Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 26

Aihe: GripperMod & Driptip (katso seksivau kuvat!)

  1. #1

    GripperMod & Driptip (katso seksivau kuvat!)

    Tilasin just tämmösen alotuspaketin http://arizona.mycashflow.fi/product/70/gripper-mod-kit

    Ja tänään kolahti postilaatikkoon, sit aloin kokoamaan tota ku eihän tuossa mtn ohjeita tullu mukana . Joo eihän suomalainen mies niitä tarvitse. Ekaks mietin et miten on niin ahas toi reikä mihin toi kartomitseri pitää laittaa suhteessa sen kokoon, siin oli semmonen paperi kohtuu tiukassa kiinni ja revin sen irti nii sit se meni sinne. Seuraava ongelma tuli ku aloin miettiin et mitenhän tästä sitte aletaan sauhuttelemaan. Toi driptip mikä tuli mukana on niin pieni et miten ihmeessä sen voi saaha tuohon karton päähän? Pitääks se jotenki venyttää siihen?

     
     
  2. #2

    Vs: Driptip

    Lainaus Alkuperäinen postaaja maketchup Näytä viesti
    Tilasin just tämmösen alotuspaketin http://arizona.mycashflow.fi/product/70/gripper-mod-kit

    Ja tänään kolahti postilaatikkoon, sit aloin kokoamaan tota ku eihän tuossa mtn ohjeita tullu mukana . Joo eihän suomalainen mies niitä tarvitse. Ekaks mietin et miten on niin ahas toi reikä mihin toi kartomitseri pitää laittaa suhteessa sen kokoon, siin oli semmonen paperi kohtuu tiukassa kiinni ja revin sen irti nii sit se meni sinne. Seuraava ongelma tuli ku aloin miettiin et mitenhän tästä sitte aletaan sauhuttelemaan. Toi driptip mikä tuli mukana on niin pieni et miten ihmeessä sen voi saaha tuohon karton päähän? Pitääks se jotenki venyttää siihen?
    No nyt huomasin et toi valkonen systeemi mikä tuol keskel on niin painuu sisäänpäin, pitääks toi driptip painaa vaan tuonne sisään?

     
     
  3. #3
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Driptip



    ota sieltä karton sisältä se kumitulppa pois, sieltä näkyy vanua ni sitten se driptip siihen kärkeen.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #4

    Vs: Driptip

    Aloitetaan kertaamalla säännöt.
    1. Käytä hakua
    2. Käytä hakua

    Olisit voinut tehdä tämän
    A) Laitteesta käsittelevään-ketjuun
    B) Kauppiaan omaan-ketjuun
    C) Pieniä kysymyksiä-ketjuun
    D) Aloittelijoille suunnattuun-ketjuun

    Ö : Se valkoinen kumijuttu pitää ottaa POIS siitä cartosta ennen kuin tippi laitetaan paikoilleen.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  5. #5
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Driptip

    ähähähähä mä olin nopeempi ja mulla oli kuvakin mukana.
    ei viititä kiusata KOVASTI aloittelijoita vaikka sulla hyviä pointteja olikin, monta.
    tervetuloa vaan ketsupille tänne voorumille.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #6

    Vs: Driptip

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    ähähähähä mä olin nopeempi
    Naiset ei tuota ominaisuutta arvosta kovin paljoa

    Juuh, tervetuloa foorumille.. Vastaisuudessa kuitenkin kannattaa tutkailla hiukan ympärille, ennen kuin luo uuden ketjun.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #7
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Driptip

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Naiset ei tuota ominaisuutta arvosta kovin paljoa

    SHHHHHH!!!


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #8
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Driptip

    Kyllä on poliisi tehnyt hienon ohjeen!
    Respectiä!

     
     
  9. #9
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Driptip

    ..ja kannattaa muistaa kostuttaa se carto, muuten tulee melko äreät 'höyryt'..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  10. #10
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Driptip

    Mun vaimoke sanoo aina, ettei oo häpee olla nopee. Tiedä sitten mistä se puhuu...

     
     
  11. #11

    Vs: Driptip

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    ..ja kannattaa muistaa kostuttaa se carto, muuten tulee melko äreät 'höyryt'..
    Kiitoksia vaan. Tulipa mukavasti heti kaikilta ohjeita, ja selkeitäki vielä. Eli tuohon vanuun tiputella vettä vähäsen?

    Ja joo, pitää jatkossa katella noita sääntöjä enempi ennenku luo uusia ketjuja.

    Nyt sit odotellaan et ecig wizard laittas top nesteitä tulemaan. Toivottavasti tällä viikolla, eilen postitettu. Kohta pääsee höyrytteleen.

    Oon yli 1v. polttamatta tosin, tää on vähän niinku yritys päästä nuuskasta irti. Tapa riippuvuutta ei oo, nikotiini kylläkin.

     
     
  12. #12

    Vs: Driptip

    Lainaus Alkuperäinen postaaja maketchup Näytä viesti
    Kiitoksia vaan. Tulipa mukavasti heti kaikilta ohjeita, ja selkeitäki vielä. Eli tuohon vanuun tiputella vettä vähäsen?
    Ei vettä vaan ihan sitä e-nestettä

     
     
  13. #13

    Vs: Driptip

    Heh. ajattelin et se pitäis jotenki kostuttaa ennenku lisää sitä e-nestettä.

     
     
  14. #14
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Driptip

    Luuposen kuva on ihan perseestä! Ei toi akku mee tonne kun laittaa ekaks ton pohjatulpan. Grrrr.

    Edit: katos vaan luuposen nuoli osoittikin akun pohjaa. Soriiii. Annatsäsorin

     
     
  15. #15
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: GripperMod & Driptip (katso seksivau kuvat!)

    ehkäpä päivän paras ketju.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #16

    Vs: GripperMod & Driptip (katso seksivau kuvat!)

    joo, niin on, ehkä.

     
     
  17. #17
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    GripperMod & Driptip (katso seksivau kuvat!)

    Missäs seksivau?
    KGO & Twist

     
     
  18. #18
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: GripperMod & Driptip (katso seksivau kuvat!)

    Mainiota Luupponen!!!! Oikea mies poliisina, ei ryttää aloittelijoita heti, niitähän me kaikki uudessa ja oudossa ollaan. Tervetuloa Maketchup. ( mistä ???Ihmeestä porukat keksii näitä nimiä ???)

     
     
  19. #19

    Vs: GripperMod & Driptip (katso seksivau kuvat!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Tervetuloa Maketchup. ( mistä ???Ihmeestä porukat keksii näitä nimiä ???)
    Marko-Make-Tykkää ketsupista-Maketchup
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  20. #20
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GripperMod & Driptip (katso seksivau kuvat!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Missäs seksivau?

    Mikäköhän toi modi on?!

    ja tää on varmaan hänen "gripper"

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •