Sivu 18 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920 ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 381

Aihe: Joyetech Cubis

  1. #341
    Pikkuisen kummallinen on ollut tämä Cubis Pro, mutta havaintoni eivät taida olla ihan uusia, kun ketjua selailen taapäin.

    Tykkään kyllä tuosta - jos se toimii. Ekat tankilliset meni ihan kivasti 1.5-ohmisella atopäällä, paitsi kerran pukkasi puolella tankilla lievää kärtsäämistä. Neste ei ole erityisen paksua eikä tehot kovat, joten hieman ihmettelin. Se meni kuitenkin ohi, kun älysi siinä vaiheessa lopettaa. Tankin pesun jälkeen en ole kuitenkaan saanut hommaa enää kunnolla toimimaan. Ensin nestettä suorastaan roiskusi suuhun (ei voi puhua enää räkimisestä). Putsasin sitten taas kaiken ja "valuttelin" atopäätä. Huomasin samalla, että atopään alaosan rinkula pyörii paikallaan (pitäisiköhän näin olla...) paljastaen välillä isomman reiän, välillä ei reikää ollenkaan. Seuraavalla yrittämällä räkiminen oli miedompaa ja sain sen asettumaan, kun väänsin tehoja kovemmalle. Sitten alkoikin taas vuorostaan pukata mietoa palanutta. Nyt tankki on lojunut tuossa enkä oikein tiedä, mitä seuraavaksi värkkäisin. Pinnani on hyvin lyhyt näissä... Postissa pitäisi kyllä olla tulossa lisää 1.5-ohmisia atoja, joten luultavasti annan vielä mahdollisuuden.

     
     
  2. #342
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Pikkuisen kummallinen on ollut tämä Cubis Pro, mutta havaintoni eivät taida olla ihan uusia, kun ketjua selailen taapäin.

    Tykkään kyllä tuosta - jos se toimii. Ekat tankilliset meni ihan kivasti 1.5-ohmisella atopäällä, paitsi kerran pukkasi puolella tankilla lievää kärtsäämistä. Neste ei ole erityisen paksua eikä tehot kovat, joten hieman ihmettelin. Se meni kuitenkin ohi, kun älysi siinä vaiheessa lopettaa. Tankin pesun jälkeen en ole kuitenkaan saanut hommaa enää kunnolla toimimaan. Ensin nestettä suorastaan roiskusi suuhun (ei voi puhua enää räkimisestä). Putsasin sitten taas kaiken ja "valuttelin" atopäätä. Huomasin samalla, että atopään alaosan rinkula pyörii paikallaan (pitäisiköhän näin olla...) paljastaen välillä isomman reiän, välillä ei reikää ollenkaan. Seuraavalla yrittämällä räkiminen oli miedompaa ja sain sen asettumaan, kun väänsin tehoja kovemmalle. Sitten alkoikin taas vuorostaan pukata mietoa palanutta. Nyt tankki on lojunut tuossa enkä oikein tiedä, mitä seuraavaksi värkkäisin. Pinnani on hyvin lyhyt näissä... Postissa pitäisi kyllä olla tulossa lisää 1.5-ohmisia atoja, joten luultavasti annan vielä mahdollisuuden.
    Sulla on vissiin LVC (Liquid Valve Control) atopää käytössä?? Siinä kuuluukin sen rinkulan pyöriä, suomeksi nesteensyötön säätö
    Mulla on täysillä auki ja toimii pirun hyvin.. Mulla vasta kolmas atopää menossa, kaksi aikaisempaa heivasin kun en saanut kurlausta millään muuten loppumaan (olivat jo vanhoja)... Palaneen makua ei ole ikinä tullut tuolla.... Mulla menee tankillinen päivässä jotain 70vg litkua....

    PS. Ostin 4.7 tän Cubiksen eli yli 4kk ollut käytössä ja vasta kolmas ato
    PPS. Ne tavalliset 1.5 ohmiset (ei LVC) ei mulla kestänyt vanhemmassa Cubiksessa (ei Pro) kuin tankillisen tai kaksi

     
     
  3. #343
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Sulla on vissiin LVC (Liquid Valve Control) atopää käytössä?? Siinä kuuluukin sen rinkulan pyöriä, suomeksi nesteensyötön säätö
    Mulla on täysillä auki ja toimii pirun hyvin.. Mulla vasta kolmas atopää menossa, kaksi aikaisempaa heivasin kun en saanut kurlausta millään muuten loppumaan (olivat jo vanhoja)... Palaneen makua ei ole ikinä tullut tuolla.... Mulla menee tankillinen päivässä jotain 70vg litkua....

    PS. Ostin 4.7 tän Cubiksen eli yli 4kk ollut käytössä ja vasta kolmas ato
    PPS. Ne tavalliset 1.5 ohmiset (ei LVC) ei mulla kestänyt vanhemmassa Cubiksessa (ei Pro) kuin tankillisen tai kaksi
    Öö, se paketissa tullut 1.5 ohm... en minä muista mikä xyz se on... mutta hyvä tietää, ettei se hajonnut. Vääntelin sitä reikää viimeksi kiinni, kun ajattelin, että se korreloi räkimiseen. Tämä olisi käyttökelpoinen tankki, jos pääsee tuosta sielunelämästä selville.

     
     
  4. #344
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Öö, se paketissa tullut 1.5 ohm... en minä muista mikä xyz se on... mutta hyvä tietää, ettei se hajonnut. Vääntelin sitä reikää viimeksi kiinni, kun ajattelin, että se korreloi räkimiseen. Tämä olisi käyttökelpoinen tankki, jos pääsee tuosta sielunelämästä selville.
    Oli se sit se LVC, toivottavasti tilasit samoja, etkä niitä ei säädettäviä? Voi tietty olla niidenkin laatu on parantunut, mutta markkinoille tullessa aika shittiä, siksi myin joskus Cubikset pois, kunnei ollut kunnon atoja saatavana (siis mun käyttöön sopivia)....
    Siihen räkimiseen luulisi sen nesteensäädön pienentämisen auttavan, mutta ilmeisesti ei. Onneksi ei ole moista ongelmaa ollut

     
     
  5. #345
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Oli se sit se LVC, toivottavasti tilasit samoja, etkä niitä ei säädettäviä? Voi tietty olla niidenkin laatu on parantunut, mutta markkinoille tullessa aika shittiä, siksi myin joskus Cubikset pois, kunnei ollut kunnon atoja saatavana (siis mun käyttöön sopivia)....
    Siihen räkimiseen luulisi sen nesteensäädön pienentämisen auttavan, mutta ilmeisesti ei. Onneksi ei ole moista ongelmaa ollut
    Piti vielä tarkistaa mutta joo, LVC:itä ovat. Suomi-kaupoissa ei ollut 1.5-ohmisissa muita tarjollakaan. Tietysti voisi tässä postia odotellessa astua villille puolelle ja kokeilla subohmisia. Tosin sitten saatan räkiä minä eikä ato.

     
     
  6. #346
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Ajankuluksi avasin 1.5 ohmin LVC-aton, n. 100ml red astairea mennyt läpi, eikä edes maistunut pahalle vielä. Tosin uudella atolla maku oli ihan jotain muuta
    Ehkä seuraavan vaihdan kumminkin jo 50ml:n jälkeen

    IMG_20161124_113137.jpg

     
     
  7. #347
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2016
    Viestit
    8
    Moi. Sain vinkin... Mulla Cupis ja ss316/1.0 ohm. Kestää vain 1-2 höyryt ja sit tulee palanutta paskaa. Olisko vinkkiä? Mulla varmaan stupid user error..

     
     
  8. #348
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pikku-y Näytä viesti
    Moi. Sain vinkin... Mulla Cupis (...) Mulla varmaan stupid user error..
    Vastasin jo tuossa toisessakin ketjussa....
    Se on tapahtunut jo siinä vaiheessa kun olet saanut päähäsi ajatuksen että ostanpa yhden Cubiksen.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  9. #349
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pikku-y Näytä viesti
    Moi. Sain vinkin... Mulla Cupis ja ss316/1.0 ohm. Kestää vain 1-2 höyryt ja sit tulee palanutta paskaa. Olisko vinkkiä? Mulla varmaan stupid user error..
    Liikaa tehoja/ liian paksu neste? Cupista tuntematta heittäisin lonkalta, nesteeksi 50/50 1ohmille tehoja n.15w tehoja.
    Spoileri!

     
     
  10. #350
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2016
    Viestit
    8
    Kiitti vinkistä. neste 70/30. Tehot alle 10W.

     
     
  11. #351
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2016
    Viestit
    8
    No ku vasta kantapään kautta 5kk opetellu. On tää vaikee laji

     
     
  12. #352
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pikku-y Näytä viesti
    No ku vasta kantapään kautta 5kk opetellu. On tää vaikee laji
    Sulla vois paremmin toimia 1.5ohmin LVC-atopäät???
    Mulla ne toimii hyvin Cubis Prossa nesteensyöttöröörit täysin auki

    Tai osta tankiksi Nautilus

     
     
  13. #353
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2016
    Viestit
    8
    No ku vasta kantapään kautta 5kk opetellu. On tää vaikee laji eVic AIO:ssa pöhisee hienosti ss316 0,5ohm DL 15-30W. Tomisko sama cupisissa?

     
     
  14. #354
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pikku-y Näytä viesti
    No ku vasta kantapään kautta 5kk opetellu. On tää vaikee laji eVic AIO:ssa pöhisee hienosti ss316 0,5ohm DL 15-30W. Tomisko sama cupisissa?
    Melko varmasti toimii, onhan nuo rakenteeltaan samanlaiset.. Oikeat tehot vaan pitää löytää.

     
     
  15. #355
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2016
    Viestit
    8
    Kiitti. Pitää koittaa.

     
     
  16. #356
    Mikä ois paras vuotamaton tankki? Yläilmanotolla. Kaikki alailmoilla kusee jossain vaiheessa. Enginen nanoa ja starre purea katellu. Onko muita?

     
     
  17. #357
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hugo82 Näytä viesti
    Mikä ois paras vuotamaton tankki? Yläilmanotolla. Kaikki alailmoilla kusee jossain vaiheessa. Enginen nanoa ja starre purea katellu. Onko muita?
    Ainoa mikä mulla ei ole ikinä vuotanut tippaakaan on Cubis Pro...

     
     
  18. #358
    Onkos siinä atot ollu tasalaatusia?

     
     
  19. #359
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hugo82 Näytä viesti
    Onkos siinä atot ollu tasalaatusia?
    Käytän ainoastaan 1.5 ohmin LVC-atoja ja nämä on kyllä ollut hyviä. Kestää kuukauden tai kaks tankillisen päivässä eli kovin montaa atoa en ole ehtinyt vielä käyttää. Oliskohan nyt viides menossa

     
     
  20. #360
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    30
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ainoa mikä mulla ei ole ikinä vuotanut tippaakaan on Cubis Pro...
    Mulla on tuohon Cubis Pro:hon viha-rakkaussuhde. Ei tosiaan vuoda missään oloissa, sikäli hyvä matkatankki. Mulla käytössä 0,5 SS atot jotka toimii parhaiten 26-29 watilla. Sylkee ja kurlaa helposti jos watit ei ole kohdillaan. Kolme noita käytössä, pari isoa, yksi mini. Mutta makuja en saa kunnolla esiin. Atot ovat olleet tasalaatuisia ekoja muutamaa lukuunottamatta. Ainakin nuo 0,5 SS:t ovat tosi tarkkoja riittävästä esikastelusta, muuten kärvähtää helposti.
    Cubisten rinnalla mulla on Supertankkeja, isoja ja pieniä sekä Melo 3 jotka kaikki olen saanut joskus vuotamaan, yleensä sentähden että pohja löystynyt huomaamatta= käyttäjän virhe. Eli noitakin voi sanoa vuotamattomiksi jos ei ole huolimaton.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •