Sivu 14 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4101112131415161718 ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 347

Aihe: Tatuointi/lävistys

  1. #261
    Lainaus Alkuperäinen postaaja newbievape Näytä viesti
    Pari tribaalia toinen kyynärvarressa ja toinen olkapäässä... pohkeeseen ois seuraava suunnitteilla vaan ku ei vielä tiiä että mitä :/

     
     
  2. #262
    Höyrykonkari Paronen's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    190
    Läväreitä ei oo ku kieles yks. Leimoja löytyy liian vähän.. ( yli 20) mutta sittenhän ollaan vasta tyytyväisiä kun ei oo ku yks iso kokonaisuus?

     
     
  3. #263
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Onko kellään kokemusta noista ebayn halvoista koneista?

    Vaimo on jo pitkään himoinnut mokomaa vekotinta ja lämpeni ajatukselle jos kokeeksi jonkun noista nappaisi. Ovat niin halpoja että ei tuosta paljoa häviä jos testiin ottaisi.

    Virtalähteen ajattelin rakennella itse, kaapelit saa punottua myös itse ja tulee varmasti parempaa kun nuo kiinan kaapelit. Tuo pyssy vain on vähän kysymysmerkki.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  4. #264
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti
    Onko kellään kokemusta noista ebayn halvoista koneista?

    Vaimo on jo pitkään himoinnut mokomaa vekotinta ja lämpeni ajatukselle jos kokeeksi jonkun noista nappaisi. Ovat niin halpoja että ei tuosta paljoa häviä jos testiin ottaisi.

    Virtalähteen ajattelin rakennella itse, kaapelit saa punottua myös itse ja tulee varmasti parempaa kun nuo kiinan kaapelit. Tuo pyssy vain on vähän kysymysmerkki.
    Mielummi vähä laadukkaampaa alkuun.

     
     
  5. #265
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Siskolikalle hommattiin kans koneet, olisko ollu jotain 380e paketti. Lauantaina pääsee sit testipenkkiin

     
     
  6. #266
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Siskolikalle hommattiin kans koneet, olisko ollu jotain 380e paketti. Lauantaina pääsee sit testipenkkiin
    On lystiä olla "harjotuksena" kun saa ihan hetken istua kun toinen keskittyy nii pirusti!

     
     
  7. #267
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Voihan se vähän enemmän aikaa ottaa kuin kokeneemmalta tekiältä Ei sil ole vasta ku joku 5-6 kuvaa takana liikkeen koneilla. Mutta jostainhan se on aloteltava, ja mulla on lauantaina aikaa istua. Rokki soimaan ja pari olutta kylmään...

     
     
  8. #268
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Voihan se vähän enemmän aikaa ottaa kuin kokeneemmalta tekiältä Ei sil ole vasta ku joku 5-6 kuvaa takana liikkeen koneilla. Mutta jostainhan se on aloteltava, ja mulla on lauantaina aikaa istua. Rokki soimaan ja pari olutta kylmään...
    Tottahan tuo että pakko on jostain aloittaa ja aina parempi jos kohde on elävä eikä possunnahkaa tms niinku jotkut harjottelee Mullaki yks kuva luottotatuoijan tyttiksen tekemänä.. Ja tyytyväinen oon vaikkei sil kauheeta kokemusta ollu ennen sitä


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  9. #269
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Voihan se vähän enemmän aikaa ottaa kuin kokeneemmalta tekiältä Ei sil ole vasta ku joku 5-6 kuvaa takana liikkeen koneilla. Mutta jostainhan se on aloteltava, ja mulla on lauantaina aikaa istua. Rokki soimaan ja pari olutta kylmään...
    Aikaa se ottaa mutku oikein asennoituu nii hyvin se aika kuluu kaljaa hörppiessä

     
     
  10. #270
    Höyrykonkari Paronen's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    190
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti
    Onko kellään kokemusta noista ebayn halvoista koneista?

    Vaimo on jo pitkään himoinnut mokomaa vekotinta ja lämpeni ajatukselle jos kokeeksi jonkun noista nappaisi. Ovat niin halpoja että ei tuosta paljoa häviä jos testiin ottaisi.

    Virtalähteen ajattelin rakennella itse, kaapelit saa punottua myös itse ja tulee varmasti parempaa kun nuo kiinan kaapelit. Tuo pyssy vain on vähän kysymysmerkki.
    Ite aikoinaan kun kuvia aloin naputtaa tilasin kiinan alotus paketin.. Jo no tein mä sillä setillä kaks-neljä kuvaa ja sen jälkeen ostin kunnon koneet.. Nyt kuitenkin takana 3v siitä kun kunnon koneet tuli ja hetkeäkään en oo niitten ostoa katunut.. Eli suosittelen kunnon koneita suoraan.. Ja tuosta vittalähteestä.. Liekö taloudellisesti kuinka kannattavaa tehdä itse.? Siitä en tiedä. Ihan hyviä virtalähteitä kun saa jo 30-40€ kaupasta.. Omani maksoi 60€ ja palvellut nyt jo luotettavasti 3v...

     
     
  11. #271
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Mielummi vähä laadukkaampaa alkuun.
    Arvasin että ei olisi kannattanut kysyä mitään

    Ainakin mitä olen noita rotary koneita tutkinut niin tuskin tuo kovin pahasti voi mennä kiinalaisellakaan vikaan, tuossahan taitaa olla vain yksi ns. epäkesko servo joka liikuttelee neulaa eestaas, tuommosenkin vois periaatteessa rakennella itse. Ei tämä mitään rakettitiedettä minun mielestäni ole Varmasti pienellä viilauksella saa kiinan koneestakin ihan hyvän. Olen aina hirveän epäileväinen kun joku sanoo että "tää kalliimpi olis parempi"

    Tuosta jännitelähteestä sen verran että noitahan rakenneltiin jo elektroniikkakurssin ensimmäisllä tunneilla, reguloi vain tarpeeksi ja tarvittaessa vaikka skoopilla tarkistaa että tulee mahdollisimman tasaista jännitettä. Säädettävälle jännitelähteelle on jokakodissa tarvetta muutenkin.

    Koska koko homma on vähän vielä haaveiluasteella niin kynnys ostaa kerralla laatuvehkeet on suurehko. Piirrustustaitoa kyllä riittää mutta todellisuus selviää vasta kun pääsee nahkalle tikkaamaan.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  12. #272
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Saahan sen kiinalaisen toimii mut sit se on järkyttävä viritelmä.. Mielummi laadukkaampi nii neula ym. toimii normaalisti..

     
     
  13. #273
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Tattoo Supplies | Tattoo Equipment | Tattoo Machines | Needles | Kits | Inks | Body Piercing Jewelry | I Max | IMax

    kiinankoneilla tekee korkeintaan himmelin, imho micky sharpzit on rocksolid kamaa. http://www.protattooart.com/catalog/98

    jaa tuo linkki? hyvä kauppa.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #274
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Sellainen siitä ny tuli.

     
     
  15. #275
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti
    Onko kellään kokemusta noista ebayn halvoista koneista?

    Vaimo on jo pitkään himoinnut mokomaa vekotinta ja lämpeni ajatukselle jos kokeeksi jonkun noista nappaisi. Ovat niin halpoja että ei tuosta paljoa häviä jos testiin ottaisi.

    Virtalähteen ajattelin rakennella itse, kaapelit saa punottua myös itse ja tulee varmasti parempaa kun nuo kiinan kaapelit. Tuo pyssy vain on vähän kysymysmerkki.
    tilasin joku aika takaperin semmosen kitin missä tuli kaks konetta, virtalähde ja vitusti tykötarpeita ~50e hintaan
    tuubin istuttaminen koneeseen vaatii voimaa ja silti istuu pikkusen vinossa, runko ei ihan oikeisiin kulmiin väännelty
    helposti alkaa kipinöidä kontaktipinnoilta ja sitten pätkiä
    kaikki kierteet kiinan toleransseilla
    mut kyllä noilla pienessä simassa keinonahkaan kirkkoveneitä raapustaa

     
     
  16. #276
    Minulla kotka yläselässä. Tarkoitus olisi jatkaa tatuointia rintakehään tai toiselle olkapäälle

     
     
  17. #277
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    30
    Olkapäässä tiikeri joka tulossa ihosta läpi ja kauhee kuume ottaa uutta

     
     
  18. #278
    Höyryttelijä Pikku-MiCi's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    42
    Reikiä löytyy seuraavasti:
    Molemmat korvat 12mm
    Huuli 3,2mm
    Kulma 1,6mm
    Molemmat nännit 3,2mm R.I.P
    Frenum 3,2mm
    Leimaa:
    Olkapää 8-pallo liekeissä
    Vasen käsivarsi karppi ja kukka, lisää tulossa fullsleeve
    Rinta 2 kiinalaista merkkiä
    Molemmissa nilkoissa, toisessa tikku-ukkopari, toisessa lohikäärme
    Molemmissa reisissä, toisessa sukeltaja, toisessa menninkäinen
    Häpykummulla piru joka näyttää persettä amor-enkelille
    Lisää tulee....
    Osa itseni tekemiä, noita kun tulee muille aikalailla hakattua.

     
     
  19. #279
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Helssinki
    Viestit
    5
    Hienohan siitä tuli! Perskuta

     
     
  20. #280
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Helssinki
    Viestit
    5
    Heimolle siis viitattu tuo edellinen ^^'

    Onkos kellää suositella PK-Seudulta hyvää, hellää ja varsinkin tatuointi-neitsyt yställistä liikettä? Useamman vuoden ollu jo haaveena ottaa muutama tietty ja tarkkaan harkittu kuva. Nyt olis aikaa ja mahdollisuus.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •