Sivu 10 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891011 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 211

Aihe: SavuteShop, Telakalla..

  1. #181
    Tällä viikolla tehdyissä tilauksissa saattaa ilmetä viivästyksiä johtuen Euroopan lumikaaoksesta, laitelkaa vaikka YV:tä tai meiliä jos rupeaa olemaan kohtuuttomia viivästyksiä, niin tutkitaan tapauskohtaisesti.
    www.savuteshop.com, info(at)savuteshop.com

     
     
  2. #182
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149
    8.3. tehty tilaus eikä vieläkään ole perillä... mahtaakohan olla postin vika.

     
     
  3. #183
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808
    Päivitetään vähän kokemuksia. Tilattu 3 nestettä 1.3. Noista 2 tuli perille. Yhteydenotto kauppaan puuttuvan pullon saamiseksi, sähköpostiin vastailtiin reilulla viiveellä. Puuttuva pullo kuulemma lähetetty joskus ennen 14.3., ei ole täällä näkynyt. Laitoin uutta sähköpostia asiasta viikonloppuna, johon ei ainakaan vielä ole vastattu.

    Kohtuuttomasti riesaa tästä ainakin on.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  4. #184
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149
    Minä en saanut e-mailiini mitään vastausta ja eipä tuota näköjään tännekään kuulu.

     
     
  5. #185
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808
    Viikko vierähtänyt siitä kun laitoin sähköpostia kauppaan, ei vastausta. Nyt v***u jotain ryhtiä hommaan. Tän tilauksen kun (jos) saa joskus kotiutettua kokonaan niin taitaa olla kiitos ja näkemiin yhteistyö tämän yrittäjän kanssa. Harmi sinäänsä, nestevalikoima kun on varsin mainio.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  6. #186
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149
    Minä olen jo kaksi mailia laittanut n. 80 euron nestetilauksesta eikä vastauksen vastausta.

     
     
  7. #187
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808
    Kauppias heräsi ja mailiin tuli vastaus.
    Viimeksi muokannut Stoney; 23.05.13 kello 16:58.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  8. #188
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149
    Kuin myös.

     
     
  9. #189
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808
    No niin, huhuillaan taas tännekin kun sähköpostikommunikointi ei oikein toimi. Eli tilanne on, että 1.3. tehdystä tilauksesta jäi puuttumaan pullollinen nestettä. Pitkän odottelun jälkeen myyjä lopulta vastaili sähköposteihin ja jopa tarjosi rahojen palautusta. Koska kuitenkin mainitsi tilattua tavaraa tulevan saldolle toukokuun alussa, ilmoittelin että mulle sopii jos se puuttuva pullo tulee sitten toukokuun alkupuolella. No, eipä ole tullut, eikä taaskaan vastata sähköposteihin. Mielestä olen ollut suhteellisen kärsivällinen ja luottavainen kaupan toimintaan, nyt asiakassuhteelle laitetaan piste. Enkä todellakaan voi suositella kenellekään, vaikka laatutavaraa kauppaakin.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  10. #190
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Tää on kyllä helvetin sääli.. Nirvanaa ei taida oikein muualta saada?



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  11. #191
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    On kyllä aika surkeeta jos porukalle tulee tällaisia kokemuksia. Hyvän maineen saa nopeasti, mutta huonon maineen korjaaminen voi olla tekemätön paikka. Sen enempää en voi ottaa kantaa, kun en tapauksesta tiedä enempää, mutta kyllä näillä on vaikutus mun ostamiskäyttäytymiseen.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  12. #192
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808
    Mulla ainakaan ei ole mitään intressejä ns. kusta kenenkään muroihin. Tästä ketjusta käy ilmi oma surkuhupaisa kokemukseni. Omasta kokemuksesta on keskusteltu täällä siksi, että ymmärtääkseni kauppias itse on foorumin käyttäjänä. Jos sähköposti ei tavoita, toivottavasti edes vilkaisee "omaa" ketjua foorumilla. Tosiaan sääli, muutama aikaisempi tilaus sujui moitteettomasti. Jos tämä jossain välissä selviää, päivitän toki tännekin. Täytyy vielä uudestaan mainita, että kauppias kyllä jo kerran tarjosi maksun palauttamista, itse kuitenkin valitsin odottamisen "toukokuun alkupuolelle." Kaikkein eniten minua vaivaa se, ettei edes sähköposteihin vastata.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  13. #193
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mun käsitys Suomalaisesta kaupankäynnistä on se, että jos täällä ei palvella asiakasta oikeasti hyvin, on varmaa että ovi käy nurjaan suuntaan. Suomalaiset on aika tarkkoja eurojensa perään, eikä suotta. Toi saattaa joillekkin olla pieni asia, mutta nykyinen tilanne e-neste ja laitemarkkinoilla on todella haastava ja yritysten tulisi panostaa todella paljon asiakaspalveluun ja nopeaan toimitukseen. Jälkimmäinen on vähän vaikeampi homma myyjistä riippumattomista tekijöistä ja siitä faktasta johtuen, että 1€ maksavan atopään postikulu ei oikein voi olla 5€. Se tekee Suomessa toimimisen todella haastavaksi.

    Mä näen kyllä aika herkästi punaista, jos laitan vaikka 50€ kiinni johonkin, mitä tarvitsen, enkä sitä syystä tai toisesta saa. Vielä pahempi tilanne on se, että ei infota mitään vaan lähetetään tilaus vajaana eikä sitten edes pidetä yhteyttä.

    Mulla on itsellä mennyt todella hyvin Suomalaisten kauppiaiden kanssa. Eikä mua niin haittaa jos se kama nyt kestää saada 4 päivää, eikä sen 2 mihin oon tottunut. Toi sun tapaus on jo kuitenkin vähän yli mun sietokyvyn
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  14. #194
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Itsellä mennyt kyseisen kauppiaan kanssa tähän asti erittäinkin mallikkaasti, niksanesteet tulleet pääasiassa erittäin nopeasti.. Nyt tekis mieli nirvanaa kun ei ole hetkeen tullut tilattua ja varasto huutaa tyhjyyttään.. Tällaiset kommentit saa kyllä miettimään josko sittenkin jotain muuta jostain muualta
    Ehkä mä testaan kuitenkin miten käy..



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  15. #195
    Höyrykonkari Pollo's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    109
    Mitenhän mahtaa olla savuteshopille käynyt kun ainakaan kaupan sivuille ei enää pääse...

     
     
  16. #196
    Höyrykonkari Mikots's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kiuruvesi
    Viestit
    181
    Valvira varmaan asialla, eikös puffikii ole poistanut nesteet toistaiseksi myynnistä?

     
     
  17. #197
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808
    Kyllä sinne ainakin eilen pääsi.

    Jaa nyt tarjoaa vaan että "This account has been suspended"
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  18. #198
    Höyrykonkari Mikots's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kiuruvesi
    Viestit
    181
    Suspended vieläkin, mitähän lie tapahtunut?

     
     
  19. #199
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149
    Jep, jep, minullekin luvattiin rahat takaisin kun ei tilausta alkanut kuulumaan ollenkaan ja kun niitä rahojakaan ei alkanut kuulumaan kyselymaileihini ei enää vastattu. Katsoin kyllä tilitiedoistani että jostain syystä Checkout Finlandin kautta oli minun tililleni pieni rahasumma tullut (?) mutta ei lähellekään koko tilaussummaa.

     
     
  20. #200
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808
    Taas on miltei viikko vierähtänyt odotellessa kauppiaalta vastausta sähköposteihin. Viimeisenä postina laitoin, että jos kyseistä puuttuvaa nestettä ei löydy, kelpaa mulle mikä tahansa saman firman neste. Ei vastausta. Että eiköhän tämä ole tässä, en enää oikein jaksa uskoa, että se puuttuva nestepullo koskaan saapuisi perille. Vastaisi ny prkl edes sähköposteihin.

    Kaupan nettisivut olivat jonkin aikaa taas toiminnassa, tänään tarjoaa taas tuota "suspended" -ilmoitusta.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •