Sivu 22 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12181920212223242526 ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 504

Aihe: Yleinen bottom feeder-ketju

  1. #421
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Joo kyl siin saa olla aika vikkelät näpit muutenki et kerkee mukaan showhun. Oma customi pitäis pikkuhiljaa olla valmis
    Laitaha kuvia ku pystyt, pääsee kuolaamaan

     
     
  2. #422
    Siitä voit olla varma että kuvia tulee Toivotaan et ens viikol tulis. On ollu aika pitkä odotus..

     
     
  3. #423
    Niin tosiaan kyllähän se tänään kustikin oli polkenut:
    IMG_3984.jpg
    5a's Basic 1.1 Nro210 ja Haku Cruiser Nro1498 oli ilmestyny ovelle. Taas pääsee makustelemaan.

    Temetsu pyysi myös kokemuksia Kardashianista. Nyt ollu pari päivää rokkailemassa palmin nokassa ja oon yllättyny et miten kiva makumutteri se on. Ei vuoda, ei lämpene (koska cappi mustaa ultemia) ja makuakin antaa mainiosti. Myöskin paketissa oli aika kivasti extroja. Pari driptippiä ja pari cappia ja tais olla viel beauty ring myös vakiona. Kyl tuntuis itelle ainakin maistuvan tämäkin. Toistaiseks en oo löytäny mitään pahaa sanottavaa tästä. Ite ostin käytettynä ni sain viel mukaan ylimääräisen capin.

     
     
  4. #424
    The Good, the Bad and the Ugly. Tosin vain Good ja Ugly kuvassa, mutta kolmikko kohtaa jälleen tulevaisuudessa. Uglyssa istuu näköjään droppi linjassa, melkonen pingviini


     
     
  5. #425
    Avaa se viideskin reikä Dropista. Se on bueno

     
     
  6. #426
    Höyryttelijä Miikka78's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    33
    Aukesi Lappeenrantaankin Happyjuice, niin pitihän se käydä tarjonta katsomassa. Tarttui tuo CoilArt Dpro matkaan, taitaa päihittää Pulse 22 joka oli aikaisemmin suosikki sinkkuato. Tuohonhan saa sinkun ja dualin, Googletin että 6mm sinkku mahtuu joten huomenna testiä just for fan

    Lähetetty minun SM-T585 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  7. #427
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Avaa se viideskin reikä Dropista. Se on bueno
    johan tossa on 8 auki

     
     
  8. #428
    5 per puoli. Sillai toimii, just eikä melkeen.

    Edit. 3 per puoli toimii kanssa. Jotenkin maku muuttuu (ainakin mielessä) kun ilmat tulee erilailla per puoli

     
     
  9. #429
    Singeli ei ole singeri. Tuo 4 on just eikä melkein täydellinen single coilille.

     
     
  10. #430
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Millainen mahtaa olla Ijoy Capo 216? Tarve olisi squonkille johon menisi ainakin 2 20700/ 18650 akkua.
    Suomi kaupassakin hinta 79,90. Kenelläkään tuollaista?

     
     
  11. #431
    Höyryttelijä pihkoo's Avatar

    Liittynyt
    10/2016
    Sijainti
    Suomen TEXAS
    Viestit
    84
    Minusta tuo ijoy Capo 216 on ihan voisiko sanoa minun opetteleessa sen käyttöä niin ok.
    Yksi jätti suuri mega hyper vika siinä on josta en pidä kyllä yhtää ja uskon että siitä keskustellaan eri foorumeilla paljonkin !
    Meinaan en ole löytänyt vaikka miten olen etsinyt ja katsonut previkoita niin näytön kirkkauden säätöä.
    Siis mulla on sata varmasti jonkin matkaa yli sata modia joissa on näyttö ja mikään niistä ei pääse edes lähelle tuota kuinka himmeä tuossa on tuo näyttö.
    Ja ulkona näytöstä ei näe kertakaikkiaan yhtäänmitää.
    Joten jos näyttöä tahtoo nähdä on mentä sisälle tai piiloutua oman takin sisälle että siitä näkisi jotakin.
    Niin ja itse käytän watti puolella tuota ainoastaan.
    Muuten laite on kyllä erittäin mukavan kokoinen ja akut kestää siinä todella hyvin. Siis ainakin nuo 20700 mallin akut.
    Ja jos tuo näyttö ei häiritse niin voin kyllä muuten suositella laitetta.
    Do not give up
    Smoking is dead
    Vaping is future
    Future is now

     
     
  12. #432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pihkoo Näytä viesti
    Siis mulla on sata varmasti jonkin matkaa yli sata modia
    Sitä ollaan vähän niinkun hamstrattu


     
     
  13. #433
    Piti katsella nyt noita Pulse 80w:n revikoita lisää. On mennyt VV:llä pikkuisen Gene-chipin kopiointi ilmeisesti pieleen. Yhdellä revikoitsijalla tuli kokoajan "check atomizer" vaikka putsasi ja asetteli uudestaan. TC:n puolella rosterin saa hehkumaan. Ja se wattilukko gene-chipistä on muuttunut koko laitteen lukoksi. Mikä järki on lukita koko laite kun sen voisi kuitenkin vain sammuttaa, joka ajaa saman asian. Varsinkin kun laitteen lukkoon laittaminen tapahtuu "+" ja tulitusnäppäimestä. Siinäkin on riski että taskussa jokin painaa toiselta sivulta ja taskutulitus alkaa. Jossain oli maininta että olisi akkujen wrapin repijä, tuosta ei tarkempaa tietoa. Ja kaikki revikoitsijat tuntuu kilvan kehuvan tuota.

    Muistatteko ajan kun modeissa ja atoissa ei ollut kenenkään revikoitsijien nimiä, arvostelut pitivät jollain tasolla paikkansa. Nyt kukaan ei tunnu uskaltavan haukkua "kanssa-revikoitsijan" laitosta, kaikki rinkirunkkaavat ja kehuvat kuinka mahtavaa kaikki on.

    Toki onhan noiden revikoitsijoiden laitteista osa ihan hyviä, mutta samalla tavalla ei voi luottaa arvosteluihin jos jostain lukee. Ainakaan jos tuotteen nimessä lukee myös "with/by random-revikoitsija".

    Sori rant

     
     
  14. #434
    Alkaa olemaan pakka kasassa, nuttu on on tulossa mustallekin. Tilattu on, mutta vie näköjään hetken, no proplemos.
    Hyvää kannattaa odottaa, vai miten se nyt meni

    Tavallaan drop rda oli jatkumo, kun piti saada pingviini efektit pois, eli solid efekt noihin.

    Ei tuo mikään über rba ole lähtökohtaisesti, varsinkaan single coilina. Todellakin vaatii hieman enemmän kuin drop and go. Nyt molemmissa samat coilit, koska paras.

    Ainostaan SS coilit tismalleen samanlaisena kokoonpanona on testaamatta, kun menee vähän isoksi leveydessä. Pitää yrittää halkaisijan kautta, kun siltä sattuu tuntumaan?


     
     
  15. #435
    Niin, tosiaan? Perustelut hybervirran poikkeamasta? Sen enempää nyt squseen puuttumatta(sanon suoraan, että paras bf modi mitä 15€:lla saa!!, tai sadalla) tai sitten ei, mutta matemaattisesti kyllä.

    Sitten Drop rda, iso sylinteri, korkea(se kaivo se kaivo). En nyt mitenkään tämän ystävä, niinkuin minkään muunkaan yleensä, olekkaan! Mutta kun itse kehittyy, about 7000€ jälkeen kikkailujen perästä koko hommassa onkin kysymys vain fysiikasta(disclaimer, oletan ainakin, että olen myynyt myös samalla hinnalla, jopa enemmällä), sopii mulle.

    ajattelin myydä näitä, laskeskelin hintaa(kun en itse näitä tee) niin olis luokkaa 4300€? Sitten ajattelin, kuka niitä ostaa ? No, 430€? Olinhan jo katteesta karsinut 900%! No, kaveri ehdotti facebookia ja minä innostuin, kyselin jotta mikä se semmonen on? Kunhan kaveri vastaa, niin saadaan homma rullaamaan!

     
     
  16. #436
    Höyryttelyssäkin on vain yksi laki! Älä ole tyhmä. Matematiikassa EI ole mielipiteitä!

     
     
  17. #437
    Suit you Sir!
    Kaikki löytää sen oman "the thing", ei siinä.
    Pitää löytää se oma mistä diggaa. Ja tällä tarkoitan että vaikka joku kehuu jostain niin ei välttämättä sovi toiselle. Itse jo oppinut vähän mikä saattaa sopia ja mikä ei. Kuvista jo aikalailla näen että not for me/pitää saada.

    Revikoita katon, mut joo saahan sitä itsekin miettiä eikä olla vietävissä kuin pässiä narussa.
    Koitetaan katsoa runkkuringin läpi.


     
     
  18. #438
    Sellasta se elämä on Tosin, minun elämässäni ei moista ole! Siinä nyt mitään muutenkaan ole, mä nukun yöt.
    mä olen 80-90-välillä yrittänyt hoidella asioita, kukaan ei edes halua tietää mitä oikeasti tapahtuu?

     
     
  19. #439
    Vähän on semmonen lääkäri fiilinki, kun ei itsekään ymmärrä mitvit on kirjottanu

     
     
  20. #440
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Osaako joku sanoa onko kivijalka myymälöissä näitä squonk täyttöpulloja myynnissä?
    Tai jos jollakin ylimääräisiä niin valmis poistamaan yhden kappaleen

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •