Sivu 226 / 622 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 126176216222223224225226227228229230236276326 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,501 - 4,520 / 12422

Aihe: www.puff.fi - Nikotiininesteet myymälässä HKI,TRE,JKL,OULU,HKÄÄ

  1. #4501
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Muistelin, että Festeillä ois korissa lukenu "tiivisteet", mutta en nyt kyllä varma voi olla, niin aattelin kysästä ennen kokkailuja.

     
     
  2. #4502
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tuplamakuja ne on.

     
     
  3. #4503
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Olikos nuo PSV:n nesteet tuplamakuja vai tiivisteitä? Perhana kun ei pääse nettisivuilta tarkistamaan..
    Tuplamakuja, kun ei PSV tiivareita ole suostunut myymään. Puffin omista löytyy sitten tiivareita.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  4. #4504
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Jeps, kiitoksia infosta. Sitten vaan kokkaamaan.

     
     
  5. #4505
    Minkäs takia muuten puffin nesteet on poistettu valikoimista mutta esim. nikotiinittomalla on vieläkin nesteet esillä?
    Provari mini V2.5, iStick
    KFL+, Hdripper, aqua, ithaka

     
     
  6. #4506

     
     
  7. #4507
    Kyllä Puffi ainakin minusta sai elinikäisen vakioasiakkaan. En koskaan mistään näin hienoa palvelua ole mistään nettikaupasta saanut. Kyselin yhtä varaosaa yhteen modiin jota en mistään löytänyt vaikka koko netin suurinpiirtein kahlasin läpi. Olin kyllä valmis ihan maksamaankin siitä mutta kaupantekijäisiksi tuli. Jatka samaan malliin!!!

     
     
  8. #4508
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Puffille taas kiitos nopeasta toimituksesta ja tyylikkäästä driptipistä.
    Japa japa

     
     
  9. #4509
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Ymmärsinkö oikein noiden nesteiden kanssa et myydä saa mut ei saa kertoa mitä on myynnissä? Vai meneekö se sillee et kertoa ja myydä saa mut kuvia tuotteista ei saa näyttää? Oli miten oli niin näin on.
    Japa japa

     
     
  10. #4510
    Mahanko mä maanantaina lähettää koirat posteljoonin kinttuun, jos ei se saa tänne toimitettua mun pakettia. Ti-iltana tilattu, keskiviikkona kerätty ja postiin, mutta Itella tykkää hautoa niitä viikonlopun yli.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  11. #4511
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Mahanko mä maanantaina lähettää koirat posteljoonin kinttuun, jos ei se saa tänne toimitettua mun pakettia. Ti-iltana tilattu, keskiviikkona kerätty ja postiin, mutta Itella tykkää hautoa niitä viikonlopun yli.

    Sama homma! Laturikin paskana ja akut loppu niin täytyy yrittää selvitä viikonloppu nuuskan voimilla.

     
     
  12. #4512
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    105
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Mahanko mä maanantaina lähettää koirat posteljoonin kinttuun, jos ei se saa tänne toimitettua mun pakettia. Ti-iltana tilattu, keskiviikkona kerätty ja postiin, mutta Itella tykkää hautoa niitä viikonlopun yli.
    Joo ei tännekkään ruuhka-suomeenkaan rantautunut keskiviikkona tilatut ja lähetetyt kamat. Laukesi laturi, uutta odotellaan kuin kuuta nousevaa. No meneehän se viikonloppu egoillakin :P

     
     
  13. #4513
    Suora lainaus paikalliseslta postin työntekijältä "Kesä ei vaikuta mitenkään postin toimintaan. Henkilökuntaa kesällä on jopa enemmän töissä kuin muulloin normaalisti"

    Meinasin revetä tässä vaiheessa ja kertoa, että ei se työntekijöiden määrä varmaan ole ratkaiseva tekijä, vaan se, että ne kesäesat hukkaa/hävittää ja varastaa. Joten postissa tapahtuu pientä "viiveilyä" ja hävikkiä kesällä....

    ...Ja valviralle kovasti terveisiä ja kiitoksia, että minunkin verorahoilla tukevat tätä suomalaisten yrittäjien toimintaa - NOT!

     
     
  14. #4514
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mulle on tullu aina seuraavana arkipäivänä.. Usein monta kertaa kuukaudessa ku oon niin nuija etten osaa kerralla tilaa kaikkea mitä tarviin. Sit ku tarvii yhen pienen jutun ni postareitahan en halua maksaa, eli kerään lisää tavaraa et saan ilmaset postit
    Onko puffilla koskaan mitään kilpailuita mistä vois voittaa jotain kivaa tavaraa?

     
     
  15. #4515
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    105
    Meidän jakaja vaihtui kesä-apinaksi. Jakaa postin millo mihinki, mutta ei ainakaan oikeaan laatikkoon. Ja turha odotella postia ennen neljää. Taas naapuri kävi jakamassa mun ja toisen naapurin postit, kun oli jakaja päättänyt oikasta ja iskeä kaikki kolmen talon postit yhteen laatikkoon.

     
     
  16. #4516
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    284
    Kiitokset jälleen rivakasta toimituksesta, eilen tilattu ja tänään kolahti postiluukusta. Akkulaturi pauhaa täytenä ja kohta porvari tykittää Kangerin atoja.

     
     
  17. #4517
    Puff aloitti vuosi sitten. Vuoden aikana valikoimaa on kasvatettu teidän toiveitanne kuunnellen ja nyt se lienee Suomen suurin ja ihan kilpailukykyinen Euroopankin mittakaavassa. Puff kiittää uskollisuudestanne ja luottamuksestanne!
    Kesäkuun alusta julistamme Puffin vuosijuhlat alkaneeksi koodilla

    PUFF1V

    Koodia käyttämällä saat 20% alennuksen ostoksistasi.
    (Provari- ja laturituotteille on oma -10% koodi PROXTAR10)
    Koodit toimivat yli 25,- tilauksissa.

    Maukasta kesää kaikille höyrypäille!
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  18. #4518
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Puff aloitti vuosi sitten. Vuoden aikana valikoimaa on kasvatettu teidän toiveitanne kuunnellen ja nyt se lienee Suomen suurin ja ihan kilpailukykyinen Euroopankin mittakaavassa. Puff kiittää uskollisuudestanne ja luottamuksestanne!
    Kesäkuun alusta julistamme Puffin vuosijuhlat alkaneeksi koodilla

    PUFF1V

    Koodia käyttämällä saat 20% alennuksen ostoksistasi.
    (Provari- ja laturituotteille on oma -10% koodi PROXTAR10)
    Koodit toimivat yli 25,- tilauksissa.

    Maukasta kesää kaikille höyrypäille!
    Noniimpä tietenki ku olis vaikka 5 minuuttia myöhemmin tilannu niin olis voinu käyttääkki tuota koodia
    Provari mini V2.5, iStick
    KFL+, Hdripper, aqua, ithaka

     
     
  19. #4519
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    7
    Iso kiitos puffille mahtavasta kaupasta ja aina yhtä ripeistä toimituksista ja paljon onnea

     
     
  20. #4520
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Onnea kaimalle pyöreästä vuodesta! kohtahan se oppii jo kävelemään!

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •