Sivu 13 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39101112131415161723 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 467

Aihe: All-Day-Vape

  1. #241
    Höyrykonkari Mikots's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kiuruvesi
    Viestit
    181
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nikotiini Näytä viesti
    Ekse classic oo Jantyn ? En oo iha varma ku oon viel aika amatööri, vaik oon E-savukkeista ja sen lisäosista ja nesteistä jne.. lukenu aivan vitusti, koko ajan tulee uusia jänniä juttuja
    Mä katoin vaan tuon sun lainauksen jossa oli diy ry4+classic vanilla, luulin että yleistit kaikki ry4:set samaksi.

     
     
  2. #242
    Asia ok ps. hieno avatar

    pss. Nyt puolisen päivää höyrytelly Finnvapen big bubblea ( Imitoi hubba bubbaa ) Ja siihen n. 1/5osa Finnvapen Red bullia... TOIMII ! tosi hyvää, ehkä aluks vähä oudon makusta, mutta silti hyvää.

     
     
  3. #243
    Mikä olisi edullisin paikka ostaa hyvä all-day vape. VM Kentucky maplewood on tällä hetkellä suosikkini. Myös El Toro Cigarillos on ollut hyvä. Molemmat ovat liian kalliita minulle ja niitä voi tilata liian pienissä pulloissa. Suositelkaa veteraanit noobille mistä saisin maplewoodin makuista edullisesti.

     
     
  4. #244
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Aika pahan heitit, molemmat kun on ns. laatuvalmistajien nesteitä ja maksavat halpiksia enemmän, mutta ovat toisaalta ainakin mun mielestä paremman makusia.. Vähän sama, kun kysyis mistä hommata uus mersu käytetyn Fordin hinnalla.
    Yks vaihtoehto tietty on tilata jenkeistä iso satsi VR:n nikotiinitonta nestettä tuplamaulla ja sotkea itse niksat sekaan.. Varmaan ainakin jonkun verran halvemmaksi tulee, kunhan ottaa riittävän ison satsin, että rahdit "kuolettuu".

     
     
  5. #245
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Vermillion Riverin nesteitä ei saa tuplamaulla enkä edes tiedä toimittavatko Suomeen

    El Toro Cigarillos maksaa 25e / 60ml, eli eihän tuo nyt älyttömän kallista ole. Varmasti tulee halvemmaksi kuin analogiset. Tilaat vaikka 4 pulloa kerralla niin riittää pitemmäksi aikaa.

     
     
  6. #246
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Tai sitten voi tietysti yrittää itse kokkailla tiivisteistä maplewoodia.. Vaahterasiirappia+toffeeta+tupakkamakua+???+???+?? ?+???.

     
     
  7. #247
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Vermillion Riverin nesteitä ei saa tuplamaulla enkä edes tiedä toimittavatko Suomeen

    El Toro Cigarillos maksaa 25e / 60ml, eli eihän tuo nyt älyttömän kallista ole. Varmasti tulee halvemmaksi kuin analogiset. Tilaat vaikka 4 pulloa kerralla niin riittää pitemmäksi aikaa.
    Niin no halvemmaksi juuri ja juuri tulee. Tarkotus oliskin löytää paljon halvemmalla. Oikeasti ei mulle hirveästi ole sille maulle väliä kunhan on tuommoinen mieto. En esimerkiksi vois jotain Jägerbombia vetää allday vapena. Hmm jotain muuta haluttais tilata ku kiinalaista Dekangia. Hmm, pakko kai se on kalliilla taas tilata jotain ja miettiä sitten uusiksi jotain mixiä millä pääsis kaikista halvimmalla

     
     
  8. #248
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Aika hyvä kombo on Hangsenin Delight sekoitettuna saman valmistajan omppuun (ite tykkään seoksesta jossa on 1 osa Delightiä ja 2 osaa omppua). Löytyy 100ml:n pulloissa halvalla ainakin Bargain Vapourilta.

     
     
  9. #249
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tuleekos tuosta mimmoinen omenatupakka? VR Applewood vaiko El Toron Eden?
    KGO & Twist

     
     
  10. #250
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    ^ Vae tuleeko tuhkakupissa pyöritetyn ompun makuinen..tuota pitää testata..valitettavasti mulla ei ole nyt tällähetkellä mitään omppua jäljellä mutta HS Delightia pitää aina olla

     
     
  11. #251
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tuleekos tuosta mimmoinen omenatupakka? VR Applewood vaiko El Toron Eden?
    Ei oikestaan kumpikaan, mutta noista kahdesta se on kyllä lähempänä Edeniä.. Se on semmonen omaan makuun passeli hieman tunkkanen vihreä omena, josta myös hyvin monet muut maistelleet ovat tykänneet (mukaanlukien jopa oma emäntä, joka tuppaa olemaan melko valikoiva käyttämiensä nesteiden suhteen).

    Suosittelen kyllä kokeilemaan; ei siinä montaa euroa häviä, vaikka ei sitten maistuskaan, kun ostaa pikkuputelit alkuun.

    Edit. Niin juu ja isommat satsit olen sekoittanut hieman eri suhteella, kun on niin näppärää holauttaa 100ml ompun sekaan 30ml Delightia.

     
     
  12. #252
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Jokohan sitä 5kk höyryttelyn jälkeen uskaltais tänne kirjottaa...
    27.2. lähti ensimmäinen Swagger-tiivari tilaukseen, eikä sen jälkeen montaa milliä oo muita nesteitä menny.

     
     
  13. #253
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Mä höyryän n. 6:tta viikkoa Finnvapen 12 mg Punainen mallu-nestettä. Tai no eka pullo oli 18 mg, mutta sit siirryin 12 mg:hen. Noin 30 ml sitä menee viikossa. Kyllä mä olen testaillut eri makuja jonkun verran, mutta ainaski vielä tässä vaiheessa normiröökiä imitoivat nesteet on parhaita. Välillä sitten pienissä erissä (n. 10 ml/vko) esim. Joyetechin mansikkaa, Pink Spotin Watermelon wavea ym. raikkaampia makuja. Poltin analogia-aikoina punaista malrboroo tai punaista northia, joten tupakkamaut ovat siis päivänselvä valinta. Olisko mitään hyviä tupakkamakuvinkkejä?
    Spoileri!



     
     
  14. #254
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lassesamuli Näytä viesti
    ...Olisko mitään hyviä tupakkamakuvinkkejä?
    Aika suosittuja on El Torot, jotka siis käsittääkseni on ihan tupakanlehdistä uutettuja. Tuolta saa kohtuuhintaan,
    House of Liquid
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  15. #255
    Tää kyllä on mullekin se kiperin päänvaiva atm höyryttelyssä. Suurimpaan osaan nesteistä kyllästyy tosi nopeesti. Yrittänyt adv:ttaa tota Finnvapen Red usa mixiä myös, mutta ei pysty. Oksettaa ajatteleminenkin :'c


     
     
  16. #256
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    El Torot tuli kyllä jäädäkseen...Varsinkin Cigarillos Naturales. Taisi löytyä uusi adv ainakin toistaiseksi.
    Spoileri!



     
     
  17. #257
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Kyllä se FSUSA:n Nallekarkki vaan toimii vuodesta toiseen päivittäisessä käytössä

    :wq

     
     
  18. #258
    Eikö käy suu liian makiaksi?


     
     
  19. #259
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    Kyllä se FSUSA:n Nallekarkki vaan toimii vuodesta toiseen päivittäisessä käytössä
    On kyllä ainoa makea neste jota jaksaa höyrytä päiväkausia. Silloin kun sattuu olemaan. Muut makeat nesteet ei maistu kuin hetken.

     
     
  20. #260
    Höyryttelijä Kasy's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    45
    FinnVape "Vihreä Mallu"

    Tuntuu että olisin heti ekasta osunut itselleni oikeaan nesteeseen. Tällä menty viikonpäivät, eikä kyllästymisestä ole tietoakaan.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •