Sivu 10 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 467

Aihe: All-Day-Vape

  1. #181
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Kaverilta maistoin kun oli sekoitellut noita PSV:n tiivisteitä ja mun mielestä oli huomattavasti parempaa kuin alkuperäinen. Saippuan maku loisti poissaolollaan
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  2. #182
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    392
    Jos pitäisi nyt valita yksi ja ainoa mitä saa höyrytellä niin mulla se olisi kyllä ehdottomasti Atmos labin Bebega ! Finn Vapelta olen tilaillut 12mg. ja 18mg. ja sekoitellut ne fifty/fifty, jolloin saadan omaan makuuni sopiva 15mg. mehu. Aivan mahtavaa höyryteltävää
    The world is yours

     
     
  3. #183
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Kaverilta maistoin kun oli sekoitellut noita PSV:n tiivisteitä ja mun mielestä oli huomattavasti parempaa kuin alkuperäinen. Saippuan maku loisti poissaolollaan
    Originaalia en ole kokeillut, joten vaikea verrata siihen. Anyway, tarkoitus ei ollut liputtaa minkään tietyn nesteen puolesta vaan korostaa, että se all-day-vape saattaa itse kullakin löytyä ihan yllättävältä suunnalta. Pieni seikkailumieli nesteiden kanssa on näköjään paikallaan

     
     
  4. #184
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    95
    Halon Prime15. Njam! Niitä on tullu höyryteltyä jo yks, kaks, kolme, neljä.........öööö 17 pulloa. Tänään posti-pirkko toi taas 2 uutta pulloa lisää. Kulutuksesta päätellen tuo on mun suosikki nro 1.

     
     
  5. #185
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anteroman Näytä viesti
    Jos pitäisi nyt valita yksi ja ainoa mitä saa höyrytellä niin mulla se olisi kyllä ehdottomasti Atmos labin Bebega ! Finn Vapelta olen tilaillut 12mg. ja 18mg. ja sekoitellut ne fifty/fifty, jolloin saadan omaan makuuni sopiva 15mg. mehu. Aivan mahtavaa höyryteltävää
    Mulla kans tuli ihan mielenkiinnosta kokeiltua, ja on kyllä pirun hyvää. Ja tein saman kun sä eli sekotin noita kahta et tuli hyvä.
    Kyllä toi Ry5 on silti ollu eniten käytössä.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  6. #186
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10
    Itselle ollut sopivia liqua vanilla 18mg, peleon pg vanilla 18mg, peleon vg juicy peach 18mg, atmos lab tea peach vg 12mg. Peleonin vaniljaan olis hyvä saada hiukan vg sekaan, omilla laitteilla uittaa hiukan liian helposti. Atmosin persikka tee oli aluksi omaan makuun aivan liian mauton, mutta nyt ihan "all day vape" tosin potkua sais olla hiukan enemmän.

     
     
  7. #187
    Hyvää tuli kun sekoitin 10ml Hangsenin 12mg RY4:sta, 5 ml Inaweran Jamaican Rom 0mg ja 30 ml Inaweran 6mg VG-pohjaa. Sopivasti makeahkoa, ei tuhkakuppimakua. Ja edullista(!).

     
     
  8. #188
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    19
    Nyt on oma "herkku" löytynyt Blendailin tuossa ekat setit inveran 36mg PVG netettä ja apteekista ostamaani 85% Glyserolia (VG) nestettä suhteessa 50/50% eli sisältää nyt noin 18mg nikotiinia ja on aika VG painotteinen pohja. Tähän pohjaan mauksi laitoin inveralta tilaamaani 0mg Jamaica Rum makuainetta suhteessa n.1:10 ja nyt MAISTUU ja hyvälle,.. hieman sitä vielä laimensinkin lisäämällä tuota sekittamaani pohjaa kun makua oli ehkä hieman liikaakin (maistui liian hyvältä) ettei meinannut malttaa lopettaa pössyttelyä ollenkaan. Mutta rommin ystäville voin suositella tätä todella
    Viimeksi muokannut Kimpsu; 02.04.13 kello 15:00.

     
     
  9. #189
    Höyryttelijä starz's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    pk-seutu
    Viestit
    38
    Sain kaverilta VGP power smoke baza 26mg 100ml pullon ja totesin hyväksi "käyttönesteeksi", kun menttoolia meni ennenkin... aika stydiä omaan makuun (parit "öyssit" saanu aikaseks), mut eipähän tarvii tuntitolkulla imeskellä...

     
     
  10. #190
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ei nyt kyllä...
    KGO & Twist

     
     
  11. #191
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    58
    Tuota LiQuan Berry- Mixiä on tultu vedettyä sellanen ~18ml, ja oikein mukava maku, ei liian makea. Seuraavaksi 30ml Berry mixiä ja mukaan Vanilijaa

     
     
  12. #192
    PSV PS I LUV U ja Peach Green Tea,tuo ensiksi mainittu on vaan niin karmea carton/silica setupin tappaja että ei ole toista vastaan tullut.Tankillisen jälkeen menee setup vaihtoon.

     
     
  13. #193
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    ePipe Juice, neste kuin neste, hyviä all day vapeja mulla nyt. Muu ei maistu.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #194
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Toron edeni on kyllä MOVin nirvanan kanssa ehdottomat omat ADV:t. Kaiffareiden kanssa kolisevat kuin karhun goldhammeri takaraivoon



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  15. #195
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    24
    PipeSauce. Aiemmin kaikkia tasaisesti mutta nyt on Kentucky Bluegrass vienyt ADV paikan. Sopivan rauhallinen tupakkainen maku. Shire Malt ja Long Bottom Leaf hyvänä kakkosena mutta viikon verrana putkeen korkeintaan, nämä tukkii nopsempaan kyllä kartot ja sen vuoksi on pitempiä jaksoja mennyt Oak Barrel Cider ja Sweet Georgia Peach jotka ei tuki kartoja niin tiuhaan. GCM näistä käytössä vaihtelumakuna.
    Kokeilussa nyt haastajina PSV diy tupakkamaut.

     
     
  16. #196
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Ei mahda minkään mutta Inan Cola se on.

    Tupakkimaut ei kiinnosta ja tää vaan toimii.

     
     
  17. #197
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    19
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Ei mahda minkään mutta Inan Cola se on.

    Tupakkimaut ei kiinnosta ja tää vaan toimii.
    Sama tuo olis itselläkin jos sen vain sais pysymään jossaki tankissa sisällä,...



    "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus"

     
     
  18. #198
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kimpsu Näytä viesti
    Sama tuo olis itselläkin jos sen vain sais pysymään jossaki tankissa sisällä,...
    Kartoilla halvin toimiva on: 510 DCT-tankkiputki 3ml/4,5ml/6ml metal top PP

    Muuten sitten lasi tai metallitankki

     
     
  19. #199
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    19
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Kartoilla halvin toimiva on: 510 DCT-tankkiputki 3ml/4,5ml/6ml metal top PP

    Muuten sitten lasi tai metallitankki
    Ei pysyny ainakaan minun kartotankeissa,.. jos ei muovit hajonni niin sitten suli o-renkaat ja karton sisus, maku oli kyllä hyvä aina sen aikaa kun ehti pössytteleen ... mutta rommi toimii joka tankissa ja maku on jumalallinen eli sillä mennään



    "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus"

     
     
  20. #200
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Eipä oma vastaava muovitankki ole vielä muutaman kuukauden aikana miksikään menny.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •