Sivu 14 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516171824 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 504

Aihe: Yleinen bottom feeder-ketju

  1. #261
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Pistänpä minäkin muutaman räpsyn omasta. Tykästyin tuohon klooni Kennydy Tricksteriin kyllä täysin. Enimmäkseen tulee sinkkuna käytettyä. Tuossa myös syvä kaivo ja ilmansäätöjä löytyy monipuolisesti.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  2. #262
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Eikös tuossa ole demolition cap joka ei oo vakiona?

    Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
    #cream_ass_lyfe

     
     
  3. #263
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Eikös tuossa ole demolition cap joka ei oo vakiona?

    Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
    Juu, toinen taas on täysin lasinen cap, joka jäi kuvasta, mun mielestä liian ilmava single käyttöön, siinä on sivuilla isot ilmaslotit, toimii se kyllä tuplacoileilla hyvin. Tuommonen samanlainen kuin kuvassa.
    Eli tämä klooni kyseessä: http://www.3fvape.com/rebuildable-at...ter&results=19
    Viimeksi muokannut M.Kane; 30.03.17 kello 08:15.

     
     
  4. #264
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Tommosta oli tuolla vapegeekin sivuilla:

    "The Drone BF has been delayed again. The reason is the first batch of anodising for the devices was not up to standard, and Lost Vape had to start the whole re-anodising of the parts again. We understand that delay is frustrating for everyone, including us at Vape Geek, and we don't take it lightly. The final word is the first batch finally will be shipped to us before the end of next week, and we will be dispatching them on the same day of delivery. Our order will be sent to us from China at the soonest, so you still be able to be one of the first to own the Drone.

    Please accept our apologies for the delay, but it's out of our control."

    Eli ongelmia, ylläri..?

     
     
  5. #265
    Respektit Lost Vapelle. Tuohan on ihan positiivinen juttu että jos ongelmia ilmennyt niin ne fixataan ennenkuin kuluttaja saa ne.


     
     
  6. #266
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Respektit Lost Vapelle. Tuohan on ihan positiivinen juttu että jos ongelmia ilmennyt niin ne fixataan ennenkuin kuluttaja saa ne.
    Juu näin on, tullee maksamaan vaivan takaisin.

     
     
  7. #267
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Huomasin tuossa, että Oumierin Wasp Nano Minin mukan tuli bf-pinni, niin aloin miettiä josko sille löytys mitään hyvää käyttöä..

    Onko nykyään jo tarjolla toimivaa bf-boxia, joka ei kuse liitoksistaan? Pienestä koosta, SS-lämmönsäädöstä ja 40W:n tehoista plussaa.

     
     
  8. #268
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Hcigar VT Inbox (DNA 75) on helposti saatavilla ja ihan käypä vehje hintaisekseen. Plussaa erittäin helposta ja siististä täytöstä, vuotamattomuudesta ja yleisestä toimivuudesta, koko on ok vaikka vois olla kapeampikin ja miinusta sitten rämisevistä luukuista ja heikkotehoisista magneeteista. Olen käyttänyt tätä pari kuukautta tyytyväisenä, vaikka kyllähän mä SVA:n haluisin.

     
     
  9. #269
    Drone on napattavissa jos jotakuta kiinnostaa-> https://www.youvape.fr/home/2141-dro...-lostvape.html


     
     
  10. #270
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Drone on napattavissa jos jotakuta kiinnostaa-> https://www.youvape.fr/home/2141-dro...-lostvape.html
    Se olis palttiarallaa 175 juuroa halvimman pään posteilla. Vaan on se edelleen mun silmään liian kohlo.

     
     
  11. #271
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Se olis palttiarallaa 175 juuroa halvimman pään posteilla. Vaan on se edelleen mun silmään liian kohlo.
    Vinkkasin jos nyt joku olis kiinnostunu siitä. Tuo on kyllä liian iso ittelleni.
    Itse odottelen sinkkuakkuista dna60 härpäkettä. Pakkohan sellainen joku päivä ilmestyä markkinoille.


     
     
  12. #272
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853


    Ei se kai huonompi ole, hieman vaan arvokkaan puoleinen

     
     
  13. #273
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    https://youtu.be/Ft2iN0wa1Cc

    Ei se kai huonompi ole, hieman vaan arvokkaan puoleinen
    Juu ei varmasti toiminnaltaan huonompi, mut mun mielestä vaan aivan perkeleen isokokoinen ja vähän jotenkin viimeistelemättömän näköinen tuon hintaiseksi laitteeksi, ehkä tuo rosteri saa sen näyttämään halvalta, helpolla ja nopeasti kasaan väännetyltä. No, tän jälkeen en enää itke tästä, lupaan.

     
     
  14. #274
    On melkonen möhkäle. Taidan siirtyä mtl puolelle tuupparinkin kanssa, niin paljon on noita pikkusia tullut tyrkylle Kiinasta. Nimiä nyt just muista, mutta mm NoNamen vehjeksiäkin useita yms. Mennään tuolla squeezella jatkossakin, niin ei tarvitse joka vko olla ostamassa jotain "parempaa"

     
     
  15. #275
    Höyrykonkari Krrk's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    274
    Squeeze + Origen Littlehän on makusteluun parhautta ja koko kombo alle kolkyt taalaa.
    Ei se maku paarane vaikka hintaan lisäis satasen tai kaks.

     
     
  16. #276
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Mitäs mieltä raati on Kangerin Dripbox 160:sta? Onko hankinnan arvoinen?

     
     
  17. #277
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mitäs mieltä raati on Kangerin Dripbox 160:sta? Onko hankinnan arvoinen?
    Ei mikään paras ole mutta modi menettelee. Joku muu dripperi kannatta ainakin hankkia

     
     
  18. #278
    Modi toimii joo ihan hyvin. Oot vaan rajoitettu 22 millisiin ku muut overhangaa. Isohan se laitos on ja aika painava.

     
     
  19. #279
    Itse tuota pitkään harkitsin, pulloja menee ilmeisesti reilusti. Ja kieltolain tullessa voimaan haluan että ns. normi 10ml pullot menevät suoraan. Jäi tuo siksi hommaamatta. Drone houkuttelee nyt, varsinkin jos siihen menee normipullot.

     
     
  20. #280
    Voit kyllä unohtaa tuon normipullo hömpötyksen

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •