Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 120

Aihe: Calix RTA:t by Leo

  1. #61
    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    @Zavuke , onko tuohon nano tankkiin lasitankkeja/cageja? en mistään löytänyt sivuilta. Myöskin Quartz lasitankki on hävinnyt sivuilta. olisin muutaman varalasin tilannut. Pitänee laittaa Leolle sähköpostia jossain välissä.

    Unioniin menee n. ~35mm tankki niin että top osasta tulee flätti. Taitaa tuo nano tankki istua melko passelisti.
    Nano tankkiin en ole muuta nähnyt kuin plexi ja täys teräs versiota. Piti itse laittaa kyselyä olisko jonkinlaista lasitankkia tuohon tulossa tai cage mallia. Mutta en ole vielä laittanut viestiä. UK foruumilla luin että odottavat tuo uuden lain tulemista mitä se tuo tullessaan. Heillä on jotain uusia malleja/ajatuksia mutta menevät vasta tuotantoon kun laki homma on paketissa.

    Jos meinaat sitä kokolasi tankkia niin se on ollut kauan jo loppu. Porukka pesi kuumalla vedellä ja ultraäänipesurilla tankkia niin se liima petti ja lasi irtosi metalliosista. En tiedä onko sitä tulossa onko jotain parempaa liimaa tiedossa.

    Laitappas vähän kuvaa Unionista jossa Calix on. Itse haen vastaavanlaista mutta ei ole löytynyt sellaista joka miellyttäisi.

    Cagetankkiin kyllä löytyy varalaseja: Spare quartz glass tube for the Calix Caged sleeve - By Leo


     
     
  2. #62
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Ei oo vielä lähettäneet. rahat kyllä huolivat heti salamana. Pistän kun kotiutuu.

    Mulla on kestänyt hyvin tuo quartz. En sitä kyllä pese kun lämpösellä vedellä parinviikonvälein.

     
     
  3. #63
    Leo on näköjään nukkunut pois heinäkuun alussa . Tuli tieto vastaan ecf foorumilla.


     
     
  4. #64
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Olipa kyllä huonoja uutisia kuultavaksi . Leo kyllä teki mun lempi modin 10/10. mulla vielä se eka ja clear clazzilla pysyny 24h käytössä ilman murheita. toiv. pysyy ehjänä.

    Sama homma mulla tän union modin kanssa. Lähti palautukseen union mod kun ei ees toiminu jäi paska maku koko VPL firmasta joten en suositele näin ens hätään.. nyt sentään toka mod sieltä tullu ja näyttäs toimivan. ehkä kohta vois toimia. ekassa modisa ei edes höyrynny ja nyt tää toka toimii mut ei lataa ton desk laturin kanssa. ...

    sen verta paskaa että en oo vitttiny hehkuttaa hetkeetää.


    jos 200€ joku modi maksaa ni luulis että se 40€ lisä laturi ees toimis ---> VPL eipä toimi ei...

    Sinäänsä hieno modi ja hieno konsempti mutta kannataa varoa imho....

    TSEMPPIÄ!

     
     
  5. #65
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    onneks nykyään saa saksasta oluset ja siiiderit puol ilmaseks ni ei tarvi kuivin suin koko iltaa viettää!

     
     
  6. #66
    Olueitten jälkeen kannattaa suunnata paikallisiin saunoihin.
    Voi ilta vielä piristyä siitä.


     
     
  7. #67
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Asiasta viidenteen onko Leon modit gone for eveer?

     
     
  8. #68
    Ei ole. Siellä on kyllä jatkajat jos olen ymmärätnyt oikein. Billie tai joku vastaava on kait partneri. Tosiaan uutta innovaatiota ei varmaan ehkä tule heti.
    Laitoin viestiä sinne muuten mutta ei koskaan vastailtu. Kyselin onko uutuuksia tulossa ja miten joku Cagetankki versio Nanolle. Ja se tärkein että olisko mahdollisesti ULTEM tankkia saatavilla/mietitty.

    Normi plexi tankit pitäis lailla kieltää nyt kun tuo ultem on kestävämpää. En tiedä sitten olisko täällä kotímaassa Ultem tankkien tekijää?


     
     
  9. #69
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    mulla on vielä sen ekan lasi tankin 'vara plex' käytämättä.Oo käytänyt sitä Jos jotain itse haluisin niin olisi noita alkuperräisä quartz lasi tankkeja lisää.

     
     
  10. #70
    Kyllä tässä on mietitty että pitäiskö toinen cage hankkia vielä. Tosiaan ajatus on vain kasvanut siitä kun tekijä lähti.
    Jos olisi äänestys että minkä tankin ottaisit autiolle saarelle, jos saisit vain yhden valita niin kyllä se Calix olisi.

    Ei muuta kuin hyviä iltoja saksanmaalle.


     
     
  11. #71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Laitoin viestiä sinne muuten mutta ei koskaan vastailtu. Ja se tärkein että olisko mahdollisesti ULTEM tankkia saatavilla/mietitty.

    Normi plexi tankit pitäis lailla kieltää nyt kun tuo ultem on kestävämpää. En tiedä sitten olisko täällä kotímaassa Ultem tankkien tekijää?
    Nyt laitoin viestiä heidän kotisivun kautta olevaan palaute lootaan. Tulihan sieltä vastaus, kunhan laittaa oikeaan paikkaan kyselyä. Hyvä minä .

    Enivei sanoivat että he tutkivat asiaa.


     
     
  12. #72
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Pakko se on joku vielä tilata ennen vuoden vaihdetta, jos sen jälkeen menee ihan onnenkantamoiseks tilailut. Varmaan tuommonen cage versio ja 10x vara lasia pitää ottaa, kerta noita quartseja eivät enää tee.

    Kahdella varmaan pärjääkin maailman tappiin, kun niksatkin loppuu nykykäytöllä eläkkeelle siirryttäessä.

     
     
  13. #73
    Onneksi on vielä synttärit ja joulu edessäpäin niin voi hyvällä mielin tilata toisen + varaosia.

    Samalla vastaan tähän lankaan (joku voi ottaa herneen nenään että myyntiosiota nostellaan turhaan) että rahat ei ole loppu. Joku miinus merkki siinä edessä jostain syystä ilmestynyt.


     
     
  14. #74
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    anna homojen nipottaa

     
     
  15. #75
    Pitihän se ensimmäistä kertaa kokeilla Mesh setuppia Calixiin. 2,5mm ID, 8-9 kierrosta 0,4mm SS 316L lankaa ja 300# Meshiä.
    0,52 ohmia on lukema.
    Sentin soiroa pumpulia jotka laitoin päihin. Hyvin tuntuu toimivan .

    Tästä vähän mallia videomuodossa https://www.youtube.com/watch?v=mlbfbiFhIqk

    IMG_2017.jpgIMG_2018.jpgIMG_2019.jpgIMG_2021.jpgIMG_2022.jpg


     
     
  16. #76
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Äijä tekee kyllä siistejä setuppeja. Mulla menee aina vähä sinnepäi ja kyllä niillä sen 2-3vk heittää ennenku alkaa vaatia pumpuli vaihdo. Coilit polttelen ja sen 1-2kk välein sitte vaihtelen. Microcoileilla menny ku tuntus et ne kestää pika pumpulivaihdot parhaite.

     
     
  17. #77
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Pistin muuten noita quartz class tankkien kopioita fasttech:ltä tulemaan, hihkun kun saapuvat jos toimivat alkuperäsen kanssa. En enää muita välitä käyttää. Ketuttaa jos tää eka ja ainokainen hajoaa.

     
     
  18. #78
    Pakkohan sitä välillä vähän testata omia rajojaan . Aika helppojahan nuo on väkertää loppupeleissä. Mulla on nyt aikalailla vakiintunut Clapton lanka 3mm ID ja se asettuu sinne 0,85 ohmin lukemille. Tosiaan pidän kaikki röörit auki.


     
     
  19. #79
    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    Pistin muuten noita quartz class tankkien kopioita fasttech:ltä tulemaan, hihkun kun saapuvat jos toimivat alkuperäsen kanssa. En enää muita välitä käyttää. Ketuttaa jos tää eka ja ainokainen hajoaa.
    Itse oon niitä myös katellut. Ilmoittele jos sopivat niin pistän itsekin tilaukseen lasisia ja muovisia.

    e. Siinähän kestää kyllä 3 viikkoa ennenkuin tulee sulta tietoa. Voi olla että nakkaan ne myös tilaukseen ennen sitä kuitenkin.


     
     
  20. #80
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Mulla on tuo driptippi tämän rayonin kanssa melko ylhäällä ei tuu läpi vaikka on yleensä n. 2mm auki koko tutti. Sinänsä pahin vanun karstoittaja on työreissuilla tulee imettyä pumpulit rutikuivaks kun ei jaksa pulloja kantaa töihin ja jos sattuu pitkä päivä/pahasti niin tulee tuo tankki imettyä työpäivän aikana tehokkaasti. ,

    Ostin tota pumpelia joku 115m viime keväänä. varmaan joku 100m+ viellä jäljellä.

    8 kieppiä 0.4 lankaa 1.2-1.4 ohmia taitaapi olla meikällä 20-24W. Näillä mennää kunnes meno muuttuu...

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •