattu. Kiitos linkeistä!

     
     
  20. #240
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Onko teille tullut GearBestiltä jo noita Merlinejä, onko nestereiät pyöreät vai ne karvan isommat kulmikkaanomaiset?
    __________________________
    instagram @janezki69

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •