Sivu 10 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 302

Aihe: Joyetech eGo AIO (All-In-One)

  1. #181
    Eilen oma aioni käyttäytyi juuri samalla tavalla. Kokeilin uutta atoa ja uutta latausta. Välähti piuhan päässä sen 3 kertaa ja pysyi mykkänä. Irrotettuani latausjohdon, valui koko tankin nestemäärä (n 1,5 ml) usb-portista ulos. Aika pelottavaa. Onkohan muuta järjellistä selitystä kuin tankin halkeaminen pohjasta? En kyllä näe siellä minkäänlaista halkeamaa.

     
     
  2. #182
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Ohhoh! Mulla ei nesteet valunut mihkään, tyhjäsin sen ennenkuin pistin äskön piuhaan kiinni.

     
     
  3. #183
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maare Näytä viesti
    Eilen oma aioni käyttäytyi juuri samalla tavalla. Kokeilin uutta atoa ja uutta latausta. Välähti piuhan päässä sen 3 kertaa ja pysyi mykkänä. Irrotettuani latausjohdon, valui koko tankin nestemäärä (n 1,5 ml) usb-portista ulos. Aika pelottavaa. Onkohan muuta järjellistä selitystä kuin tankin halkeaminen pohjasta? En kyllä näe siellä minkäänlaista halkeamaa.
    Siellä varmaan on jonkinlainen tiiviste tankin pohjalla sen plussanastan ja tankin välillä. Oliskohan se pettänyt??

     
     
  4. #184
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    23
    Kiitos tuosta kannenavaamisvinkistä; testaan nykyisen aton kanssa kun alkaa käryttää.

    Mainittakoon myös, että mullakin AiO on välillä tehnyt sitä, että vaikka valo vilkkuukin käynnistyksen merkiksi, mitään ei sen jälkeen napista tapahdu. Tällöin on auttanut joko tankin kannen kiristäminen tai atopään kiertäminen noin neljänneskierroksen auki. Ilmeisesti jos atopää on kierretty tiukalle eli mahdollisimman ylös, ja kansi on löysästi kiinni, ato ei ota kontaktia tankin pohjaan. Mitään en mistään tiedä, mutta ainakin olen kuvitellut tai nähnyt unta, että sähkövirta tulee atoon sitä kautta.

     
     
  5. #185
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Riksa Näytä viesti
    Mainittakoon myös, että mullakin AiO on välillä tehnyt sitä, että vaikka valo vilkkuukin käynnistyksen merkiksi, mitään ei sen jälkeen napista tapahdu. Tällöin on auttanut joko tankin kannen kiristäminen tai atopään kiertäminen noin neljänneskierroksen auki. Ilmeisesti jos atopää on kierretty tiukalle eli mahdollisimman ylös, ja kansi on löysästi kiinni, ato ei ota kontaktia tankin pohjaan. Mitään en mistään tiedä, mutta ainakin olen kuvitellut tai nähnyt unta, että sähkövirta tulee atoon sitä kautta.
    Samat kokemukset täällä. Pariin kertaan olen ehtinyt jo luulla, että AIO vetää jostain oikariin, mutta tällä yllämainitulla tavalla on itsellänikin aina herännyt eloon.

     
     
  6. #186
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Samat kokemukset täällä. Pariin kertaan olen ehtinyt jo luulla, että AIO vetää jostain oikariin, mutta tällä yllämainitulla tavalla on itsellänikin aina herännyt eloon.
    Jep, kaikki kikat on koetettu, noin se teki välillä minullakin, mutta nyt on täysin eloton, ei herää millään.

     
     
  7. #187
    ^ Anna olla rauhassa päivä tai kaksi ja kokeile sitten uudestaan. Mulla on toinen AIO kahdesta elänyt ihan omaa elämäänsä ja mietinkin, että olisko tankkiosaa pestessä päässyt vettä USB-kolosta sisuksiin ja tämän vuoksi kiukutellut... Aina on kuitenkin palannut elävien kirjoihin ja taitaa olla näitä kuun asennosta riippuvia henkimaailman juttuja

     
     
  8. #188
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Tämä mun laite sai huilata nelisen päivää, osan siitä piuhan nokassa. Eikä ole saanut vettä sisuksiinsa.

     
     
  9. #189
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    Nyt, kun laitan sen piuhalla seinään, niin valo välähtää 3 kertaa, mutta mitään muuta ei tapahdu, kuolikohan se nyt parin kuukauden maltillisen käytön jälkeen?
    Noin kolmisen kuukautta sitten tuli AIO eräälle tupakoinnin lopettaneelle hankittua ja aivan samoin oireilee

     
     
  10. #190
    Olen just kauppaan lähdössä ja eikös vaan omakin AIO (kauppareissumodi) tee tätä valoshowta, eikä tulita lainkaan Ehkä tässä on nyt tapahtunut jokin massaepidemia tai jotain... Onneksi on noita laitteita kertynyt sen verran, ettei yhdestä AIO:sta jää kiinni.

    Kolme kertaa vilkuttaa valoja ja sitten ei tapahdu mitään. Raportoin vielä jos/kun herää henkiin ja miten sen teki.

     
     
  11. #191
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Jepulis, kertokaa saatteko noita oireilevia vehkeitä kuntoon ja millä kikalla, jos saitte?

    Mä ostin omani Vapetalolta, olin sinne yhteydessä ja pyytävät lähettämään viallisen sinne testattavaksi Matkahuollon kautta ja kuitti ostotapahtumasta mukaan.
    Eihän tuossa olis mitään ongelmaa, jos Matkahuolto olis tuossa nurkan takana ja omistaisin tulostimen, jolla saisin kuitin tulostettua (eikö ne näe siellä tilausnumeron mukaan, että olen tämän ostanut?)
    Hoidetaan homma niinkuin he haluavat, täytyy vaan järkätä kyyti, että pääsen Matkahuoltoon, kaatuukohan toi homma siihen, että kuittia en saa tulostettua?
    Sorry lievästä ot:sta!

     
     
  12. #192
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Jos et saa kuittia tulostettua niin kirjoitat käsin paperille "Tilausnumero XXXXXX" niin ne löytää sen koneelta. Ei se siihen kuitin puuttumiseen voi kaatua.

    Kuitti - Kilpailu- ja kuluttajavirasto

    "Valitusoikeus ei ole sidoksissa kuittiin. Jos tuotteessa on virhe, siitä voi valittaa ilman kuittiakin."

     
     
  13. #193
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Jos et saa kuittia tulostettua niin kirjoitat käsin paperille "Tilausnumero XXXXXX" niin ne löytää sen koneelta. Ei se siihen kuitin puuttumiseen voi kaatua.

    Kuitti - Kilpailu- ja kuluttajavirasto

    "Valitusoikeus ei ole sidoksissa kuittiin. Jos tuotteessa on virhe, siitä voi valittaa ilman kuittiakin."
    OK, laitoin tuon tilausnumeron jo palautteeseen, mutta laitetaan vielä käsin kirjoitettuna pakettiin mukaan.

     
     
  14. #194
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Meikäläisen AIO ostettu puffilasta. Sähköpostilla todisteet ostotapahtumasta ja postilla etiäppäin. Lupasivat vielä postimaksun hyvittää kaupan tarjonnasta.
    14 vuorokautta aikaa palauttaa ja ukko jolle tän hommasin majailee saaressa eikä kuulema kiirettä mantereen puolelle.
    On kuulema varalaitteen saanut haalittua, elikkä todennäköisesti jatkaa sätkien käärimistä josta yli 50 vuoden kokemus

     
     
  15. #195
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    @masse. No, ei mene helposti sielläkään, itsellä tämä ei ole kuin päivän kunnosta kiinni, pääseekö ovesta ulos vai ei.
    Eihän tässä kyse ole "arvotavarasta", mutta täytyyhän laitteen asiallisesti käytettynä kestää kauemmin, kuin pari kuukautta. Eikä täällä tartte onneksi vanhaa Rizlaa kaapista kaivaa.
    Viimeksi muokannut Ukki555; 06.07.16 kello 20:52. Syy: nikin kirjoitusvirheen korjaus.

     
     
  16. #196
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    @masse. No, ei mene helposti sielläkään, itsellä tämä ei ole kuin päivän kunnosta kiinni, pääseekö ovesta ulos vai ei.
    Eihän tässä kyse ole "arvotavarasta", mutta täytyyhän laitteen asiallisesti käytettynä kestää kauemmin, kuin pari kuukautta. Eikä täällä tartte onneksi vanhaa Rizlaa kaapista kaivaa.
    Jep. Kolmisen kuukautta sitten kyseinen ukko soitteli ja kertoi lääkärien keuhkoahtautuman todenneen joten päätti sätkistä siirtyä höyryihin...................Ja tietysti halvalla ja mahdollisimman yksinkertaisella härpättimellä.
    Mutta joo, kyllähän näidenkin"arvo" laitteiden pitäis enemmän kuin muutaman kuukauden kestävän

     
     
  17. #197
    Mulla kanssa välillä AIO:ssa noita tulitusongelmia. Tankkia kiristämällä/löysäämällä pari milliä toimii taas. Henkimaailman juttuja

     
     
  18. #198
    Ensimmäisessä oli, mukana tulleiden, atopäiden kanssa näitä "kosketusongelmia". Liekö sitten mitoituksessa jotain häikkää?
    Muut ovat toimineet virheettä, itse laitteet toimineet moitteettomasti.
    Vielä kun löytyisi valmis atopää max VG litkuille, ei jaksaisi tuon rba:n kanssa leikkiä

     
     
  19. #199
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Mitoitusongelmat tuli mullakin mieleen. Josko atopää jää hiukan liikaa ulos, ja painaa pohjaa sen verran että tiiviste fuskaa ja kastelee elektroniikan, vaikkei ulospäin vuotaisikaan. Mutta arvailuahan tämä on; jos omassa käy noin, saatan uhrata laitteen tieteen alttarille ja tehdä obduktion. Voisi saada lisävalaistusta asiaan.

     
     
  20. #200
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Esa vuke : Oletko kokeillut Cubiksen 0,5 ohmin atoa. Minulla ainakin toimii oikein hyvin nesteenä n. 84% VG.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •