Sivu 9 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011121319 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 458

Aihe: Savukkeesta eroon! Tsemppinurkka.

  1. #161
    Yö unien kanssa kannata painiskella. Vanhemmiten ne vaan lyhenee. Itse vedin nuorena huolella puolille päivin ja nykyään riittää 4-5 tuntia torkahtelua. Alkuun tosin vitutti,mutta tähänkin tottuu. Toki onhan se harmillista kun herää kolmelta yöllä ja töihin pitäisi mennä vasta seitsämäksi,mutta minkäs teet.?
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  2. #162
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Tänä aamuna kun menin höyryille 6 kerroksen kerrostaloparvekkeelleni niin haistoin sateen jäljiltä märän metsän tuoksun. Ennen on pitänyt sienimetsässä kaatua nenälleen jotta on haistanut tuon tuoksun
    Kun huomaa haju - ja makuaistin palautuneen "normaaliksi", melko pian tupakanpolton lopettamisen jälkeen, aiheuttaa kyllä hieno fiiliksen. Tosin tietyissä tilanteissa/hetkissä ei noista olisi kyllä niin väliksi...

    Ainakin itsellä myös jatkuva tupakkayskä jäi aika äkkiä pois, samoin happi kulkee ihan eri tavalla kuin ennen. Tsemppiä, kyllä se olo helpottuu ja nortin kaipuu jää unholaan aikaa myöten.
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #163
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Tänä aamuna kun menin höyryille 6 kerroksen kerrostaloparvekkeelleni niin haistoin sateen jäljiltä märän metsän tuoksun. Ennen on pitänyt sienimetsässä kaatua nenälleen jotta on haistanut tuon tuoksun
    Minähän sanoin tästä. Paljon vielä edessä.
    - kesän kukkaset
    - saunavihta
    - syyskesällä heinän teko ja viljan puiminen
    - loppukesällä haistat otolliset naisetkin 100m päästä

     
     
  4. #164
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    - loppukesällä haistat otolliset naisetkin 100m päästä

     
     
  5. #165
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Minähän sanoin tästä. Paljon vielä edessä.
    - kesän kukkaset
    - saunavihta
    - syyskesällä heinän teko ja viljan puiminen
    - loppukesällä haistat otolliset naisetkin 100m päästä
    Tiedä siitä sitten. Jonain juhannuksena 70/80 luvun taitteessa olisi ollut hyvä jossa hajuaisti ei olisi ollut niin hyvä kolmen päivän campping olosuhteissa. Tosin 100 metriä on kova haaste,mutta sanotaanko notta 10 senttiäkin saattaa olla liikaa jos nokka pelaa. Tupakoinnilla on puolensa. Paitsi vanhemmiten.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  6. #166
    Höyrykonkari speer's Avatar

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    184
    Skidi kävi miehineen kylässä ja sauhuttelivat kumpikin Topboxia. Yritti tyttö vedellä sisällä savuja mutta ohjasin terasille. Pistin sitten itse tupakakaksi ja skidi pyysi välitömäsi analogista. Poltti puolet ja totes että pahaa ja stumppasi röökin siippa kieltäyti analogisesta ja kehui kuinka olo on parempi kun ei tarvitse vetää tervaa keuhkoihin. Taidan seuraavaksi viedä hetken hukassa olleen 'houkutusaskin' roskiin kun omakin rööki jäi puolitiehen - seura tekee näköjään kepposet.
    Viimeksi muokannut speer; 15.05.16 kello 00:45.

     
     
  7. #167
    Juuri kun viimeinen paketti saapui ärrälle ja nikotiinivarasto tulvii jo yli äyräiden, höyryttely 0-niksalla alkaa jotensakin sujua. Aamulla yksi kevytsavuke (0.1 nikotiinia), päivät ja illat on menty pelkällä makuliemellä. Pirullinen kaksiviikkoinen takana.

    "I saw Satan laughing with delight..." Horkka aamuisin on aivan hirveä, viluun ei auta edes lammasnahkaturkki. Ärtymystä, masennusta, unettomuutta, kaikki mahdolliset pääkopan vaivat entisten lisäksi. Kovaa hintaa maksetaan nuoruuden hairahduksesta.

    Edit: Tänään on mennyt jo kaksi tupakkaa. Pitäisikö sittenkin ladata toiseen modiin hippunen nikotiinia?

     
     
  8. #168
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Häkäfobia Näytä viesti
    Juuri kun viimeinen paketti saapui ärrälle ja nikotiinivarasto tulvii jo yli äyräiden, höyryttely 0-niksalla alkaa jotensakin sujua. Aamulla yksi kevytsavuke (0.1 nikotiinia), päivät ja illat on menty pelkällä makuliemellä. Pirullinen kaksiviikkoinen takana.

    "I saw Satan laughing with delight..." Horkka aamuisin on aivan hirveä, viluun ei auta edes lammasnahkaturkki. Ärtymystä, masennusta, unettomuutta, kaikki mahdolliset pääkopan vaivat entisten lisäksi. Kovaa hintaa maksetaan nuoruuden hairahduksesta.

    Edit: Tänään on mennyt jo kaksi tupakkaa. Pitäisikö sittenkin ladata toiseen modiin hippunen nikotiinia?
    Laitahan vähäsen ettei mee liiaksi tupakaksi. Pitkälle olet jo päässyt!!! Hienoa!!! Tsemppiä täältä kovasti! P.S. Se tulee vähän viiveellä tuo kova himo. Ainakin minä jouduin nostamaan niksoja höyryissä "helpomman" alun jälkeen

     
     
  9. #169
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    n.2,5 kuukautta maannut sohvaperunana ja kunto noussut. Kävin tänään vanhan tutun vajaan kolmen kilometrin sauvakävelylenkin. Pyrin kellon avulla pitämään saman ajan kuin ennenkin enkä ollut kuin puolisen minuuttia nopeampi. Tarkempaan kellotukseen en osannut. Keuhkot eivät valittaneet lainkaan, joka oli täysin uusi asia ja tosiaan höyryillä olen mennyt nyt suurinpiirtein reilut pari kuukautta. Yllätys oli se että syke oli keskimäärin 15 pykälää alempi kuin ennen höyryttelyn aloittamista ja se myös fyysisesti tuntui hyvältä kun pumppu ei jumputtanut kuten ennen. Hyvä homma! Olen oikein tyytyväinen!

     
     
  10. #170
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Hermot on kylläkin ihan morot... Ollut siitä asti kun jätin ne viimeisetkin muutamat tupakit pois. Tosin nyt oon huomannut että aivan turhaa on polttaa sitä yhtä taikka kahtakaan kun ei ne hermot siitä parane. Niksoja olen nostanut 1.2 prossaan, mutta pitäisköhän vieläkin nostaa kun hermot tosiaa ihan pinnalla kokoajan? Laitteina nautilukset ja 12,5W mtl tyyliin. Nesteen kulutus 5ml päivässä. Tupakkaa takana 33 vuotta yli askin päivässä. P.S. Olen höyrytellyt nyt kait vajaat 3 kuukautta (en muista) mutta ilman tupakkaa kokonaan 6-8 viikkoa suurinpiirtein kait..? En ole pitänyt kirjaa päivämääristä yhtään Mites muilla hermojen kanssa vastaavassa paikassa on tai on ollut?

     
     
  11. #171
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Saattaa tuo 12mg olla hiukan alakanttiin noilla tehoilla ja nesteenkulutuksella, kun ottaa huomioon tuon miehekkään tukakki historian.
    Spoileri!

     
     
  12. #172
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    "pihatuttu" naapurin nainen sanoi lopettaneensa 3 kuukautta sitten ja vain ensimmäisenä kuukautena käytti niksapurkkaa. Exä lopetti kuukausi sitten ja väitti ettei tee tiukkaakaan olla ilman tupakkia? Onkohan naisilla keskimäärin kovempi pää? Minulla on kyllä vaikeeta tämä homma

     
     
  13. #173
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Ite olen käyttänyt tupakin himoon dripperissä tiukempaa vitamiinia, jota tulee hetkittäin vieläkin (reipas vuosi viimeisistä savuista 1,5v viimeisestä askista) Normi tankkinesteet nyt 0,5mg kerran kun kastelee dripperin 3mg mehuilla niin saa riittävän potkun pahempaankin päivään.
    Spoileri!

     
     
  14. #174
    Mulla tais olla ihan alussa 18mg jotain 3-5 kk ja sitten tiputin 12mg ja sitä noin 8 kk. Nyt noin 4-6mg paikkeilla. Kokeilin tuossa kuukausi sitten 12mg ja perkule ei sitä pystynyt enään höyryämään. Tarpeeksi kovalla niksalla mielestäni kannattaa alussa höyrytellä. No laitteetkin oli nautilusta eli nestemäärät eivät olleet isoja päivää kohden. Noin 15 röökivuotta oli takana.


     
     
  15. #175
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    10
    Kai se on niin yksilöllistä se riippuvuus. Mä olen polttanut n. 20 vuotta (muutama tauko tosin välissä) askin päivässä. Aloitin höyryttelyn reilu 2 kk sitten ja samantien jäi tupakka pois. Ei oo vielä ainakaan ollut mitään vaikeuksia, eikä tupakkaa ole toistaiseksi tehnyt mieli. Toivoa täytyy että sama jatkuu.
    Oli miten oli, te saatte kuitenkin kiittää tyhmyyttä elämänne monista oivallisista eduista; voitte esimerkiksi nauttia muiden tyhmyydestä, ja sehän on maailman suurimpia ilonaiheita. (Erasmus Rotterdamilainen)

     
     
  16. #176
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Mulla tais olla ihan alussa 18mg jotain 3-5 kk ja sitten tiputin 12mg ja sitä noin 8 kk. Nyt noin 4-6mg paikkeilla. Kokeilin tuossa kuukausi sitten 12mg ja perkule ei sitä pystynyt enään höyryämään. Tarpeeksi kovalla niksalla mielestäni kannattaa alussa höyrytellä. No laitteetkin oli nautilusta eli nestemäärät eivät olleet isoja päivää kohden. Noin 15 röökivuotta oli takana.
    Okei. Tämä antaa mulle voimaa. Ei siis kaikilla muillakaan homma suju "tuosta vaan" ja niksoja saan käyttää. Pääasia että ei savuketta :-) Kiitos!

     
     
  17. #177
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Vaan onhan tupakassa muutakin koukuttavaa kuin pelkästään nikotiini... Se "muu" vaan pitää kärsiä...

     
     
  18. #178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Vaan onhan tupakassa muutakin koukuttavaa kuin pelkästään nikotiini... Se "muu" vaan pitää kärsiä...
    Mullakin lipsunut talven/alkukevään aikana niin että polttelin lomilta jääneet muutaman askia tupakkaa loppuun. Kauhea käry joka kerta tarttui vaatteisiin kuin takiainen, mutta oikeasti sitä teki mieli kunnes pääsi tas puhtaalle höyrylinjalle.

    Nyt 2 viikkoa pelkillä höyryillä, alkaa tupakka unohtumaan, ja tilalle tulee, onko riittävästi akkuja ?, onko nesteet taskussa?, onko ?

    2 viikko ilman yhtään tupakkaa niin MAOI:t tupakasta alkaa olla poistuneet elimistöstä jolloin höyry pystyy tyydyttämään käyttäjänsä. Yksikin nortti ja noidankehä alkaa alusta.

     
     
  19. #179
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    31
    Ite nyt onnellisena hiimailin baarista kotio. 46 päivää, tai jotain polttamatta. Baarissa jäätäviä tupakkarinkejä ja mulla ei tehnyt edes mieli. Takana kolmekymmentä askivuotta, kaikki konstit kokeiltu lääkkeistä lähtien monesti, nyt vaan ei edes tehnyt mieli analogista. Kotona on ollut aski varalta, mutta ei ole tarvinnut polttaa.
    Oli muuten vekkuli tilanne kun sellainen nuori poika tuli tupakkaringissä ihmettelemään kun höyrystin menemään.
    Itellään oli vissiin joku sigelei ja naureskeli että nykynuoriso veivaa menemään jollain tuhannen watin modboxeilla ja noloa on tuommonen ja saapiko maistaa? Toki, alla kbox mini, kaiffarin v3 mini, piipussa vapetalon black banana 10mg, 0.7ohm ja 23w, imuilma aika pienellä. Vaihto malborosta minun piippuun ja rykäisy että ei tykkää.. Kaippa se sitten vaatii omenapuisen 2000w lipon erlJesuksella ja 60mg/ml taivaan mannaa että kelepaa..
    -If you can't be good, be careful-

     
     
  20. #180
    Höyrykonkari speer's Avatar

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    184
    Ihan hyvin meneen jälkikasvun vieroitus analogisesta. Alle 30 päivää sähkötupakkaa takana ja huomautti tänään että analoginen haisee niin pahalla että ei voi olla lähellälläkään.
    Viimeksi muokannut speer; 26.05.16 kello 14:58. Syy: typot

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •