Sivu 13 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 391011121314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 458

Aihe: Savukkeesta eroon! Tsemppinurkka.

  1. #241
    Yksityisellä kun lyöt tuon parin viikon seurantalistan käteen, saat verenpainelääkkeet samantien, kun tuollaiset lukemat. Maksaa jotain reilut 5-kymppiä.

    Pitäisi kyllä saada arvauskeskuksestakin ilman vatvomista.

     
     
  2. #242
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    On sekin jännä juttu että tahattomasti ajoin 50 alueella 60 kmh. Sakot oli 170€. Sama summa mulle työttömälle kuin rikkaallekin? Minun piti oikein harkita että joudunko auton myymään jotta saan sakon maksettua, samaan aikaan kun rikas nauraa partaansa tuollisista pikkusummista? Hyvä Suomi! Hyvähyvä! Reilu meininki! Eikös niin?

     
     
  3. #243
    Joo eipä täällä kaikki asiat niin reilusti mene, ja ikävä kyllä sakotkin pitää maksaa jos niitä hankkii. Mä sain muuten tossa reilu viikko sitten 60€ sakot kun kävin kaverilla mutkan ja jätin auton hetkeksi kaverin oven eteen rivariasunnossa. Kyllähän tuolle rahalle olis ollu parempaakin käyttöä mut vaikea tässä on muitakaan syyttää kun omissa käsissä oli parkeeraminen. Suomeksi sanottuna vitutti maksaa kun ei ole sakkoja tullu vuosiin mut minkäs teet, seuraavalla kerralla auto sit oikeaan parkkiin.

     
     
  4. #244
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    No kohta on juhannus, niin luulisi että jos viitsii kerätä pulloja niin voipi saada ihan hyvät massit.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  5. #245
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ajatelkaa nyt hyvänen aika sentään. Minä ajan 60 kmh, 50 alueella ja saan sakkoja 170€. Takana oleva autoilija tekee saman tempun ja hän saa myös sakkoja 170€. Miksi sillä ei ole merkitystä että minä tienaan kuukaudessa 930€ ja takana oleva autoilija tienaa 9700€ Kuukaudessa? Sama sakko?

     
     
  6. #246
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    On sekin jännä juttu että tahattomasti ajoin 50 alueella 60 kmh. Sakot oli 170€. Sama summa mulle työttömälle kuin rikkaallekin? Minun piti oikein harkita että joudunko auton myymään jotta saan sakon maksettua, samaan aikaan kun rikas nauraa partaansa tuollisista pikkusummista? Hyvä Suomi! Hyvähyvä! Reilu meininki! Eikös niin?
    No oma moka?
    Miten rikas määritellään? Varmaan eritavalla. Itse olen vahvasti pankin lypsylehmä, pysyn pinnalla töitä tekemällä. 170e sakko horjuttas taloutta mut ei kumois sitä.
    Itsellä velkanen kämppä mistä en halua luopua joten kärsin muuten.
    Paistaa se päivä risukasaankin joskus 😆

    -mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #247
    Jaa enpä noista tiedä kun en ole pahemmin sakkoja saanu muutakuin tuon yhden parkkisakon mut eikös nuo pitäisi mennä tulojen mukaan noi sakot? Vai oletkos viime vuonna tienannu sit vähän enemmän? Ite en tosiaan ole perillä tuosta sakotus asiasta.

     
     
  8. #248
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Jaa enpä noista tiedä kun en ole pahemmin sakkoja saanu muutakuin tuon yhden parkkisakon mut eikös nuo pitäisi mennä tulojen mukaan noi sakot? Vai oletkos viime vuonna tienannu sit vähän enemmän? Ite en tosiaan ole perillä tuosta sakotus asiasta.
    Rikesakko tuloista riippumaton?
    Päiväsakoilla sit hinta nousee tulojen mukaan...
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    No oma moka?
    Miten rikas määritellään? Varmaan eritavalla. Itse olen vahvasti pankin lypsylehmä, pysyn pinnalla töitä tekemällä. 170e sakko horjuttas taloutta mut ei kumois sitä.
    Itsellä velkanen kämppä mistä en halua luopua joten kärsin muuten.
    Paistaa se päivä risukasaankin joskus 😆

    -mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-

    -mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #249

     
     
  10. #250
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 14.04.20 kello 11:19.

     
     
  11. #251
    Kyllä ne rikkaatkin osaa valittaa. Eikös Halikon Nalle sanonut että ei voi ajaa autoa suomessa. Ihan vain sen takia että jos sakkoja tulee niin ne on sitten ihan järjettömät. Naurattaa tuollaiset jutut.
    Talon ja auton minkä omistan on pankin omistama. Siksi pankista aina soitetaan aamulla että oletko jo menossa töihin.


     
     
  12. #252
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Rikesakko tuloista riippumaton?
    Päiväsakoilla sit hinta nousee tulojen mukaan...



    -mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
    Onko reiluu? Siitä on kysymys?

     
     
  13. #253
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Pienenä kevennyksenä: Aja ensi kerralla kovempaa niin menee päiväsakoille. Tulot huomioidaan + huollettavat lapset, ja se 9700 tienaava maksaa siinä tilanteessa tulojensa mukaisesti.

    Liikennesakot kieltämättä vituttaa ihan hillittömästi.

    Öitä Benji, kyllä ne asiat aina jotenkin järjestyy.
    Ei hätää. benjillä on varastossa tarvikkeet elää teltassa vaikka vuoden päivät ;-) benji kyllä pärjää

     
     
  14. #254
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Onko reiluu? Siitä on kysymys?
    No jos oma moka...
    Nou kän duu...

    -mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #255
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Sama parkkisakkojen suhteen.

    -mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #256
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    No oma moka?
    Miten rikas määritellään? Varmaan eritavalla. Itse olen vahvasti pankin lypsylehmä, pysyn pinnalla töitä tekemällä. 170e sakko horjuttas taloutta mut ei kumois sitä.
    Itsellä velkanen kämppä mistä en halua luopua joten kärsin muuten.
    Paistaa se päivä risukasaankin joskus 

    -mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
    Täällä vähän sama juttu, velkaa on niin ettei meinaa paskalle taipua mut maksammalla niistä selviää. Velkaa on autosta (joka piti taas vaihtaa pari kuukautta sitten, aina pitää olla uutta) velkaa kämpästä velkaa vaikka mistä....työtä tekemällä ne maksetaan.

     
     
  17. #257
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Täällä vähän sama juttu, velkaa on niin ettei meinaa paskalle taipua mut maksammalla niistä selviää. Velkaa on autosta (joka piti taas vaihtaa pari kuukautta sitten, aina pitää olla uutta) velkaa kämpästä velkaa vaikka mistä....työtä tekemällä ne maksetaan.
    Jos koskaan saadaan maksettua.
    Nipistän muusta et pääsen lomalle kerran vuodessa... vaatii säätöö mut olkoon kateelliset kateellisia 😅

    -mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #258
    ^No näinpä jasso, säästää se pitää jos meinaa ylellisyyttä saada edes hetken. Sunnuntaina tarttis startata laplandia kohti pariksi viikkoa, ei se ilmasta ole suomessakaan lomailla.

     
     
  19. #259
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    ^No näinpä jasso, säästää se pitää jos meinaa ylellisyyttä saada edes hetken. Sunnuntaina tarttis startata laplandia kohti pariksi viikkoa, ei se ilmasta ole suomessakaan lomailla.
    Vitun paljon kalliimpaa. Halpaa lähtee etelään...

    -mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #260
    Höyrykonkari speer's Avatar

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    184
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    On sekin jännä juttu että tahattomasti ajoin 50 alueella 60 kmh. Sakot oli 170€. Sama summa mulle työttömälle kuin rikkaallekin? Minun piti oikein harkita että joudunko auton myymään jotta saan sakon maksettua, samaan aikaan kun rikas nauraa partaansa tuollisista pikkusummista? Hyvä Suomi! Hyvähyvä! Reilu meininki! Eikös niin?
    Miten helvetissä toi rikesakko on noin paljon... mutta olipa hyvä muistutus. Täyty höllätä kaasujalkaa.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •