Itse ajoin aluksi 0.5 ohmin atopäällä 20 watilla mutta kurlausta oli aika paljon, mutta tehojen nosto 25-30 wattiin niin kurlaus loppui kokonaan.
Itse ajoin aluksi 0.5 ohmin atopäällä 20 watilla mutta kurlausta oli aika paljon, mutta tehojen nosto 25-30 wattiin niin kurlaus loppui kokonaan.
Kyllä mulla edelleen kurluttaa vaikka tehoa annetaan, toki lömpösäätö leikkaa sitä. Noi yhden muumin atot on vasn liian tiukkoja ja mikä pahinta niin höyry jä liian viileäksi. Toistaiseksi tän kurlailun kanssa vielä pystyy elämään, sillä sitä nestettä saa puhaltamalla pois.
-Gerstensaft über alles!
Hrm, mulla toi SS ato ei lopulta kestänyt kuin vajaan puoli tankkia ennenkuin maku alkoi muuttua puumaiseksi ja höyryttely päättyi siihen. Ei siis mitään normaalia palanutta pumpulia tai höyryn hyytymistä, mutta maku muuttui täysin. Ensin oletin makuaistin vinoutuneen tms. mutta toisella tankilla sama neste maistui siltä miltä pitikin. Cubis jäi nyt hyllyn koristeeksi odottamaan mahdollista atojen parannusta.
Torstaina vaihdoin takasin puolen muumin atoon ja toimiessaan tää on ihan hyvä. Harmi vaan että tää on varsinainen satunnaigeneraattori. Joka kerta saa arvuutella tulviiko, tuleeko kuivaa, vai onko juuri sopivaa. Ilman lämpösäätöä tätä on ihan turha käyttää, olen kokeillu. Tuntuu että toimii muutaman tankillisen ja sen jälkeen alkaa ongelmat. Vielä on neljä atopätä jäljellä ja vaikea nähdä että tilaisin lisää.
Edit. Hauska että näillä YouTube testaajilla ei mitään ongelmia ilmennyt.
-Gerstensaft über alles!
Ohmisilla atoilla toimii siis vissiin parhaiten mikäli ei lämpösäätöä käytä? Itse edelleen venailen tankkia, nuo finnvapen toimitusajat suht perseestä mutta eiköhän se sieltä huomenna tai tiistaina viimeistään tule.
Kyllä tää vaan alkaa kuulostaan siltä, että odottelen seuraavaa versioo. Ratkaiseva niitti tilauksen perumiseen tuli kun joku mainitsi, että on imuvastus samaa luokkaa (vai jopa tiukempi?) kuin subtankissa. Ei pysty, ei kykene, ei oo niin tiukka mua varten. Väljä on joutusampi.
Oli tilaus vetämässä ft:ltä, peruin. Onneks ei ollu viel ehtiny lähteen, kun samassa tilauksessa muuta tuotetta odotteli.
E
OT ny vasta huomasin että ft:llä on aikuisten "lelujakin". Samalla rahalla niitä sit tilalle
"FEAR stands for fuck everything and run."
En mä sanoisi että Cubiksessa itsessään vikaa olisi, ongelmana on atojen ilmeisen suuri laatuvaihtelevuus. Samansuuntaisen tien kävi Subtank aikoinaan kun noi mtl atot oli hirveitä räkimään ja roiskuttamaan kuumaa nestettä. Nykyään nuo atot on lukemani perusteella jo toimivia? Eiköhän tuokin asia pikkuhiljaa parane kun on suurempi otanta testaajia ja olettaisin että palautteiden vuoksi jotain korjauksia tehdään. En mä ole Cubikseen uskoani menettänyt .
Nyt tuli tankki postissa. 13 watilla ainakin tuo 1.0 ohminen puskee jo palaneen makua...
Ilkeen näkösiä kokemuksia täällä atoista :| Täällä menty pari viikkoa tankki/päivä tahtiin ja 15 w/1,5 ohmia on viel ihan mukava. Parin viimesen päivän aikana on tuntunu et alkaa hiipumaan. Käytön aikana ei oikeestaa mitää valittamista.
1.5 ja 1.0 atoilla testattu ja kurlaa ja roiskii nestettä imuputkeen ja suuhun molemmilla. Tais mennä nyt kyllä rahat hukkaan tämän kanssa.
Mulla kesti 0.5 ato ehkä sen tankillisen ja 1.0 ja 1.5 kurlaa aivan helvetisti oli säädöt miten päin vaan ja kuinka puhaltelis niin ei vaikutusta.
Toki mulla saattaa vaikuttaa ku nesteet vg pohjaasia.hyllylle parempia aikoja odottaan.
Johtuuko tuo nesteen räkiminen imuputkeen ja suuhun siis siitä että atot on paskoja vai mistä tuo mahtaa johtua?
0.5 ohmisella ei mulla räkimistä ilmenny mut nopeesti se hajos.
Kahella muulla räkimistä senki edestä,toi 0.5 ohminen on ihan erilainen ku 1 ja 1.5 ohminen niin väitän et atosta johtuvaa toi räkiminen ja mitä jäykempää nestettä niin ei puhaltaminenkaa auta asiaa.näin ainaki mulla.
Pitää kokeella vielä juoksevammalla nesteellä,jahka vitutus tankkia kohtaan laantuu.
Aika varmasti johtuu. Tosin Cubiksen rakenne on täysin erilainen muihin tankkeihin verrattuna (ainakin mitkä minä tiedän) niin onhan se mahdollista että tälläinen rakenne ei toimi. Mutta silti epäilen vahvasti atojen ongelmaa. Jossain kiinassa joku käpy pudonnut atojen tekolaitteeseen ja ulos tulee satunnaisen toimivaa/ei-toimivaa tavaraa. Subtank mielestäni kärsi tästä ongelmasta aluksi noiden tehdasatojen osalta.
Nyt alkaa Cubiksen pisteet laskemaan täälläkin
Eilen vaihdoin uuden aton (1.0) kun vanha alkoi täytön jälkeen roplattamaan hieman liikaa, enkä saanu millään kikalla loppumaan..... Uusi ato kesti melkeen neljännestankin, ennenkuin alkoi puskemaan palaneen makua (tehoja vain 15w) ??
Toisessa tankissa mennyt kohta 8 tankillista ja vielä maistuu hyvälle
Aikamoista lottoa tuntuu olevan tän atojen kanssa.. Harmi kun tää olis muuten mukava tankki, kätevä täyttää jne. Pitää nyt testata vielä noi loput 4 atoa, josko ne toimii ja miettii sit mitä jatkossa noille tehdään....
Edit: Nyt vasta tajusin 2 viikkoa, 2 Cubista ja 4 atopäätä lentänyt roskiin
Onhan nää aika shittiä
Pitää toivoa että no ato ongelmat saadaan kuntoon. Jotenkin tykästyin tuon Cubiksen käyttöön. Kun se toimii, se toimii tosi hyvin ja antaa kunnollisen maun ja höyryn. Olisi kyllä kiva tietää mikä on mennyt pieleen valmistusprosessissa kun materiaalit on varmaan samat kuin muissakin atoissa.