Sivu 18 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920 ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 397

Aihe: Boba's Bounty keskustelua

  1. #341
    Viime vkolla, tämä on sieltä kaupasta. Halvimmalla postilla ts ei seurantaa.

     
     
  2. #342
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Joo eipä tullu mullekaan vielä ranskasta pakettia. Viimeksi tuli tosiaan neljässä arkipäivässä, joka oli mielestäni poikkeuksellisenkin nopeaa. Onneksi ei ole kiire, kun on vielä tuota herkkua tuossa

     
     
  3. #343
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaluvainaa Näytä viesti
    Joo eipä tullu mullekaan vielä ranskasta pakettia. Viimeksi tuli tosiaan neljässä arkipäivässä, joka oli mielestäni poikkeuksellisenkin nopeaa. Onneksi ei ole kiire, kun on vielä tuota herkkua tuossa
    Oliskin vielä bobaa :/ Noh, kai ne sieltä joskus tulee...toivottavasti.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  4. #344
    Onko kukaan maistanut tätä sillä extra maulla?

     
     
  5. #345
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rölli steamer Näytä viesti
    Onko kukaan maistanut tätä sillä extra maulla?
    Ymmärtääkseni aitoa bobaa ei ole saatavilla makuextralla..

     
     
  6. #346
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Tuliko kelleen vielä ranskan pakettia? Mulle ei vielä ole tullut, joten laitoin kyselyä kaverille asiasta.
    En itse ole huolissani koska viime kerta meni niin hienosti, mutta kun kerran 'suosittelin' tätä, niin olisi kiva että muutkin saisi pakettinsa ajoissa

     
     
  7. #347
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaluvainaa Näytä viesti
    Tuliko kelleen vielä ranskan pakettia? Mulle ei vielä ole tullut, joten laitoin kyselyä kaverille asiasta.
    En itse ole huolissani koska viime kerta meni niin hienosti, mutta kun kerran 'suosittelin' tätä, niin olisi kiva että muutkin saisi pakettinsa ajoissa
    Kyllä mulle tuli jo keskiviikkona ranskikselta.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  8. #348
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Ah, no sitten kaikki hyvin

     
     
  9. #349
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaluvainaa Näytä viesti
    Ah, no sitten kaikki hyvin
    Jotenkin veikkaan että sun bobat makaavat jossain shitellan rullakon pohjalla, toivotaan että alkuviikosta tulee
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  10. #350
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    Jotenkin veikkaan että sun bobat makaavat jossain shitellan rullakon pohjalla, toivotaan että alkuviikosta tulee
    Joo varmaan
    Mutta kuten sanoin, niin mulla mikään kiire ole kun vanhojakin vielä runsaasti. Ajattelin ja tyhmästi oletin ettei muillekaan ole tullut. Hyvä kuitenkin että on saapunut ja oli mitä piti.

     
     
  11. #351
    Ranskan posti voi olla oikukas, Pariisin alueelta 3-9 pvä on ok. Muualta Ranskasta 2vkoa on ok(muistaakseni 19pvää oli laskettavissa normaaliksi). Olen toistakymmentä vuotta tilannut autonosia Ranskasta ja aina on perille tullut

    Tarkistin tuon kaupan toimituksen, 9pvää(arki) kesti eli melko ääripäästä

     
     
  12. #352
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Tänää tuli pari pottuu bobaa toscanalt vaatii vaa hieman totuttelua tohon throathittiin kun tottunu imee 6-12mg niksoil olevii nesteit ja toi boba on 18mg... kaverilta maistoin 6mg bobaa ja siinä ei ollu thta juuri mitään ja toscanal ei ollu tilaushetkellä yhtään 12mg bobaa mut oli silti saatavana ^^
    Edit: on muuten toscanan boba paksumpaa kun se mitä saa vaporfreakilt... pitäs olla kuitenki molemmat 100% vg ja toscanalt saatava boba kyllä näyttää enemmän siltä miltä pitäs kun ottaa vg suhteen huomioon.
    Viimeksi muokannut Fythern; 01.04.14 kello 14:15.

     
     
  13. #353
    Ihan samaa tavaraa, Toscanan putellit vain on tiukahkoja reiältään

     
     
  14. #354
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Ei toi tankissa ainakaan ole yhtä juoksevampaa ku vaporfreakin tavara

     
     
  15. #355
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    2
    Helou ihmiset olen uusi täälä ja sen takia ehkä kysymykseni saattavat olla noobimaisia mutta anyway olen nyt noin kuukauden höyrytellyt tuolla finvapen setillä ja mukana tulleilla nesteillä. Nyt tilasin ihan sokkona ko nestettä:

    Boba's Prize E-liquid by Toscana Mall - Base type : Velvet cloud (VG), Milliliters : 30 ML, Nicotine : 12 mg (Light)

    Kysymys kuuluu että onko ko aine ihan jees kamaa aloittelijalle ja joku kertoi että tuo saattaa tukkia laitteita. Onko näin? Ymmärrän että tuo ei taida olla ihan orginaali kamaa mutta oliko ostokseni ihan susi? Kiitos vastauksista. Sitten hieman tupakointihistoriaani jos jotakin kiinostaa. Säännöllistä noin kerran viikossa tapahtuvaa tupakointi, aski viikossa 15 vuotta. Pääasiassa poltin menthol savukkeita. Nyt kuukauteeen en ole analogista edes haaveillu ja uskon että en ikinä tule koskemaankaan niihin. Olen rakastunut kaikkeen e-savukkeisiin liittyvään. Onneksi löysin tämän sivuston jossa löytyy enemmän kun tarpeeksi inffoa

     
     
  16. #356
    Ei liity mitenkään tähän ketjuun, ihan eri e-neste kyseessä!

     
     
  17. #357
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pare77 Näytä viesti
    Helou ihmiset olen uusi täälä ja sen takia ehkä kysymykseni saattavat olla noobimaisia mutta anyway olen nyt noin kuukauden höyrytellyt tuolla finvapen setillä ja mukana tulleilla nesteillä. Nyt tilasin ihan sokkona ko nestettä:

    Boba's Prize E-liquid by Toscana Mall - Base type : Velvet cloud (VG), Milliliters : 30 ML, Nicotine : 12 mg (Light)

    Kysymys kuuluu että onko ko aine ihan jees kamaa aloittelijalle ja joku kertoi että tuo saattaa tukkia laitteita. Onko näin? Ymmärrän että tuo ei taida olla ihan orginaali kamaa mutta oliko ostokseni ihan susi? Kiitos vastauksista. Sitten hieman tupakointihistoriaani jos jotakin kiinostaa. Säännöllistä noin kerran viikossa tapahtuvaa tupakointi, aski viikossa 15 vuotta. Pääasiassa poltin menthol savukkeita. Nyt kuukauteeen en ole analogista edes haaveillu ja uskon että en ikinä tule koskemaankaan niihin. Olen rakastunut kaikkeen e-savukkeisiin liittyvään. Onneksi löysin tämän sivuston jossa löytyy enemmän kun tarpeeksi inffoa

    Kyseessä on Toscanan oma viritys kuuluisasta nesteestä.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  18. #358
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    2
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Kyseessä on Toscanan oma viritys kuuluisasta nesteestä.
    juuh ei nyt ihan heti aluksi viitsinyt melkein satkua heittää tuohon, joten nämä virityksetkin piisaa ihan alkuun

     
     
  19. #359
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pare77 Näytä viesti
    onko ko aine ihan jees kamaa aloittelijalle ja joku kertoi että tuo saattaa tukkia laitteita. Onko näin?
    Neste on hyvää aloittelijalle jos aloittelija siitä tykkää. Tummat nesteet tukkii reilusti kirkkaita nopeammin. Lisäksi on eroja ihan samanvärisissäkin nesteissä.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  20. #360
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Nostetaas tätä ketjua vähän. Liberty toimitti nopeasti pari pottua Bobas Bountya. Onhan se sanottu et tää on paksua kamaa mut shieeeet! Todella monitahoinen neste joka muuntuu tehojen mukana. Hyvää on ja tulee varmasti tilattua lisää. Tupakkamakuna en osaa tätä pitää. Höyryä tulee niin perkeleesti ja miten ne on saaneet näin kovan kurkkutuntuman VG nesteeseen? Mielenkiintonen kokemus.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •