Sivu 9 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678910111213 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 302

Aihe: Joyetech eGo AIO (All-In-One)

  1. #161
    Tämmösen vois piruillessaan hankkia kun ei tuo hintakaan päätä huimaa. Mitäs atoja kannattaa ostaa, höyryttelytekniikkani on poskesta-keuhkoon. Ego Onella oon käyttänyt ohmisia, ne toimii siinä mulle parhaiten.

     
     
  2. #162
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Clay Allison Näytä viesti
    Tämmösen vois piruillessaan hankkia kun ei tuo hintakaan päätä huimaa. Mitäs atoja kannattaa ostaa, höyryttelytekniikkani on poskesta-keuhkoon. Ego Onella oon käyttänyt ohmisia, ne toimii siinä mulle parhaiten.
    AIO:lle tarkoitetut o.6 ohmiset SS316 atot on varsin toimivia juuri MTL käyttöön.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #163
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Ootteko kokeillu maun vaihtoa samalla atolla? Just testasin ja aika jännästi kyllä vaihtuu maku ku tarpeeksi höyryttelee. Ei ehkä maku hifistelijöille mutta meikä testas fv vihreän mallun maun jälkeen liquan mintsin ni wi yhtään paha. Ehkä humalatila myös loivensi makua

     
     
  4. #164
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Oon kokeillu eri makuja, myös selvinpäin ;D Onhan se ihan hauska se makujen välinen "liukuma". Kun on haussa vielä se The neste...

     
     
  5. #165
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    AIO:lle tarkoitetut o.6 ohmiset SS316 atot on varsin toimivia juuri MTL käyttöön.
    Finnvapen sivuilla on selvennetty varsin hyvin mikä Joytechin atopää toimii milläkin imutuskäytännöllä. AIO:n/Cubiksen BF-sarjan atoista 0,6 ohmin ato on itselleni just passeli MTL:iin ja 0,5 ohminen taas on huomattavasti ilmavampi.

    Nythän Joyetechiltä on tullut jälleen uusia atopäitä uudempiin tankkeihin (AIO, Cubis, Cubis Pro, Cuboid Mini jne) ja tarjolla on QCS-ato (Quick Change System), johon voi pumpulin vaihtaa "lennossa" ja LVC (Liquid Valve Control), jossa nesteensyötön säätö aton alaosan rinkulalla.

     
     
  6. #166
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Turska Näytä viesti
    Ootteko kokeillu maun vaihtoa samalla atolla? Just testasin ja aika jännästi kyllä vaihtuu maku ku tarpeeksi höyryttelee. Ei ehkä maku hifistelijöille mutta meikä testas fv vihreän mallun maun jälkeen liquan mintsin ni wi yhtään paha. Ehkä humalatila myös loivensi makua
    Nuita tuli aikoinaan sekoitettua tarkoituksellakin, pystyi höyrytteleen ilman oksennus refleksiä.
    Spoileri!

     
     
  7. #167
    Nonniin laite hankittu ja hieman testailtukin. 0,6 tehdasatolla MTL onnistuu ihan mukavasti ja pg-voittoisilla nesteillä ei ole ongelmia. Paksummilla liemillä meinaa pukata vähän palanutta. Jää Ego One XL:n rinnalle ihan käypäiseksi kakkospeliksi. Ja meinaa kuumeta mullakin mutta ei kuitenkaan liikaa.

     
     
  8. #168
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    23
    Millaiset kokemukset muilla on AIOn atopäistä? Itsellä vaikuttaa yksi pää kestävän noin viikon suunnilleen 2-3 ml:n päivittäisellä höyryttelyllä. Kuulostaako tuo normaalilta? Tässä huolettaa vain se, että jos laitteiden ostaminen loppuu vuodenvaihteessa, atopäitäkään tuskin saa enää tilata netistä.

    ...mistä tullaankin siihen, että onko olemassa jotakin aloittelijaystävällistä ja suhteellisen edullista laitesetuppia, johon voisi vaihtaa pumpulit itse niin ettei tarvitsisikaan tilailla lisää valmiita?

     
     
  9. #169
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Riksa Näytä viesti
    Millaiset kokemukset muilla on AIOn atopäistä? Itsellä vaikuttaa yksi pää kestävän noin viikon suunnilleen 2-3 ml:n päivittäisellä höyryttelyllä. Kuulostaako tuo normaalilta? Tässä huolettaa vain se, että jos laitteiden ostaminen loppuu vuodenvaihteessa, atopäitäkään tuskin saa enää tilata netistä.

    ...mistä tullaankin siihen, että onko olemassa jotakin aloittelijaystävällistä ja suhteellisen edullista laitesetuppia, johon voisi vaihtaa pumpulit itse niin ettei tarvitsisikaan tilailla lisää valmiita?
    Tää Cubiksen RBA sopinee myös AIO:n, ystävällisyydestä en tiedä
    Joyetech CUBIS clearomisaattorin rebuildable RBA -kit

     
     
  10. #170
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    23
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tää Cubiksen RBA sopinee myös AIO:n, ystävällisyydestä en tiedä
    Joyetech CUBIS clearomisaattorin rebuildable RBA -kit
    Kiits. Katselinkin tuota jo jossain, mutta en löytänyt tietoa sopivuudesta AIOon. Tarkoittaisiko tuo siis sitä, että pumpulit vaihdettaisiin viikon parin välein ja itse käämi harvemmin? Tarvitseeko vaihtaa muuta? Miten pitkään itse pää kestää käyttöä?

     
     
  11. #171
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Tätä ketjua selaamalla (vanhempia viestejä) löytyy jotain tarinaa tuosta RBA:sta ja Cubiksen ketjusta lisää
    Pumpulit ja käämit vaihdetaan tarvittaessa, kesto riippuu niin monesta asiasta, ettei siitä osaa mitään sanoa .

     
     
  12. #172
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    En osaa sanoa kauanko kestää, riippuu kuitenkin aika monesta seikasta; vp/pg-suhde, langan paksuus ja materiaali, pumpulointi, makuaineiden määrä ja niiden karstoittavuus...
    Sen osaan sanoa, että tiuo rba-kitti on enempi keuhkovetoihin, ei oikein kunnolla sovi poskihoitoon.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  13. #173
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    23
    Lainaus Alkuperäinen postaaja taski63 Näytä viesti
    Nyt tuli eka dryhit, toista kuukautta samalla 0.6 atolla keskimäärin pari milliä päivässä (viime päivinä 4-5 ml, kun pikkusikarit jääneet unholaan). Jokohan tuo kohta pitäisi vaihtaa...
    Tämä itse asiassa kuulostaa kiinnostavalta. Kuten yllä kirjoitin, mulla on nuo 0.6 atot kestäneet noin viikon tuolla parilla millillä päivässä. Tai ainakin niin olen kuvitellut, kun yhtäkkiä alkaa pukata palaneen makua, eikä nesteen lisääminenkään auta. Vai olenko mä vain liian hätäinen; pitäisikö ekoilla palaneilla tiputella aton yläpäähän lisää nestettä ja antaa kostua rauhassa?

     
     
  14. #174
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Kyllä se palaneen maku meni ohi, mutta vaihdoin silti atopään. Katsotaan miten kestää tämä toinen 0.6, liemet on 70/30 ja 50/50 vg/pg ja nyt menee 4-5 ml/pv.

     
     
  15. #175
    Taitaa olla jo mainittu joko tässä tai sitten Cubiksen ketjussa, että jos/kun AIO/Cubis antaa palaneen makua, niin kannattaa avata tankki ja nostaa atopäätä hetkeksi irti pohjasta ja näin höyryttely voi jatkua ilman dry hitin makua. Tällä toimenpiteellä saa aton elinkaarta lisättyä huomattavasti.

     
     
  16. #176
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    5
    Tää on kyllä näppärä laite! Sopii hyvin töihin mukaan, ei tarvi raahata RX200 siellä taskussa Sitä itse mietin, että missä vaiheessa täytätte uudestaan tuon tankin, annatteko tyhjentyä ihan kokonaan vai missä kohtaa menee raja ettei ato pääse palamaan?

     
     
  17. #177
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Juurikin kuten JayKay70 sanoi, varsinkin jäykemmän nesteen (70/30) kanssa pitää aika ajoin raotella kantta -> kuplat pois aton alta. Siinä vaiheessa viimeistään tulee lisättyä, kun nestepinta on pystyasennossa ikkunan alareunassa.

     
     
  18. #178
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Saako tän vehkeen jotenkin vahingossa "jumilukkoon"? Oli tarkoitus ottaa tämä hyväksi todettu reissuvehje sunnuntaina mukaan risteilylle ja laitoin yöksi latautumaan. Otin aamulla pois piuhan nokasta ja ikäväkseni mikään näppäinyhdistelmä ei saanut sitä heräämään?
    Nyt, kun laitan sen piuhalla seinään, niin valo välähtää 3 kertaa, mutta mitään muuta ei tapahdu, kuolikohan se nyt parin kuukauden maltillisen käytön jälkeen?

     
     
  19. #179
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Joko kokeilit toisella atolla?

     
     
  20. #180
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Lainaus Alkuperäinen postaaja taski63 Näytä viesti
    Joko kokeilit toisella atolla?
    Jep, on testattu toisella, ilman atoa, putsailtu ja pari taikaa heitetty. Pistin sen nyt vielä piuhan nokkaan, antaa olla siinä jonkun aikaa, jos ei heräile, niin otan yhteyttä kauppiaaseen, on toi 2 kk kuitenkin turhan lyhyt elinaika.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •