Sivu 14 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4101112131415161718 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 458

Aihe: Savukkeesta eroon! Tsemppinurkka.

  1. #261
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja speer Näytä viesti
    Miten helvetissä toi rikesakko on noin paljon... mutta olipa hyvä muistutus. Täyty höllätä kaasujalkaa.
    Taisit juuri vastata kysymykseesi itse.

     
     
  2. #262
    Höyrykonkari speer's Avatar

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    184
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Taisit juuri vastata kysymykseesi itse.
    Joo, köyhän ei kannata rikkoa lakia, se on rikkaiden 'etuoikeus'.

     
     
  3. #263
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja speer Näytä viesti
    Miten helvetissä toi rikesakko on noin paljon... mutta olipa hyvä muistutus. Täyty höllätä kaasujalkaa.
    Rikesakothan tuplaantu tuossa jokin aika sitten. Perusteluina oli mm. että saadaan enemmä rahaa valtion kassaan, joka itsessään on laiton peruste nostaa sakkomaksuja.

     
     
  4. #264
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    ^No näinpä jasso, säästää se pitää jos meinaa ylellisyyttä saada edes hetken. Sunnuntaina tarttis startata laplandia kohti pariksi viikkoa, ei se ilmasta ole suomessakaan lomailla.
    Turusta Kuusamoon olen monta kertaa lähtenyt lomalle ja kyllä siinä rahaa palaa siinä missä ulkomaillakin, taikka enemmän. Paikasta ja toiminnasta riippuen

     
     
  5. #265
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nyt ollut "tupakkiyskää" jostain syystä vaikka en polta. Kurkku ärtynyt. Nooh, ei tästä pidä huolestua. Ehkä väärä neste jota aloin höyryttelemään reilu viikko sitten..? Tänään kuitenkin huomasin sellaisen positiivisen asian että kun mulla on tätä vatsaa liikaa ja sitä on tullut viisi kiloa lisää sen jälkeen kun siirryin höyryyn, niin kuitenkin pystyn nyt hengittämään samalla kun sidon kengännauhoja... Silloin kun tupakoin ja olin 10 kg laihempi, en pystynyt hengittämään samalla kun sidoin kengännauhoja!

     
     
  6. #266
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Tekee mieli röökiä vitusti. Laitteet tulee vasta huomenna/keskiviikkona, neljäs päivä polttamatta.
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  7. #267
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rVapes Näytä viesti
    Tekee mieli röökiä vitusti. Laitteet tulee vasta huomenna/keskiviikkona, neljäs päivä polttamatta.
    Tsemppiä vaan kovasti sinnepäin! Toivottavasti tulee laitteet nopeaan! Uskon että nikotiinkin tuskissa odottavan aika on pitkä, mutta hienoa että olet tehnyt päätöksen irroittautua tupakista! Kerrohan sitten kuulumisia?

     
     
  8. #268
    Motivaatio on kohdillaan jos olet jaksanut 4 pv kylmää kalkkunaa.

    Hyvää lahtökohta sille kun laitteet ja nesteet saapuu, saattaa olla sen jälkeen myötätuuli takana, jos vaan yhtään nesteet sopii makuusi.

    Älä rankaise itseäsi kuitenkaan liikaa. Nythän sulla ei mitään apuja. Äläkä pure postipaten kättä poikki että se pudottais sen paketin/saapumusilmoituksen mitä on tuomassa.

     
     
  9. #269
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Motivaatio on kohdillaan jos olet jaksanut 4 pv kylmää kalkkunaa.

    Hyvää lahtökohta sille kun laitteet ja nesteet saapuu, saattaa olla sen jälkeen myötätuuli takana, jos vaan yhtään nesteet sopii makuusi.

    Älä rankaise itseäsi kuitenkaan liikaa. Nythän sulla ei mitään apuja. Äläkä pure postipaten kättä poikki että se pudottais sen paketin/saapumusilmoituksen mitä on tuomassa.
    Näin nämä hommat vähän yleensä etenee että on kahta koulukuntaa. Niitä jotka sanovat että kerrasta poikki ja niitä jotka sanovat että saa antaa itselleen armoa rajoitetusti Minä olen huomannut kuuluvani siihen armollisempaan joukkoon Vaan kukin tyylillään ja ajatuksella...

     
     
  10. #270
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    No nyt on mennyt jo 9 vuorokautta ilman savun henkäystäkään, eikä oo tehnyt pahemmin mielikään. Kyllä tämä tästä pikkuhiljaa tuntuu voiton puolelle menevän Tosin en pariin kuukauteen enää ole keskimäärin yhtä tupakkaa enemmän vuorokaudessa polttanutkaan.

     
     
  11. #271
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    No nyt on mennyt jo 9 vuorokautta ilman savun henkäystäkään, eikä oo tehnyt pahemmin mielikään. Kyllä tämä tästä pikkuhiljaa tuntuu voiton puolelle menevän Tosin en pariin kuukauteen enää ole keskimäärin yhtä tupakkaa enemmän vuorokaudessa polttanutkaan.
    Sulla on tosiaan hiukan hankalaa ollut
    Nesteet käy kurkkuun, joka viittaa siihen et pitäis niksaa vähentää? Ja toisaalta pitäis niksaa lisätä, ettei tarvi puolta tuntia kerrallaan höyrytä??
    Tsemppiä edelleen

     
     
  12. #272
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Sulla on tosiaan hiukan hankalaa ollut
    Nesteet käy kurkkuun, joka viittaa siihen et pitäis niksaa vähentää? Ja toisaalta pitäis niksaa lisätä, ettei tarvi puolta tuntia kerrallaan höyrytä??
    Tsemppiä edelleen
    Juu, mulla on tämä outo vakuumin tunne keuhkoissa ja se on se suurin ongelma ollut. Tosin ensi alkuun oli myös hermot tosi kireällä kun en saanut niksaa tarpeeksi. Vaan onhan mulla takana 33 vuotta tauotta askin ja puolitoista askia jo 20 vuotta niin en oikeastaan ole odottanutkaan että tämä helppoa olisi Mieli kun mulla on vielä sellainen että aiemmin jos olen ajatellutkaan lopettavani tupakan niin heti on pitänyt mennä tupakille! Tyytyväinen olen nyt että näin pitkällä ollaan. En olisi uskonut että kykenisin tähän. Enkä olisi kyennytkään ilman teitä foorumilaisia

     
     
  13. #273
    Hyvin se menee benji ite olin jo pari vuotta lapsen syntymän jälkeen vähennetyllä tupakoinnilla. Kotona jauhoin purkkaa ja töis röökasin. Sit ostin ekat laitteet ja tupakkiaskin loputtua en enää savukkeeseen koskenut. Itsellä kyllä motivaatio oli tosi paljon apuna ja emännän nalkutus tupakankärystä saattoi vähä jelppiä Kuun vahtees tais tulla vuos täyteen vikasta röökistä Vieläkin käytän pahimpaan niksatarpeeseen evodia ja 18mg nestettä. Saa hermot kuntoon sil ja sit laimeempia nesteitä harrastusmudos subi laitteil tsemppiä sinulle. Keep on vaping!

     
     
  14. #274
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Hyvin se menee benji ite olin jo pari vuotta lapsen syntymän jälkeen vähennetyllä tupakoinnilla. Kotona jauhoin purkkaa ja töis röökasin. Sit ostin ekat laitteet ja tupakkiaskin loputtua en enää savukkeeseen koskenut. Itsellä kyllä motivaatio oli tosi paljon apuna ja emännän nalkutus tupakankärystä saattoi vähä jelppiä Kuun vahtees tais tulla vuos täyteen vikasta röökistä Vieläkin käytän pahimpaan niksatarpeeseen evodia ja 18mg nestettä. Saa hermot kuntoon sil ja sit laimeempia nesteitä harrastusmudos subi laitteil tsemppiä sinulle. Keep on vaping!
    Itsellänikin evodi on ja tosiaan kun siihen laittaa 18mg nestettä niin se kyllä potkaisee aika terävästi!

     
     
  15. #275
    Vois melkein laittaa humutus-ketjuun, mutta menköön tänne. Huomasin näet äsken, että olen ollut melkein tunnilleen puoli vuotta pelkän höyryn varassa Takana kuitenkin täysipäiväistä tupakointia kesästä 1983 ja viimeiset 19 vuotta meni pikku- ja vähän isommillakin sikareilla.

    Voin sanoa, ettei olisi ollut päivääkään, etteikö olisi tehnyt sikaria mieli, mutta onneksi löysin joitakin varsin kelvollisia tupakkamakuja korvikkeeksi kriittisiin hetkiin (18-24mg niksoilla vielä , muuten 3-6mg). Tosin nämä ovat ehkä enemmän piipputupakan kuin sikarin tyylisiä makuja, mutta molempien ystävänä tämä ei haittaa lainkaan, päinvastoin. Jotta jos se analogisesta luopuminen onnistuu niin huonon itsekurin omaavalle ja henkisesti selkärangattomalle henkilölle kuin minä, niin pidän pientä suurempana ihmeenä jos muut eivät samassa onnistu Onneksi kaveripiirissä on muitakin vapottajia antamassa vertaistukea ja kun kuomat vahtivat toisiaan, niin tämä vähentää sortumisen riskiä huomattavasti...

     
     
  16. #276
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Mulla tuli kans puoli vuotta täyteen tuossa kuudes päivä. Itse asiassa hämmentävän helppoa on ollut.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  17. #277
    VapeTrix
    Vieras
    itse oksennan jo pelkästään röökin mausta se on tsempsnnu jo paljon. mutta kyllä se siitä benji!

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  18. #278
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    31
    Edelleen helposti ilman röökiä kohta 4kk. Kesäksi palasin vanhaan duuniin ja alussa oli kovia ennakkoluuloja ja irvailua näihin vapottelu-hommiin porukalla. Pikkuhiljaa ja asiallisella infolla omasta työporukasta 3 siirtyi kesän aikana analogisesta vapotteluun. Toin työkavereille kotoa laitteita muutamaksi päiväksi testattavaksi ja katseltiin sopivaa comboa ilman vouhotusta. Lopputulema oli, että 3/7 työkavereista jätti ainakin toistaiseksi kessuttelun pois ja heille tilattiin passelit laitteet. Helpdeskiä lupasin pitää kykyjeni mukaan. Paskapuhetta, että näillä ei pääsisi röökistä..
    -If you can't be good, be careful-

     
     
  19. #279
    ^ Ilman vouhotusta on minusta paras lähestymistapa. Eihän sitä jaksa missään asiassa, jos joku koko ajan messuaa jonkin asian puolesta. Onnittelut minulle ja muille lopettaneille! Itselläni vuosi ja 5 kk viime tupakasta. Vaikka höyryvehkeet pitää olla aina mukana, riippuvuus koko touhusta on vähentynyt huomattavasti. Tupakoidessa hermo alkoi kiristyä heti jos tiesi, että ei pääse hetkeen tupakalle.

     
     
  20. #280
    Itsekkin n.20v polteltua otan taas uuden yrityksen tähän lopetteluun :-) Loppuaikana rupesi palamaan n.25-60kpl päivässä
    Aikoinaan tullut kokeiltua lopettamista muutaman kerran purukumeilla, laastareilla yms. JA menestys on ollut heikohkoa varsiinkin olutta hörppiessä..
    Ja siihen se itse kuri on lopulta aina loppunutkin.

    Seuraavat yritykset oli ensimmäisen sukupolven vapottelu laitteilla mitkä osottautui pettymykseksi ja taas ratkesin. Sen aikaiset modit oli vielä niin valtavia ettei ne olleet vaihtoehtona

    Nyt tämän vuoden alkupuolella hankin pari pientä modia ja asiallisia tankkeja niin johan rupesi maku maailmat avautumaan.
    Vuoden alun lopettelu yritys ratkesi taas humala poltteluun reilun parin kk jälkeen.
    Joten nyt tällä kerralla pitää ottaa tiukka linja analogisen polttelun suhteen..

    Kerran ei selkärankaa ja itsehillintää ole niin se on ihan turha itseään kiusata. Ja kyllä nämä höyrylaitteet vaan on maukkaamman makuisia.
    Ainut milloin "kaipailee" tupakan makua on kahvin ja ruokailun jälkeen, eli pitää yrittää etsiä sopiva neste noihin tilanteisiin..

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •