Sivu 19 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9151617181920212223 ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 458

Aihe: Savukkeesta eroon! Tsemppinurkka.

  1. #361
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Jokainen päivä ilman röökiä on pieni voitto!
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  2. #362
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Viime yönä taas tuli nähtyä unta tupakista... Yritin varmaan koko yön ostaa tupakkia mutta aina oli kioskilta loppu taikka itsellä ei ollutkaan rahaa lompakossa taikka jotain mikä esti sen ostamisen Vaan yksi vanha pappa kertoi minulle että kun hän lopetti tupakin joskus 40 vuotta sitten niin hän näki unta tupakista jopa vuoden ajan vielä... Ei tää aina niin helppoa ole. Periksi ei kuitenkaan anneta

     
     
  3. #363
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Kolme ja puoli kuukautta pelkillä höyryillä. Kahdesti muistan tänä aikana unessa polttaneeni, hassua sinänsä että molemmilla kerroilla savuketta - kun todellisuudessa viimeiseen kymmeneen vuoteen ehkä yhden savukkeen olen polttanut, pikkusikareita senkin edestä.

     
     
  4. #364
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 07:35.

     
     
  5. #365
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Aivan... Oikein suunniteltu muistijälki voisi ihan oikeesti toimia jopa

     
     
  6. #366
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 07:35.

     
     
  7. #367
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Kyllä nuo pubien tupakkakopit on aika karmean käryisiä paikkoja.

     
     
  8. #368
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Tänään testasin ihan huvin vuoksi tupakkaa yhden kevytsavukkeen verran. En saanut siitä mitään kiksejä. Mieluummin olisin ottanut höyryä, ja pahuksen hyvä niin!!! Palava paperi myöskään ei maistunut herkulta Mulla kun on ollut tätä "vakuumin" tunnetta keuhkoissa koko tupakkilakon ajan niin toissapäivänä laitoin 16mg niksalla nesteen jota olen muutamia kertoja höyrytellyt avocadon tankilla suoraan keuhkoon (DTL tyyli) niin se on näköjään vähentänyt nyt tätä vakuumin tunnetta keuhkoissa ja hyvä juttu tämäkin! Mulla on myös nykyään kiire ja stressi ja niin erilaiset päivät että välillä tulee imettyä 5ml ja välillä 10ml nestettä päivässä niin ehkä tämä epäsäännöllisyys myös tuntuu silloin pahemmin kun on niitä 5ml päiviä. Mutta kaikki hyvin siis tällä hetkellä. Tällaisia kokeiluja ja kokemuksia nyt siis vaan ajattelin jakaa tänne P.S. Käytän siis DTL tyyliä ja niksapitoisuus nesteissä 5mg.

     
     
  9. #369
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 07:36.

     
     
  10. #370
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kohta kolme vuotta pelkällä höyryllä, alun sekakäytön jälkeen oli helppo siirtyä kokonaan höyryyn kevyellä päätöksellä että nyt vain höyryän. Eikä mielitekoja ollut edes alussa vaikka kaverit veti röökiä vieressä. Kerran oon nähny unta röökaamisesta, ja unessa se maistui vielä pahemmalta kuin IRL! Heräsin pahoinvoinnin vallassa

     
     
  11. #371
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Pari vuotta pelkillä höyryillä.... Silti välillä aivan järjetön röökin himo. Siihen ei auta kuin se suomalainen sisu: en vitussa enää polta röökiä.
    Mutta luulisi että parissa vuodesa pääsisi tuosta pahasta tavasta eroon, mutta ei....
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  12. #372
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Ei ole höyryttelyn aloittamisen jälkeen tehnyt kertaakaan mieli tupakkaa, sitä jaksaa ihmetellä aina (tosin alikuun olikin sellaset myrkyt et meinas taju lähteä höyrylläkin).

    Muutamaan otteeseen viskilasin kanssa olis kaivannut kyllä jotain kunnon sikaripamppua. Ehkä joku päivä moisen vois vielä koittaa poltella niinkuin kuuluiskin, ilman henkeenvetoa :P

     
     
  13. #373
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Ei ole höyryttelyn aloittamisen jälkeen tehnyt kertaakaan mieli tupakkaa, sitä jaksaa ihmetellä aina (tosin alikuun olikin sellaset myrkyt et meinas taju lähteä höyrylläkin).

    Muutamaan otteeseen viskilasin kanssa olis kaivannut kyllä jotain kunnon sikaripamppua. Ehkä joku päivä moisen vois vielä koittaa poltella niinkuin kuuluiskin, ilman henkeenvetoa :P
    Just näin täälläkin. Aina aika ajoin ja varsinkin viskin ja konjakin seuraksi sikaria välillä haikaillut. Sen tosin olen päättänyt että periksi en anna. Löytyisipä jokin vastaava tiivari millä voisi tyydyttää tuota sikarihimoa.
    RY4 D toimii loistavasti oluen kanssa ja muutenkin meikäläisellä ADV, mutta tota sikarinhimoa se ei vie.

    Edit. Niin ja sikarin lisäksi vielä piippu.........Mutta onneksi siinä se tuoksu ja tapa jolla tupruttelee on SE juttu joten helpompi pysyä erossa
    Viimeksi muokannut masse; 15.11.16 kello 09:44. Syy: lisäys

     
     
  14. #374
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä maistoin just tupakkia ja en viitsinyt edes loppuun polttaa. Se oli hyvä juttu. Pikkusikarit nyt naureskelee olkapäillä talikko kädessä ja pirunsarvet otsalla ja höpisevät että maista, maista! No, mä tein 18mg pitoisen nesteen ja sitä kun imuttelee suoraan keuhkoon niin se auttaa jonkin verran kun tulee himoja

     
     
  15. #375
    Tää on kyl jännä et toisilla tekee kovastikki mieli tupakkia viel sähköröökiin vaihdettua. Itellä ei oo ollu minkäänlaista kaipuuta niihin aikoihin. Tosin oli kyl vaihtaessa jo itellä aika tiukka päätös et nyt saa riittää tää myrkytys. Nykyään ky joutuu työpaikalla käymään röökipaikalla höyryillä ni alkaa röökin haju oksettamaan ja tulee muutenki tosi paha olo. Mut pysy vaan benji vahvana. Älä päästä niitä mörköjä kuiskuttelemaan korviisi

     
     
  16. #376
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kiitos. En lähde takaisin tupakkiin. Se on päätetty. Olin niin huonossa kunnossa keuhkojen ja järkyttävän tupakkiyskän kanssa että henki olisi varmaan jo kohta lähtenyt jos en olisi onnistunut tähän sähkötupakkiin siirtymään! Ja se on teidän forkkalaisten tsempin ansiota! Yksin en olisi pärjännyt

     
     
  17. #377
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Pikkusikarit nyt naureskelee olkapäillä talikko kädessä ja pirunsarvet otsalla ja höpisevät että maista, maista!
    Tuttu tunne mutta periksi ei anneta per...

     
     
  18. #378
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2016
    Sijainti
    Metsä
    Viestit
    80
    Yep, siinä napsahti 3 kuukautta täyteen höyryn voimalla . Melkonen tunne 15 vuoden röyhyttelyn jälkeen. Vielä kun löytyisi ne säästetyt rahat mitkä höyryttely tuo tullessaan

     
     
  19. #379
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Renee Näytä viesti
    Yep Vielä kun löytyisi ne säästetyt rahat mitkä höyryttely tuo tullessaan
    Kohta kolmevuotta etsinyt, vaan eipä oo löytynyt..........Oiskohan emäntä pistänyt ne parempaan talteen.

    Onnittelut ja tsemppiä jatkoon

     
     
  20. #380
    Aloitteleva höyryttelijä vielä. Päivät menee ok höyryllä, mutta nämä pirun aamut. Aamukahvit kun juo niin se röökin mieliteko on järjetön, niin pinttynyt tapakin myös. Alkuun poltan aamuröökin kahvin jälkeen, eiköhän sekin jossain vaiheessa sitten jää pois. Kyytipoikana on vielä nicoreten suusuihke.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •