Sivu 16 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6121314151617181920 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 458

Aihe: Savukkeesta eroon! Tsemppinurkka.

  1. #301
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    se läheisen lähtö on vaan sen verran kova paikka että moni sortuu viinaan ja tupakkaan. mä poltin 3 savuketta ku ukki lähti ja en kadu yhtään mut ei se hyvästäkään ollut. läheisen kuolemaan ku ei ole automaattista nappulaa et take it easy. ja se et joku retkahtaa ni ei saa heti olla heittämässä roviolle se tekee hallaa.

    pöhlä mutta silti positiivinen.
    Kuka oli roviolle heittämässä? Jos joku on kumma juttu, ei se tarkota samaa kun tulitikkujen raapiminen.

    Täysin normaalia sille entiselle tupakoijalle palata takaisin vanhoihin tapoihin tai kenelle vain alkaa viinaa nappaamaan. Viina kummiski turruttaa hetkeksi. Tupakka taaseen tupakoimattomalle tua vaan oksettavan olon, tässä tämä outous näin rautalangasta väännettynä.

     
     
  2. #302
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Kuka oli roviolle heittämässä? Jos joku on kumma juttu, ei se tarkota samaa kun tulitikkujen raapiminen.

    Täysin normaalia sille entiselle tupakoijalle palata takaisin vanhoihin tapoihin tai kenelle vain alkaa viinaa nappaamaan. Viina kummiski turruttaa hetkeksi. Tupakka taaseen tupakoimattomalle tua vaan oksettavan olon, tässä tämä outous näin rautalangasta väännettynä.
    en tarkoittanut sinua vaan yleisesti ainakun jonu hairahtaa ni ollaa heittämäs just roviolle ku pitäs tukea.

    pöhlä mutta silti positiivinen.

     
     
  3. #303
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    3
    Tervehdys vain ja kiitos hyvästä foorumista. Aloitin höyryttelyn noin kaksi kuukautta sitten seka käytöllä tupakan kanssa. Röökin tupruttelu on pikkuhiljaa vähentynyt ja nyt on eka viikko takana pelkällä höyryllä. 15 vuotta tuli röökiä vedeltyä. On kyllä vahva usko että tää homma tulee toimimaan.

     
     
  4. #304
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Kyllä homma toimii, kunhan siihen luottaa ja varmistaa että mikään syy ei estä höyryttelyä. Nesteitä, atoja, vara-akkuja, varalaitteita jne pitää vain olla sellainen määrä ettei jää vahingossakaan ilman höyryjä, vaikka jokin loppuu tai hajoaa.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  5. #305
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2016
    Viestit
    8
    Mä oon höyrytellyt nyt vähän yli 6kk. Rööki jäi pois kokonaan parin viikon aikana. Höyryttelyn aloittamisen jälkeen ei hengästyttänykään samalla lailla kuin röökin kanssa. Nyt loppui tiivisteet nii tarkoitus olisi lopettaa tämäkin.

     
     
  6. #306
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Krapula-Kapula Näytä viesti
    Tervehdys vain ja kiitos hyvästä foorumista. Aloitin höyryttelyn noin kaksi kuukautta sitten seka käytöllä tupakan kanssa. Röökin tupruttelu on pikkuhiljaa vähentynyt ja nyt on eka viikko takana pelkällä höyryllä. 15 vuotta tuli röökiä vedeltyä. On kyllä vahva usko että tää homma tulee toimimaan.
    Hieno homma! Mä myös annoin itselleni armoa kun noin 6kk sitten aloin höyryttelemään ja vedin tupakkiakin samalla. Nyt kuitenkin tupakka on jäänyt vaikka vieläkin mieli tekee (33 vuotta tauotta takana tupakkia) mutta kokoajan tekee vähemmän mieli. Ei ole mullakaan tarkoitusta enää takaisin tupakkaan palata kun niin paljon on keuhkot parantuneet ja vaikea tupakkayskä hävinnyt oikeastaan kokonaan jo

     
     
  7. #307
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Hieno homma! Mä myös annoin itselleni armoa kun noin 6kk sitten aloin höyryttelemään ja vedin tupakkiakin samalla. Nyt kuitenkin tupakka on jäänyt vaikka vieläkin mieli tekee (33 vuotta tauotta takana tupakkia) mutta kokoajan tekee vähemmän mieli. Ei ole mullakaan tarkoitusta enää takaisin tupakkaan palata kun niin paljon on keuhkot parantuneet ja vaikea tupakkayskä hävinnyt oikeastaan kokonaan jo
    etkä sä palaa tupakkiin ^^ #vapefamily

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  8. #308
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ei, ei palata ei. Näin se nyt vaan on nähtävä ja tehtävä On se tupakki niin kovaa myrkkyä vaan... Sen olen nähnyt ja tuntenut. Piste.

     
     
  9. #309
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jostain olen lukenut että moni aloittaa tupakanpolton sen takia uudestaan kun ei kestä sitä painon nousua joka usein tulee kun tupakoinnin lopettaa. No, minä olin jo ennestäänkin ylipainoinen ja nyt on puolessa vuodessa tullut 14 kiloa lisää painoa minulle. Tämä painonnousu on kyllä tuskaista mutta seuraava askel on alkaa pudottamaan sitä. Mielestäni on vain tekosyy se että jos tupakanpolton aloittaa uudestaan painon lisääntymisen takia. Älkää sortuko siihen tekosyyhyn sen enempää kuin muihinkaan tekosyihin. Kyllä lopussa kiitos seisoo!

     
     
  10. #310
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Jostain olen lukenut että moni aloittaa tupakanpolton sen takia uudestaan kun ei kestä sitä painon nousua joka usein tulee kun tupakoinnin lopettaa. No, minä olin jo ennestäänkin ylipainoinen ja nyt on puolessa vuodessa tullut 14 kiloa lisää painoa minulle. Tämä painonnousu on kyllä tuskaista mutta seuraava askel on alkaa pudottamaan sitä. Mielestäni on vain tekosyy se että jos tupakanpolton aloittaa uudestaan painon lisääntymisen takia. Älkää sortuko siihen tekosyyhyn sen enempää kuin muihinkaan tekosyihin. Kyllä lopussa kiitos seisoo!
    nikotiini pitää nälkää btw loitolla mä oon laihtunu 43kg ku lopetin ku jakso urheilla ilman et yski aivot pihalle

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  11. #311
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Wau! Hyvä! Näinkin voi käydä! Usealle käykin. Ja ennenpitkää kaikille. Näin uskon!

     
     
  12. #312
    Höyrykonkari speer's Avatar

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    184
    Oon tehnyt syntiä - ostanut 2 askia menttoolitupakkaa parin vikkon viikon aikana. Syy on että Kiinan posti on niin saatanan hidas ja *irolaisilla rakennusmiehillä on perkelen pitkät kynnet. Montako avemariaa...

     
     
  13. #313
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja speer Näytä viesti
    Oon tehnyt syntiä - ostanut 2 askia menttoolitupakkaa parin vikkon viikon aikana. Syy on että Kiinan posti on niin saatanan hidas ja *irolaisilla rakennusmiehillä on perkelen pitkät kynnet. Montako avemariaa...
    No voi tsamperi... Älä vaan nyt aloita uudestaan tupakkaa!!!!! Voimia sulle ja toivon nopeutta siihen hassuun maailmanpostiin... Käy vaikka ostamassa niksapurkkaa tähän väliin edes vähentämään tupakkaa? Virolaisille voit sanoa heti aamulla että: Se joka onnistuu nopeiten pummaamaan multa koko askin niin saa 10 euron palkintorahan!

     
     
  14. #314
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ja juu... Mulla tekee edelleen vaan mieli tupakkaa ja tupakan haju tuoksuu hyvälle... Vaan en perkele anna periksi! Sen olen päättänyt! Takaan että kun mahdollisilla epäilijöillä on takana samat 33 vuotta tauotta maxiaskin verran tupakkaan niin ovat kanssani samaa mieltä että on kyllä paha myrkky se tupakki... Vaikka toiset kestää paremmin kuin toiset sitä myrkkyä. Minusta tuntuu että olen allerginen tupakille kun niin on keuhkot loppu ja vieroitusoireet kovia

     
     
  15. #315
    Eikös Speer ole aina polttanut (vähän) eikä koskaan lopettanutkaan. Hankkii laitteet oliko se tyttärelle ja vävykokelaalle...

     
     
  16. #316
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Eikös Speer ole aina polttanut (vähän) eikä koskaan lopettanutkaan. Hankkii laitteet oliko se tyttärelle ja vävykokelaalle...
    Joo, näin väittää tehneensä. Ihmettelen vaan että kiinan postin hitaus vaikuttaa tupakan polttoon jos ei kerran höyry maistu itselle muutenkaan. (olen kyllä huomannut muutaman muunkin ristiriitaisen kommentin). Kyllä taitaa nyt vaan höyrytellä itsekin. Ainakin testimielessä

     
     
  17. #317
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Joo, näin väittää tehneensä. Ihmettelen vaan että kiinan postin hitaus vaikuttaa tupakan polttoon jos ei kerran höyry maistu itselle muutenkaan. (olen kyllä huomannut muutaman muunkin ristiriitaisen kommentin). Kyllä taitaa nyt vaan höyrytellä itsekin. Ainakin testimielessä
    Tuntuu ainakin intohimosemmin harrastavan kuin allekirjoittanut.

     
     
  18. #318
    Höyrykonkari speer's Avatar

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    184
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Joo, näin väittää tehneensä. Ihmettelen vaan että kiinan postin hitaus vaikuttaa tupakan polttoon jos ei kerran höyry maistu itselle muutenkaan. (olen kyllä huomannut muutaman muunkin ristiriitaisen kommentin). Kyllä taitaa nyt vaan höyrytellä itsekin. Ainakin testimielessä
    Höyrrytelen mutta epäsäännöllisen säännöllisesti - minun höyryttelyssä/sauhuttelussa on vahva soliaalinen aspekti. Eli riippuu tosi paljon ympyröistä ja nyt porukka ympärillä kesuttelee niin alkaahan höyryjä/sauhuja vähemmästäkin tekee mieli. Kotona en 'röökaa' ollenkaa paitis jos vieraita. Ja joo, kaikki kamat mitä ostan niin testaan ja laitan eteenpäin. Osa tulee sitten takas, nyt mm. OBS Crius koska vuotaa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Tuntuu ainakin intohimosemmin harrastavan kuin allekirjoittanut.
    Taipumusta hurahtamiseen on, en kiellä.

     
     
  19. #319
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Hyvästi kökkö! Tuo on maannut parvekkeella nyt jo kolmisen kuukautta ilman että oon yrittänytkään sytyttää On saanut näköjään vähän kosteuttakin. Uskon että vihdoin voin sanoa päässeeni eroon tupakista jos en nyt aivan tyhmäksi rupea IMG_1042.jpg

     
     
  20. #320
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Hyvästi kökkö! Tuo on maannut parvekkeella nyt jo kolmisen kuukautta ilman että oon yrittänytkään sytyttää On saanut näköjään vähän kosteuttakin. Uskon että vihdoin voin sanoa päässeeni eroon tupakista jos en nyt aivan tyhmäksi rupea IMG_1042.jpg
    Nonnin, nyt sitten otat tuon kirjahyllyyn voiton merkiksi
    #cream_ass_lyfe

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •