Tämmönen kuva löytyy selästä:
![]()
Tämmönen kuva löytyy selästä:
![]()
Lävistyksiä vas. rusto + korvikset ja oik. kulma sekä nänni.. ja leimaakin löytyy ja tulee löytymään enemmänkin![]()
I see my vision burn, I feel my memories fade with time
But I'm too young to worry
These streets we travel on will undergo our same lost past
Tällä hetkellä napa- ja madonnalävistys (miten pissis 26 v. sitä voikaan olla). Maanantaina tulossa ensimmäinen tatuointi ranteeseen!
korvissa 25mm. prinssi revenny. reikiä ollu kaikkialla, joista lsvap tehny läjän. löytyy myös muutamat DIY -tatskat. (ihan vitun rumia)
- Vasemmassa käsivarressa hakattu Carpe Diem
- Molemmissa korvissa 4mm spiraalit
Ollut myös kulmakoru, kasvoi umpeen, kiitos armeijan..
Tuossa olis kyllä nippu lävistysneuloja ja koruja...![]()
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Totta, mutta aina poikkeus vahvistaa säännön. Käytetyt värit, tekosyvyys, ihotyyppi, hoitojakso, auringon määrä, tatuoinnin paikka;
voivat myös vaikuttaa kulumiseen ja siihen miten kauan tatuointi näyttää hyvältä. Mutta onnistuneinkaan kombinaatio näistä kaikista
ei ole ikuisesti hyvältä näyttävä, siksipä monia tatuointeja "uudistetaan" esim. 10v. välein taas riippuen yllämainituista seikoista.
Rakkaus ei ole ikuista, tatuointi sen sijaan on.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
industrial löytyy ja 3mm venytyskoru korvassa ja kulmakorukruununa tähän löytyy himo tuubas otettu känni tatuointi baarissa
kielikoru oli otin pois vuosi sitten ja muistoksi jäi kielen alle pieni näppylä,joka ilmesty yhtäkkiä, minkä takia sen pois otin
10mm venytykset korvissa, snakebite ja kieli lävistetty, mustetta selässä ja nilkassa, lisää tulossa kunhan rahaa saa moiseen hurvitteluun.
Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?
Uutta kuvaa voisi harkita tohon lipeällä palaneeseen ranteeseen. Tietääkös Lsvap tarttuuko arpikudokseen muste?
KGO & Twist
Meikäläistäkin kiinnostaa, kuinka onnistuu tatuointi arpien päälle?
Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?
Tietää se, tarttuu kyllä mutta jos ehjää ihoa lähellä ja vieressä niin eri näkönen kun parantuu. Elieli arpikudoksesta on se ihon pinta "palanut sileeksi",
sitä ei voi korjata. Väri siihen kyllä tarttuu vaihtelevalla menestyksellä. Pätee palovammoihin jne.Tatuointi ei siis periaatteessa peitä sitä arpea.
Toinen juttu on sitten sävymuokkaukset jne. kikkailut. Mutta se "kiilto" ei lähe siitä koskaan pois.
Jos frendi lähtee höyrylaivalle meripäivillä messiin, ni näytän miten tosi paha paloarpi käyttäytyy tatskan alla. koko hihatatuointi (chinese) on tehty siis arven päälle. kohoumaeroja 1-5mm.
Muste kyllä tarttuu, mutta jälki saattaa tosiaan olla arpikudoksen paksuudesta riippuen epätasaista.
Lapsuuden erittäin paha atooppinen ihottuma, vuosien vereslihalle raapiminen ja ihon paksuuntuminen teki sen, että jälki vasurin kyynärvarressa on huomattavan epätasaisempaa ja hailakampaa kuin samaan aikaan ja samaan syvyyteen hakattu oikea käsi.
Tämä siis, vaikka silmillä ei arpikudosta ihossa edes huomaa.
Mutta onnistuu.
Korvissa 25mm kiekot, kielessä, huulessa ja nänneissä 4mm vahvusta metallia, septum 10mm. Polttokuva vasemmassa kyynärvarressa, mustetta oikeassa kyynärvarressa, rinnassa, oikeassa jalkapöydässä ja vasemmassa etusormessa. Lävistyspuoli on ollu valmis ja samassa kuosissa viimeiset kuus vuotta, mutta muste tulee lisääntymään ajan kanssa..![]()