Sivu 12 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 458

Aihe: Savukkeesta eroon! Tsemppinurkka.

  1. #221
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Onneksi on hyvät laitteet ja maut. Kiitos siitä forkkalaisille! Neuvoista siis!

     
     
  2. #222
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Isäukko antoi kaksi tupakkia. Ei mitään auttanut. Vaan nyt kunnolla höyryjä ja nyt alkaa olo paranemaan

     
     
  3. #223
    Otappa tohtorin kanssa puheeksi kun muissa asioissa juttelette. Täällä ei kukaan ole lääkäri, eikä voida diagnooseja antaa. Se on ehkä oikea fyysinen tunne joka johtuu tupakan vähenemisestä / höyrystä, ja voi olla että psyyke saa sen oireen satakertaistumaan, etkä yksin pääse siitä eroon.

    Mullakin oli aikanaan ihan varma tunne että slaagi tulee, ja pumppu hakkas tuhatta ja sataa. Lääkäri sanoi että sun pumpussa ei yhtään mitään vikaa. Kävelin parantuneena ulos vastaanotolta.

     
     
  4. #224
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nii-in. Mulla verenpaineet on olleet ihan katossa sen jälkeen kun lopetin tupakin polton (195/125) ja pulssi 95....

     
     
  5. #225
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Vaan en kyllä hitto vieköön ala uudestaan tupakkia polttamaan. Sen olen päättänyt!

     
     
  6. #226
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kävin jopa lääkärillä verenpaineen takia, mutta mitäpäs siitä. Lääkäri ei välitä ennenkuin saa paperille faktaa... Sana ei riitä vaikka mulla on oma verenpaine mittari. Pitää täyttää paperille ensin ja sitten vasta parin viikon päästä katsotaan... On se kumma juttu... Kun ei sana kelpaa! Ootetaan ja katotaan jne...

     
     
  7. #227
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla ei oo paskaakaan väliä jos "herään henkettömänä" jonain aamuna. Mutta kun mulla on pienet muksut tässä. Heitä ajattelen.

     
     
  8. #228
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Siis olen jo kuukauden mittaillut kotona. Mutta lääkäri antaa paperit että mittaile tuohon ja merkitse lukemia..? Äly hoi!

     
     
  9. #229
    Saanko muuten udella et missä lääkärissä olet käyny? Mulla kun aikanaan oli paineet luokkaa 140-150 yläpaine ja alapaine 85-95 niin lekuri määräs samantien painelääkkeet ilman mitään selityksiä tai odotuksia. Ja samantien laitto tarkempiin tutkimuksiin jossa otettiin sydänfilmi, silmäpohjan kuvaukset ja veriarvot katottiin. Tosin käyn yksityisellä lekurilla.

    Verenpainetauti on sukuvika eikä mulla ole ainakaan vaikuttanu yhtään mitään et rööki ja höyryttely on loppunu täysin, aivan samat paineet ilman lääkkeitä edelleen.

     
     
  10. #230
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lääkäri muisti myös kysyä fiksusti että syönkö paljon salmiakkia..? Voi elämän kevät... Mistä ne lääkärit saa nuo paperinsa????

     
     
  11. #231
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Saa kysyä. Turun kirkkotien arvauskeskukssa olen käynyt.

     
     
  12. #232
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Lääkäri muisti myös kysyä fiksusti että syönkö paljon salmiakkia..? Voi elämän kevät... Mistä ne lääkärit saa nuo paperinsa????
    Salmiakkikin vissiin vähäsen, mutta erityisesti lakritsi nostaa verenpainetta. Samoissa karkeissahan on usein molempia.

     
     
  13. #233
    Niin siis onhan se tutkittu et salmiakin syönti vaikuttaa paineisiin. Täytyy muistaa et lääkäreitäkin on monenlaisia ja osa niistä ei tajua hevonvittuakaan verenpaine asioista. Suosittelen menemään kunnon lääkärille joka määrää sulle oikeat lääkeet tuohon vaivaan. Mun on vaikea uskoa et sun paineet olis noussu sen takia et olet ollu ilman analogista. Korkeintaan nousu johtuu siitä et stressaat ja hermoilet sen takia ja paineet katossa?

    Mun lekurilla on hauska tapa aina kysellä kun menen tarkistuksiin: Ethän ole eronnu just äskön? Eika kai kukaan lähiomaainen ole kuollu juuri hetki sitten jne jne....

     
     
  14. #234
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    vuosi sitten polvi hajosi kun mökillä puutöitä tein kovasta. Lääkäri sanoi että se on kulumaa vaan. Viiden lääkärikäynnin jälkeen sain ajan fysioteraupetille joka sanoi että polvessani on jotain rikki.... Että sillain. Mutta kun lääkäri päättää että mikä on totuus niin se on siinä... Outoa? Magneettikuviin ei päästä! Uskoa tässä sitten lääkäreihin? Pyh!

     
     
  15. #235
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Niin siis onhan se tutkittu et salmiakin syönti vaikuttaa paineisiin. Täytyy muistaa et lääkäreitäkin on monenlaisia ja osa niistä ei tajua hevonvittuakaan verenpaine asioista. Suosittelen menemään kunnon lääkärille joka määrää sulle oikeat lääkeet tuohon vaivaan. Mun on vaikea uskoa et sun paineet olis noussu sen takia et olet ollu ilman analogista. Korkeintaan nousu johtuu siitä et stressaat ja hermoilet sen takia ja paineet katossa?

    Mun lekurilla on hauska tapa aina kysellä kun menen tarkistuksiin: Ethän ole eronnu just äskön? Eika kai kukaan lähiomaainen ole kuollu juuri hetki sitten jne jne....
    Luulen että stressin takia on paineet korkeella. Sen lisäksi että se on sukurasite ja mulla paineet olleet ennenkin koholla. Vaan kun ei oo varaa mulla mennä yksityiselle niin arvauskeskuksessa toimitaan näin... Näköjään...

     
     
  16. #236
    Eihän tuo nyt niin kallista ole käydä yksityisellä et se rahasta voi olla kiinni? Sieltä saat kuitenkin kunnon palvelua ja mahdollisesti oikeat lääkkeet jonka jälkeen ei tarvihe stressailla paineiden takia. Tosin välttämättä eka kerralla ei natsaa ja joutuu vaihtelemaan lääkkeitä ennenkuin löytyy ne mitkä sopii. Mä muistaakseni vaihdoin neljä-viis kertaa ennenkuin löyty ne jotka sopii mulle.

     
     
  17. #237
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Fakta on jotenkin niin että kun vihdoin saan aikaiseksi mennä lääkärille ja kertoa että verenpaine on ollu jo 2 kukautta koholla, niin vastaus on se että kirjaa ylös paineet? Ei mua huvita oikein katsoa tuollaista touhua... Saattaa olla että en mene ollenkaan sinne takaisin. Antaa paineiden sitten olla jos mua ei uskota?

     
     
  18. #238
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Eihän tuo nyt niin kallista ole käydä yksityisellä et se rahasta voi olla kiinni? Sieltä saat kuitenkin kunnon palvelua ja mahdollisesti oikeat lääkkeet jonka jälkeen ei tarvihe stressailla paineiden takia. Tosin välttämättä eka kerralla ei natsaa ja joutuu vaihtelemaan lääkkeitä ennenkuin löytyy ne mitkä sopii. Mä muistaakseni vaihdoin neljä-viis kertaa ennenkuin löyty ne jotka sopii mulle.
    No mä oon työtön tällä hetkellä. Ei ole varaa "oikeaan lääkäriin" mennä... Ja jostain kumman syystä arvauskeskuksen lääkärin palkkiotkin on nousseet huimasti? Ei oo köyhällä varaa muuta kuin kuolla pois :-D Suomella on nyt tälläinen agenda menossa. Köyhät kyykkyyn jne.

     
     
  19. #239
    Niin vai onko se niin et niitä paineita ei ole aikasemmin seurattu? Ei ne itsestään parissa kuukaudessa koholle mene jos ei ole mitään ihmeellistä tapahtunu sun elämässä. Eikä ne paineet sieltä itsestään mihinkään katoa jotenka mene sinne lekurille juttelemaan niistä ja ota niitä paineita ylös. Ei se niin vaikeata ole, itsellesi sinä hallaa teet jos et hoida tuota asiaa kuntoon, lapsesikin varmasti haluaa että olet heidän elämässä vielä huomennakin sekä vielä vuosienkin päästä.

     
     
  20. #240
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    No mä oon työtön tällä hetkellä. Ei ole varaa "oikeaan lääkäriin" mennä... Ja jostain kumman syystä arvauskeskuksen lääkärin palkkiotkin on nousseet huimasti? Ei oo köyhällä varaa muuta kuin kuolla pois :-D Suomella on nyt tälläinen agenda menossa. Köyhät kyykkyyn jne.
    No joo tuo on tavallaan ihan totta, mut kirjoitit aiemmin jostain mökistä jotenka jos on varaa mökkiin on myös varaa omaan terveyteen
    Elä ota pottuiluna mut pieni hinta se siitä kymmenenstä vuodesta on jos elät ilman ylimääräisiä paineita, tosin jokainen tekee omat päätöksensä miten haluaa elää.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •