Sivu 8 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 302

Aihe: Joyetech eGo AIO (All-In-One)

  1. #141
    Onkohan jossain myynnissä sitä spiraali tippiä, joka tulee AIO:n mukana? Mukana tullut meni ja katkesi prkl.

     
     
  2. #142
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Viisi atoa tilasin vielä mukaan ja näyttää että noilla pärjää jo aika pitkälle. Minun käytöllä näyttää pelittävän ylättävän pitkään. Kai saan vielä jostain RBAn tilattua värkkäilyyn kun sitäkin vikaa on.

     
     
  3. #143
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Terppa1985 Näytä viesti
    Onkohan jossain myynnissä sitä spiraali tippiä, joka tulee AIO:n mukana? Mukana tullut meni ja katkesi prkl.
    Eipä taida olla saatavilla, mutta käytännössä voit vaihtaa muunkin 510-tipin ja itse lähtisin etsimään sellaista. Tosin en oikein tiedä sopivaa hakusanaa etsimisen helpottamiseksi, mutta eiköhän sinnikkyys palkita tässäkin.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Turska Näytä viesti
    Viisi atoa tilasin vielä mukaan ja näyttää että noilla pärjää jo aika pitkälle. Minun käytöllä näyttää pelittävän ylättävän pitkään. Kai saan vielä jostain RBAn tilattua värkkäilyyn kun sitäkin vikaa on.
    Mulla on pari noita RBA-atoja ja nämähän ovat tarkoitettuja Cubis-tankkiin, eivät AIOon. Tämä RBA on sen verran iso, että AIOn tankkiin ei paljon jää tilaa nesteelle (arvioisin 1 ml). En ole näitä käyttänyt, kun Joyetechin BF-atot (Cubikseen ja AIOon) ovat viime aikoina toimineet sen verran hyvin, ettei RBA:ta ole tarvinnut ottaa käyttöön ja jos on ihan pakko rakennella, niin teen sitten sitten varsinaisilla RTA-vehkeillä.

    Jos haluat vähän parantaa AIO:sta, niin yksi vaihtoehto voisi olla just tuo Cubis-tankki (siihen se RBA) vaikka eGo One Megan akkumodin nokassa ja ainakin itselleni tämä kombo toimii hyvin päivittäisessä reissukäytössä himasta poistuessani. Megan akku on 22mm halkaisijaltaan (nykyisin käytännössä vakiohalkaisija tankeillakin) ja kapasiteettiakin on ihan kivat 2600 mAh verrattuna AIOn 1500 mAh:iin. Eikä tuo kombo ole edes pahan näköinenkään:

    cubis-ego-one-mega.jpg

    Megasta on just tullut kakkosversio myyntiin ja näin ollen ykkösversiota saattaa löytää poistomyynnistä huokealla. Eikä se Megan omakaan tankki ole mitenkään onneton ja siihen saa myös rakennettavia CLR-atoja. 0,5 ohmin atot ovat DTL-käyttöön, kun taas 1 ohmisissa on selvästi tiukempi ilmanvastus ja sopivat paremmin poskihöyryttelyyn. Akkuosaa myydään myös erikseenkin. Tosin varaosien saamisesta Megan ykkösversioon parin kolmen vuoden päästä en osaa sanoa...

     
     
  4. #144
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Terppa1985
    Onkohan jossain myynnissä sitä spiraali tippiä, joka tulee AIO:n mukana? Mukana tullut meni ja katkesi prkl.
    Aio drip tip, googleen hakusanaksi, niin löytyy kauppoja, joissa myynnissä noita "alkuperäisiä" spiraalitippejä. 510 drip tip - hakusanalla, löytyykin sitten hieman enemmän vaihtoehtoja.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    käytännössä voit vaihtaa muunkin 510-tipin
    Jostain syystä olen kuvitellut alusta asti, ettei tähän mahdu normi 510-tippi. Enkä ole edes kokeillut, sopiiko.
    Hyvä, että tämäkin asia tuli täällä puheeksi. Taas oppi jotain uutta...
    "Not a bad life really"

     
     
  5. #145
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Jees se kyllä on tosi että RBA on kookas tuohon tankkiin. Itsehän olin Egoa onea tilaamassa mutta olivat loppuneet. En tosin yrittänyt muualta etsiä kuin suomalaisilta firmoilta. Päädyin AIOon. Itse olen kyllä puolikkaita Dtl vetänyt max vg nesteellä. Nyt vaihdoin 40/60 nesteeseen jossa enemmän niksaa, ihan vain viikonloppua ajatellen. Mulla kyllä riittäny hyvin tuo neste 2ml 1,5 pv. Eli en ole kovin kova höyryttelijä. Nyt saattaa höyrytä enemmän ku vkloppua pukkaa. En ole vielä akkuakaan saanut täisin tyhjäksi. Pledi teki hidasta sykkimistä ja mietinkin että ilmoittaako vielä enemmän vilkuttamalla kun akku jo melkein loppu?

    Niin ja kiitos tipseistä JayKay70. Ei pahan näköinen tuo mega

     
     
  6. #146
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Taidan höyryttää pois pikaseen tuon 60/40 litkun, nimittäin paukkuu ja rätisee eikä maku miellytä. Tosin huomasin tässä että jotenkin kolahtaa nuppiin tuo pgtä enemmän sisältävä neste vaiko kuvittelua. Vg neste on Frozen Romancea finnvapelta ja samoin fv tää vihreä mallu. Samat niksat näissä on. Kyllä meikä on täysin max vg nesteiden kannattaja. Saa nähä ku en oo vielä tuota 6mg liquan mintsiä testannu. Se jääkööt loppuhöyryille kun loppuu höyryttely sitten kokonaan. Tai saattaahan sitä vielä kuppia ottaessa tehdä mieli höräyttää.

     
     
  7. #147
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Päivitys. Tuossa vaihtelin makuja ja samalla testasin vg max vs. 60/40 nesteitä. Kun laittatte max vg nesteen sisään ja tiputatte sen 5 tippaa vähintään atolle, antakaa seisoa värkin ainakin 10min pystyssä ennen höyryttelyä. Mulla alkoi kurlaan ja sylkäs suuhun nestettä ku menin heti miten imeakelemään. Tämä pieni odottelu auttaa ja alkaa pelittämään sen jälkeen mukavasti. Ei muuta, pikku noussa tässä kirjoittelen..

     
     
  8. #148
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Turska Näytä viesti
    Päivitys. Tuossa vaihtelin makuja ja samalla testasin vg max vs. 60/40 nesteitä. Kun laittatte max vg nesteen sisään ja tiputatte sen 5 tippaa vähintään atolle, antakaa seisoa värkin ainakin 10min pystyssä ennen höyryttelyä. Mulla alkoi kurlaan ja sylkäs suuhun nestettä ku menin heti miten imeakelemään. Tämä pieni odottelu auttaa ja alkaa pelittämään sen jälkeen mukavasti. Ei muuta, pikku noussa tässä kirjoittelen..
    En ole ihan varma (enkä jaksa tarkastaa) oliko tämä jippo jo mainittu ketjussa ja jos ei, niin hyvä kun tuli esille. Itse olen huomannut aivan saman näillä AIOn ja Cubiksen atoilla ja ne vaativat ehkä hieman tavallista pitemmän ajan asettuakseen ja tämän jälkeen toimivat ihan siinä missä muutkin atot. Kaikkihan sen tietävät millaisia mukuloita hätäilemällä saa Aton kannattaa myös antaa levätä hetki jokaisen tankin täyttämisen jälkeen, sillä muuten saattaa kurlata ja tuntua tukkoiselta.

    Minulla oli kaksi Cubista jonkin aikaa jäähyllä ja palautuivat aktiivikäyttöön kun hiffasin näiden BF-atojen oikean käsittelyn. Olen käyttänyt vain 0,5- ja 0,6-ohmisia atoja ja voisinkin kaivaa muut versiot naftaliinista ja kokeilla niitäkin. Etenkin clapton-ato (1,5 ohmia) AIO:ssa vaatii testin.

     
     
  9. #149
    On tässä melkonen hyötysuhde, melkein voisi sanoa parhaaksi vempeleeksi mitä on tehty! Pitää tietenkin pitää mielessä, miltä kantilta asiaa katsotaan. Nesteenkulutuksen ja höyryn "laadun" osalta ei toista näin kompaktia löydy! Jos verrataan vaikka supertankin kanssa, niin tällä höyryttelee viikon samalla nestemäärällä, kun supertankilla saattaa kestää päivän/puolikkaan ja tässä on samaan hintaan kaikki. Melkolailla kova paketti!

     
     
  10. #150
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    67
    Edelleen sitä mieltä, että eGo One on parempi kompakti laitos. Kumpikin on kyllä käytössä.

     
     
  11. #151
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fred Näytä viesti
    Edelleen sitä mieltä, että eGo One on parempi kompakti laitos. Kumpikin on kyllä käytössä.
    tämä Ego ONE ei ole Eeyy direktiivit täyttävä😉

     
     
  12. #152
    Vaihto 0.5 atoihin enimmäkseen korjasi kurlaus- ja poksausongelmat. Hyvä DTL-laite 0.5 atoilla ja sillä pidemmällä drip tipillä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fred Näytä viesti
    Edelleen sitä mieltä, että eGo One on parempi kompakti laitos. Kumpikin on kyllä käytössä.
    Suositteletko Oneen vaihtamista? Netissä näkyy paljon vuoto-ongelmia tuolla.

     
     
  13. #153
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IhanNopeastiVain Näytä viesti

    Suositteletko Oneen vaihtamista? Netissä näkyy paljon vuoto-ongelmia tuolla.
    Itselläni ei kyllä aikoinaan Ego One vuotanut kertaakaan, ja aika monta desiä sillä höyryttelin. AIO:n kanssa ollut itselläni taasen niin paljon dryhit-ongelmia vakioatoilla (60VG ja 70VG), etten suosittele sitä kyllä kenellekään, ilman että käsken tilaamaan samantien ne 0.5-ohmiset atopäät siihen.

     
     
  14. #154
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Hassu juttu, mulla on ollut 70/30, 50/50 ja 30/70 nesteitä eikä ainuttakaan dryhittiä vakioatolla (0.6). Ainoat kurlaukset on tulleet eka imulla täytön jälkeen, johtuen käsittääkseni siitä että spiraalitippiin kondensoituu nestettä, ja kun irrotan tipin sitä valuu takaisin atoon. Eka imaisun jälkeen ei enää kurlaa.

     
     
  15. #155
    Kuten yllä ja 70/30 VG / PG kokoajan käytössä, ei dryhitit ole vaivanneet. Max VG vaatii sitten jo rba aton

     
     
  16. #156
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Tässä kun on kokeillut eri makuja niin led hifistelyllä saa vielä lisää fiilistä Aioon. Vaihdan aina ledin väriä maun mukaan. Eli jos vaikka marjainen maku niin pinkki valo päälle. Sitten mentholia höyrytellessä vihertävän sininen led päällä. Itse en ole huomannut ongelmaa max vg nesteillä, paitsi nyt kun atoa jo sen yli viikon käyttäneenä alkaa pikkaisen temppuilla.

     
     
  17. #157
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Torstaina ehdin tovottavasti kävästä Finnvapen myymälässä Helsingissä.. oujee

     
     
  18. #158
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Onko ostoslista vinkkejä kun käy myymälässä? Mitä ostaa, atoja. Uutta härpäkettä mitä? Voi kun olisi mahtavaa ostaa nestettä samalla. Matka jatkuu siitä sitten Turkuun. Sähkösavukekauppa vs. Perinteinen tupakkakauppa.

     
     
  19. #159
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Ostoslista: 0.5 atoja

     
     
  20. #160
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Nyt tuli eka dryhit, toista kuukautta samalla 0.6 atolla keskimäärin pari milliä päivässä (viime päivinä 4-5 ml, kun pikkusikarit jääneet unholaan). Jokohan tuo kohta pitäisi vaihtaa...

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •