Sivu 16 / 46 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 612131415161718192026 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 908

Aihe: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

  1. #301
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Onko tässä Tornadossa samanlainen 510 liitin kuin ekassa Lavassa? Itse ainakin tykkään tuosta Lambon jousitetusta liittimestä, mutta ilmeisesti Tornadossa sitä ei ole? Lambo tuntuisi olevan hieman turhan painava modi, tämä Tornadoko on kevyempi? Onko se tehty eri materiaalista? Eipä tuo paino nyt mikään ongelma ole, mukaan reisuille voi ottaa muita laitteita

     
     
  2. #302
    Höyrykonkari DinD's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    107

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Oisko toi mini ollu ny 2 viikkoa, jotain sellasta. Ei minkään laisia ongelmia, olen kyllä tietoisesti varonut laittamasta bogeja liian tiukalle, kiinni on tiukasti mutta ei runnottu ylimääräsiä. Olen kyllä tykännyt, ensimmäinen vv itellä ja onhan se kätevä vehje. Akku sais kestää paremmin mut yhellä akulla menee työpäivä ja toisella akulla sit ilta, ei paha.




     
     
  3. #303
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    @Emblamer: Tornadon liitin on periaatteessa samanlainen kuin ensimmäisessä lavassa, mutta ilmeisesti eriste on heikompaa tekoa; orkkisLava on eri puljun tekele, kuin tuo 2.1T vaikka LavaTubena myydäänkin. Tosta oli jossain lavatube-ketjussa juttua, jos en ihan väärin muista, niin Lavatube V1 ja V2 (Lambo) on samasta puljusta ja sitten taas V1.5 ja 2.1 on toisen firman tekemä. Ilmeisesti noita 1.5 ja 2.1 tekevät/suunnittelevat tyypit oli lähteny orkkisLavan tekemisen jälkeen omille teilleen ja laittaneet firman pystyyn, jossa sitten väänsivät nuo 1.5 ja 2.1. tjsp. Sekavaa on..

    Mutta joo, siis ei ole jousitettua liitintä ja toi Tornado on todella kevyt tyhjänä, tuntuu kuin olisi muovia?

     
     
  4. #304

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    @Emblamer: Tornadon liitin on periaatteessa samanlainen kuin ensimmäisessä lavassa, mutta ilmeisesti eriste on heikompaa tekoa; orkkisLava on eri puljun tekele, kuin tuo 2.1T vaikka LavaTubena myydäänkin. Tosta oli jossain lavatube-ketjussa juttua, jos en ihan väärin muista, niin Lavatube V1 ja V2 (Lambo) on samasta puljusta ja sitten taas V1.5 ja 2.1 on toisen firman tekemä. Ilmeisesti noita 1.5 ja 2.1 tekevät/suunnittelevat tyypit oli lähteny orkkisLavan tekemisen jälkeen omille teilleen ja laittaneet firman pystyyn, jossa sitten väänsivät nuo 1.5 ja 2.1. tjsp. Sekavaa on..

    Mutta joo, siis ei ole jousitettua liitintä ja toi Tornado on todella kevyt tyhjänä, tuntuu kuin olisi muovia?
    Charun on oikeassa. Tehtaalta tuli tieto, että olisivat parantaneet liittimen eristystä. Näkee, kun seuraava erä parin viikon päästä tulee.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  5. #305
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    viidelläkympillä valitettavasti saa sen viidenkympin laitteen ...
    ei mulla ainakaan ihan hirveitä odotuksia tuosta tornaadosta ole tähän asti eukolla toiminut ihan hyvin mutta kaverille on saapunut tuo sama kytkin ongelma mikä vaivasi ekaa laavan versiota.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  6. #306
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Viidelläkympillä saa pirun hyvinhaukkuvan vekottimen imho. Kun vaihdoin tohon omaani Buzzin korkin, jonka jousi runttaa pariston hyvin paikoilleen ei ongelmia ollut. Noihin kierteisiin auttaa adapteri suljettuna ja nappi naksuu nätisti.
    Näitä kuitenkin saa useamman Provarin hinnalla ja tämä tekee ihan samat temput.
    KGO & Twist

     
     
  7. #307
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Mulla on ainakin ollut hyvä tuuri tuon nappibrobleemin kanssa..kaikki Lavat missä nappi on ruvennu jumittamaan tai ei meinaa saada kontaktia niin ruiskulla sinne mikrokytkimen alle tippa hyvää ompelukone tai aseöljyä niin hyvin on pelannut..tietysti elektroniikan puhdistusaine olis se paras..ei tahraa
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  8. #308
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    kyllä tuo 2.1t on hyvä ja varmasti paras hinta luokassaan. oon tässä jo lämmenny ajatukselle että hommaisin itellenikin tuon myös.mutta en silti odota mitään kuuta taivaalta kestävyyden suhteen vaan ihan sen n:50€ edestä.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  9. #309

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    No uudessa mallissa on ongelmia yleensä aina joita sitten valmistaja korjailee reklamaation perusteella ja takuut tämänkin laitteen osalta on kunnossa eli ei kenenkään tarvitse viallisella höyrytellä ja kärsiä rahojensa menetystä kun vain ottaa yhteyttä kauppiaaseensa . Pojalle ja kissalle tuli juuri uusi erä noita lavoja ja aiemmissakaan ei todella raippixsen mukaan juuri vikoja ole ollut ja ne muutamat on vaihdettu sukkelaan uusiin tarkistettuihin LavaTube2.1-T:hin jolloin ainoa ongema on ollut se odottelun sietämätön keveys . Raipix tarkastaa aina noiden Lavojen toimivuuden ennenkuin lähettää laitteen asiakkaalle . 8)

     
     
  10. #310

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja grizzly77 Näytä viesti
    Yleensähän se menee niin, että pienempi osa tyytyväisistä kehuu hyvää kuin huonot haukkuu. Ei tässämielestäni nyt NIIN pahoja asioita ole ollut, ttäkannattaisi sen takia jättää hankkimatta. Saas nyt sitten nähdä miten itsellen käy.
    Niinhän se menee, että negatiivinen palaute on aina runsaampaa. Positiivisia kokemuksia pidetään itsestään selvyytenä.

    Joku kyseli vikamääriä, tässä rehelliset tulokset ekasta satsista.
    - Oikosulku vikaa 10% kokonaismäärästä.
    - Kierrevikaa 2%.
    - +/-/ tai käyttönappivikaa 2%.

    Ei ihan niin synkkiä prosentteja mitä tämä topicci antaa ymmärtää, toisaalta osa viosta on voinut jäädä ilmoittamatta ja on korjattu itse.
    Tuosta tarkistuksesta sen verran, että esim oikosulkuvika saattaa tulla myöhemmin esiin, kun tiiviste pettää, ei esim ensimmäisellä tai toisella kokeilukerralla.

     
     
  11. #311
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    67

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Voin kyllä ite ihan vilpittömästi suositella tätä, tosin enhän tiedä mitään paremmasta
    Ongelmat katos sen o-renkaan vaihdon jälkeen kokonaan ja oon ollu tosi tyytyväinen tähän. Mulla on itellä toi isompi versio, ei tartte vaihdella jatkuvasti akkua. Tosin akut ja laite kulkee tuolla mun "man-bagissa" niin ei paino yms haittaa yhtään... Niinkun aikasemmin on sanottu, kierteiden kanssa pitää olla varovainen

     
     
  12. #312

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Enpä mistään ole löytänyt tämän mittoja, onko jollain infoa?

     
     
  13. #313

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juzzi9 Näytä viesti
    Enpä mistään ole löytänyt tämän mittoja, onko jollain infoa?
    standartin mitat on pituus 13cm ja halkaisia 2cm ,,,,,,,,ja minin pituus 10 cm ja halkaisija 2cm 8)

     
     
  14. #314
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    10

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja elektrosavu.fi Näytä viesti
    Niinhän se menee, että negatiivinen palaute on aina runsaampaa. Positiivisia kokemuksia pidetään itsestään selvyytenä.

    Joku kyseli vikamääriä, tässä rehelliset tulokset ekasta satsista.
    - Oikosulku vikaa 10% kokonaismäärästä.
    - Kierrevikaa 2%.
    - +/-/ tai käyttönappivikaa 2%.

    Ei ihan niin synkkiä prosentteja mitä tämä topicci antaa ymmärtää, toisaalta osa viosta on voinut jäädä ilmoittamatta ja on korjattu itse.
    Tuosta tarkistuksesta sen verran, että esim oikosulkuvika saattaa tulla myöhemmin esiin, kun tiiviste pettää, ei esim ensimmäisellä tai toisella kokeilukerralla.

    Kuulostaa todella luotettavalta laitteelta! Vain 10%+2%+2% viallisia. Tämän minä tilaan. Kiitos jälleenmyyjälle rehellisestä vastauksesta.

     
     
  15. #315

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Saatan arvioida väärin mutta jotenkin höyrähtää pahasti sarkastiselta tuo jakken viesti. Mikäli noihin on luottaminen niin itse voisin kyllä tilata, aivan mahtavalta laitteelta kuulostaa, jos huono tuuri käy niin toinen kerta on ilmainen ja tuskinpa niin huono käy kuitenkaan :P

     
     
  16. #316
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    2

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Onko joku kokeillut mahtuuko tuo Vape Safe sulake Lavatubeen?

     
     
  17. #317
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tobbent Näytä viesti
    Onko joku kokeillut mahtuuko tuo Vape Safe sulake Lavatubeen?
    Tossahan on itessään suojapiiriä vaikka muille jakaa.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  18. #318
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    64

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Olipa iloinen yllätys että nuo nännilliset akut, millä ykköslavan korkki jäi rumasti irvistämään, mahtuukin tonne oikein kivasti.

     
     
  19. #319

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Paljon olen myynny ja muutamia kierteiden ja plus navan kontakin takia joutunut vaihtamaan. Tehdas lupasi parantaa laitetta. Se varmaan on tuo hinta mulla kohdallaan,
    ja takuut pelaa. Joku laitto 510 adapterin ja sen jälkeen pelittänny kuulemma hyvin. Vastaavasti vmaxejakin olen joutunut takuuseen vaihtamaan, samoin kuin egoja ja 510 laitteita. Kiinalaista työtä ja halpaa sellaista, ei voi vaatia liikoja. Jos pari lavaa menee siinä kun yks provari, niin kyllä hinnan puolesta lava. Noh mersulla mäkin ajelen ja tolla firman 15 v vanhalla lagunalla. ???

     
     
  20. #320

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Paljon olen myynny ja muutamia kierteiden ja plus navan kontakin takia joutunut vaihtamaan. Tehdas lupasi parantaa laitetta. Se varmaan on tuo hinta mulla kohdallaan,
    ja takuut pelaa. Joku laitto 510 adapterin ja sen jälkeen pelittänny kuulemma hyvin. Vastaavasti vmaxejakin olen joutunut takuuseen vaihtamaan, samoin kuin egoja ja 510 laitteita. Kiinalaista työtä ja halpaa sellaista, ei voi vaatia liikoja. Jos pari lavaa menee siinä kun yks provari, niin kyllä hinnan puolesta lava. Noh mersulla mäkin ajelen ja tolla firman 15 v vanhalla lagunalla. ???
    Minä se "hitsasin" 510-adapterin kiinni, ja somistekaulus päälle. Pituutta tuli vähän lisää, mutta on sentään jämäkkä, eikä huonot kierteet haittaa.
    Nyt on vaan se toinen josta tuo napa irtosi

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •